الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 2

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

ليلي خدت القلم وحست بالهيجان اكتر وزب عادل بقي في بوقها وبدأت تسيب نفسها فعلا وتمص في زبه. وحسين من تحت مدخل صباعين في كسها وبياكل زنبورها بشفايفة

ااااممممم امممم. اااااااه اااااااه.. اوووووف. مش قادرة. صاحبك جنن كسي.. اووووف.. مين ده يا عادل

عادل :: مش لازم تعرفي يالبوة.. انتي شرموطة لينا اليلة يالبوة..

ليلي :: ده صاحبك حسين.. صح.. اووووف.. كسي كسي موولع نااار

عادل :: لا مش حسين يا كسمك..

حسين بعد ما شبع من كس الشرموطة قام وراح بدل مع عادل

حسين فك الرباط من علي عين ليلي اللي اول ما شافت حسين ودت وشها الناحية التانية واتكسفت اوي

حسين بايده رجع وش ليلي تاني ناحية زبه علشان تمصهوله. وحطة علي شفيفها وبقي بيحسس بأيده علي حلمات بزازها

عادل فتح رجليها ودخل بينهم وحط زبه علي كسها وراح ممشيه عليه شويه قبل ما يدخله

وليلي اخدت زب حسين في بوقها وبقت عمالة ترضع فيه وهي بتتأوه

عادل ماسكها من رجليها وعمال يرزع زبه في كسها

اااااااي اااااااي. براحة براحة هموت منك.. اووووو اووووو. كسسسسسسسي.. حرام عليك

حسين مسك ليلي من شعرها وبقي هو كمان بيحط زبه في بوقها ويطلعة وبينكها فيه

عادل طلع زبه من كسها وقال لحسين فك الشرموكة بنت اللبوة دي

حسين فك الحبل من ايد ليلي

عادل :: قوم يا مومس فلئسي عايز انيكك في طيزك الشرموطة دي

ليلي قامت وفلئست بعد ما حسين فك الحبل من ايدها وحسين وقف علي ركبة قدامها وحط زبه في بوقها علشان تكمل مص وعادل حط زبه علي خرم طيزها وبصوابعة من تحت بيلعب في كسها

اااااااه ااااااااه.. نكني نكني اوووي يا عادل.. اوووووو اوووو زبك حلو.. زبك حلو ياحبيبي

دخلة في طيزي.. عايزة اتناك منك اووووي

عادل بيدخل راس زبه في طيز اللبوة ليلي وحسين ماسكها من شعرها ونزلت تلحس بيضانة من تحت وايدها بتشد في حلمات بزازها عايزة تقطعهم من كتر ماكانت ممحونة

عادل دخل زبه في طيزه وبدأ ينيكها براحها وهي بتصرخ عايزه ينيكها بكل قوتة

نكني جامد يا عادل.. نفسي احس بزبك وهو بيشرخني في طيزي

عادل :: انتي الليله هتتفشخي يالبوة

عادل بقي بيرزع زبه في طيزها رزع وبعد شوية شال زبه من طيزها وشاور لحسين يجي ينكها شوية

حسين لف مكان عادل وحط زبه في كسها من تحت

اااااااه اااااااه.. نكني اووووي نكني اووووووي

حسين :: يخرب بيت كسك المولع ده.. انا حسيا بنار علي زبي

ليلي :: طب نكني جامد.. وطفي نار كسي ااححححح اححححححح

عادل راح طلع المشاب وحطهم في حلمات بزازها وبعدين رايح نايم علي ضهره جنب ليلي وطلب منها. تيجي تقعد علي زبه

ليلي :: عايز اشبع من زب حسين الأول.. اوووووف زبه جامد اووووي..

عادل :: ماحنا هنيكك مع بعض يا لبوة يلا ياكسمك تعالي

حسين شال زبه من كس ليلي.. وراحت طالعة فوق عادل. وشها ناحية وشة ومسكت زبه وهي بتقعد وحطتة علي فتحة كسها وراحت قاعدة عليه

عادل اول ما زبه كلة بقي في كسها راح حضناها وشاور بأيده لحسين علشان يجي هو كمان يحط زبه في طيز المتناكة

حسين نزل علي ركبه وليلي مفلئسة وتف علي زبه وعلي صوابعة وحط التفافة علي خرم طيز ليلي

وبدأ يركب زبه في خرم طيزها

ليلي ممحونة وهي حاسة بالزب التاني بيدخل في طيزها.. وبقت بتبص وراها علي حيسين وسنانها بتعض في شفايفها واهاتها بتخرج نار

حسين دخل زبه في طيز المتناكة وعادل مدخل زبه في كسها من تحت

وبدأو في نيك الشرموطة عادل ينزل بزبه لتحت وحسين يدخل زبه في طيزه.. حسين يسحب زبه وعادل يرفع زبه ويدخله في كسها

وليلي هتمووووت بينهم وهي حاسة بكل زب فيهم بفيشخها فشخ من كتر ما كانوا واقفين وتخان جواها

اااااااه اااااه ياعادل.. اااااه متعة متعة رهيبة.. كسي وطيزي بيتناكو.. ااااااه اااااااه انا بحبكم اوووي.. نكوووني.انا شرموطة. انا متناكة تحت ازباركم.. اااااااخ ااااااااخ... عايزة افضل كدة عمري كلة.. وزبراكم تفضل جوايا

فضلت ليلي الشرموطة بين عادل وحسين فشخين كسمها نيك وبعد حسين بدل ما عادل

وبقي هو اللي تحت وعادل بينكها من ورا

لغاية ما حسين جابهم في طيزها ونزل لبنة السخن فيها وبعدين راحلها علشان تمص زبه وتنضفة من اللبن

عادل نيمها علي جنبها ونام وراها ورفع رجل وحط زبه من تحت في كسها

وحسين ولع سيجارة ونام جنب الشرموطة ليلي اللي معتقتش زبه وفضلت تمص فيه وهو نايم وعادل شغال رزع في كسها من ورا.. لغاية ماجاب هو كمان لبنة في كسها

بعد ساعة بالظبط قام عادل وحسين ناكوا الشرموطة تاني مع بعض وفضلوا ينيكوا فيها لغاية ما ليلي قالت كفاية مش قادرة انا اتفشخت لكن لا عادل ولا حسين سابوها غير لما فضوا لبنهم فيها والساعة ونامت ليلي جنب عادل للصبح وحسين اخد العربية بتاعتة ونزل

تاني يوم الساعة تسعة الصبح ليلي وعادل لبسوا هدومهم ونزلوا علي الشركة والبواب قابل عادل وهو نازل ب ليلي

البواب :: بقولك يا استاذ عادل فيه واحد جه بالليل سأل عليك وطلعلك قابلتة؟

عادل :: واحد مين ؟ تقصد حسين صاحبي

البواب :: لا يابيه حسين انا عارفة ده واحد اول مره اشوفة

عادل :: لا مفيش حد جالي بالليلة.. طب شكلة ايه

البواب وصف شكل رجب لعادل وليلي حطت ايدها علي وشها وقلقت ليكون رجب

البواب :: انا شكيت فيه لاني شفتها بعدها بساعة رايح جاي قدام العمارة ولما لقاني مركز معاه مشي ومرجعش تاني

عادل حس بقلق ليلي.. ماشي عموما لو الشخص ده جه هنا تاني رن عليا

عادل مشي هو وليلي وركب عربيتة وهو ماشي سأل ليلي اللي كانت سرحانة وقلقانة

عادل :: انتي شاكة في الراجل اللي سأل عليا ده ليكون جوزك؟

ليلي :: لا مش شاكة خالص انة جوزي. لكني شاكة في رجب جاري اللي قابلنا مراتة في المطعم

عادل :: ياريت يكون هو

ليلي :: نعم

عادل :: اقصد يكون هو وميكنش جوزك

ليلي :: انت هتخوفني اكتر ما انا خايفة ليه

عادل :: بس لو جوزك مكنش هيمشي اكيد

ليلي :: ايوة فعلا.. ورجب ده شخص زبالة ومهيصدق يمسك عليا ذلة

عادل :: ياستي سايسي امورك معاه.. بس ايه رئيك في مفاجئة امبارح

ليلي :: ابتسمت وحطت راسها علي ايد عادل

ليلة عمري ما هنساها طبعا.. بس انا اتفشخت منكم

عادل :: مش كان نفسك يالبوة تتناكي من اتنين

ليلي :: بصراحة اه وكنت هموت واتناك من صاحبك

عادل :: اي خدمة وعلي فكرة هو اخد مني رقمك

ليلي هزت دماغها واتعدلت وحطت راسها علي مسند كرسي العربية وغمضت عنيها... لغاية ما وصلوا الشركة

......................

في نفس الليلة اللي ليلي بتتناك فيها من عادل وحسين صاحبة

رجب اخد تاكسي ورجع بعد ما تأكد من ان البواب اخد باله منة وشك فيه ومقدرش يستني ليلي لما تنزل.. رجب رجع المحل قعد شويه مع امجد وعلي الساعة 11 روح البيت

وهو داخل مدخل البيت شاف احمد السباك نازل

رجب :: ازيك يا احمد

احمد :: تمام.. انت اخبارك ايه

رجب :: ايه كنت بتعمل سباكة فين ؟

احمد :: لا انا كنت بركب بس شطاف عند اخوك شوكت

رجب :: اها. ماشي. طب اتفضل تعالا

احمد :: ربنا يخليك

رجب طلع سلمتين وبعدين لفت نظره ان احمد مش معاه عدا اصلا علشان يشتغل بيها وعرف انة كان بينيك مراتة فوق

رجب طلع وفتح الشقة ودخل ملقاش مراتة قاعدة في الصالة

دخل الحمام وبعدين خرج لقي مراتة خرجت وقاعدة في لصالة بقميص نوم اسود شفاف ومتمكيچزة بس المكياج بتاع شفايفها ممسوح

عرف علي طول ان احمد كان عنده وفي ضيافة امل علي سريره

امل :: اقوم اعملك العشا

رجب :: ياريت لحسن جعان اوي

امل :: راحت المطبخ وبعدين رحعت علي طول

امل :: علي فكرة كويس انك اتأخرت خمس دقايق

احمد كان لسة. هنا ولسة نازل قبل مفيش دقايق

رجب :: ههههههههه عارف ياحبيبتي وقابلتة علي السلم وقالي انة كان بيركب الشطاف في شقة اخويا لكني كنت متأكد انة كان بيركب حاجة تانية في مراتي حبيبتي

امل :: هههههههه هو من جه ركب فهو ركب وحتي لبنة لسة في كسي

رجب :: لا طالما كدة سيبك من كسم الأكل بقي وتعالي عايز اقولك علي كلمة في كسك انا كمان

امل :: ههههههههه لا ياحبيبي احمد بهدلني ومش هقدر حتي تلمسه

رجب :: بت... اسبقيني علي الأوضة هاخد دوش وارجع القيكي مستنياني علي السرير هو زبر احمد احسن من زبري

امل :: بصراحة زبره احسن بكتير ههههههه

رجب دخل اخد الدوش ورجع لقي مراتة امل مستياه علي السرير زي ما طلب منها

رجب :: وريني كسك كدة يا شرموطة اشوف فعلا احمد نزل لبنة في كسك ولا لا

فعل

ايوه كسك غرقان لبن اهو.. يلا بقي روحي الحمام اغسلي كسك وتعالي

امل :: لا ياحبيبتي انت هتنكني علي لبنة.. انا لا يمكن اغسل لبن حبيبي من علي كسي ابدآ

رجب :: حبيبك ؟ ايوة كدة انتي جوابتي علي سؤالي وعرفت بتحبي مين

امل :: اسكت انا النهاردة الصبح بعد ما انت نزلت

تعمدت اسيب باب الشقة مفتوح وانا قاعدة بقميص النوم واول ما سمعت صوت كحة علي السلم عملت نفسي بمسح الأرض وفلئست وكان وسام عو اللي نازل

رجب :: وعرفتي منين انة وسام

امل :: من صوت كحتة

رجب :: وبعدين

نزل سلمة وبعدين رجع بص تاني ونزل هههههههه

رجب :: انتي هيجتي كسمي عليكي

وراح راجب نايم فوق مراتة وفضل يبوس ويقفش فيها وراح نايكها النيكة التمام وجاب لبنة علي لبن احمد في كس امل

بعد ما رجب خلص قام وقال ل امل يلا بقي قومي اعمليلي العشا

امل :: حاضر يا قلبي

...............................

تاني يوم امل صحيت الصبح بدري ودت محمود ابنها المدرسة وهي راجعة حست بصوت خطوات طالعة علي السلم وراها.. بصت لقت وسام هو اللي طالع وراها و بيكح جامد

امل كان ايدها فلوس بطئت خطواتها لغاية ما حست ان وسام وراها راحت موقعة الفلوس من ايدها ووطت علشات تاخد وهي بتوطي خبطت بطيزها في زب وسام

وسام فضل يتأسف ل امل قد كدة وامل بصت له وهي ممحونة علي الأخر ومنطقتش ولا كلمة وبعدين اخدت الفلوس وطلعت علي شقتها ووسام كانت مستغرب من الشرمطة اللي كانت فيها امل وعرف انها كانت قاصدة تعمل كدة

طلع علي شقتة وامل دخلت شقتها وقفلت الباب وهي حاسة لسة بزب وسام علي طيزها

راحت بسرعة علي اوضة نومها ونزلت البوكسر بتاع رجب وهو نايم وفضلت تمص فيه

رجب صحي من النوم علي امل وهي بتمص في زبه

مالك ياوليه ممحونة عالصبح ليه ؟ مش اتناكتب مرتين امبارح

امل :: بقولك ايه انت تشوفلك صرفة.. كسم كسي هايج علي كسم صاحبك وسام ده.. وديني هطلع اغتصبة فوق

رجب :: مالك يالبوة عالصبح.. فيه حاجة حصلت

امل حكت ل رجب اللي حصل عالسلم

رجب :: يخرب بيتك هتفضحينا كدة

امل :: قلعت الكلوت بتاعها وراحت طالعة علي زب رجب... كسمك بقي انا مش قادرة بجد... كسي هيتجنن علي زب صاحبك ده وراحت نازله علي زب رجب وهي ممحونة علي الأخر وفضلت تروح وتيجي علي زبه ومن كتر هيجانها ولبونتها رجب كمان هاج وكان جايل لبنة مفيش دقيقتين في كس امل

امل قامت ولبست الكلوت علي كسها اللي بيشر لبن

وطلعت راحت المطبخ علشان تعمل الفطار ل جوزها رجب قبل ما ينزل المحل.

رجب قام وفطر واخد دوش ولبس هدومة ونزل المحل وعلي بعد الضهر امل راحت تجيب محمود ابنها من المدرسة وهي راجعة عدت علي رجب في المحل قعدت معاه شوية وبعدين روحت

ورجب عرف علي الساعة اتنين وهو بيسال امجد بالصدفة علي وسام انة تعبان ومنزلش المحل

رجب :: هو لسة دور البرد مخفش

امجد :: طول الليل منمش بسبب الكحة

رجب اول ماعرف راح خارج بره المحل واتصل ب امل وقالها وسام منزلش النهاردة اعملي نفسك بقي طالعة تروقي الشقة وكأنك متعرفيش انة فوق

شوية ورجب قاعد بيفكر في مراته ياتري طلعت الشقة ولا لا وياتري عملت ايه معاه ؟ لمح ليلي وهي بتنزل من التاكسي

رجب خرج بسرعة وراح ليها

رجب :: ليلي انا عايز اكلمك ضروري

ليلي :: نعم ؟ كلام ايه ؟

رجب :: بقولك من الاخر كدة علشان احنا في الشارع.. هاتي رقمك ونتكلم في الفون.. في حاجات انا عرفتها ومأظنش تحبي محمود جوزك يعرفها

ليلي :: بلجلجة حاجات ؟ حاجات ايه ثم انت بتهددني

رجب :: عادل.. ها وشقة فيصل وسهرت امبارح

ها اكمل ولا هتجيبي رقمك

ليلي بصت وراها وشمالها ويمينها وقالت رقمها علي طول ل رجب اللي علي طول راح رانن عليها وقالها احفظي رقمي عندك وكلميني اول ما تبقي لوحدك... قدامك ساعة

دليلي مشيت وهي مرعوبة وخايفة من رجب يفضحها لكنها افتكرت كلمة عادل ليها وقالها ان علاجة سهل وان مفيش منة خوف طالما عايز جسمها

ليلي روحت البيت وجوزها مكنش موجود قلعت هدوما واترمت علي السرير وهي بتفكر في كلام رجب وتهديده

مسكت الفون واتصلت برجب

رجب :: احسن حاجة عملتيها انك اتصلتي ومقاوحتيش

ليلي :: ممكن بقي اعرف انت عايز مني ايه

رجب :: يعني مش عارفة!؟

ليلي :: لا مش عارفة

رجب :: عايزك.. هكون عايز منك ايه

ليلي :: يارحب ميصحش كدة..

رجب :: يعني هو حلو ل استاذ عادل ووحش ليا

بصي انا عايز انيكك وده من الأخر

ليلي سكتت ومقدرتش ترد عليه لان الكلمة كانت مفاجئة ليها ومكنتش متخيلة انه هيقولها بكل بجاحة كدة

رجب :: ها.. قولتي ايه

ليلي :: هقول ايه يعني

رجب :: طيل كدة معناه انك مش ممانعة.. انا هقفل وهبقي اتصل بيكي تاني

الجزء التاسع

..............

امل بعد ما قفلت مع جوزها رجب وعرفت ان وسام في الشقة فوق دخلت بسرعة الحمام علشان تعمل سويت لكسها وتجهزه لوسام علشان قررت انها لازم تخلي وسام النهاردة ينكها ومفيش اي تراجع في قرارها حتي لو هتخليه ينكها غصب عنها

دخلت الحمام وجابت الحلاوة وبدأت في نتف جسمها

.....

امجد :: بقولك يارجب معلش انا هسيب المحل ساعة او ساعتين بالكتير

رجب :: ليه ؟

امجد :: عايز اروح اجيب بنطلون وقميص ليا من محل في وسط البلد وانت عارف بالليل المحل بيكون زحمة فمش هقدر اسيبة

رجب :: ماشي.. معاك فلوس ولا تاخد سلفة

امجد :: لا معايا تسلم

امجد مشي من المحل. وقلبل ما يروح يركب المترو بيحط ايده في جيبة علشان يطلع تمن التذكر ملقاش المحفظة بتاعتة في جيبة

وافتكر انة سايبها في البيت تحت المخدة

مش بسرعة علي البيت وطلع الشقة ودخل الشقة وقبل ما يروح علي الاوضة حس بطنة وجعتة فراح دخل الحمام

في اللحظة اللي دخل فيها امجد الحمام كانت امل بتلبس جلبيتها الشفافة علي اللحم من غير لا اندر من تحت ولا سنتيان.. وطلعت الشقة وفتحت الباب بالراحة واول ما قفلت باب الشقة كان امجد بيخرج من الحمام واتقابل هو وامل في الشقة

امجد :: امل ؟ بتعملي ايه هنا

امل بلجلجة..طالعة اروقلكم الشقة

امجد :: تصدقي انا امي بتحبني. انتي وحشاني موت.. وراح قرب منها وذنقها في الحيطة وفضل يبوس ويحضن فيها

امل فضلت تحاول تبعده عنها وتذوقة بعيد عنها علشان خايفة طبعا وسام يشوفهم لانها عارفة انة في الشقة لكن امجد مدلهاش فرصة تبعد عنة وكان منزل سوستة البنطلون بتاعة ومطلع زبه وحاطة بين وراكها وهو ذنقها بينة وبين الحيطة

صوت امل وامجد صحي وسام من النوم

وقام نص جسمة وبدأ يركز وعرف ان الصوت جاي من الصالة. وحد عمال يقول مش هينفع دلوقت يا امجد.. لا لا بلاش هنا علشان خاطري

وسام شك ان ده صوت امل مرات رجب

قام براحة ومشي لغاية الباب ومسك الأوكره وبراحة اوي نزلها لغاية ما الباب فتح من غير صوت

وبص وشاف اللي عمره ما كان يتخيلة

امجد ذانق امل في في الحيطة ومطلع بزازها بره الجلبية عمال يرضع في حلمات بزاها وهو ماسكها منهم وامل مغمضة عنيها وسانده ضهرها وراسها علي الحيطة وبتعض في شفايفها

وسام في اللحظة دي افتكر حاجة مهمة جدا حصلت وهو كان فاكر نفسة بيخرف من اثر الحمة اللي كان فيها.. افتكر لما كانت امل بتمص له زبه

واكتشف ان كل اللي كان بيحصل يومها ده مكنش تخريف ولا سببة السخونية والمرض.. زبه وقف علي الأخر وهو بيفتكر اللي حصل واللي شايفة بيحصل قدام عينة بينها وبين امجد اللي شغال في المحل مع جوزها.. وصوابع ايده تبتت في الباب من شده هيجان سامر

امجد رفع الجلبية بتاعة امل ونزل علي ركبة

امجد :: اووووف انتي مش لابسة كلوت من تحت.. لا بقي انا امي بتحبني بجد. وقرب من كسها وبقي عمال يبوس فيه وامل راحت بأيدها سانده علي راس امجد واستسلمت له ورفعت رجليها علشان امجد يعرف يحرك طرف لسانة علي كسها

امجد بقي عمال يلحس في كس امل من تحت وهي حطت ايد علي بوقها وكاتمة اهاتها بالعافية

وسام كان لابس بوكسر وفلنة بس خرج زبه من البوكسر وبقي عمال يدعك فيه علي منظر امل وهي ممحونة قدامة

امجد بعد ما شبع من كس امل لحس قام وراح ماسك زبه وحطة في كسها من تحت وهي واقفة وراح مدخلة.. امل خرجت اهاتها غصب عنها ومقدرتش تتحكم في نفسها ومحستش غير وهي بتحضن امجد جامد علشان ينيكها اوووي ويحسيها بزبه المولع وهو بينيك فيها

امجد اخد شفايفها بين شفايفة وبقي بيمص فيهم

وزبه من تحت راشق في كسها وعمال ينيك فيها

ااااااه ااااااه يا امجد.. ااااه يا حبيبي

امجد :: وحشك زبي يا امل

امل :: اه يا حبيبي.. ااااااااه ااااااااه.. زبك حلووو اووووي

امجد :: انا مكنتش متخيل اني هنيكك النهاردة لو كنت اعرف كنت استنيتك من بدري هنا

امل :: اااايييي اايييييي.. زبك بيخبط في كسي مولعني يا بيبي.. ااااااااه اااااااه

امجد رفع امل لفوق شويه ورح شايلها علي زبه. بينة وبين الحيطه وامل مسكتة من خدوده وهي لالدبسه زبه في كسها وبقت عماله تاكل في شفايفة اكل وامجد شغال ينيك في كسها بكل هيجان

وسام زبه من الهيجان بقي بيسيل ومنزل خيط لبن وعيونة علي كس وبزاز امل ونفسة يطلع من الأوضة يشارك امجد في لحمها الطري

امجد بقي عمال ينيك في امل وياكل في شفايفها ويمص لسانها وبعدين نزل علي حلمات بزازها وبقي عمال يرضع فيهم وامل في قمة هيجانها وبقت بتطلب من امجد ينكها جامد ويرزع زبه في كسها

امجد بعد نيك ورزع في كسها شال زبه منها وخلاها تلف وتفلئس له... نزل علي ركبة وفتح طيزها بأيده وبلسانه بقي عمال يلحس خرم طيزها

ولما حس بخرمها هايج وبقي بيفتح ويقفل راح واقف وراها ورشق صباعة في طيزها وهي سانده بأيدها علي الحيطة وراح بشفايفة يمص حلمة ودندها وصباعة دخل جواها وعمالةيبعبص فيها

احححححححححححح.. حط زبك في طيزي يا امجد.. نكني ياحبيبي فيها.. اااااااه ااااااااه. مش قادرة يا قلبي.. عايزه زبك يدخل فيا وينكني

امجد فضل يبعبص في امل ووسام عمال يدعك في زبه من الهيجان وهيموت ويطلع يحط زبه المتوحش في طيزها او في كسها

امجد وقف وبقي عمال يضرب في طيز امل ويلسوعها وهي ممحونة زي الشراميط وسانده راسها علي الحيطة. ومستنية امجد يدخل زبه في خرقها.. وامجد مسك زبه وحط الراس علي فتحة الطيز وبدأ يدوس زبه وجسمة عليها وهي بتعض في شفايفها وممحونة.. وبدأ في التأوه بصوت اعلي وكأنها نسيت ان وسام في الشقة

امجد دخل زبه في طيز اللبوة امل وبدأ العزف علي اوتار طيزها

اوووووف. ايوه كدة.. ايوة كدة ياوحبيبي

. زبك حلووو اوووي وهو في طيزي... اااااااه.. ااااااه.. دخلة كله يا بيبي.. دخلة كله في طيزي الشرموطة

فضل امجد ينيك في امل وهي بتتغنج وبتتلبون

لغاية ما امجد جاب لبنة في طيزها

فضل مدخل زبه في طيزها شوية وبعد ما جاب اخر نقطة من لبنة شال زبه منها ورفع سوستة بنطلونة وباس امل من رقبتها وقالها انا نازل بقي

اه نسيت اقولك وسام نايم في الأوضة

امجد نزل وبعد ما وصل الشارع افتكر انة ماخدش المحفظة اصلا وفكر يطلع تاني لكنة قال خلاص مش هروح اشتري بناطيل النهارده

وسام اول ما امجد شال زبه من طيز امل رجع بسرعة علي السرير وعمل نفسة نايم لكن زبه

كان لسة هايج وبقي عمال يدعك فيه وهو بيتخيل امل وهي بتتناك من امجد وصت اهاتها بيرن في ودانة

امل بره فضلت واقفة مكانها وسانده ضهرها علي الحيطة وكسها بيشرب لبن علي الأرض

شوية بعد ما تمالكت اعصابها راحت ناحية الياب بتاعة اوضة وسام وحطت ايديها علي اوكره الباب وفتحتة ووسام بسرعه عمل نفسة نايم

بخطوات بطيئة جدا وعنيها علي زب وسام المنتصب داخل البوكسر

قربت لغاية ما بقت واقفة قدامة وعنيها هتاكل زبه اكل. واستغربت زبه اللي كان عامل زي المارد داخل البوكسر وليه هو واقف وشامخ اوي كدة برغم انة نايم

فضلت تفكر تنزل بأيدها عليه تتحسسه لكن شهوتك الجنسية كانت اطفت بسبب امجد اللي ناكها وبرد نار كسها.. وبرغم عن كدة الا انها كانت هتموت وتلمس زبه

وبعد مابين رغبتها وخوفها ايدها نزلت وهي بتترعش لغاية ما لمست زبه.. وكأن كهربا مسكت في جمسها وخصوصا لما صباعها حس ببلل في البوكسر عند راس زبه

فضلت تمشي صباعها براحة اوووي والهيجان اتملك في كل شبر من جسمها وكانت هتموت وتشيل البوكسر من علي زبه ونزل تاخده بين شفايفها تمصة وتدوق طعم سيلانة لكن كان خوفها اكبر من رغبتها ولما حست ان وسام علي وشك الصحيان وشالت ايدها بسرعة

وخرجت ببطئ وهي بتبص وراها وراحت خارجة

ووسام قام بعد ما سمع صوت باب الأوضة بيتقفل

وكان هيتجنن وعايزها تكمل اللي كانت بتعملة

امل نزلت الشقة وهي حيحانة عالأخر وكسها بياكلها برغم انها لسة متناكة من امجد

دخلت اوضة محمود ابنها واطمنت عليه انة لسة نايم وبعدين راحت علي الأوضة بتاعتها وقلعت جلبيتها وطلعت المقوار من درج الكوميدينو ونامت علي السرير وبدأت تلعب في كسها بالمقوار وهي بتتخيل نفسها بتمص في زب وسام

...........................

محمد :: عاملة غدا ايه ياحبيبتي

ميادة :: طابخة لحمة وسبانخ ورز وعملالك صنينة بسبوسة

محمد.:: احا كل ده لحقتي امتي عملتيه

مياده :: انا من الصبح لما وديت بناتك المدرسة ومن ساعة ما رجعت وانا في المطبخ واقفة علي رجليا

محمد :: تسلملي رجليكي ياقلبي.. استني اجبلك مايه بملح واغسلهملك

مياده :: ياريت ياحبيبي

مياده كانت قاعدة علي الكنبة نزلت رجليها علي الأرض ومحمد راح جاب ماية دافية من المطبخ وطبق كبير وملح وقعد في الأرض تحت رجلين ميادة يغسلهم

محمد :: الراجل بتاع السوبر ماركت لحظت من كام يوم كل ما اروح اشتري منة حاجة يبصلي اوي

مياده :: هههه ماهو عارف انك جوزي

محمد :: ايوة مانا عارف انك يعرفك ويعرفني. بس مكنش يوم روحتي فيه من غير كلوت

مياده :: هههههههه لا ياحبيبي انا دلوقت مش بلبس كلوت علي طول حتي اول امبارح ابن الجزمة بعبصني تاني في طيزي

محمد :: اوووف امال مقولتيش يعني

ميادة :: نسيت يامتناك اقولك

محمد :: طب ايه رئيك انا هموت واشوفك بتتناكي.. وانتي بتتناكي من الدكتور وانا عمري ما شفتك

ميادة :: طب ماهو احنا خلاص كلها كام يوم وهننزل مصر واحنا متفقين هخليك تشوفني وانا راكبة علي زب رجب جوز صحبتي امل

محمد :: اه بس انا نفسي اشوف عدي وهو راكبك

ميادة :: طب وده هيحصل ازاي ؟

محمد :: انا بقالي يومين بفكر في الموضوع ده وملقتش غير انك تنزلي تشتري منة اي حاجة وتكوني لابسة العباية علي اللحم زي ما متعودة

وتخليه طبعا يبعبصك

مياده :: ماهو ده اللي بيحصل.. هخليه ينكني ازاي وفين والمهم انت هتشوف ازاي

محمد :: مانتي هتكتبي رقم فونك علي ورقة وتحطيها في وسط الفلوس

ميادة :: احا لا فوني لا وبعدين ده هيقول عليا شرموطة

محمد :: ماهو كدة كدة هو شايفك شرموطة.. علشان خاطري يا مودي هموت واشوف عدي بينيكك

ميادة :: وبعد ما ياخد فوني

محمد :: الباقي عليكي بقي تخليه يطلعلك الشقة بحجة انك عيزه يجبلك شوية طلبات

ميادة :: وطبعا هو ماهيصدق هو اللي يجبلي الطلبات بنفسة ومش هيخلي حد يطلعها غيره

محمد :: ايوة بالظبط كدة وانتي لما هو يجي تفتحيلة بقميص النوم

امل :: وتكون انت مستخبي في اوضة البنات مش كدة

محمد :: بيعجبني فيكي انك فاهمة وقاريه انا عايز اقول ايه

ميادة :: مممممممم.. فكرة بردو.. تصدق بقي انا هنفذها حالا

محمد.:: هههههههههه طب يلا عايزك تلبسي المرة دي الجيبة ال ليكرا دي هتخلي صباعة وهو بيبعبصك يوصل لنص طيزك

مياده قامت لبست ونزلت ورجعت بعد نص ساعة

محمد.:: ايه ياحبيبتي عملتي ايه؟

مياده :: ابن المتناكة خلي خرم طيزي هايج

محمد :: ازاي احكيلي

ميادة :: ابن الوسخة وانا موطيه جه وقف جنب مني وعمل نفسة بيوضب الرف وفضل يلعبص في طيزي اكتر من عشر دقايق

محمد :: ههههههههه بتتكلمي بجد ؟ والناس اللي في السوبر ماركت ؟

ميادة :: لا مانا روحت في اخر السوبر ماركت علشان يبعبصني براحتة

1...345678