الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 2

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

ونزلت كان احساس جميل اوي

امل :: ايوة وبعدين

ميادة :: صاحب السوبر ماركت معروف انة وسخ وبتاع ستات وانا بوطي اجيب حاجة من الرف اللي تحت.. راح معدي جنبي ومبعبصني حتة بعبوص. اوووووف

امل :: ههههههه يالهوي.. وانتي عملتي ايه

ميادة :: اخدت البعبوص من هنا وجسمي كلة اتنفض.. المهم روحت البيت ولسة بحكي لجوزي

لقيتة شخر وزعق وقالي ماهو حقة لانة شافك شرموطة وكدة

امل :: معقول ؟ جوزك قالك كدة.. مصدقش دي ابدا

ميادة :: مانا كمان اتصدمت.. المهم حلفت عليه ما يلمسني ولا فيه تخيل تاني وكدة

امل :: وبعدين

ميادة :: ولا حاجة. مقدرش يستحمل ورجع زي الكلب يبوس رجلي ويتأسف وقالي انة ميعرفش عمل كدة ليه

المهم اول امبارح كنت حاسة بضربات قلبي سريعة

روحت انا وهو عند دكتور جبت عنوانة من النت

وهناك بقي حصل اللي مكنتش متوقعاه

امل :: حصل ايه

مياده ؛: الدكتور فضل يحسي علي جسمي ويحك بتاعة فيا وكدة

امل :: اوووووف. ده احساس فاجر

ميادة :: ايوة انا اعصابي باظت يومها

امل :: كملي كملي.. دانا هجت بس علي التخيل

ميادة :: لما روحت البيت حكيت لجوزي اللي حصل ولقيتة هاج علي الاخر وخلاني اتصلت بالدكتور لانة كان كاتبلي رقمة الخاص وخلاني قولت للدكتور اني مش لاقية العلاج اللي كتبة

امل :: يابختك.. نفسي انا يحصل معايا كدة

ميادة :: اتصلت فعلا بيه وقالي عدي عليا بكره انا هديكي علبة..

امل :: ايوة وروحتي

ميادة :: روحت واتناكت منة احلي نيكة في حياتي

امل :: لا بقي دي تحكيلهالي صوت

امل راحت متصلة مكالمة صوتية وميادة حكت ليها كل حاجة.. امل كانت بتسمع وتلعب في كسها

لغاية ما المكالمة اتحولت لجني سحاق بين امل وميادة.. وكل واحدة فيهم بدأت تصور نفسها للتانية وتبعت

الجزء الرابع

...............

امل :: اصحي بقي يارجب.. رجب. قوم الساعة دخلت علي عشره

رجب :: صباح الخير يا حبيبتي

امل :: صباح النور.. يلا بقي قوم انا جهزت الفطار من بدري

رجب :: ماشي خلاص هقوم اهو

امل خرجت ورجب فضلت ممد شوية علي السرير وبعدين قام. دخل الحمام وخرج وقعد علي الكنبة علشان يفطر

رجب :: امجد عدي امتي علشان ياخد المفاتيح

امل :: من ساعة كدة.. بس الا وسام صاحبك من ساعة ما سكن هنا لا حس ولا خبر ولا حتي بحس بيه وهو طالع او هو نازل

رجب :: وسام اصلة في حالة شوية غير امجد

امل :: طيب ايه مش هتعزمة علي العشا

رجب :: اايه انتي مستعجلة عليه

امل :: لا بس اقصد نشده لهنا.. ايه رئيك تعزمه النهاردة

رجب :: لا النهاردة هاخدك ونتعشي بره احنا بقالنا كتير مروحناش مكان هادي

امل :: بجد.. ياريت لحسن خلاص اتخنقت من قعدة البيت والمذاكرة ل ابنك

رجب :: خلاص الليلة هنخرج وهننبسط.. انتي بس تؤمري

امل :: اروح اصبلك الشاي

امل راحت صبت الشاي ل رجب وبعد ما رجب شرب الشاي نزل المحل

..........

رجب :: صباح الخير يا امجد

امجد :: صباح الخير ياعم رجب

رجب :: ايه الشقة الجديدة عجباك

رجب :: ايوة كويسة جدا بس ناقصها الدهان

رجب :: ياعم اهي شقة تلم احسن من مفيش ولا كانت عجباك اوي نومة المحل

امجد :: لا بصراحة احسن مليون مرة.. بس هي ناقصها ست وتبقي جنة

رجب :: مانت كان معاك الست وطيرتها بايدك

امجد :: لا كدة انا مستريح

رجب :: طيب خلص اللي في ايدك وعايزك تدخل تروق المخزن وتجرد البضاعة اللي موجودة علشان عايز اشوف اللي ناقص ايه ونبعت نجيبة

امجد :: ايه انت رايح بورسعيد قريب؟

رجب :: لا مش رايح هخلي التاجر اللي بتعامل معاه يبعتلي طلبية

امجد :: ماشي. ساعة كدة وهدخل اظبط المخزن

وسام دخل المحل

وسام رجب باشا

رجب :: تعالا يا وسام اقعد

وسام :: لا انا بس مش لاقي المقشة بتاعتنا وكنت عايز المقشة بس اكنس بيها المحل

رجب :: طيب بس اقعد. امجد اعملنا شاي

وسام :: اخبارك يارجب ايه

رجب :: تمام يا صاحبي.. ايه ياعم يعني بقالك يومين في الشقة الجديدة ولا جيت حتي خبطت علي اخوك

وسام :: ياعم رجب مانت عارف انا بمشي من المحل علي الساعة 10 ومبصدق اروح اكلي لقمة وانام.. وبعدين مااحنا قدام بعض هنا ليل ونهار

رجب :: ماشي. الشقة عجبتك

وسام :: اه جميلة.. وانا هديلك انا وامجد الفلوس اللي دفعتها خلو بس الدنيا تتظبط معانا

امجد :: الشاي

رجب :: ياعم براحتكم.. اشرب الشاي. اه صحيح اعمل حسابك انت ليك عندي عشوة

وسام :: ولازمتها ايه بس التعب ده

رجب :: لا لا مفيش تعب ولا حاجة

وسام :: ربنا يخليك يارجب

رجب :: اعمل حسابك تعملي نسخة من مفتاح الشقة علشان ام محمود كل يومين تلاتة تطلع تروق ليكم.الشقة

وسام :: لا طبعا مينفعش نتعب معانا ام محمود

رجب :: ياعم انت مالك.. اعمل بس نسخة وهي مش هتطلع اصلا غير وانتوا في شغلكم

وسام :: يارجب اسمع مني بس بجد مش هينفع نتعبها

رجب :: اعمل اللي بقولك عليه

وسام :: طيب هقوم انا علشان المحل سايبة لوحده

....................

بالليل رجب روح الساعة 6 المغرب البيت. واتصل ب امل علشان تلبس وتجهز نفسها للخروج وقالها ابقي طلعي محمود فوق عندي اخويا

روح رجب كانت امل لبست وطلعت محمود عند سلفتها ومستنية رجب

رجب دخل اخد دوش وبعدين لبس بنطلون وقميص وخرج

اخد مراتة امل وراح بيها علي مطعم علي النيل

رجب طلب العشا وقعد قدام مراتة بيتغزل في جمالها

امل :: مالك ياراجل ممحون ليه النهاردة كدة؟.

رجب :: هههههه لا بس افتكرت ايام خطوبتنا فاكرة يا امل اول خروجة لينا واحنا مخطوبين

امل :: وهي دي ايام تتنسي

رجب :: فاكرة يوم واحد عاكسك وانتي معايا انا عملت فيه ايه

امل :: تصدق اهو الموقف ده بالذات الفترة اللي فاتت كل شوية افتكره واقول بقي معقول ده هو ده

رجب :: مش فاهم

امل :: اقصد لما كنا مخطوبين كنت شخص تاني خالص.. عصبي غيور جدا عليا مكنتش بطيق حد يبصلي.. لكن دلوقت انت.... مش هقدر اقولها هنا ههههههه

رجب :: طيب بصراحة انهي احلي ليكي.. زمان ولا دلوقت

امل اتنهدت تنهيدة طويلة وسرحت شوية وبعدين قالت.. زمان طبعا كان احلي من دلوقت مليون مرة

رجب :: ليه بقي ؟ انتي دلوقت عايشة احلي معايا وبتعملي كل اللي نفسك فيه من غير قيود وكمان مشطبة علي فلوسي

امل :: بص يا رجب بس من غير ما تزعل مني

زمان كنت في نظري راجل اوي وكنت بحب خوفك عليا وبحس ان ليا ضهر اتسند عليه.. كنت شيفاك بعيون تانية خالص وبرغم انك كنت علي طول بتخليني اعيط وكنت عصبي.. بس كنت بالنسبة ليا خاجة كبيرة جدا راجلي وسبعي وكنت اخاف منك بجد

رجب :: يعني دلوقت مش راجلك

رجب سكت وامل سكتت علشان الاكل جه

بعد ما الجرسون حط الأكل

امل :: بص الست مننا مش عايز راجل يسبلها الحبل عالغارب زي ما بيقوالوا.. الست عايز راجل يشكمها ويحسيها بعضفها وقوتة.. الست عايزة تحس ديما انها غالية عنده مش رخيصة وممكن اي حد يلمسها

انت دلوقت جوزي اه لكن مش شايفة اني غالية عليك ولا حاسة بغيرة.. حتي لو كنت بقيت واحدة شمال فانت اللي خلتني الست دي.. انا اوقات كتير بكره نفسي وبكرهك جدا واندم علي كل ثانية قضتها معاك.. لكني برجع تاني غصب عني

يمكن علشان حبيتك قبلت بالوضع اللي انت رمتني فيه

رجب :: بقي كدة يا امل.. دانا بعشق كل حبة رمل بتمشي عليها رجليكي

امل :: طيب غير السيرة دي بقي علشان مش ناقصة اتعكنن انا ماصدقت خرجت

رجب :: ايه ده

امل :: في ايه

رجب :: بصي كدة وراكي وشوفي مين اللي قاعدة علي الطرابيزه هناك كدة

امل بصت وراها وفوجئت ب ليلي جارتهم قاعدة مع راجل غريب

امل :: ايه ده ومين اللي معاها ده

رجب :: مش دي ليلي فعلا

امل :: ايوة هي.. وايه اللي جابها هنا ومين ده

رجب :: مش هي صاحبتك وكنتي بتقولي انها شغالة في شركة اجنبية مديرة تسويق تقريبا

امل :: ايوة هي قالتلي كدة فعلا

رجب :: يمكن يكون ده مديرها وهي بتتعشي معاه عشاء عمل

رجب :: يابختك يا محمود مراتك بتتعشي عشاء عمل مع مديرها

امل :: ههههههه انت دماغك دي علي طول كدة حادفة شمال

رجب :: بقولك ايه اعملك نفسك رايحة الحمام وانتي راجعة كانك شفتيها بالصدفة وسلمي عليها

امل :: وليه احرجها

رجب :: لا لا مفيش احراج انا بس ليا هدف في دماغي انها تعرف اننا شوفناها

امل :: ليه بقي

رجب :: علشان لو هي بتعمل حاجة غلط ومن ورا جوزها محمود هيبان عليها

امل :: هيبان عليها ازاي ثم احنا مالنا

رجب :: اكيد هتحاول تبرر... قومي بس اعملي اللي بقولك عليه

امل قامت فعلا راحت الحمام ورجب قاعد مستنيها وعنيه علي ليلي وفي عقل باله بيقول

جيتي علي حجري ياليلي.. اه لو تعرفي اني نفسي فيكي من زمان ازاي

امل رجعت وعنيها جت في عنين ليلي

امل راحت ليها

امل :: ايه ده ليلي مش معقولة. ازيك يابت

ليلي بأرتباك باين علي وشها وقلق قامت سلمت علي امل

ليلي :: المدير بتاعي في الشغل الاستاذ عادل.. امل صاحبتي وجارتي في البيت اللي قدامي

امل :: اهلا وسهلا استاذ عادل

عادل بعيون معجبة بامل.. اهلا مدام امل.. اتفضلي معانا

امل :: لا معلش اصلي انا هنا انا وجوزي

ليلي :: بعد اذنك استاذ عادل.. خدي يا امل عيزاكي

ليلي اخدت امل علي جنب وقالت ليها

امل هو حوزك شافني ؟

امل :: لا مأظنش.. مش عارفة بصراحة.. قلقانة ليه

ليلي ؛: انا خايفة ليشوفني ويقول لمحمود

انا جوزي ممكن يطلقني لو عرف اني خرجت مع مديري.. بس دي خروجة شغل

امل :: اه.. لا متخفيش حتي لو شافك انا هعرف وانبه عليه ميقولش

ليلي :: والنبي ياامل انا ممكن بيتي يتخرب فيها

امل :: يابت متخفيش.. يلا بقي اروح قبل ما جوزي يستعوقني

امل راحت لجوزها

رجب :: ايه

امل :: البت اترعبت وخايفة تكون شفتها

رجب :: يبقي انا صح.. ليلي ماشية علي حل شعرها

امل :: ملناش دعوة. وانت اوعا تجيب سيرة لحد اننا شوفناها

رجب :: انا مالي

.............

ليلي :: هو ده اللي انا خايفة منة وقولتلك بلاش نخرج في مطاعم قريبة مننا

عادل :: انا كنت هعرف منين يعني اننا هنقابل جارتك وجوزها هنا

ليلي :: طب يلا بينا بقي نمشي قبل ما يشوفنا

عادل :: خلاص هنطلع علي شقة فيصل نقضي الليلة هناك

ليلي :: لا انا خايفة انا عايزة اروح

عادل :: تروحي ازاي انتي مش قولتلي لجوزك انك بايتة في الشركة بسبب شغل هتخلصية لو روحتي دلوقت هيشك فيكي

ليلي :: عندك حق.. المهم بس تعالا نخرج من هنا الاول

ليلي خرجت بسرعة من المطعم وراحت استنت عادل عند عربيتة وعادل ساب الحساب علي الطربيزه وخرج

اخد ليلي بعربيتة ومشي

عادل :: هو جوزك جارتك دي ممكن يقول حاجة

ليلي :: بص الشخص ده انا مش مستريحة له اصلا

وهو كل ما بيشوفني اصلا عنيه بتاكل جسمي اكل

فامعرفش ممكن يعمل ايه

عادل :: اها طيب ماهي بسيطة اهي.. الراجل طالما عينة منك يبقي مش هيقول لجوزك لو شافك

ليلي :: تقصد ايه

عادل :: لا انتي فاهمة قصدي كويس.. الموضوع محلول..

ليلي :: انت شايفني كدة ؟

عادل :: بقولك ايه ياليلي انتي مش نفسك النهاردة

اضربك علي كسك

ليلي :: يوووه بقي يا عادل احنا في ايه ولا في ايه

عادل :: انا محضر ليكي مفاجئة جامد وهتعجبك

ليلي :: مفاجئة ايه ؟

عادل :: لا مش هقولك عليها بس انتي المفاجئة دي هتعجبك اووي انا متأكد

ليلي :: ههههههه ماشي علشان عارفة كل مفاجأتك جميلة يابيبي

عادل :: معلش يافوفا هعمل بس مكالمة.

ليلي :: ماشي

عادل :: ايوة يا ياض ياحسين انت فين ؟

اه طيب الحاجة اللي طلبتها منك فين؟

خلاص هعدي عليك دلوقت بالعربية انت فين؟

خلاص ربع ساعة وهتلاقيني قدام المعرض بتاعك

سلام يا سحس

عادل :: ده صاحبي حسين بتاع معرض العربيات اللي عرفتك عليه قبل كدة

ليلي :: اه اعرفة شفتة كذا مره عندنا في الشركة

عادل :: اه وهو كمان يعرفك اوي

ليلي :: يعرفني اوي.. ازاي مش فاهمة

عادل :: اقصد يعني شافك اكتر من مرة في الشركة ولما عرفتكم ببعض كلمني عنك بس انا قولت له انك تخصيني

ليلي :: بأبتسامة مكسورة وخجل لانها عارفة ان عادل مش شايفها اكتر من شرموطة.. وهي كانت بتحبه لانة بيرضي الشرموطة اللي جواها غير انة عارف ايه اللي بيمتعها جنسيآ

ليلي كانت انسانة بتعشق الجنس السادي وكان السبب في عشقها للجنس السادي ده حبيبها الأولني وخطيبها ماهر..

عادل :: ايه يا لبوة سرحتي في ايه

ليلي :: لا مفيش يا عادل..

عادل :: خدي ده يابت.. ( بعبوص )

ليلي :: ههههههههه طيب هاتة.. اي حاجة منك حلوة

عادل :: شرموطة شرموطة ودي اكتر حاجة عجباني فيكي

ليلي :: ههههههههه ايوة انا شرموطتك ولبوتك كمان

شوية وكان عادل وصل بعربيتة قدام المعرض

عادل مسك الفون بتاعة واتصل بحسين

عادل :: ايوة يابني انا قدام المعرض

حسين ::طب ما تيجي ياعم

عادل :: لا علشان ليلي معايا في العربية

حسين :: ايه ليلي بتاعة الشركة

عادل بص لفاتن وهو مبتسم.. ايوة ياعم هي

انجز بقي هات الحاجة

حسين :: يابن الايه..هي الحاجة دي علشانها

عادل :: ايوة ياعم اخلص بقي

حسين :: طيب انا هجبلك الحاجة اهو وخارجلك

دقيقة وكان حسين خارج بكيس ابيض وجه سلم علي عادل وادالة الكيس

حسين :: ازيك يا مدام ليلي

فاتن :: تمام يا استاذ حسين

حسين :: ما تجيب ياعم مدام ليلي وتعالوا اشريوا حاجة

عادل :: لا معلش احنا مستعجلين

حسين :: علي فكرة يا مدام ليلي انا مش بخيل وبتكلم بجد

ليلي :: اكيد عارفة بس بجد.انا مروحة البيت والاستاذ عادل مروحني

عادل بصلها كدة وضحك وقال لحسين علي فكرة ليلي بتكدب هههه

ليلي اتحرجت من كلام عادل لكنها ابتسمت ابتسامة خفيفة وعادل قال لحسين.. سلام احنا بقي ياسحس وهبقي اكلمك بعدين

عادل اتحرك وليلي كانت مضايقة من عادل

عادل :: ايه يامتناكة انتي زعلتي ولا ايه

ليلي :: ماهو مكنش لازم تحرجني كدة

عادل :: يابت انا بهزر وبعدين حسين ده اكتر حد في الدنيا دي بيحب الهزار وشخصية طيبة جدا

ومسيرك هتعرفية

ليلي :: ماشي بس انت احرجتني.. هو ايه اللي في الكيس ده

عادل :: دي حاجة جت من بره وانا وصيتة عليها من شهر وهو كلمني امبارح وقالي انة جبهالي

ليلي :: حاجة ايه ؟

عادل :: حاجة هتحبيها جدا. ودول هدية مني ليكي

اتفرجي ياستي

ليلي اخدت الكيس ومكنتش مصدقة لما فتحتة وبدأت تشوف اللي فيه

كرباج مشرشر من الجلد. وسلسلة بطوق.. وزب صناعي ومشابك من الاستلس

ليلي :: ايه ده دول زي اللي فرجتني عليهم بالظبط في الافلام

عادل :: اها علشان السوعك بقي واعاقبك ونتمتع للصبح

ليلي :: انت هيجتني دلوقت... بس انا مش بحب الاهانة والطوق ده مش هلبسة انا مش كلبة

عادل :: علي فكرة انا مطلبتش الطوق وانا مفتحتش الكيس ولا اعرف ان جابة

وخلاص دقايق وهنبقي في الشقة بتاعتنا

ليلي :: هو صاحبك يعرف ان الحاجة دي علشاني

عادل :: المفروض انة ميعرفش بس كدة اشك بنسبة كبيرة عرف انها ليكي

ليلي :: اوووف بقي. طب ليه روحت وانا معاك

عادل :: ياستي متحطيش في دماغك وكبري شوية

..................

رجب :: تراهني علي كام بكره ليلي هتجيلك علشان تسألك انا شوفتها ولا لا

امل :: طيب وانا المفروض اقولها ايه

رجب :: هتقولي اني مشفتش حاجة

امل :: رجب انت في دماغك ايه ؟

رجب :: ولا اي حاجة.. انا بس مكنتش مصدق اللي شفتة النهاردة

امل :: رجب احنا ملناش دعوة بيها واياك تروح تفضحها مع جوزها.. اللي بيتة من ازاز ياحبيبي ميحدفش الناس بالطوب

رجب :: في ايه يا امل.. هو انتي متخيلة اني هقول لجوزها مراتك بتخونك وبتقابل ناس

امل :: مانا مش عارفة انت بتفكر في ايه وبنبهك

رجب :: لا ياحبيبتي متخفيش.. ويلا بينا بقي علشان اتأخرنا

امل :: انا عايزه اقعد علي الكورنيش زي زمان واكل دره

رجب :: ههههههههه بس كدة.. انتي تؤمري امر

رجب اخد مراتة امل واتمشي علي الكورنيش

رجب :: تشربي حمص شام احسن

امل :: اشرب.. وده ميمنعش بردو اكل دره

رجب :: عنيا ليكي يا امولتي

هات يابني اتنين حمص شام..

امل راحت سندت ضهرها علي سور الكورنيش ورجب جاب كوبايتين حمص الشام

خدي بس خدي بالك سخن مولع

امل :: الجو ده جميل اووي.. ياسلام ياما نفسي في شقة تكون بتبص علي الكورنيش كدة

رجب :: احلمي ياختي علي قدك انتي عارفة شقة هنا تساوي كام

امل :: ياعم انا بقول نفسي مش هاتلي

رجب :: هههههههه خلاص احلمي

امل :: الا يارجب صحيح انت بتحبني ؟

رجب :: ده بردو سؤال يا امل.. ؟

امل :: مش عارفة اوقات بحس انك مش بتحب غير نفسك

رجب :: انا فعلا مش بحبك.. انا بموت فيكي

امل :: هزت راسها كدة وبعدين لفت بوشها نايه النيل.. مش خايف يارجب اني احب غيرك؟

رجب :: تصدقي انا فكرت في نفس السؤال ده من يومين وسألت نفس السؤال ده لنفسي

ياتري انتي يا امل ممكن تحبي غيري

امل :: انت بتهرب من السؤال بنفس السؤال؟

عموما انا هجاوبك.. انا في لحظة ضعفت وحسيت بأنجذاب ناحية شخص من اللي.....

رجب :: مين فيهم ؟

امل :: انت مشكلتك دلوقت مين ؟.. هو انت مش فارق معاك كمان مشاعري زي ماهو مش فارق معاك جسمي

رجب :: ليه بتقولي كدة؟ انتي بتاعتي يا امل. مراتي وام ابني وحبيبتي

امل :: ايوة انا مش فارق معايا اول حاجتين دول قد ماهو فارق معايا اني احس اني حبيبتك

رجب :: هو انتي مش شايفة اني بحبك

امل :: اشوف ازاي حبك وانت عايزني اكون لغيرك

انا فعلا بقيت لغيرك يا رجب هو انت مش حاسس بده.. انا بقيت بحس بالمتعة وانا مع غيرك

الاحساس ده تعبني من جوايا. اني بقيت بحس بالمتعة ده مخليني خايفة ومرعوبة من جوايا

خايفة يجي عليا اليوم اكرهك واكره عيشتي معاك

رجب :: خلاص لو مش عايزة تعملي تاني كدة بلاش انا عندي انتي بالدنيا

امل :: ههههههه تصدق ضحكتني.. بعد ايه ؟

خلاص مبقاش ينفع.. لا انا بقيت امل ولا بقيت انفع ارجع ل امل

رجب :: هو احنا خارجين علشان نستمتع ولا ننكد علي نفسنا

امل :: اه عندك حق.. انا اسفة

رجب :: طيب بس سؤال اخير.. انتي فعلا حسيتي بمشاعر ناحية حد

امل :: للاسف اه.. وشعوري ناحية الشخص ده بيكبر لدرجة انة وحشني اوووي دلوقت

رجب :: ممكن اعرف مين

امل :: مشاعري دي دلوقت لايمكن تعرفها ولا ينفع اصارحك بيها

رجب :: يعني انا مبقتش غير جوزك

امل :: جوزي وابو عيالي... وحبيبي ههههههههه

رجب :: مش باين

امل :: خلاص بقي يارجب يلا بقي انا عايزة اكل دره

رجب :: حاضر وانا هحترم رغبتك ومش هسألك بس يا امل عايزك تعرفي حاجة واحدة بس انا من غيرك ولا حاجة وكل امنيتي في الدنيا دي انتي مش عايز اخسرك

امل :: متخفش يا رجب.. انا وانت خلاص بيقينا زي بعض في كل حاجة

الجزء الخامس

................

عادل وصل وركن عربيتة تحت البيت وسعد البواب جري علشان يشوف لو معاه شنط ياخدها منة ولا اي حاجة لكن عادل قاله مش معايا حاجة ياسعد

ليلي نزلت من العربية ودخلت الأسنسير مع عادل

واول ما الباب بتاع الأسانسير اتقفل

راح عادل ذنقها علي الحيطة بتاعة الأسانسير

ولذق فيها وايده راحت داخلة بين فخادها وبقي عمال يدعك في كسها بكل عنف وشفايفة بتعض في شفايفها وهي هاجت ومبقتش قادرة

فضل عادل يبوس ويمص في شفايف ليلي ويدعك في كسها لغاية ما وصلو للدور السابع

باب الأسانسير اتفتح خرجت هي وعادل

عادل فتح الشقة ودخلو هما الأتنين وقفل عادل باب الشقة وليلي كانت عارفة هي المفروض تعمل ايه

راحت في نص الصاله قعدت علي ركبها وايدها وانتظرت عادل علي ما دخل غير هدومة

لبس شورت وفلنة حملات وخرج قعد علي كرسي الأنتريه وحط رجل علي رجل. وليلي في انتظار اومره ليها

عادل :: طبعا انتي عارفة انك كنتي عايزة تكسري كلامي النهاردة وتروحي من غير ما انيكك يا شرموطة

ليلي :: هزت دماغها وهي عارفة انها غلطت وهتتعاقب

عادل :: قومي اقلعي ملط

ليلي قامت وبدأت تقلع في هدومها وعادل ولع سيجارة وهو بيتفرج عليها

قلعت عريانة وهو راح قايم وقف جنبها ومسكها من شعرها ومشي بيها ل اوضة النوم

عادل :: عايزك زي اللبوة كدة تحطي ايدك علي السرير وتفلئسي ومش عايز اسمع صوتك

ليلي عملت اللي قال عليه عادل وفلئست

ليلي كان جسمها مليان وطري طري كانت تقريبا 80 كيلو جسمها رغم انة مليان لكنة كان متناسق

بزازها كبيرة وحلماتها علي طول واقفين من الهيجان اللي ديما فيه.. طيزها كبيرة وبارزه شعرها بني غامق نازل لنص ضهرها.. بشرتها زي اللبن من شدة البياض

عادل جه وقف جنبها وهي مفللاسة ونزل علي ودانها بشفايفه ولسانة راح يلحسها وايده راحت ل لحم طيزها الطري والمنفوخ. وصوابعة غرزت في لحم طيزها وشدهم جامد

ليلي :: اييييي.. صوابعك بتوجعني

عادل :: اسكتي خالص ياشرموطة... انا لسة مورتكيش وجع

وراح سايب طيزها وبقي عمال يضربها بأيده علي طيزها وهي مفلئسة

ليلي كانت بتحس بالمتعة الرهيبة كل ما ايده تنزل علي لحم طيزها الطري وكان لحمها بيرج مع كل ضربة

مسكها ولف وشها ناحيتة وراح منيهما علي السرير

وخرج.. جاب الشنطة من بره وطلع منها الكرباج المشرشر والزب الصناعي والمشابك وراحلها الأوضة

عادل :: جاهزة للعقاب يا شرموطة

ليلي :: براحة عليا ابوس ايدك يا عادل

عادل :: علشان تبقي تسمعي كلامي

افتحتي رجلك

ليلي فتحت رجليها وكسها الأحمر المنفوخ بان قدامة وكانت حاطة ايدها عليه

عادل :: شيلي ايدك يا متناكة

ليلي شالت ايدها وحطتها علي بوقها وهي خايفة من الكرباج لأنها مجربتوش قبل كدة

وكان ديما عادل بيضربها علي كسها بأيده

عادل قعد علي السرير جنبها.. وبقي بيضربها علي كسها بالكرباج ضربات خفيفية

ليلي حست بالأثارة مع نزول شراشيب الكرباج علي كسها وبدأت تتلوي وتتأوه وعادل بيذيد واحدة واحدة علي كسها لغاية ما ليلي كسها جاب لبن ابيض بغزارة

عادل :: كسك بينزل ياشرموطة

ليلي :: ابوس ايدك نكني.. نكني يا عادل مش قادرة.. كسي بينفض اووي وبيحرقني

عادل :: عايزة تتناك يا لبوة..

ليلي :: اه يا عادل.. اه ياحبيبي.. مش قادرة.. عايزه زبك ينكني في كسي بعنف

عادل قلع هدومة كلها وبقي عريان ملطع وراح طالع فوق منها وحط زبه علي كسها من غير ما يدخلة وليلي بتتلوي تحت منة وعايزه تمسك زبه بأيدها علشان تدخلة في كسها لكن عادل كان قافل عليها الطريق بجسمه.. وبقي عمال يحك زبه في زنبورها

ليلي :: اااااحححححح ااااااححححححح اوووووف اوووووووف.. ابوس ايدك. ابوس رجلك.دخل زبك في كسي مش قااادرة.. ارحمني يا عادل.. ارحمني مش قااادرة

عادل راح لبزازها وحلماتها المنتصبين علي اخرهم

ومسك الحلمات بصوابعة وبقي بيفرك فيهم بغباء

وكل ما يفرك اكتر واشد كانت ليلي تصرح تحت منة من شده الهيجان..

اخد المشابك الأستلس من جنبها وراح حاططهم علي حلمات بزازها. وسابها ونزل تاني لكسها المولع

وبقي بأيده عمال يلسوعها علي زنبورها وكسها المنفوخ

ااااااااااوووووف.. اووووووووف.. جامد.. لسوعني... انا شرموطة زبك يا عادل.. نفسي دلوقت خمسة يمسكوني ويفشخوني نيك

عادل :: ليه يا لبوة. هو انا مش مكفي كسمك

ليلي :: كسي مولع اوووووي.. وطيزي كمان. فيها نار يا عادل. نفسي اتناك طول الليل. ويتعمل عليا حفلة واتشرمط بين ازباركم

عادل بقي بيضرب كس ليلي اكتر واكتر وليلي تحتة بتصرخ من المتعة واللذه. وعمال تفعص في بزازها اللي كانت خلاص حلماتها هتجيب دم من شده الوجع والمتعة في نفس الوقت

عادل نزل علي الأرض وكان فيه كرسي هزاز جنب باب الأوضة راح قعد عليه

عادل :: تعالي يابنت اللبوة.. تعالي مصي زب سيدك يا متناكة

ليلي نزلت علي ركبها وايدها ومشيت لغاية ما بقت تحت رجليه

طلعت بأيدها علي رحلين سيدها عادل لغاية ما وصلت لزبه

اللي كان مدلدل لتحت ومنتصبش الأنتصاب الكامل

عادل :: انزل بشفايفك ياكسمك من غير ما ايدك ما تلمسه وعايزك تمصي زبي براحة وترضعي فيه

عارفة لو ايدك لمستة.. مش هنيكك ولا هريح كسك.. وهضرب في كسك وطيزك طول الليل

ليلي نزلت براها لتحت بين فخاد عادل وبشفايفها اخدت راس زبه وبقت بتحاول تخاده في بوقها

ونجحت فعلا في انها تاخد زبه بين شفايفها

اممممم امممممم.. ياخرابي علي زبك.. بموووت فيه ياعدولتي.. امممم امممممم

123456...8