الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 2

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

امل بدأت تحسس عليه بصباعها براحة وعلي الراس ومقدرتش تقاوم ولا تمنع نفسها.. وراحت نازله بشفايفها علي زبه

احساس عمر رجب ماكان يتخيلة.. اول مره يكون جنب مراتة ومش بيتفرج عليها من بعيد.. لا ده جنبها.. ايده اراحت ماسكة ايدها وهي بلسانها بتتحرك علي زب وسام اللي كان نايم علي بطنة. وبدأ واحدة واحد يقف ويتصب علي اخره

امل فتحت بوقها واخدت راس زب وسام بين شفايفها وقفلت شفايفها عليه وبدأت تمص

وايد رجب مقفولة علي ايد امل وصوابعهم مشبوكة في في بعض

امل كأنها اول مره تمث زب.. كان هيجانها ميتوصفش وبتمصه وبترضع فيه وكسها من تحت جايب شلال عسل

لكن حست ان وسام بيتحرك بسرعة شالت زبه من بوقها ورفعتلة الشورت ورجب قام بسرعة وقف علي رجليه

وبدأت امل تعمل ل وسام الكمدات

وطول ما بتعمل كمدات له كانت كل شوية تحسس علي زبه بخوف وحذر وكان نفسها تقوم تقعد علي زبه او حتي ترجع تمصة تاني لكن كانت خايفة

وبعد ساعة من الكمدات امل حست ان الحرارة بدأت تنزل.. رجب جوزها قالها انة هينزل يجيب له علاج قوي

رجب نزل وامل وامل فضلت قاعدة جنب وسام ومقدرتش تمنع نفسها وراحت مطلعة زب وسام تاني اللي مكنش في الدنيا اصلا

وفضلت تمث وترضع في زبه وهو نايم لغاية ما رجب طلع بالعلاج وشاف امل وهي رجعت تمص زب وسام وبتلحس في بيضانة

رجب خبطها خبطة خفيفة بأيده علشان كفاية كدة

لوسام يكون فايق

امل دخلت زبه تحت الشورت وراحت قايمة وهي مش قادرة تقف علي رجليها وراحت خارجة من الأوضة خالص.. ورجب فضلت قاعد معاه شوية وبعدين قال ل امل انزلي انتي وانا هفضل جنبة لغاية ما يفوق

امل نزلت وبعد ساعة رجب نزل

امل :: ايه ؟

رجب :: ايه اللي انتي هببتيه فوق ده.. انا شاكك ان وسام كان صاحي

امل :: احيه.. بتتكلم بجد

رجب :: بعد ما انتي نزلتي بنص ساعة فاق وانا خايف ليكون كان حاسس

امل :: لا ياعم مكنش حاسس اكيد ان هتخوفني ليه

رجب :: ربنا يستر بقي.. يعني مكنتيش قادرة تتحكمي في نفسك

امل :: مقدرتش يا اخي.. زبه جامد اووي

...............

تاني يوم الصبح بعد ما رجب فطر ونزل المحل فوجئ بوسام هو اللي فاتح المحل

رجب :: انت نزلت ليه ؟ انت مش تعبان

وسام :: الحاج اتصل بيا علشان عنده كام مشوار وانا قولت انزل اتهوي بدل رقدتي ولو لقيت نفسي تعبان عالساعة اتنين هطلع تانب

رجب :: ماشي عموما لو حسيت نفسك تعبان استأذن من الحاج واطلع كسم المحالات ياعم انت

وسام :: مانا هطلع لو لقيت نفسي مش هقدر اكمل

..................

علي العصر جرس الباب بتاع امل ضرب

امل كانت قاعدة بتذاكر ل ابنها محمود.. قامت فتحت الباب

امل :: ليلي ازيك.. عاملة ايه اتفضلي

ليلي بصوت واطي. جوزكفي المحل؟

امل :: اه ياحبيبتي ادخلي متخفيش مش موجود

ليلي دخلت.. ازيك يا محمود عامل ايه

محمود :: كويس ياطنط

امل :: لسة صاحي من شوية وقاعدين بنذاكر

ليلي :: ربنا يخلهولك

امل :: يخليكي يا ليلي.. تشربي ايه

ليلي :: لا متتعبيش نفسك انا بس قولت اعدي عليكي قبل ما اروح الشغل

امل :: يووه ودي تيجي بردو. لازم تشربي حاجة

ليلي :: ماشي هشرب شاي

امل :: حاضر ياحبيبتي ثواني وتكون احلي كوباية شاي عندك

امل راحت عملت اتنين شاي

منورة يا حبيبتي.. ايه يا واطية كل ده لا بتسألي ولا تعدي ولا كأني صاحبتك

ليلي :: مانتي عارف الشغل وكدة يا امل.. المهم انا عايزة اسأل علي حاجة

امل :: متخفيش جوزي كأنة مشفش وانا قولت له ان ده مديرك وانك بتتعشي عشا شغل ونبهت عليه. ملوش دعوة ولا يقول لحد انة شافك

ليلي :: يامصيبتي يعني جوزك شافني

امل :: ياستي ولا مصيبة ولا حاجة.. وبعدين انتي خايفة ليه مش كان عشاء عمل بردو ؟

ليلي :: ايوة طبعا بس محمود جوزي لو عرف مش بعيد يطلقني فيها. وكمان خايفة لجوزها يفكر فيا تفكير كدة ولا كدة

امل :: لا متخفيش جوزي عارفك وعارف اخلاقك

ليلي :: ايوة مانا عارفة بس وحياتي يا امل مش عايزة اوصيكي

امل :: بس كلام بيني وبينك كدة واحنا يابنت ستات زي بعض.. كان عشاء عمل بردو

ليلي :: يامصيبتي. لما انتي بتقولي كدة امال جوزك هيقول ايه.. انا بردو يا امل تعرفي عني اني مش كويسة

امل :: فشر. قطع لسان اللي يقول عليكي كدة.. انا بس بسأل ياحبيبتي

ليلي :: لا يا امل كان عشاء عمل ومفيش بيني وبين الاستاذ عادل غير الشغل وبس

امل :: صادقة يا حبيبتي صادقة

ليلي :: طيب انزل انا علشان الحق الشغل بتاعي

الجزء السابع

...............

ميادة :: اقوم البس بقي لحسن اتأخرت علي الراجل

محمد :: تصدقي كنت نسيت خالص انك هتتعشي معاه ؟

ميادة :: ياسلام. بقي حاجة زي دي انت تنساها.. مصدقش ههههه

محمد :: طيب متتأخريش

ميادة :: بص انا هسيب تليفوني مفتوح بس انت حاول علي قد ما تقدر متبقاش رخم وتتصل بيا في وقت مينفعش تتصل فيه

محمد :: هههههههه لا انا هستني انتي تتصلي عليا

ميادة :: طيب البنات يا محمد خد بالك منهم.. والاكل انا مجهزاه

محمد :: ماشي

ميادة خلصت لبست واتصلت بالدكتور قالها انة في طريقة للشقة

ميادة نزلت واخدت تاكس وراحت علي عنوان الشقة بتاعة الدكتور واول ما وصلت وضربت الجرس بتاع الشقة الدكتور عدلي فتح الباب وكان لابس روب ستان علي اللحم وماسك في ايده كاس خمره

الدكتور عدلي :: اهلا وسهلا مدام ميادة

مياده :: مساء الخير

الدكتور :: مساء اللبن عليكي.. اتفضلي

ميادة دخلت والدكتور عدلي قفل الباب وعينة علي طيز مياده وهي داخلة الشقة

ميادة :: شقتك جميلة اوي

الدكتور :: دي عيونك اللي جميلة. اتفضلي. ها اصبلك كاس

ميادة :: ههههه انت عايز تدوخني من اولها كدة. مش هينفع علشان اعرف اروح

الدكتور :: علشان خاطري هو كاس ولا اتنين بس

علشان القعدة تحلو

ميادة :: طب هو كاس واحد

الدكتور :: ماشي

مياده قامت قلعت العباية اللي لابسها وكانت لابسة من تحتها البضي والشورت اللي كان عايز يشوفها بيهم

الدكتور :: ياعيني ياعيني. تصدقي ديما الحقيقة بتكون احلي من اي صور

ميادة :: هههههه يعني عجباك

الدكتور :: عجباني بس.. انتي اي حاجة فيكي هتبقي حلوة.. اتفضلي كاسك

ميادة :: خد بالك انا معرفش اي حاجة عنك.. الدكتور عدلي :: بصي ياستي انا زي ما انتي عارفة

اسمي عدلي وشغال دكتور

ميادة :: ههههههه ايوة دول انا اعرفهم كويس اوي

وكمان شاطر جدا ههههههه

الدكتور :: ههههههه عمري 48 سنة ومتجوز وعندي ولدين واحد في كلية طب والتاني في هندسة

مياده :: ربنا يخلهملك

الدكتور :: ربنا يخليكي.. ها في حاجة تاني تحبي تعرفيها

ميادة :: اللي انت حابب تحكيه انا سمعاك

الدكتور :: بصراحة انا حابب نروح اوضة النوم

مياده :: هههههه شخصية مستعجلة كمان

الدكتور :: ههههههههههاي حد يكون معاكي لازم يكون مستعجلةد علي جنتة

ميادة :: هههههههه كلامك عسل

الدكتور قام ومياده دخلت معاه الأوضة واول ما دخلت فوجئت بالأضاءة الخفيفة وكميه الأنوار اللي في الأوضة وكلهم اضاءة خافتة جدا. والالوان الحمرا في كل حتة في الأوضة

ستاير علي فرش السرير.. وفوجئت علي السرير بكرباج وطوق زي طوق الكلاب مطعم بسلسلة نيكل

ميادة قلقت وخافت والدكتور حس بخوفها ولما لقاها اتمسمرت في مكانها حط ايده علي كتفها

الدكتور :: متخفيش الحاجة دي مش ليكي

الحاجة دي علشاني انا

ميادة :: علشانك ؟

الدكتور :: اها. انا اصلي بحب الميول السادية. احب اكون خاضع ليكي.. انتي متحبيش اكون كلب تحت رجليكي

ميادة خرجت منها ضحكة تلقائية كبيرة لدرجة ان الدكتور عدلي مكنش عارف سبب ضحكها وكان فاكره بتسخر منة

الدكتور :: ممكن اعرف بتضحكي ليه ؟

ميادة :: لا لا مفيش.. بس انا بعشق كدة اصلا

وكنت عايزة اقولك كدة وكنت خايفة تزعل

الدكتور :: مش فاهم

ميادة قعدت علي السرير وحطت رجل علي رجل

افهمك.. انا جوزي غالبا زيك كدة بيحب يكون كلبي وخدام شهوتي وكسي بس موصلناش يعني لدرجة الكرباج والطوق

الدكتور :: من اللحظة دي انا خدامك وكلبك.. وتؤمريني واذا منفذتش اللي تطلبية عاقبيني

ميادة :: عجبها كلام الدكتور وشاورت له علي رجليها علشان ينزل يبوسها

عدلي نزل علي ركبة وايده تحت اقدام مياده

مسك رجليها بين ايده وبقي عمال يبوس فيها

ومياده قامت واقفة علي الأرض وحطت رجليها علي وشة

بوس يا متناك. بوس رجل ستك وتاج راسك

انت ايه ؟

الدكتور :: انا خدامك

مياده :: وايه كمان

الدكتور :: انتي عيزاني ابقي ايه

ميادة :: انت كلبي وخدام كسي مش كدة؟

الدكتور :: ايوة انا كلب تحت رجليكي

ميادة :: قوم ياكلبي هات الطوق بتاعك علشان البسهولك

الدكتور راح جاب الطوق من جنب مياده وداه ليها ونزل علي ركبة تاني تحت رجليها

ميادة لبستة الطوق ومسكته ومشيت بيه من الأوضة للصاله وهي ماشي وراها علي ايده وركبه

ورجعت بيه تاني الأوضة وهي حاسة بشعور غريب جواها شعور العظمة والغرور والتسلط

قعدت علي السرير وهو تحت رجليها وطلبت منة يلف بوشه الناحية التانية ويديها طيزه

وفعلا الدكتور لف بأيده وبقي ضهره ليها ( زي الكلب ) علي ايده وركبة ومياده راحت بصباع رجلها الكبيرة وبدأت تلعب في خرم طيزه

ميادة :: انت ايه ياكلبي

الدكتور :: انا كلبك

ميادة :: انت كلبي المتناك.. حاسس بصباعي وهو بيلعب في طيزك يا خول.. طيزك شكلها لبوة اووي

الدكتور :: ايوووه.. حاسس اااااااه. ااااااه

مياده شالت رجليها من خرم طيز الدكتور عدلي ووطت وراحت بطرف صباعها وبقت عمالة تدعك براحة في خرم طيزه وتلعب فيه

والدكتور عدلي بيتشرمط زي الستاتقق

مياده :: ايه يا لبوة انتي هتيجي هت بيجي

عدلي :: اووووي.. صباعك مخليني هايج اوووي

ميادة :: هو انتي شرموطة زي اللي متجوزاه.. شكلك كدة منيوكة زيها

وراحت حاطة صباعها علي خرم طيزه وبدأت تدخل صباعها براحة والدكتور من تحت هايج ومسك زبه وبقي عمال يدعك فيه ومياده عمالة تدخل صباعها كلة في طيزه وهو بيتأوه ويتشرمط زي الشراميط

طيزك واسعة اووي يا متناك مين بينيكك فيها يا خول

الدكتور :: ستي ميادة بس ااااااه. حطي صباعك اووي في طيزي

مياده :: لا الطيز دي اتلعب فيها لما اتفشخت.. هتكدب علي ستك يامتناك

الدكتور :: اااااه ااااااه.. بصراحة واحدة اسمها صافي. هي اللي بتنكني ااااااااه

مياده :: انا قولت انك منيوك.. وراحت مدخلة صباعين في طيزه وبقت عمالة تنيك فيه وهو ممحون

مياده :: قوم يا كسمك.. قوم الحس كس ستك يامتناك

مياده قامت وقلعت البضي والشورت ونامت علي ضهرها وهي رافعة رجليها وبتخبط علي كسها علشان الكلب عدلي يطلع يلحس كسها

عدلي طلع فوق السرير ودخل بين وراك ميادة

ونزل علي كسها بطرف لسانة براحة

احححححححح احححححححح الحس يابن المتناكة اووووووف.. ايييب ياكسي ااااااااااه ااااااااااه.. مشي لسانك علي زنبوري يا متناك اووووووف

عدلي بيحرك طرف لسانة علي كس مياده ونزل بلسانة لتحت لغاية فتحة كسها وبقي عمال يدخل لسانة جواها وهي راحت مرفوعة بوسطها لفوق وهي ماسكة راسة وعمالة تصرخ وتتأوه

ايووووووه ايووووه يابن الشرمووووطه.. كسي ناااار.. كسي نار اوووووي اححححححححح احححححححححح

عدلي نزل بلسانة لخرم طيزها ومياده بتتشرمط وبتتمنيك

حط صباعك في طيزي يا متناك.. ايووووه كده.. الحس كسي وانت بتبعبصني في طيزي.. ااااااه.. اااااااه.. قوم يابن المتناكة قوم فوق مني وهاتي زبك امص فيه.. ااااااااايييي اااااااااييييي

عدلي قام وطالع في مياده 69 ونزل بزبه علي شفايفها وهو راح نازل يكمل لحس في كسها وبعبصة في طيزه

عدلي :: حطي صباعك في طيزي وانتي بتمصي زبي

مياده :: لا طيزك الشرموطة دي عايزة خيارة

عدلي :: لا انا هجبلك حاجة احسن من الخيارة

وقام من علي ميادة وفتح الدولاب وطلع منة علبة

فيها زب صناعي

ميادة :: ايه ده زب صناعي

عدلي:: ايوة..خدي علي ما اجيب الزيت.. وراح جاب ازازة زيت جونسون من علي التسريحة واداها لميادة

وراح طالع فوق منها تاني 69 ونزل علي كسها يلحس فيه ومياده حطت الزيت علي ايدها ودعكت خرم طيز الدكتور عدلي وحطت الزب في خرم طيزه وراحت مدخلاه

عدلي بقي بيتأوه والزب الصناعي داخل في طيزه ومياده من تحت منة بترضع في زبه وتمص في الراس

مياده :: ايه يابن المتناكة ده.. طيزك واخدة الزب كلة ولا طيز اجدعها شرموطة.. انت متأكد مفيش رجالة كانت بتنيكك

عدلي :: لا انا محبش اتناك غير من ستات بس

ااااااااوووووف.. كمان.. كمان.. عايز انيكك والزب ده راشق في نص طيزي

مياده :: ليه يالبوة.. هو زبك ده مش بيوقف غير وانتي متناكة

عدلي :: كلامك ده بيهيجني اوووي

مياده :: علشان انتي شرموطة.. ولبوة اكتر مننا

خد يلا في طيزك.. حاسس بالزب في طيزك ؟ حاسس يامتناك

عدلي :: ايووووه.. زبك جميل.. ااااااااااه

مياده :: قوم يابن اللبوة نكني.. قوم يامتناك

عدلي قام بعد ما مياده شالت الزب من طيزه. وقالها اضربيني بالكرباج علي طيزي

مياده :: لا يا كسمك مش وقتة.. انا كسي بيأكلني. اخلص يلاه وحطة في كسي

عدلي فتح رجلين مياده ودخل بينهم وهو ماسك زبه وفضل يمشيه علي كسها شوية ومياده بتشتم كسمة علشان يدخلة

حط زبه علي كسها وراح مدخلة فيها واحدة واحدة

ايووووه كده يابن اللبوة.. جميل.. انا مش عارف واحد عنده الزب ده كلة ويبقي خول ازاي

نكني اوووووي.. نيك ستك يا متناك.. نكني اووي

عدلي عمال ينيك في مياده وكلامها كان مخليه هايج عليها وبدأ ينكها بعنف لدرجة ان بزازها كانت بتروح وتيجي من شده الرزع في كسها

مياده :: يابن المتنااااااااكة. يابن المتناااااكة. نيك. نيك. نيك كسي جامد.. اييييي. ايييييي.. كمان.. كمان ياخول.. كمان يامتناك.. اوووووف.اوووووف

زبك جميل. جميل يا لبو.. اااااااايييي

عدل شال زبه من كس مياده الممحونة ورجع دخلة تاني

حلووووو.. حلوووووو.. ايوة. كمان شيلة وحطة.. ااااااااه.. يالهووووي علي زبك وهو بيدخل في لحم كسي.. بيولعني.. اااااااخ ااااااخ

عدلي بقي بيحط زبه للأخر برومانسية وبطئ ويقف شوية وبعدين يرجع يسحب زبه تاني.. ويرجع يدخلة براحة وبطئ وبعدين يسحبة من كسها تاني وميادة مسكاه من طيزه ولافة رجليها حولين منة علشان يدخل زبه كله جواها

اااااحححححح احححححححححح. انت خبير في النيك... يخرب بيتك.. يخرب بيتك..خليت كسي نار.. نار يابن المتنااااااااااااكة... نيكني يا شرموط.. نكني كمان.. اوعا تجيب لبنك دلوقت.. انا لسة مشبعتش من كسمك

عدلي :: لا متخفيش لسة بدري..

مياده :: نكني في طيزي.. عايزه زبك يفشخ طيزي بقي

مياده قامت وراحت مفلئسة وعدلي علي ركبة ونزل بلسانة يلحس في كسها

وهي عمالة بأيدها تدعك وتقفش في بزازها

يلا بقي يامتناك.. ولا انت زبك خول.. حطة في طيزي بتاكلني اوووي

عدلي :: خرم طيزك عايز يتاكل اكل يا ميادة

ميادة :: اسمي ستك مياده يا لبو.. اوعا تنسي نفسك

عدلي :: ستي وتاج راسي

مياده ::/طب يلا يا كسمك نكني بقي

عدلي حط راس زبه علي خرم طيز ميادة وراح وبدأ يدخلة بشويش ومياده عمالة تفرك في حلمات بزازها وحاسة بهياج ابن متناكة وزب عدلي بيتوغل فيها

ااااااحححح ااااااححححح. طيزي بتحرقني اووووي.. عايزه زبك يفشخني.. عايزه اتناك في طيزي اوووووي

عدلي بقي زبه كله في طيز الشرموطة ميادة. وراح ماسكها من جناب طيزها وبدأ يرزع زبه وهي تصرخ وتتغنج.. نكني.. نكني اووووي.. طيزي بتحرقني اووووي.. اووووف اوووووف.. كمااااان كمان

فضل عدلي ينيك في الشرموطة مياده في طيزها لغاية ما حس نفسة خلاص هيجبهم وراح مطلع زبه بسرعة وجابهم عليها من بره

مياده اتغاظت اوووي انة جاب لبنة بره طيزه وحست ان النار لسة مولعة فيها ولبنة بس اللي كان هيطفي محنتها

مياده :: كسمك يابن المتناكة. النيكة دي مش هتتحسب.. اعمل حسابك هتقوم تنيك كسمي تاني ولبنك هينزل فيا ماشي

...............................

عادل :: الو يا ليلي فينك ؟

ليلي :: ايوة يا استاذ عادل انا في البيت

عادل :: ايه هو جوزك جنبك ولا ايه

ليلي :: ايوة يافندم خلاص خلصت الورق

عادل :: طيب مش هتعرفي تجيلي بأي حجة يعني

ليلي بصت علي جوزها.. طيب ثواني هسأل جوزي

محمود الأستاذ عادل عايزني اروح الشركة دلوقت كان فيه اوراق مهمة جدا كان لازم اخلصها النهاردة وانا لسة مخلصتهاش والورق ده لو مخلصتوش الليلة الشركة هتخسر يجي 500 الف جنيه

محمود :: يعني لازم تروحي دلوقت

ليلي :: للأسف دي غلطتي

محمود :: ماشي روحي وانا هبقي اطمن عليكي لما توصلي

ليلي :: ايوة يا استاذ عادل هجيلك حالا

عادل :: طب كويس انا هستناكي في الشقة

عادل قغل مع ليلي

حسين :: ايه ؟

عادل :: خلاص هتيجي متقلقش انا هروح بقي علي الشقة وانت خلي الواتس بتاعك مفتوح اول ما اقولك تعالي تيجي

حسين :: دانا هتلاقيني اصلا مستني تحت البيت

عادل :: انا هبقي اسيب باب الشقة مفتوح وهكتفها وهغمي عنيها علشان مترفضش في الأول ومش هفك عنيها غير لما احس انها بقت كلبة ليا

حسين :: حلووو اووووي... بالسلامة انت

عادل مشي وحسين طلع حباية منشط من درج المكتب وبلعها

ليلي لبست ونزلت ورجب شافها وهي بتركب تاكسي من قدام المحل

رجب :: خد بالك من المحل يا امجد انا هوصل مشوار

رجب وقف ناكسي بسرعة ومشي ورا ليلي

لغاية ما ليلي وصلت البيت اللي فيه شقة عادل

ليلي ركبت الأسانسير من هنا ورجب دخل بسرعة وعرف رقم الدور اللي طالعتة ليلي وكان متأكد انها هتقابل عادل مديرها في الشغل ومن حسن حظة ان بواب العمارة مكنش موجود في اللحظة دي وقبل ما يخرج كان البواب جاي من بره

البواب :: خير يا استاذ حضرتك جاي لمين في العمارة

رجب :: مش هنا بردو شقة الاستاذ عادل اللي في الدور

البواب :: ايوة يابيه بس دي مش شقتة اللي ساكن فيها. بس هو فوق علشان عربيتة مركونة بره

رجب :: طيب انا هطلعلة علشان عايزه ضروري

رجب اضطر يطلع علشان البواب ميشكش فيه وطلع فعلا ووقف شويه في الدور اللي فوق وبعدين نزل

....................

امل قاعدة في الشقة ذهقانة بعد ما خلصت مذاكرة ل ابنها محمود. بعتت رسالة لميادة علي الواتس وطبعا ميادة مردتش عليها علشان بتتناك من الدكتور عدلي ومش فاضية ليها

قعدت تتصفح في النت شوية وبعدين افتكرت

كلام ميادة معاها عن ممارسة الجنس الكتابي

فكرت تدخل الجروب الجنسية عالفيس وتشوف الدنيا ماشية هناك ازاي وفعلا بدأت تدخل الجروبات وحست بأثارة رهيبة من كمية الناس اللي عايزة تنيك واللي بيطلب في سرية تامة واللي منزل صور لزبه

فكرت تكلم حد من اللي منزل طلب لكنها خافت

لان الحساب بتاعها فيه ناس كتير تعرفها معرفة شخصية.. راحت عاملة خروج تاني من كل الجروبات دي.. شوية راحت مقررة تعمل حساب جديد

وفعلا عملت حساب جديد بأسم لبوة ومحتاجة اتناك علي الفيس بأميل مش برقم فون وبدأت تبحث عن الجروبات الجنسية

وتبعت طلب انضام

وراحت كتبت علي كسها لبوة اوي. ومصوراه وحطت الصورة صورة شخصية

ودخلت جروب وبدأت تقرا طلبات الاعضاء لغاية ما شافت واحد منزل صورة زب عجبها وراحت باعتة له ادد

مفيش دقيقة وكان الشخص ده قابل الادد وباعتلها رسالة تعارف

امل اتعرفت عليه وبدأو يتكلموا مع بعض كتابي والواد طلب انة يسمع صوتها علشان يتأكد انها ست فعلا مش واحد عامل بنت

امل وافقت بس بشرط يسمع صوتها وبعدين يكملوا كلامهم كتابي

وفعلا امل اتكلمت مع الشاب ده وبعدين قفلت وفضلت معاه كتابي اكتر من ساعتين

كلام ونيك لغاية ما امل حست ان كسها جاب لبنة مجبهوش قبل كدة. وحست بمتعة جديدة مكنتش تعرفها.

الي اللقاء في الجزء القادم

الجزء الثامن

............

عادل :: وحشتيني اوي يابنت المتناكة

ليلي :: وانت كمان ياحبيبي وحشتني اوي

عادل راح ذانق ليلي في الحيطة ونزل فيها بوس وتحسيس وتقفيش

ليلي :: انت مالك كدة هايج اوي

عادل :: مش عارف مالي بجد.. عايز انيك كل حتة في جسمك الليلة

وخد شفايفها بين شفايفة وبقي عمال يمصهم وايده نزلت لكسها وفضل يبعبص فيها بصوابعة

ليلي :: اححححح يخرب بيت هيجانك.. اصبر لما ادخل طيب واقلع

عادل :: مش قادر استني يا كسمك..

ذنقها في الحيطة ونزل الشورت والبوكسر وراح حاطط زبه بين وراكها وذنقها في الحيطة وبقي عمال يحك زبه في كسها ويعض في حلمات بزازها الواقفة تحت العباية

ليلي:: ااااااه ااااااه.. انت هيجتني اوووووي

زبك واقف اووي علي كسي ياعدولتي اااااااه

عادل :: انا محضرلك مفاجئة جامدة وهتعجبك ياشرموطة تعالي ندخل الأوضة

ليلي :: ايوووة بقي بعشق مفاجئاتك دي

عادل اخد ليلي ودخل بيها اوضة النوم وقالها عايزك بقي تقلعي ملط علي ما ارجعلك

عادل خرج وليلي قلعت هدومها

عادل راح الأوضة التانية واتصل ب حسين وقاله بعد عشر دقايق بالظبط تدخل الشقة.. انا هسيبلك باب الشقة مفتوح

حسين :: تمام وانا تحت العمارة عندك

عادل دخل المطبخ جاب حبل من تحت الحوض كان مجهزة ليها ودخل الأوضة كانت ليلي مستنياه عريانة ملط علي السرير

عادل :: الليلة هتكون ليلة عمرك ياشرموطة

وطلع علي السرير وقالها هاتي ايدك علشان الليلة هتتناكي احلي نيك..

ليلي :: هههههه انت هتغتصبني

عادل :: انا محضرلك ليلة مش هتنسيها طول عمرك

هاتي ايدك يلا ياكسمك

ليلي :: اموت انا في الأغتصابة ايدي ياقلبي اه

عادل ربط ايد اللبوة ليلي في السرير

ونزل من علي السرير راح جاب من الدولاب اشرب وراح مغمي عين الشرموطة

ليلي :: اووووف بقي.. انا هجت اوووي

عادل :: لسة الهيحان ياكسمك جاي وراح نازل بين فخادها فتحهم ونزل بلسانة يلحس كس الشرموطة

اللي غرق من تخيلها انها هتغتصب وهتتناك غصب عنها

لسان عادل بقي بيتحرق ببطئ علي كسها وطرف صباعة نزل لخرم طيزها يحركة براحة وهو بيلحس كسها

احححححححح احححححححح.. اوووووف. براحة ياعدولة.. كسي ولع نار.. اوووووووف

عادل :: كسك غرقان لبن ياشرموطة.. وراح مدخل صوابعة في كسها ولسانة بيتحرك علي زنبورها اللي كان وقف علي اخره من هيجانها

قام.. طالع وجايلك ياشرموطة

عادل خرج واتصل علي حسين

انت فين

حسين : انا في الاسانسير خلاص ثواني وهكون عندك

عادل :: طب يلا ياكسمك.. اللبوة متكتفة وجاهزة للنيك

مفيش لحظات وكان حسين في الشقة

عادل :: اقلع جزمتك وهدومك يلا وادخل معايا علي طرطيف صوابعك ومتعملش حاجة غير لما اشاورلك

حسين قلع هدومة فعلا وعادل قلع هو كمان هدومة دخلوا علي الشرموطة ليلي المتكتفة علي السرير وعنيها متغميه وهي متعرفش ان هيتعمل علي كسمها حفلة

عادل :: انا جيت ياكسمك

ليلي :: انت كل شوية بتخرج ليه ؟ يلا بقي كسي مولع اووي

عادل شاور ل حسين يقف في مكانة وراح هو طالع فوق السرير فوق الشرموطة وحط زبه علي شفايفها

مصي ياكسمك زب سيدك عادل

ليلي مسكت زب عادل بأيدها وهي ممحونة علي اخرها وبقت بتدعكة ولسانه عمال يلحس فيه

ايد عادل عمالة تقرص في حلمات اللبوة وهاتها كل ما صوابع عادل تفرك حلماتها كانت تذيد وكسها ينزل لبنة اللي اغرق كسها من شده هيجانها

حسين زبه هو كمان وقف علي اخره ومستني اشارة من عادل علشان يهجم علي كسم كسها

منظر كسها وهو بينزل مياه شهوتة واهاتة خلت حسين زي الطور الهايج

عادل :: انتي هايجة اوي ياكسمك

ليلي :: اوووووي اوووووي يا عدولتي

عادل :: طب تحبي حد ينيكك معايا؟

ليلي :: اوووووف نفسي اووووي. نفسي ابقي شرموطة متناكة تحت ازبار الرجالة.. نفسي اتفشخ من كتر النيك

عادل :: طب ياكسمك جهزي كسك ل احلي حفلة نيك.. وشاور لحسين علشان يخش علي ليلي

حسين راح للشرموطة ليلي ونزل علي كسها واول ما ليلي حست بلسان حسين لمس كسها

عادل. احا. مين اللي بيلحس كسي ده وبقت عمالة يتفلفص عايز تقوم لكن عادل كان فوق نها مكتف حركتها

عايزة تروحي فين يا كسمك ؟ انتي الليلة شرموطة ل ازبارنا.. مصي يابنوالقحية وسيبي نفسك لصاحبي يامتع بكسك

حسين من تحت فاشخ رجلين اللبوة وبياكل كسها بشفايفة ولسانة

ليلي بتحاول تقوم بجسمها وبتتحرك شمال ويمين لكن عادل راح ضربها بالقلم علي وشها

مش كنتي عايزة حفلة علي كسمك يابنت الشرموطة.. وحيات كسمك لتتفشخي النهارده.. مصي يابنت الخول زبي وسيبي صاحبي بتمتع يالبوة

1...345678