الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 2

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

عادل :: شطوره يالبوة.. اهو كدة ارضا عليكي

مصي زبي حلو.. اعاملك حلو

زب عادل كل شويه يتزحلق من بوقها وهي ترجع تاخده بين شفايفها وتمص فيه.. وبعدين راحت نازلة تحت خالص براسها وبلسانها وبقت بتلحس في بيضانة وشعرتة المنبتة

عادل :: مصي بيضاني يالبوة

ليلي عمالة تلحس في بيضان عادل وتحاول تخدهم في بوقها من غير ما تمسكة

ليلي :: مش عارفة.. عايزة امسكة بأيدي علشان اعرف

عادل :: ماشي يا متناكة. امسكيه

ليلي مسكت زب عادل وبقت بتدعة بأيدها الأتنين وهي بتتموحن وبتتلبون

زبك ده مجنني اووي يا دولا.. عايزه احطة في كسي بقي

عادل : مصي يالبوة بيضاني

ليلي :: امصها بس.. انا همصها والحسها وانضفها

اممممم.. ياخرابي اممممم حلوين اوووي

عادل :: بقي عايزة خمسة ينكوكي يا شرموطة

ليلي :: ايوه يا عدولا ياريت ياحبيبي

عادل :: بقي كدة.. ماشي ياكسمك بس مترجعيش تعيطي

وراح قايم ومسكها من شعرها ومشي بيها علي السرير وهي بتصرخ من الوجع

وخلاها تفلئس في وضع الكلبة وهي سانده بأيدها علي مرتبة السرير وكل شوية تبص عليه وخايفة منة ومش عارفة هو هيعمل ايه

وفضل يلطش في طيزها بالكرباج وكل ما الشرسيب بتاعة الكرباج تنزل علي طيزها تتلوي زي الشرموطة علشان يعادل يرحمها ويدخل زبه فيها

عادل :: عايزة تتناكي يالبوة مش كدة

ليلي :: اووووي اوووي ياعادل. ارحمني ودخل زبك فيا.. هموت وتدخلة في كسي

عادل مسك زبه بأيد وفتح طيز ليلي بأيدي

وطي يابنت المتناكة.. وطي علشان انيكك

ليلي وطت اوي ورفعت طيزها لفوق شوية

وعادل راح مدخل زبه في كسها من ورا

ااااااااااااه.. اااااااااااه نكني ياعادل.

نكني ياحبيبي.. اااااااييييي اااااااااي.. كمان.. كمان علشان خاطري.. نكني بعنف.. عايزة كسي يجيب دم

عادل دخل زبه كله جوه كس الشرموطة ليلي وبقي عمال يدك زبه في كسها بكل قوة وهي بتصرخ

نكني نكني اوي ياعادل.. اااايووووه كمان.. كمان

ارزعة في كسي.. اووووووووف اووووووف

سحب زبه من كسها وهو قافش في وسطها بيأده ورجع راح مدخلة بكل قوة وعزم خلي ليلي من شده المتعة واحساسها بزب عادل شخرت

ااااااااااااه كسي ممحووووون اووووووي.. انا عايزة صاحبك ينكني يا عادل

عادل :: كسمك.. عارفة كسمك.. هو كل ده ومش مكفيكي يابنت اللبوة.. طب خدي يامتناكة

وبقي عمال بينيك ليلي بكل مافيه من قوة وهي هتموت من اللذه

عادل شال زبه من كسها وراح جايب زب صناعة

وحطة في كسها من ورا. ونزل وسطها لتحت شويه وقالها امسكي يامومس الزب ده واياكي يطلع من كسك.. وراح حاطط راس زبه علي خرم طيزها وبدأ يدخلة في طيزها واحدة واحدة. وليلي عمالة تدخل الزب الصناعي في كسها وتخرجة

زب عادل كلة بقي جوه طيزها.. في الأول كان بينكها براحة..لكنها كانت بتترجاه ميرحمش طيزها وينيكها بكل قوتة

عادل بقي عمال ينيك فيها جامد. وهي من الهيجان بتنيك كسها بالصناعي

ااااااححححححح احححححححح.. جميل اوووي

زب في كسي وزب في طيزي.اووووزو اووووووو

كمان ياعادل.. اديني في طيزي.. اديني جامد.. مش شبعانة من زبك... اووووووووف

عادل :: انتي مومس اوووي.. ولبوة عالاخر... عارفة يابنت الشرموطة.. انا عمري ما شفت لبوة زيك قبل كدة.. هو جوزك بيكيفك ازاي

ليلي : انت اللي بتكيفني يا عادل.. اووووووف.. مفيش غيرك.. بيعرف ينكني ويشبعني نيك.. اااايييي.. كمااااان.. نيكني كماااان

عادل شال زبه من طيزها وحطة في كسها وليلي بقت عمالة تمص في الزب الصناعي ومتخيلة زب صاحبة حسين

عادل :: قومي يالبوة اقعدي علي زبي

عادل راح نام علي ضهره علي الأرض وليلي طلعت فوق منة وحطت زبه علي خرم كسها وراحت قاعدة

وعادل بأيده وبقي بيفرك في حلماتها اللي ورمت مت المشابك.

ليلي نزلت ببزازها علي شفايف عادل علشان يرضعهم وهي قاعدة علي زبه

ااااااوووووف.. يخرب بيت كدة.. يخرب بيت الهيجان ياعادل.. انا هموت.. هموت بجد.. مش قادرة علي كسي.. اوووووووف اووووووف

وعادل تحت منها شغال يمص في بزازها ويرضع في حلمات بزازها

عادل :: انا خلاص هجبهم يالبوة

ليلي قامت بسرعة من علي زب عادل وراحت بسرعة تمصه وهي بتدعك فيه ولما حست خلاص عادل هيجبهم.. قفلت شفايفها علي زبه وهي بتدعكه بصوابعها لغاية ما عادل جسمة كلة اتشنج وبقي عمال ينزل في لبنة السخن في بوق المنيوكة ليلي

ليلي فضلت تشفط اللبن وهي بتدعك زبه ومفتحتش بوقها لغاية ما عادل جاب لبنة كلة في بوقها.. وفضلت تمص وتلحس في الراس لغاية ما نضفتة خالص

عال شال المشابك من بزازها وراحت مرمية علي الأرض من الوجع اللي كان في كل جسمها وعادل نام جنبها

...........

تاني يوم الصبح مياده راحت جابت التحاليل ورجعت وبتاع التحاليل قالها عندك نسبة انيميا عاليه

روحت البيت واتصلت بالدكتور

ميادة :: ايوة يا دكتور انا ميادة

الدكتور :: ايوة طبعا عارف.. ايه عايز اشوفك

ميادة :: ايه انا كنت معاك مفيش اول امبارح يا دكتور

الدكتور :: وهو من اول امبارح قليل.

مياده :: تسلملي يا دكتور.. انا جبت التحاليل

الدكتور :: طب كويس اهو سبب حلو يخلينا نتقابل

هو انا ينفع اعزمك علي العشا

مياده :: مممممم مش عارفة الصراحة

الدكتور :: انا بكره اجازه من العيادة ممكن اشوفك الساعة 8 بالليل وتقولي لجوزك اي حاجة

ميادة :: هو انا وحشتك اوي يعني

الدكتور :: وحشتيني اووي اوووي طبعا.. ايه

مياده :: خلاص هجيلك.. مع انة صعب بس خلاص هجيلك

الدكتور :: طب نتعشي عندي ولا نتعشي في مطعم بره

ميادة :: مطعم بره لا انا ست متجوزة ومضمنش حد يشوفني

الدكتور :: خلاص خدي العنوان ده

ميادة :: طب ثواني وخليك معايا.. جابت ورقة وقلم واخدت العنوان من الدكتور

الدكتور :: انا هستناكي وهلغي كل مواعيدي اوعي متجيش

مياده :: ياخبر يا دكتور.. انت بتقول ايه بس لا هجيلك طبعا.. بس قولي بقي كام واحدة غيري اتعشت معاك

الدكتور :: هههههههه وحياتك عندي انتي اول واحدة

ميادة :: هههههههه لا لا يا دكتور مش مصدقة خالص بصراحة بقي معقول دكتور زيك ميعرفش ستات بردو غيري

الدكتور :: هههههههههه ايوة ياستي مستغربة ليه

ميادة :: ماشي هعمل نفسي مصدقة

الدكتور :: طب ايه انتي لوحدك ولا جوزك جنبك

ميادة :: جوزي كمان ساعتين هيجي من الشغل وبناتي في المدرسة. وانت بقي فين

الدكتور :: انا في المستشفي خلصت الكشوفات وقاعد في الأوضة بتاعتي بستريح شوية.. طب امتي لابسة ايه دلوقت

ميادة :: ضحكة مرقعة ومياصة ههههههههههههههههههه

الدكتور :: ايه الضحكة دي كلها

ميادة :: اصلي مش مصدقة اللي بتقولوا ده

الدكتور :: ليه بقي

ميادة :: انا مقصدش حاجة بس السؤال ده يعني متوقعتش يطلع منك انت

الدكتور :: ليه بقي انا عايز اعرف فعلا انتي لابسة ايه

ميادة :: لابسة شورت احمر وبضي حملات ابيض

الدكتور :: اوووووف بقي.. تعرفي نفسة اشوفة

مياده :: انت دكتور مايص اووي ههههههههههه

الدكتور :: بتضحكي تاني

ميادة :: خلاص خلاص متزعلش.. بكره هجيلك بيه وانا لابساه

الدكتور :: لا انا عايز اشوفة دلوقت.. ينفع ؟

ميادة :: يا سلام ده لو مكنش ينفع. ينفع علشان خاطرك.. انا هقفل دلوقت وابعتلك الصورة علي الواتس

الدكتور :: هستناكي.. هزعل لو مبعتيش حاجة

ميادة :: لا ازاي.. هبعت طبعا

ميادة قفلت مع الدكتور واتصورت له صورة وبعتتها علي الواتس وبعدين الدكتور كلمها واتس وبقي كل شوية يطلب منها صور. في صورة لغاية ما اتصورت له عريانة.. مره بزازها ومرة كسها ومره وهي نايمة ومره وهي قاعدة.. وناكها شات

ومياده مش شبعانة من كلامة.. وكان باين عليه الخبرة في الموضوع ده وقدر يخلي مياده كسها يجيب شهوتة

...................

رجب نزل المحل وامل بعد ما اتأكدت ان امجد ووسام نزلوا طلعت علشان تروق الشقة ومنها تشوفها بالمرة

وهي طالعة فوق بنت عم رجب كانت نازلة تشتري طلبات شافتها طالعة

امل :: ايه يا سحر رايحة فين

سحر :: نازلة اشتري شوية خضار ولحمة ايه انتي طالعة عند اميمة

امل :: اه يا ختي طالعة اقعد معاها شوية

سحر :: ماشي.. عايزه حاجة اجبهالك معايا بالمرة

امل :: لا يا حبيبتي ربنا يخليكي

سحر نزلت وامل قالت تعدي بالمرة علي اميمة تقعد معاها شوية علشان لو سحر عدت ولا حاجة متبقاش كدابة

وفعلا امل عدت علي سلفتها اميمة قعدت معاها

شوية وبعدين مشيت

نزلت كام سلمة لغاية ما اميمة قفلت الباب. وراحت طالعة براحة وبسرعة لغاية ما وصلت الشقة

فتحت الشقة ودخلت بسرعة وقفلت الباب وراها

وهي جوه الشقة سمعت صوت مايه نازله علي الأرض في الحمام

استغربت معقولة حد منهم نسي الحنفية مفتوحة

مشيت براحة وكان باب الحمام مفتوح ولسة بتبص كانت المفاجئة ل امل

وسام لسة منزلش ووشة مليان صابون وعريان ملط بيستحمي. عينها نزلت علي جسمة كلة لغاية ما وصلت لزبه

شافت زب عمرها ما كانت تتخيل في يوم من الايام انها تشوفة.. كان مليان صابون ومدلدل لتحت وحاجة بطول رهيب بعرض ملوش وصف

غير الشعر اللي نازل من صدره لبطنة. وزبه محلوق

امل شافت زب وسام. واعصابها كلها مبقتش قادرة تتلم عليها.. وحست بالمياه نازلة من كسها

لحظات وبدأت تفوق من المنظر واتسحبت بالراحة قبل ما وسام ياخد باله وفتحت الباب بسرعة وطيران علي تحت

امل مكنتش مهما تتخيل حجم زب وسام انة يطلع بالحجم الرهيب ده

امل فضلت طول اليوم مش بتفكر غير في وسام وشكل الصابون اللي كان علي زبه

واتخيلت نفسها وهي داخلة عليه وماسكة زبه وبتدعكة بأيدها ورغاوي الصابون مغرقة زبه والزفلطة بأيدها وزبه

كسها من تحت شغال ينزل وبزازها بتاكل. ومكنش قادمها غير المقوار

طلعتة ونامت علي السرير وفتحت رجليها وبقت عمالة تنيك في كسها بالمقوار. لغاية ما رجب رن عليها

امل كلمتة وهي كانت بتدعك في كسها وبتنيك في نفسها وبتتأوه زي الشراميط

رجب :: مالك يالبوه هو في حد معاكي

امل :: لا يا رجب.. بس كسي وكلني اوووي

رجب :: ااااه بالمقوار صح

امل :: اووووف لو تعرف انا شفت ايه يامعرص

رجب :: شفتي ايه يامتناكة

امل :: شفت زب وسام وهو بيستحمي.. يخرب بيت زبه.. اوووووف هموت يا رجب. هموت وينكني

رجب :: انا جايلك علشان كلام التليفون مش هينفع

رجب قفل مع امل وروح البيت رجي

الجزء السادس

..................

رجب ساب المحل وعدي علي محل الموبليا علشان يشوف كلام امل صح ولا لا وعرف من الحاج صاحب المحل ان وسام تعبان شوية ومقدرش ينزل المحل النهاردة

رجب ما صدق وراح عالبيت

رجب :: ايه اللي حصل وشفتيه ازاي

امل :: اسكت علشان انا من صباحية ربنا مش متملكة علي اعصابي خالص

رجب :: ايوة احكيلي ازاي شفتيه ؟ وهو اخد باله

امل :: لا طبعآ مأخدش باله ولا حاجة

انا قولت اطلع اروق الشقة زي مانت قولتلي وبالمرة اشوفها. مفيش يدوب دخلت الشقة ولسة هروح علي الأوض سمعت صوت مايه نازل من الدوش.. قولت اكيد حد منهم نسي المياه المفتوحة ومن حسن حظي اني مشيت براحة علي طرطيف صوابعي لاني كنت خايفة بردو يكون حد منهم جوه.. واللي عملت حسابة لقيتة

لقيت الباب مفتوح وصاحبك ده عريان ملط وبيستحمي والصابون ايه علي جسمة كلة

بضرب عيني لتحت.. شوفت اللي عمري ما كنت اتخيلة.. بتاعة ايه. اووووف يارجب.. طول مشفتش زيه بجد.. وتخين ايه

رجب :: ههههههههه ماهو كان باين من تحت البنطلون.. بس انتي متأكدة انة مخدش باله منك

امل :: لا ما انا لما شفتة كان حظي حلو الصابون علي وشه ورجعت خطويتين لورا وكنت ببص بالخباثة

. وبعدين خرجت بسرعة

رجب :: طيب انا هطلع ابص عليه علشان انا عديت علي المحل كأني بسأل عليه وعرفت انة تعبان شوية ومنزلش المحل

امل :: طيب اطلع انت

رجب قام وطلع عند وسام

رجب :: ايه ياعم مالك.. عرفت انك منزلتش المحل

وسام :: ايوة قمت من النوم جسمي كلة وجعني ودايخ.. قولت شوية كدة وافوق لكني مقدرتش

رجب :: لا الف سلامة عليك. برد يعني ولا ايه

وسام :: ايوة تقريبا برد.. اخدت العلاج وبعدين حسيت جسمي كلة عرق اخدت دوش ويارتني ما اخدتة.. تعبت اكتر

رجب :: ياراجل حد ياخد دوش وهو عنده برد

وسام :: مانا مقدرتش اقعد بعرقي ده

رجب :: طيب انت معاك علاج يعني ولا ايه

وسام :: اه معايا شريط برشام واخدت منة

رجب :: طيب اكلت

وسام :: مقدرتش اقوم خالص بصراحة ويدوب اكلت لقمة كدة الصبح وكمان مفيش نفس اصلا للأكل

رجب :: لا لازم تاكل علشان العلاج

رجب طلع تليفونة من جيبة واتصل علي امل

ايوة ياحبيبتي بقولك ايه احنا عندنا اكل ايه

وسام :: ايه ياعم انت لا طبعا متبعتش حاجة

رجب :: ياعم اسكت انت وخليك في عياك

ايوة ياحبيبتي.. طيب حلو اوي بصي هاتي طبق شربة لسان عصفور وحتة فرخة فوق عند وسام.. انا فوق ايوة علشان هو عيان..لا لا متحمريش حاجة خليها كدة احسن.. ماشي يلا بس بسرعة

وسام :: ليه ياعم بس التعب ده

رجب :: ياعم ولا تعب ولا حاجة..هي هتروح اخر الدنيا يعني

وسام :: انا لو اخويا هنا مكنش هيعمل اللي بتعملة انت معايا

رجب :: تصدق كدة زعلتني.. مانا اخوك بردو يا جدع انت

شوية وامل طلعت بالأكل وكانت لابسة نفس الجلبية البيضة اللي وقعت بيها امجد في شيباكهت وكانت لابسة من تحت الجلبية كلوت احمر وسنتان نفس اللون وكانوا بايين اوي

امل :: مساء الخير.. الف سلامة عليك يا وسام

وسام :: انا مش عارف اقولك ايه.. رجب مصمم يتعبك

امل :: لا متقولش كدة.. ده حتي رجب بيعزك ومعتبرك زي اخوه

رجب :: هاتي الأكل وانتي روحي عقلي علي لمون دافي.. عندك لمون هنا يا وسام

وسام :: اه استني هجبهولك من المطبخ

امل :: لا خليك مرتاح قولي بس فين في المطبخ وانا هعمل كل حاجة متخفش

وسام لمح شفاف الجلبية ولان الأوضة اللي نايم فيها.. فيها بلكونة والضوء ضرب في الجلبية

.وراكها وكلوتها كانوا باينين.. غصب عنة بص في الأرض وكان محرج جدآ يرفع عينة في مرات صاحبة اللي هو اصلا قاعد معاه

وسام :: في دورج المطبخ.. الدروج اللي في النص

امل :: اعملك شاي يارجب

رجب :: ماشي

امل راحت المطبخ عملت اللمون والشاي وبعد ما وسام اكل امل ودت الشاي واللمون ليهم وشالت الاطباق ونزلت

ورجب بعد ما اطمن علي وسام نزل ورا امل

امل :: انا كان فاضلي تاكة واركب علي صاحبك واغتصبة

رجب :: لا براحة كدة وسام مش زي امجد.. وسام هيتعبك

امل :: انا مش ساعة ما شفت زبه وانا هموت واقعد عليه

رجب :: هتقعدي عليه وهتمتعي كسك انا متأكد من ده.. بس ده محتاج منك شغل

امل :: انا هعمل معاه المستحيل ولازم في خلال الأسبوع ده اكون واخدة زبه في كسي

تعالا بقي لحسن انا ممحونة عالأخر ومش قادره

رجب :: لا انا نازل المحل يا وليه

امل :: خلاص ابعت امجد

رجب :: ابعتة ازاي

امل :: معرفش انا عايزة اتناك دلوقت

رجب :: لا مش هينفع ابعتة

امل :: ممممم. ماشي.. طيب بقولك ايه انا عايزة انزل اشتري شوية طلبات بقي

امل فكرت تروح ل احمد المحل علشان كانت عايزة تتناك بأي شكل ومش قادرة تتحكم في كسها اللي بقي بياكلها من ساعة ما شافت زب وسام

امل لبست هدومها ورجب بعد ما نزل جه في دماغة علي طول ان امل هتقابل اكيد احمد السباك

وقف بعيد في الشارع واول ما لمح امل مراتة نازلة

مشي وراها وشافها وهي بتدخل المحل بتاع احمد السباك. مطولتش جوه وخرجت وقفت قدام المحل ومسكت فونها وعملت مكالمة..

امل :: ايوة يا بابا انت ايه خلصت الشغل بتاعك

ايه انت عند عمتي في المقطم.. هترجع امتي يعنب.. لا مفيش انا بس بطمن عليك.. هتبات الليلة عندها.. طيب ماشي خلاص.. لا انا بشتري شوية حاجات بس وقولت لو موجود في البيت اعدي اقعد معاك شوية.. طيب يابابا عايز حاجة. سلام ياحبيبي

امل دخلت المحل تاني وقالت ل احمد انا هروح استناك في بيت بابا متتأخرش

احمد :: مش هينغع انا طالع شغل دلوقت

امل :: وحيات امك لو ما جيت ورايا دلوقت ماهخليك تلمس مني شعراية بعد كدة

احمد:: ههههههههه خلاص كسم الزبون هتصل بيه واقوله حصل ظرف معايا.. روحي وانا هتلاقيني وراكي

رجب مراقب من بعيد.. امل خرجت مشيت وىجب كان مستني يشوف احمد هيخرج وراها ولا لا.. مفيش دقيقتين احمد خرج وقفل المحل ومشي ورا امل.. ورجب وراهم

احمد وصل البيت بتاع ابوها ودخل علي طول ورجب طبعا صبر بتاع عشر دقايق وبعدين دخل المدخل براحة ووقف عند باب الشقة وحط ودانة علي الباب مسمعش صوت حد فيهم

رجب كان عارف من مراتة ان ابوها بيسيب مفتاح الشقة لبنتة تحت الدواسة.. وطي واخد المفتاح وفتح باب الشقة بحرص وخوف وبص من ورا الباب ولقي الشقة او الصالة مفيهاش حد

قلع جزمتة ودخل وقفل الباب من غير صوت واتمشي علي طرطيف صوابعة وبدأ يسمع صوت اهات اللبوة. مراتة خارج من اوضة نوم ابوها

براحة وعلي صوابع رجليه وداري نفسة ورا الحيطة وبص علي الأوضة شاف مراتة امل وهي مفلئسة. واحمد علي ركبة بيلحس في كسها وطيزها من ورا.. رجب هاج علي الأخر خصوصآ انة كان بيتمني يشوف امل وهي بتتناك من احمد

احمد.نازل علي ركبة ورافع العباية بتاعة الشرموطة

امل اللي مفلئسة وبتتأوه وكلوتها نازل لبين ركبها واحمد شغال يلحس كسها وخرم طيزها من ورا

رجب مقدرش يمسكة نفسة وهو شايف امل بتتأوه وبتترجي احمد ينكها وهو عمال يشتمها ويوصفها بالشرموطة وطلع زبه وبقي عمال يدعك فيه وهو مستخبي ورا الحيطة

احمد قام وقلع هدومة وامل قلعت وراحت نازل علي ركبها واخدت زب احمد بين شفايفها وبقت شغالة بلسانها وشفايفها تمص وتلحس وايدها من تحت بتحك في كسها وتدعك في زنبورها

احمد :: انتي شرموطة اوي النهاردة يالبوة.. ايه الخول جوزك مش مكيفك

امل :: جوزي. هو جوزي بيعرف ينكني اصلا.. انا عايز اكل زبك يا احمد.. امممم.. امممم يالهوووي عليه..اممممممم

احمد :: مصي يامتناكة.. انتي النهاردة تجنني

امل نزلت لتحت بيضانة وبقت عمالة تلحس في بيضانة من تحت وايدها بتدعك في زبه من فوق

وبعد مص ولحس كتير قامت وراحت طالعة علي السرير وفتحت رجليها

يلا. يلا حط زبك في كسي. عايزة اتناك منك يا احمد.. زبك وحشني اوووي

احمد :: وانتي كمان يا لبوة كسك وحشني اووي

احمد راح رافع رجلين امل لفوق اوووي وامل مسكتهم من تحت واحمد راح حاطط زبه علي خرم كسها وبدأ يدخلة فيها

اوووووي. دخلة.. دخلة فيا اووووي.. ايوووووه.. جميل.. جميل اووي.. نكني.. نكني يا احمد.. نكنب جامد..

احمد دخل زبه كله في كس امل وبدأ ينزل ويطلع بوسطة وزبه وامل سانده بأيده رجليها المرفوع

والمعرص بره هايج علي مراتة وعلي امحمد اللي راكبها وعمال ينيك فيها

ايووووه يا احمد.. ايوة ياحبيبي.. زبك حلوو اووووي.. نكني كمااان.. نيك كسي اوووي.. اوووووو اوووووو.. ياخرابي.. ياخرابي.. زبك جميل.. جميل.. اييي اييييب.. كمان. كمان يااحمد.. اديني. اديني كمان

احمد :: ايه يالبوة هو جوزك مش بيعرف ينيكك كدة..مال كسك هايج اوي كدة

امل :: جوزي.. جوزي ما يجيش ربعك يا احمد.. تعرف كفاية زبك.. اوووووف لو شافة هيعرف ان معندوش زب اصلا

احمد :: خلاص سيبك منة.. وانا هنيكك كل ما كسك يكون جعان

امل :: كسي.. كسي مش بيشبع من زبك اصلا..اوووووف.. قوم حطة في طيزي.. قوم يلا اووووووف

احمد :: وانا بعشق طيزك يامتناكة

الكلام كان مخلي رجب حاسس انة نفسة يروح يقول ل احمد انة شايف مراتة وهي متمتعة تحت منة وانا اسعد حد في الدنيا وهو شايف مراتة ممحونة وهايجة علي زبه.. وكان واقف هيموت مش قادر عايز يدخل عليهم ويمسكهالة علشان ينكها ويشبع من كسها وطيزها

امل قامت وراحت مفلئسة واحمد وقف وراها ومسكها من لحم طيزيها وبقي حاطط زبه علي خرم طيزها وعمال يمشيه براحة وهي موطيه راسها تحت وايدها اليمين ماسكة بزازها بترفع بزتها علشان تمصها واول ما حست بزب احمد بيدخل في طيزها رفعت راسها لفوق وهي بتعض في شفايفا وكانت المفاجئة.. شافت العرص رجب

وهو واقف ورا الحيطة وبيتفرج عليها وهي بتتناك

لكن من المتعة وهي حاسة بزب احمد بيحك في جدار طيزها وعمال ينيك فيها

بدأت المتعة تذيد والأحساس يعلي اكتر وهي شايفة جوزها هيموت من اللذه والمتعة

وصوتها بيعلي واهاتها بتجلج في الأوضي وعنيها علي جوزها وهي بتاخد زب احمد في طيزها

اووووووف اووووووف. ياخرررابي علي زبك يا احمد.. خرابي علي زبك... مجنني.. ااااااااه

نكني.. نكني اووووي يا احمد.. نيك الشرموطة امل حبيبتك.. نكني اووووووي.. اااحححححححح

اححححححح.. طيزي بتحرقني اووووي

احمد :: طيزك دي شرمووطة اووووي

امل :: طيزي شرموطة ومتناكة.. نكني فيها اووووي. اااااااخ ااااااااخ.. زبك جامد اوووي اووووي يا احمد

فضل احمد ينيك في امل وطبعا الخول رجب جاب لبنة علي منظر وصوت اهات مراتة واحمد شغال بيدك فيها وفي طيزها

ولما احمد جاب لبنة. رجب خرج بسرعة وقفل باب الشقة من غير ما يعمل صوت ومشي بسرعة قبل ما احمد يخرج

رجب مقدرش يروح المحل واتصل بأمجد وقاله انة مش هيجي المحل وانة يبقي يقفل المحل بالليل ويطلع المفاتيح له

بعد ما امل روحت طلعت اخدت ابنها محمود وفوجئت ب رجب قاعد في الصالة مستنيها

امل اتحرجت علشان مكنتش قايلة لجوزها انها بتقابل احمد في شقة ابوها واول ما شافتة وطت راسها في الأرض

رجب :: مالك ؟

امل :: لا ابدآ.. انت ليه مروحتش المحل

رجب :: تفتكري ينفع اروح المحل.. انا عايزك وانتي اكيد عارفة حالتي كويس دلوقت

امل :: ادخل يا محمود اوضتك

محمود :: لا انا عايز اقعد العب بلعبي

رجب :: تعالي احنا اوضتنا

رجب دخل وامل دخلت وراه وقفلت الباب ورجب مستناش واول ما الباب اتقفل راح ذنقها علي باب الأوصة وبقي عمال يبوس فيها ويحضنها وامل عارفة ان رجب هايج وعلي اخره

نزلت علي ركبها وفضلت تمص زبه اللي مطولش وكان جايب لبنة في بوقها

امل بلعت لبنة وراحت قعدت علي السرير بعد ما نضفت زب رجب بشفايفها ورجب راح قاعد جنبها وهي مش عارفة تقول ايه

رجب :: انتي مش عارفة تقولي ايه صح ومكنتيش تحبي اني اعرف انك بتقابلي احمد في شقة ابوكي

امل :: انا انا

رجب :: علي فكرة انا عارف من فترة ومرضتش اقولك ولا اسبب ليكي احراج.. وانا مش مضايق علي فكرة ومش عايزك انتي كمان تضايقي

امل :: بصت في الأرض

رجب ': خلاص بقي متبقيش غلسة.. ايه رئيك نطلع نطمن علي وسام

امل :: لا اطلع انت مس عايزة يبان اهتمامي اوي.. خلي اهتمامي ده بيني وبينة وانا متبنش في الصورة

رجب :: ماشي انا هطلع.. ونسيت اقولك صحيح امبارح قابلت صاحب الشقة اللي تحت وخلصت معاه ووعدني ان محدش هياخدها غيرنا.. ابقي عرفي صاحبتك بقي

امل :: حاضر

رجب سابها وطلع عند وسام علشان يطمن عليه

ولقاه سخن نار وبيخترف ومش حاسس بالدنيا

اتصل ب امل وقالها في التليفون وهو مش عارف يعمل ايه

امل طيب انا طالعالك بسرعة

امل اخدت حتة قماش وتلج من التلاجة واخدت كمان زجاجة سبيرتو صغيرة وطلعت

امل :: يالهوي ده سخن جدا.. بقولك روح هات من المطبخ اي حاجة في مايه وتعالي

رجب راح المطبخ وفضل يدور علي علبة لغاية مالقي علبة وحط فيها ماية من الحنفية وعلي مرجع ل امل لقاها قاعدة جنبة وحاطة ايدها علي صدره وعمال تمشي ايدها براحة وتحسس عليه

رجب :: بصوت واطي افرض كان حاسسس بيكي

امل :: هششسس ده بيخترف اسكت

من حسن حظ امل ان وسام كان نايم بفلنة حملات وشورت بسبب الجو امل نفسها تلمس زبه المنفوخ تحت الشورت وبصت لجوزها وهي بتشاور له بعينها علي زب وسام

رجب شاور ليها بصباعة يعني لا

امل :: بوشوشة :: مش قادرة بجد. وراحت براحة اوووووي بدات تمشي طرطيف صوابعها علي زب وسام

رجب كان وقف مرعوب ل يكون وسام حاسي وفايق وفي نفس الوقت مش قادر يمنع مراتة اللي هيجة وممحونة علي زب وسام

حركات لا اردايا كانت بتطلع من امل وهي بتمشي ايدها علي زب وسام سنانها بتعض شفايفها ولسانها اللي خارج بيتمشي علي شفايفها

وعيونها اللي كلها هيجان ونيك

مفيش لحظات وزب وسام بدأ يتفاعل مع لمسات ايدها وبدأ يقف

امل هاجت والشهوة كانت بتنهش في جسمها وبصوابعها بدأت براحة ترفع الشورت وايدها التانية بدأت تنزل في الشورت بتاعة

وظهر الغضنفر المنتصب.. شئ كان وهم بالنسبة ليها وبالنسبة لرجب. اللي نزل علي ركبة جنب امل وعنيه علي وسام مراقبة

123456...8