الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 2

Story Info
الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 2
26.7k words
0
4
00
Story does not have any tags

Part 2 of the 5 part series

Updated 11/25/2023
Created 11/21/2023
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

الجزء الأول

................

بعد ما امل اتناكت من امجد ونامت علي بطنها وكان نايم فوق منها امجد وهي حاسة براحة رهيبة رغم ان امجد كان تقيل عليها

شوية امجد نزل من فوق منها ونام جنبها

امجد :: تعرفي يا امل اني من زمان اوي وانا معجب بيكي

امل بتمشي صباعها علي حلمات صدره براحة اوي

ازاي بقي كنت معجب بيا.. ومن امتي يعني

امجد :: من زمان اوي يمكن حتي من بعد جوازكم علي طول وحتي فاكر اول مرة قابلتك فيها وسلمت عليكي كنتوا لسة عرسان جدد وانتي كنتي خارجة مع رجب يومها ووقفت سلمت علي رجب وعليكي ويومها مكنتش عايز ايدك تتشال من ايدي

امل :: ياااه ده من زمان اوي ده اكتر من 8 سنين

امجد :: ايوة

امل :: وانت بقي كنت معجب بيا ليه. مع اني كنا عروسة جديدة

امجد :: بصي انتي كل حاجة فيكي جميلك. شكلك ونعومتك غير انك شيك اوي حتي في العبايات اللي بتلبسيها

امل :: هههههه بس كدة

امجد :: هو الصراحة مش بس كدة.. جسمك كمان شدني اوي.. طب انتي عارفة انك لما كنتي بتيجي المحل كل يوم وانتي راجعة من المدرسة بمحمود عيني مكنتش بتتشال من عليكي

امل :: انت حالتك صعبة بقي وانا مش حاسة

امجد :: بصراحة انا لغاية دلوقت مش مصدق نفسي

امل :: طب ايه مش هتنزل لرجب لحسن كدة هيستعوقك

امجد :: لا انا قولتلة اني رايح شبرا ازور عمي المريض ومش هرجعلة غير بالليل.. ايه انتي عيزاني امشي

امل :: مش القصد بس انا خايفة يستعوقك

امجد :: ممكن اطلب منك طلب

امل :: اطلب ومش هتأخر لو بأيدي

امجد راح قايم وطالع فوق امل واخد شفايفها بين شفايفة وبقي عمال يمص فيها وايده بتفعص في بزازها

امل :: ههههههه هو ده الطلب

امحد :: بصراحة ايوه

امل راحت حضناه بأيدها وضمتة عليها وزبه بدأ يقوم تاني وراح علي كسها

امل :: ااااااااامممممم اممممممم اااااااه اااااااااه

امجد :: جسمك ملبن اووووي وسخن اوووووي

امل :: انت اللي مخليني سخنة ياقلبي

مسكت زبه من تحت وبقت عمالة تحك الراس في كسها وامجد رفع وسطة لفوق وامل حطت زبه علي فتحة كسها

امجد اول ما زبه بقي علي اول الطريق بدأ ينزل براحة بوسطة وراس زبه بدأت في الأنزلاق والدخول ببطئ جوه كسها المولع

اااااااااه.. ااااااااااه. بررررراحة يا قلبي.. زبك جميل اوووي.. وواقف جوه كسي اوي اوي.. اااااااه

امجد عمال يرضع في حلمات بزازها ويمص فيهم

وزبه شغال نيك في كسها من تحت

امل :: ااييي ايييي. كسي.. براحة علي كسي.. اوووووف اوووووف.. نيك.. نيك ياقلبي كسي.. اوووووووف اوووووووووف

امجد :: انا بعشقك يا امل.. وبعشق كسك..

امل :: وانا كمان بعشقك.. وبعشق زبك اللي بينكني دلوقت في كسي.. ااااااه اااااااه

امجد شغال ينيك في امل ومولعة تحت منة

وبتتأوه زيها زي اي شرموطة ماصدقت لقت الزب

اااااااااخ ااااااااااااخ. كمان كمان يا قلبي. دخل زبك كله فياو.. اااااااااه ااااااه.. نفسي تفعصني

عايزة جسمك كلة يهرسني هرس.. اااااااه ااااااه

جميل.. جميل.. يالهوووووي يالهوووووي.. زبك نار نار في كسيى

امجد بعد ما ناك وشبع نيك في كسها شال زبه

وامل راحت قايمة ومفلئسة له

امجد وقف علي ركبة وراها وحط زبه في كسها من ورا

امل :: لا انا عايزه تنكني في طيزي.. عايزه زبك بيدخل في طيزي واحس بالراس جوايا

امجد تف علي ايده وبل خرم طيز امل. وحط الراس علي خرم طيزها.. اللي كان واسع اصلا من زب احمد اللي هريها نيك في طيزها

زب امجد بدأ يدخل. وامل بتتموحن وتتلبون وهي مفلئسة

اااااايوووووه.. دخلة بقي كلة في طيزي.. ايووووووه كدة.. نيك بقي براحة ياقلبي.. زبك واقف اوي كدة ليه

امجد :: انتي لو تعرفي انا بعشق طيزك دي قد ايه

جميلة اوووووي.

امل :: وانا بعشق زبك اووووي.. يلا بقي نكني.. نكني ياقلبي ااااااااااه اااااااه

امجد بقي بيدخل زبه للأخر ويرجع يسحبة براحة

ااااااححححححححح اححححححححححح

يانهار نيك.. يا نهار نيك... جميييييل زبك اووووي

امجد :: دي طيزك اللي جميلة اووووي اووووي

امل :: نكني بقي بعنف.. ارزع زبك فيا.. عايز احس اني هموت من زبك.. اووووووف.. اوووووف

طيزي بتاكلني اووووي

امجد مسكها من اجناب طيزها جامد

وبدأ يرزع زبه في طيزها رزع وهي من تحت بصوابعها بتدعك في زنبورها اللي كان واقف علي اخره

امل :: يالهوووووووي.. يخرب بيت جمال زبك.. اشجيني.. ارزع كمان خليني اتووووب.. اوووووووف.. اوووووووف.. كمان.. ايووووه كدة

امجد قام وراح نايم علي ضهره وامل راحت جاية فوق منة 69. ونزلت علي زبه تمص فيه

وامجد من تحت واخد شفايف كسها بين شفايفة بيمص فيهم وصباعه جوه طيزها يبعبص فيها

فضلت تمص في زبه وترضع في الراس وبعدين نزلت بلسانها علي بيضانة تلحسهم وامجد تحت منها هايج علي اخره

وبقي بياكل كسها بلسانة وهي عمالة تمص وترضع في بيضانة

قامت وراحت قايمة وماسكة زبه وهي بتقعد عليه

زب امجد بقي كلة في كسها وامجد ماسكها من وسكها وهي شغال تروح وتيجي علي زبه

اااااااه اااااااه.. اوووووووف اووووووف..جميل جميل اوووووي.. يالهوي عاي زبك.. اااااااااخ

ااااااااااخ.. مولعني ومشرمطني اووووووووف

امل عمال تتفنن شوية تروح وتيجي.. وشوية تطلع وتنزل. وامجد زبه واقف ومتصلب وكان شوية وهيوصل لزورها

قامت من علي زبه ونامت علي جنبها وامجد نام وراها وحط زبه علي خرم طيزها من ورا

امل :: حطه براحة ياقلبي.. طيزي اتفشخت منك

امجد :: حاضر ياعمري انتي.. هحطة براحة خالص

مسك زبه وحط الراس علي خرمها اللي كان بيرعص بيفتح ويقفل. وايدها شغالة تفعص وتقرص في حلمات بزازها

اااااايييبيي... نكني برررراحة ابوس زبرك.. خليك حنين علي طيزي...

امجد بقي ماسكها من وسطها وبيدخل زبه براحة اووي ويطلعة براحه.. اكتر من خمس دقايق لغاية ما حس نفسة خلاص هيجبهم وبقي بينكها اكتر واكتر. وامل ضامة شفايفها علي بعض وبتتأوه من الوجع.. زبه كان شارخها شرخ وبدأت تحس بسخونية لبن امجد بتنزل في طيزها

جبتهم في طيزي يا قلبي.. نفسي اشوف لبنك وهو بينقط من خرمي.. نفسي افضل كدة تحت منك وتحت زبك

امجد :: وانا نفسي ابقي عمري كلة تحت امرك يا عمري

..............

محمد:: خلاص يا حبيبتي السفر بعد اسبوعين

ميادة :: ايه ده بجد ؟ يعني خلاص حجزت

محمد :: ايوة يا قلبي. انا خلاص خلصت كلة

كلمي بقي صاحبتك امل علشان تكلم جوزها وعرفيها المعادي

ميادة :: اخيرا هننزل مصىر.. ماما وحشتني اوي واختي

محمد :: طيب يلا بقي اعمليلي لقمة لحسن واقع من الجوع

ميادة :: علي فكرة انا حاسة من الصبح ضربات قلبي سريعة ومش قادرة اخد نفسي

محمد :: ليه ياحبيبتي الف بعد الشر عنك

ميادة :: ربنا يخليك ليا.. كنت عايزة اكشف لحسن قلقانة اوي وخايفة

محمد :: لا طبعا انتي لازم تكشفي

ميادة :: خلاص انا معايا رقم دكتور كويس جبت رقمة من عالنت هحجز عنده بالتليفون

محمد :: احجزي كشف سريع

ميادة :: حاضر.. هروح انا اعملك الأكل

محمد :: لا خلاص انا هروح اعملة

ميادة :: لا انت ادخل بس غير هدومك وانا هعملك الأكل

محمد دخل غير هدومة ورجع كانت ميادة خارجة بالأكل

محمد بياكل وميادة اتصلت بعيادة الدكتور وحجزت عنده

بعد ما مياده قفلت

محمد :: ايه حجزتي ؟

مياده :: اه يا حبيبي حجزت... الساعة 9 بالليل المفروض اكون هناك وانا رقم 3

محمد.:: طيب كويس ادخل انا انام الكام ساعة دول وبعدين تصحيني علي 7

ميادة :: ماشي ياحبيبي

محمد دخل علشان ينام ومياده راحت ندهتلة محمد محمد

محمد :: ايوة يا قلبي

ميادة :: مشط رجلي بيوجعني

محمد ابتسم وهو كان بيحب كدة.. بيحب ميادة تندهلة علشان يدلك رجليها.. وكانت احيانا تندهلة علشان يبوس رجليها

مياده قاعدة علي الكرسي ولابسة قميص نوم ابيض شفاف قصير وممددة رجليها قدامها

محمد.نزل علي الأرض وقعد وحط رجليها علي فخاده وبقي عمال يبوس فيهم وبعدين بقي عمال يدلكهم وهي قاعدة علي تليفونها بتتصفح النت

محمد بيفضل قاعد تحت رجلين ميادة ومش بيقوم غير في حالتين

لو ميادة قالت خلاص... او قامت غير كدة بيفضل تحت رجليها كلب مطيع ل اومر ستة

ميادة :: خلاص يا محمد كفاية كدة

محمد قام ودخل الأوضة وطفي النور ونام

ومياده بعتت ل امل واتس تعرفها انهم خلاص حجزوا التذاكر بتاعة الطيران وهينزلوا مصر بعد اسبوعين وامل طبعا مشفتش الرسالة علشان كان امجد بينكها في الأوضة

وعلي الساعة 7 مياده راحت صحت محمد ولبست هدومها ولبست بناتها ومحمد لبس واخدها وراحوا للدكتور

وصلو العيادة والدكتور كان عنده كشف.

محمد :: هو الدور بتاعنا امتي

الممرضي اللي جوه رقم واحد

محمد :: طيب واحنا رقم تلاتة

الممرضة :: خلاص اتفضل ارتاح وفي دورلك هنده علي المدام

محمد راح قعد جنب ميادة

ميادة :: انت مستعجل كدة ليه؟

محمد :: عايز اطمن عليكي

ميادة :: متقلقش ومتقلقنيش بقي

شوية والممرضة ندهت علي ميادة

محمد وميادة دخلو للدكتور

الدكتور كان شاب مش عجوز اوي يعني بتاع 47 سنة وشكلة محترم جدا

الدكتور بص علي الورقة اللي قدامة

اتفضلي يا مدام مياده.. اتفضل يا استاذ

خير بتشتكي من ايه

ميادة :: ابدآ يا دكتور بس النهاردة حسيت ان ضربات قلبي سريعة ومكنتش قادرة اخد نفسي خالص

الدكتور :: والموضوع ده جالك قبل كدة؟

ميادة :: لا خالص يا دكتور دي اول مرة

الدكتور :: طيب استأذنك بس تروحي علي السرير

علشان اكشف عليكي..

ميادة :: قامت وراح علي السرير

الدكتور راح قفل عليها الستارة وطلب منها تغير هدومها وتلبس قميص مخصوص محطوط وراها

ميادة بصت وراها ولقت فعلا قميص كدة خفيف

قلعت العباية ومكنتش لابسة تحتيها غير الكلوت والسنتيان

الدكتور دخل بعد ما مياده خلصت وطلعت علي السرير

الدكتور كشف عليها وقاس الضغط بتاعها وبعدين خرج.. ومحمد كان قاعد في مكانة متحركش ومعاه بناتة الأتنين

محمد :: خير يا دكتور ؟

الدكتور :: هحتاج بس اعملها رسم قلب علشان اطمن اكتر. بس مبدائيا مفيش حاجة تقلق

محمد :: ماشي يا دكتوى نعملها

الدكتور :: خلاص يامدام حضرتك متلبسيش هدومك وهتدخلي الأوضة دي

كانت اوضة الباب بتاعها من جوه الأوضة بتاعة الكشف

ميادة دخلت الأوضة ومحمد مفكرش اصلا يقوم من مكانة او حتي يدخل وراها

الدكتور ومياده دخلوا الأوضة التانية علشان يعملها رسم القلب وغابوا بتاع نص ساعة وبعدين الدكتور خرج. وبعد شوية ميادة خرجت ولبست هدومها وقعدت جنب جوزها وهي كل شوية تبص علي الدكتور وتبص علي محمد

محمد :: ايه يا دكتور حضرتك ميادة فيها ايه

الدكتور :: بص هي عندها مشكلة خفيفة جدا ومفيش منها اي خوف هي غالبا عندها فقر دم وانا حابب اتأكد من ده وهكتبلها علي تحليل انيميا

وتجيلي كمان اسبوع.. ومبدئيآ هكتبلها علي برشام.. والاهم من العلاج لازم المدام ترتاح ومتعملش مجهود كبير.. وده رقمي الشخصي يا مدام علشان لو احتجتي مني اي استفسار

محمد :: ماشي يا دكتور

ميادة اطمنت ومحمد كمان اطمن عليها واخدو بعضهم ومشيوا علي البيت

مياده :: عايزة اقولك علي حاجة حصلت والدكتور بيكشف عليا

محمد :: يلا يابنات علي الأوض بتاعتكم

بعد ما البنات راحو الأوضة

محمد.:: حصل ايه ؟

ميادة هو انت ليه صحيح مقومتش وقفت مع الدكتور وهو بيكشف عليا

محمد :: كنت قاعد مع البنات ثم مجاش في دماغي حاجة.. هو حصل ايه

ميادة :: بص انا لبست القميص اللي كان بيقولي عليه وطبعا كان بزراير من اولة ل اخره من قدام

وهو طلب مني افك الزراير اللي قدام وانا فكيت كل اول زرارين

محمد ::ايوة وبعدين

مياده :: دخل وطلب مني افك الزراير كلها واخلي اخر زرارين.. وطبعا جسمي كلة كان باين له

المهم بدأ يكشف عليه وبدأت احس بصباعة وهو بيكشف تحت بزازي بالسماعة بتدخل تحت السنتيان

محمد :: اه وحصل ايه بعدها

ميادة :: كان كل شوية يبصلي عايز يشوف رده فعلي ولما حس اني سحت من ايده قالي ارفعي السنتيان

محمد :: وطبعا انتي مصدقتي

مياده :: ههههههه ايوة ولقيتة بيحط السماعة علي بزازي وهو بيقفش فيهم.. وانا كان هيغمي عليا من ايده وهو اول ماشافني كدة قالي خلاص خلصت كشف

محمد.:: احا يعني هو كان بيحسس علي بزازك وانا قعد زي الخروف.. طب ولما دخلتوا جوه علشان يعملك رسم القلب

ميادة :: نفس اللي عملة بره بالظبط ومع انة كان بيحك زبه في ايدي وانا نايمة

محمد :: لمس ايدك بزبه ولا كان بيخبط علي خفيف

ميادة :: ههههههه تقريبا زبه كلة كان في ايدي

محمد :: علشان كدة طول جوه

ميادة :: كان فاضل شوية ويطلع زبه

محمد.:: ده اللي كان ناقص فعلا

ميادة :: انت مش ملاحظ حاجة في الروشتة

محمد.:: حاجة ايه

ميادة :: ده كاتبلي رقمة الشخصي في الروشتة

محمد :: ولا اخدت بالي.. انا فكرتة عادي

ميادة ::/ههههه عادي ده كان ناقص ينكني

محمد :: طب تعالي بقي ندخل الأوضة

ميادة :: اشمعني هههههه

محمد.:: انتي هيجتي كسمي دلوقت

ميادة :: ههههه كنت عارفة انك هتهيج لما تعرف

...............

رجب :: ايه يا امجد اخبار عمك ايه

امجد :: اهو كان تعبان اوي

رجب :: ربنا يشفيه ويتم شفاه علي خير

امجد :: ربنا يخليك يا رجب

رجب :: ايه ده ده الحاج شوقي

رجب خرج جري ونده علي الحاج شوقي

الحاج شوقي :: ايوة يا استاذ رجب

رجب :: اتفضل في المحل عايزك في كلمتين

الحاج شوقي دخل مع رجب المحل ورجب نده علي امجد علشان يجبلهم اتنين شاي

رجب :: بقولك يا حاج ايه اخبار الشقة اللي فوق

الحاج شوقي :: مالها ؟

رجب :: هتخلصها امتي وعايز تأجرها ايه

الحاج شوقي :: لا دي عملتها بس يدوب عالمحارة

ولقيت هتكلفني جامد فهستني عليها سنة كدة ولا اتنين وبعدين ااجرها

رجب :: طيب انا عايز منك خدمة. انا عايز اجر منك الشقة دي مؤقت.. وياعم عالمحارة زي ماهي

شوقي :: عنيا ليك يارجب احنا جيران بس لمين مانت معاك شقتك المتشطبة

رجب :: ل صاحبي امجد اللي شغال معايا وصاحبي اللي شغال في المحل اللي جنبي. ومن حيث اخلاقهم متخفش انا اضمنهم برقبتي

الحاج شوقي :: طيب الشقة مفيهاش حتي غير حمام بلدي

رجب :: هما عايزينها بس للنوم واديك شايف هما طوال النهار في شغلهم

الحاج شوقي :: انا معنديش مانع

رجب :: وبخصوص الشقة اللي تحت.. احنا بردو زي ما قولتلك هنأجرها منك

الحاج شوقي :: شوف عايز تكتب العقد امتي

رجب :: طيب هتاخد مننا كام شهرية

الحاج شوقي :: نقول 700 كويس و3000 تحت الحساب

رجب :: لا كتير يا حاج خصوصا اديك شايف الشقة عاملة ازاي وكمان دول شغالين في محلات يعني خليك كريم معانا شوية

الحاج شوقي :: طيب شوف انت مقدرتهم ايه

رجب :: نقول 500 كويس و2000 تحت الحساب

الحاج شوقي :: ماشي وده بس علشان خاطرك

امجد :: الشاي يارجب.. اتفضل ياحاج

رجب :: اجري هات عقد ايجار شقة من المكتبة اللي جنبنا

الحاج شوقي :: ههههههه علي طول كدة

رجب :: وهنستني ليه انت راضي واحنا راضيين

امجد راح جاب العقد. وطلع من المكتب الفلوس

واتصل بمراتة وقالها حضري 2000 جنيه هبعتلك امجد تنزليهم له بالسبت

امجد راح جاب الفلوس منها وادهم لرجب ورجب اداهم للحاج شوقي واخد منة مفتاح الشقة

امجد فرح جدا ووعد رجب انة هيديلة الفلوس في اسرع وقت هو ووسام

رجب نده علي وسام وعرفة انة خلاص هيسكن معاه في البيت وانة يجيب العزال بتاعة من بكره لو حب

الجزء الثاني

...............

محمد :: انا هنزل بكره اشتري شوية هدايه مش هتيجي معايا

ميادة :: اه يا حبيبي طبعا هاجي معاك علشان اشتري هدايه لما ول اختي ول ابنها فادي

محمد :: طيب تمام بكره كدة انا مش هروح المدرسة

ميادة :: ليه ما تروح ونبقي نروح بعد ما تيجي

محمد :: لا عايز انام واشبع نوم. واقوم فايق علشان هناخد اليوم كلة بره

ميادة :: ماشي ياقلبي اللي انت عايز تعملة اعملة

محمد :: بقولك صحيح مفكرتيش تكلمي الدكتور

ميادة :: اكلمة ليه ؟؟

محمد :: يعني باي حجة

ميادة :: امممم مش عارفة بصراحة انا ممكن اكلمة ليه اصلا احنا يدوب كاشفين عنده امبارح

محمد :: هو مش كاتبلك علي علاج

ميادة :: ايوة

محمد :: اتصلي عليه وقولي ان جوزي مش لاقي العلاج.. لو فيه حاجة بديلة

ميادة :: هي فكرة بس افرض قالي.. هنتكلم تاني في ايه

محمد :: المهم ان رقمك يظهر عنده. وهو لو عينة منك هيتصل اكيد مرة تانية

ميادة :: مممممم.. ماشي وفكرة بردو

ميادة قامت جابت الروشتة وقعدت علي السرير واتصلت بالدكتور

ميادة :: الو الدكتور عدلي البنا معايا

الدكتور عدلي :: ايوة يا فندم.. مين معايا

ميادة :: حضرتك انا مدام ميادة كنت بكشف عند حضرتك امبارح في العيادة

الدكتور عدلي :: ايوة ايوة افتكرتك خير يا مدام ميادة

ميادة :: حضرتك كنت كاتبلي علي برشام. وجوزي مش لقيه

الدكتور عدلي :: اه.طب ليه مش لقيه ده متوفر جدا.. طيب حضرتك تقدري تعدي عليا في العيادة بكره.. علشان للاسف العلاج ده ملوش بديل

ميادة :: بكره ؟ مش عارفة بكره هينفع ولا لا علشان حضرتك بتفتح العيادة بالليل وانا بكره رايحة كام مشوار كدة مع جوزي ومش ضامنة هنرجع امتي

الدكتور عدلي :: طبب انا بكره الساعة 11 الصبح هكون قريب جدا من العيادة لو يناسبك اقابلك

مفيش عندي مشكلة.. هعدي علي العيادة وافتحها وانتظرك

مياده حطت ايدها علي مايك الفون وقالت لحوزها عايز يقابلني في العيادة الصبح.. هيفتح العيادة مخصوص علشاني

محمد :: روحي قابليه

ميادة :: ايوة يا دكتور.. اه معلش بنتي وقعت وجريت الحقها انا اسفة

الدكتور :: لا ولا يهمك.. اه هنتقابل بكره ولا مش هينفع

ميادة :: انا مضطرة اجيلك لوحدي علشان جوزي هيكون في شغلة

الدكتور عدلي :: ياريت. ااا اقصد ياريت تيجي علشان العلاج ده مهم جدا ومينفعش متخدوش

ميادة :: ميرسي اوي يا دكتور ومعلش ازعجت حضرتك في وقت متأخر

الدكتور عدلي :: لا مفيش ازعاج ولا حاجة بالعكس انا مبسوط اني سمعت صوتك وانا هسيف رقمك عندي

ميادة قفلت مع الدكتور من هنا

محمد :: ليه قولتلي انك هتروحي لوحدك

ميادة :: علشان مينفعش تروح معايا.. ساعتها هيديني العلاج وهنمشي علي طول

محمد :: اه فعلا في دي عندك حق.. طب وبعدين مانا كان نفسي حتي اشوفكم من بعيد

ميادة :: مانا هبقي احكيلك اللي هيحصل

محمد :: دي اول مره ليكي مع حد غيري وكان نفسي اشوفك اوي

ميادة :: لما ننزل مصر هخليك تشوف وتستمتع يا متناك

..............

رجب :: تعرفي اني كتبت عقد الشقة اللي فوق خالص ل سامر و ل امجد

امل :: ايه ده بجد ؟ حلو اوي

رجب :: ايوة النهاردة قابلت الراجل كان معدي قدام المحل وكلمتة وسريع سريع خلصت معاه

امل :: بس معقول لحق في المدة الصغيرة دي يوضب الشقة؟

رجب :: يوضب ايه دي عالمحارة لسة

امل :: نعم ؟ عالمحارة.. مش فاهمة

رجب :: يعني معمولة بالاسمنت بس مش مدهونة

امل :: يالهوي.. ودي هتتسكن ازاي

رجب :: ياستي دول بس واخدينها يدوب تقضي الغرض وتبقي للنوم بس

امل :: طب وهما هيسكونو فيها امتي؟

رجب :: بكره وسام هجيب عربية نقل صغيرة فيها السرير بتاعة والبوتجاز والتلاجة والتليفزيون علي كام حلة كدة والهدوم وهيجي

امل :: طب حلو.. وامجد

رجب :: امجد هيشتري بس سرير مع الراجل بتاع المستعمل ومرتبة

امل :: طيب

رجب :: مالك ؟

امل :: لا مفيش

رجب :: امال وشك ماله

امل :: انا بس كان نفسي امجد و وسام ميبقوش مع بعض علشان اعرف استفرد ب امجد

رجب :: ياستي هنا وجودهم في البيت هيبقي طبيعي وكمان وسام بيروح البلد لمراتة وعيالة كل 15 يوم او كل عشرين يوم بالكتير.. والمهم دلوقت

دخولهم البيت وخروجهم منة هيبقي سهل ومحدش هيشك في حاجة

امل :: صح.. طيب انا هقوم اعملي كوباية شاي

رجب :: ايه ملكيش نفس تتناكي النهاردة؟

امل :: ههههههههههه صاحبك قام بالواجب

رجب قام من عالسرير صاحبي مين

امل :: مالك يا راجل.. ماداهية لتكون بقيت بتغير هههههههههههه

رجب :: لا مش موضوع غيره بس صاحبي مين

امل :: امجد.. هو فيه غيره

رجب :: ااااااه. يابن المتناكة يا امجد يعني هو اشتغلني بموضوع عمة العيان

امل :: هههههههه اديك بقيت اتنين في واحد مغفل ومعرص يا حبيبي

امجد :: يعني جالك هنا

امل :: ايوة وعمل معايا صح الصح كمان

رجب :: لا تحكيلي بقي اقعدي

امل :: هروح اعمل طيب الشاي.. اعملك معايا

رجب :: ماشي اعمليلي

امل راحت عملت اتنين شاي ورجعت حكت لجوزها اللي عملوا معاها امجد

ومن شده شهوتة مسبش امل غير وهو نايكها

امل بعد ما اتناكت قامت علشان تستحمي ونسيت الفون بتاعها جنب المخدة

ورجب مسك فونها ومكنش قاصد يفتش فيه

وفتح الفون وبدأ يقلب في الأستديو وفوجئ بصور ليها عريانة. وصور لواحدة تانية اول مرة يشوفها.. وطبعا كانت صور ميادة لما كانوا بيبعتوا لبعض صورهم

رجب الفضول بدأ يلعب في دماغة واول حاجة فكر يروحلها الفيس ظنآ منة انها بتبعت صورها لحد عالفيس

لكن ملقهاش في الاصدقاء عندها حد غريب غير ستات.. قفل الفيس وفتح الماسنجر وبدأ يقلب في الرسايل ولقي رسالة قديمة بينها وبين مياده قبل ما يبعتوا لبعض ارقامهم

قفل الماسنجر وفتح الواتس وهنا كانت المفاجئة التانية. مراتة امل حكت ل مياده عن ميولوا.. ولقي علاقة سحاق بينهم وعرف ان جوز ميادة هو كمان عنده نفس الميول

اول ما حس بخطوات امل بسرعة قفل الفون ورجعة مكانة

امل دخلت الأوضة ووقفت قدام التسريحة تسرح شعرها ورجب عمال يفكر في اللي مراتة قالتة لميادة وال مياده قالتة عن جوزها.. وبدأ يتخيل

حفلة النيك الجماعي وهاج علي اللاخر

رجب :: الا صحيح يا حبيبتي هو انتي بطلتي تكلمي صاحبتك اللي في الكويت دي؟

امل :: ميادة.. لا بنتكلم.. يالهوي دانا نسيت اقولك انهم خلاص بعد اسبوعين نازلين مصر

رجب :: بجد.. ياريتك كنتي قولتيلي مانا كنت قاعد مع الراجل النهاردة.. خلاص مش مهم بكره اتصل بيه

رجب :: عايز يحكي مع امل لكن مش عارف ازاي

امل سرحت شعرها وطفت النور وراحت تنام جنب جوزها

رجب :: الا صاحبتك دي حلو ؟

امل ::اتلم بدل ما المك

رجب :: ايه ده انتي بتغيري

امل :: ومغرش ليه مش ست

رجب :: لا ست بس المفروض يعني انا وافقت انك تنامي مع غيري. انتي كمان تسبيني

امل :: دانا اموتك لو فكرت بس تنام مع غيري

رجب ::احا واشمعني انتي

امل :: انتي اللي عايز كدة وانا برضيك. لكن انا مش عايزك تنام مع غيري

رجب :: احا.. ده ظلم هههههههه

امل :: ظلم ظلم.. اياك تفكر تخوني.. هموتك

رجب :: طب مش نفسك تمارسي السحاق

امل :: مش عارفة.. وسبني بقي عايزة انام

رجب :: ماشي نامي

................

تاني يوم مياده صحيت الساعة 9 الصبح فطرت البنات وفطرت محمد جوزها وعلي الساعة عشره قامت لبست احلي طقم داخلي.. كلوت فتلة بمبي وسنتيان نفس اللون ومن قدام شبكة مكشوفة شفافة ولبست عليهم العباية ومحمد جوزها واقف علي الباب بيتفرج عليها وهي بتجهز نفسهل للدكتور وكان هيموت ويشارك مراتة المتعة اللي كان مستنيها من سنين ويشوفها وهي بتتأوه تحت الدكتور عدلي

ميادة خلصت لبس ومحمد كان واقف عالباب راح قفلة وبسرعة اخد مراتة بالحضن وبقي عمال يبوس فيها ويشم انفاسها

ميادة :: جري ايه هو انا مسافرة

محمد :: حاسس احساس غريب متعة وخوف وانا متأكد انك رايحة تتناكي ل اول مرة من حد غيري

ميادة :: مش ممكن يكون ناوي يديني العلاج فعلا ومش هيعمل معايا حاجة

محمد :: انتي متعرفيش انا هكون هنا عامل ازاي

ميادة :: وانا نازلة من عنده هتصل بيك واطمنك.. المهم انا عايزك تاخد بالك من البنات

محمد :: ماشي ياقلبي

ميادة :: يلا بقي امشي انا لحسن اتأخرت

مياده نزلت واخدت تاكس والساعة عشره الا عشره كانت قدام باب العياده

كانت مفتوحة ومفيش حد فيها

دخلت وندهت يا دكتور عدلي

الدكتور عدلي كان في الحمام وخرج

الدكتور عدلي :: اهلا اهلا مدام ميادة

ميادة :: معلش انا اسفة يا دكتور ان كنت تعبتك يعني وجبتك العيادة مخصوص

الدكتور ::لا لا متقوليش كدة.. انا في خدمة حضرتك

الدكتور فتح اوضة العيادة ودخل وميادة دخلت وراه

فيه تلاجة صغيرة جنبه فتحها وطلع منها اتنين كانز

123456...8