الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 4

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

امل مبقتش قادره تتلم علي اعصابها.. رغم انها اتناكت من رجالة وشبعت منهم نيك.. لكنها كانت حاسة مع مياده انها اول مرة حد يلمس جسمها

بدأت تحس بكهربا في جسمها من سخونيه انفاس مياده وهي بتلحس ودانها. وضربات قلبها بدأت تتسارع

مياده سندت بأيدها علي ضهر امل علشان توطي

وكسها كله يبقي قصاد عنيها

امل فعلا وطت* ووشها ناحية الدولاب وطيزها ناحية مياده

الصباع بقي صباعين في كس امل.. وايدها التانيه بتملس براحة علي ضهرها

شوية. ومياده خلت امل تنام علي طرف السرير

وبدأت هي كمان تقلع هدومها

قلعت العباية والكلوت والسنتيان وراحت نازلة علي ركبها ( بين فخاد امل ) المفتوحين ليها

اووووووف ريحة كسك هيجتني وخلت كسي يتنفض وفتحت بصوابعها كس امل* وبدأت تحرك لسانها علي زنبورها اللي كان واقف من الهيجان

اااااه اااااااه ااااااه

لسان مياده بيتحرك براحة وبطئ شديد علي كس امل* وصباعها نزل تحت لخرم طيزها.. وببطن صباعها بدأت تدلك الخرم ولسانها شغال لحس في كسها

امل :: ااااه ااااااااه. جميل. جميل اااااااه ااااااااه

مياده :: كسك اللي جميل.. ميتشبعش منة ابدآ

امل :: جسمي كلة سايب. وحاسة بمتعة عمري ما حسيت بيها.. ااااااااه اااااااااااه

جسم امل بيتلوي وكسها شغال ينزل في مايه وايديها بتفرك في حلمات بزازها

مياده سخنت عالأخر* وبدأت تدخل صباعها في طيز امل

ااااااااااايوووووووه.جمييييبيل. جميييييييييل

مياده :: محمد جوزي لو شاف كسك مش هيسيبك غير وهو مدخل زبه فيكي

امل :: ايووووووه.. دخلي صوابعك في طيززي اوووي

مياده :: كدة ؟ ها.. ولا احط صباع كمان*

امل :: بتبلع ريقها بالعافية* وسنانها بتعض في ايدها.. اي حاجة. ااااااااااه

نفسي اشوف محمد وهو نايم فوق منك.. ومدخلة زبه فيكي وانتي تحت منة بتتوجعي من زبه

امل ::* بصوت مليان لبونة وهيجان.. مش هتغيري يعني

مياده :: اغير ايه.. مانا كمان هتناك من رجب جوزك قدامك. وابلع زبه في كسي

امل :: موووووافقة.. ااااااووووووف اووووووف

يخرابي. يخرررررابي. مش قااااادرة بجد

مياده :: عارفة الصور اللي بعتهالي وانا في الكويت

امل :: ايووووووه. مالها

مياده :: كنت كل ما افرجهم لمحمد كان زبه يقف اوووي وينكني علي اني انا انتي

امل ::* ااااااااححححح اححححححح اوووووف وعجبة ايه فيا

مياده :: كل حتة في جسمك عجبتة. بزازك ولا طيازك.. هيموت وينيكك فيها

امل :: اووووف اوووووف. كفاية كلامك موتني

مياده :: نفسك انتي تتناكي منة

امل هزت راسها* وعنيها شبه مغمضة. وامل لبن سخن نازله من كسها

مياده قامت وطلعت فوق امل 69* ونزلت بكسها علي شفايف امل

امل مسكت مياده من جناب طيزها ومياده بتنزل بكسها لغاية مابقي كسها فوق لسان امل. اللي بدأ يلحس ويدوق طعم كسها

مياده :: اااااااااه اااااااه.. يالهوووووي علي لسانك وهو بيتحرك علي كسي.. اوووووووف اووووووف

امل :: كسك طعم جميل اوووووي

مياده مصت صوابعها. وراحت علي كس امل ودخلت اتنين في كسها.. وامل من تحت عمال تحرك لسانها علي زنبورها

واهاتهم* وشرمطتهم ولعت الدنيا

مياده :: حطي صباعك في طيزي.. بتاكلني اووي

امل بلت صباعها من بوقها و مشت بطن صباعها علي الخرم* براحة* ومياده بتطلب منها بموحنيه انها تدخلة

دخليه يا امل.. عايزه احسه في طيزي. ااااااااخ

اااااااخ

امل بدأت تدخل صباعها في طيز مياده* واحدة واحدة ومياده ماسكة زنبور امل بين شفايفها بتمص وتتموحن وتتلبون وهي فوق منها

شويه ومياده نزلت من فوق امل* وراحت نايمة علي ضهرها وامل بقت هي اللي فوق منها

مياده :: عايزه شفايفك تقطع حلمات بزازي.. حاسة فيهم نار بتغلي

امل :: بزازك كبيرة اوي وحلماتك تجنن.. امممم اممممم.. طعمين اوووووي امممممممم اممممم

مياده :: مصي اووووي.. اييي اييييي اه اه.سنانك بتعضني

امل :: عمري ما كنت اتخيل اني ممكن اهيج مع ست كدة

مياده :: السحاق ده له طعم تاني خالص.. اييي انتي هتاكلي بزازي بجد.. هاتي شفايفك عايزة امصهم شوية

مياده وامل اخدو وقت وهما بيمصو شفايف بعض وكانت اللحظة دي من اجمل اللحظات بينهم

مياده :: مفيش خيارة عندك ؟

امل :: فيه مقوار في درج الكومدينو* استني اجبهولك

امل قامت* علشان تجيب المقوار من درج الكومدينو اللي لاذق في السرير. وكان طبيعي تفلئس وهي بتجيبة

مياده شفات كس امل منفوخ من ورا وهي مفلئسة

راحت قايمة ونزاله علي ايدها وركبها ومشت لسانها علي كسها من ورا

امل طلعت من صدرها اهه كلها نار.. لسانها لمس كسها فجاءة كهربها

مياده :: امتي محمد يدخل زبه في الكس ده.. يالهوي يا امل هموت ونتناك كلنا مع بعض في اوضة واحدة

امل :: وانا كمان عايزه كدة

مياده :: ايوووة بقي هو ده

مياده اخدت المقوار من امل ومصتة ببوقها وبعدين راحت حطهاه في كس امل

ااااااااه اااااااه براحة براحة المقوار ناشف

مياده :: كسك بالع المقوار كله ده عايزه زب يكون جبار علشان يملاه

امل :: هو زب محمد مش جبار

مياده :: زب محمد مش بيقف غير بالتعريص

امل :: اوووووف انا تعبت خلاص مش قادرة

مياده :: قومي نكيني انتي بقي.. كسي جنني وبيكلني اوي

مياده نامت وامل راحت بين وراكها وفتحتهم وحطت المقوار في كسها

وفضلو كدة شوية حلوين ومياده هايجة وامل بتنكها بالمقوار

بعد ما الأتنين حسو بالشبع واالتعب قامو لبسو هدومهم وخرجو قعدو مع بعض في الصالة

ميادة :: بت يا امل الا صحيح هيحصل ازاي

امل :: هو ايه ده

مياده :: انك تنامي مع محمد وانا انام مع جوزك

امل :: مش عارفة بس انا عايزة اكون انا ومحمد بعيد عن جوزي علي الأقل في الأول.. وتسبيني اجبها براحتي

ميادة :: ماشي بس محمد مش قادر يصبر

امل ؛: ههههههههه متقلقيش هيحصل

الجزء الثالث

............

بعد ما مياده وامل اخدو قعدتهم مع بعض

مياده طلعت شقتها علشان تبص علي بناتها وجوزها االلي سابتهم ناايمين في الشقة فوق

وامل قامت روقت الشقة وبعدين دخلت استحمت وخرجت تستريح علي الكنبة وهي قاعدة افتكرت عادل

مسكت تليفونها واتصلت بيه

عادل :: الو.. انا بجد مش مصدق

امل :: ازيك يا استاذ عادل

عادل :: طيب مابلاش استاذ دي انا مبحبش الرسميات علي فكرة

امل :: لا ازاي ده حقك

عادل :: علي فكرة انا بتأسف علي الطريقة اللي كلمتك بيها. ومبسوط جدآ انك اخيرا اتصلتي بيا

امل :: انا فعلا كنت زعلانة ومكنتش ناوية اكلمك بس رسالتك وزوقك فيها خلاني خلاص مش زعلان

عادل :: طيب انا ايه اللي يثبتلي انك فعلا مش زعلانة

امل :: مش فاهمة.. بس انا فعلا مش زعلانة خلاص والدليل اني اتصلت بيك اهو

عادل :: طيب لو مش زعلانة بجد ممكن اشوفك ؟

امل سكتت

عادل :: ماهو بصي انا بجد هموت واشوفك وعلي فكرة انا زنان جدا.. يعني مش هتخلصي مني ههههههه

امل :: ههههههههههه.. طيب ممكن بس اعرف وبصراحة كدة انت عايز مني ايه

ماهو متقنعنيش انك عايز تقابلني كدة من غير سبب

عادل :: مانا قولتلك انا معجب بيكي

امل :: طيب بردو انا عايزة اعرف لما هددتني ان زعلك وحش وانك تعرف عني حاجات متخيلش اعرفها كان قصدك ايه

عادل :: لا مكنش قصدي حاجة انا بس كنت منفعل

امل :: عادل.. انا مش غبية. ماشي. ياريت تحترم عقلي شوية.. وبعدين بص انا هريحك هتيجي معايا سكة وتصارحني ونتكلم مع بعض بكل صراحة

صدقني مش هتندم. ويمكن كمان تكسبني

عادل :: مممممممم.. بصراحة كلامك اقنعني وكمان من الواضح فعلا انك ذكية

وذكية جدا

امل :: طيب ايه ؟.

عادل :: ماهو بصراحة

امل :: عادل.. تعرف عني ايه ؟

عادل :: بصراحة ومن غير ما الف وادور اعرف عنك وعن جوزك حاجات انتو فعلا متتخيلوش اني اعرفها.. بس الحقيقة اني فعلا كنت بهدد بس في لحظة انفعال وعمري ماكنت هستخدم اللي اعرفه عنكم.. لاني بصراحة انا فعلا معجب بيكي

امل :: عادل.. قولي تعرف ايه من غير ماتلف وتدور عليا

عادل :: مانا مش عارف ابدأ ازاي.. طيب بصي انا اعرف ان جوزك مممممم يعني بيحب يشوفك في احضان رجالة غيرو

امل اتصدمت من كلام عادل. والدنيا لفت بيها ومش مصدقة ازاي عادل عرف وجه في دماغها ان جوزها اكيد حكي له او حكي للزفتة ليلي وهو نايم معاها

عادل :: انا عارف ان دماغك دلوقت بتلف وعايزة تعرفي

امل قاطعتة في الكلام. ايه اللي انت بتقولو ده.؟ انت مجنون.. بقي انا جوزي بيحب يشوفني في احضان غيرو.. انت انت اكيد مجنون

عادل :: اهدي بس.. انا و**** مكنتش حابب اتكلم بس انتي وعدتيني

امل :: مانت بتقول كلام مش حقيقي

عادل :: انا احترمت ذكائك ياريت تحترمي ذكائي

تفتكري انا ممكن اقول حاجة زي كدة من غير ما اكون متأكد

طيب علاقتك بأمجد اللي شغال مع جوزك؟ وقبلها مع السباك اللي اسمة احمد

طيب بلاش دول.. صاحبتك اللي في الكويت اسمها مياده وجوزها اللي ميولو زي ميول جوزك..

امل اتصدمت من اللي يعرفة عادل. ده كأنة عايش معاهم ومبقتش عارفة ترد علي عادل نهائي

عادل :: ها.. صدقتي اني مش بقول كلام وخلاص.. عموما انا هقفل دلوقت وهستني منك تليفون بالليل ده لو حابة يكون بينا علاقة.. لو مش حابة عادي وانل ولا كأني اعرف حاجة

امل جسمها كلة بقي بيترعش وحاسة انها في مصيبة فعلا وكل شكوكها باتت في محلها

اتصلت برجب وهي بتخبط بأيدها علي رجليها وبتمتم بصوت واطي.. يانهار اسود اتفضحنا

امل :: اايوة يارجب. انت في المحل

رجب :: ايوة في ايه.. مال صوتك

امل :: تسيب اللي ف ايدك وتجيلي حالا

رجب :: في ايه

امل :: انت لسة هتسأل.. تعالا حالا دلوقت

رجب :: طيب افهم.. محمود جرالة حاجة

امل :: بصوت عالي وانفعال.. يووووووه

بقولك تعالا دلوقت وقفلت في وشة السكة

مفيش دقايق وكان رجب في الشقة

امل سحبتة من ايده ودخلت بيه اوضة النوم

امل :: قولي بقي انت حكيت ل ليلي حاجة عننا؟

رجب :: انتي بتقولي ايه وحاجة ايه اللي هحكيها ل ليلي عننا؟

امل :: امال عادل عرف منين بعلاقتي مع ااحمد السباك وعلاقتي بامجد وكمان عارف مياده وميولك اللي هتخرب علينا وهتفضحنا

رجب :: انتي بتتكلمي ازاي.. بقي انا هقول ل ليلي علينا ؟ يعني افضحك وافضح نفسي انتي مجنونة؟

امل :: طب قولي انت.. عادل عرف منين ؟ ها اديني عقلك

رجب :: طيب اهدي بس وفهميني هو كلمك ؟ انا مش فاهم

امل بدأت تحكي لرجب وهي بتهري وتنكت في نفسها ورجب كان هيتجنن ازاي اصلا عرف كل الحاجات دي؟

ولو عرف من ليلي. ليلي نفسها عرفت منين وازاي

امل :: انا اعمل ايه دلوقت ؟ ها قولي اتصرف ازاي

رجب :: اهدي بس.. العصبية دي هتعمل ايه

امل :: اهدا ؟.. اهدا ازاي.. المشكلة ان عادل عرف ازاي.. انت بتحكي اللي بينا بره يارجب... بتفضح مراتك ؟ يالهوي. يالهووووي..

رجب :: ياستي احكي ايه انتي مجنونة. يعني افضح نفسي

امل :: طيب انا اتصررف ازاي دلووقت

رجب :: مفيش غير انك تقابليه وتفهمي منة عرف اازاي

امل :: اقابلة اه.. انت مجنون.. ده مش بعيد يصورني وانا معاه

رجب :: يصورك ده ايه انتي مجنونة.. بقي هو لو عايز يصورك كان قالك

امل :: وحتي لو قابلتة انت متخيل انة هيقولي عرف منين

رجب :: وميقولش ليه ؟ هو كدة كدة مسكنا من ايدنا خلاص

امل :: منك لله.. انا مش عارفة اخرتها ايه..

...........

ليلي :: هههههههههههه تلاقي امل دلوقت بتضرب اخماس في اسداس

عادل :: لو كنتي بتسمعي المكالمة بينا كنتي هتعرفي قد ايه امل اتصدمت وانا بقولها علي المصايب بتاعتهم

ليلي :: تستاهل وكمان رجب العرص زمانة هو كمان هيتجنن

عادل :: تفتكري امل قالتلو؟

ليلي :: دا اساسي

عادل :: مش عارف بقي رده فعلة هتكون عاملة ازاي دلوقت

ليلي :: المهم بقي انت ناوي تقول ل امل

عرفت ازاي

عادل :: اه طبعا لازم اقولها وكمان اوريها الأسكرينات وصورها والفيديوهات علشان متقدرش تفتح عينها فيكي ولا تفتح بوقها لما اقولها عايز انيكك

ليلي :: كدة فل اوي.. تصدق نفسي اكون موجوده وانت بتقولها

عادل ؛: هههههه لا مش للدرجادي

ليلي :: دانا وديني ل اخلي رجب يلحس جزمتي ويبقي كلب تحت صوابع رجليا

المعرص ابن المعرصة ده

..............

مياده بتتفرج علي التليفزيون علي نشرة الأخبار ومحمد قام من النوم

كانت الساعة ستة اخر النهار

مياده :: شفت اخر الأخبار

محمد :: ايه خير ؟

ميادة :: كورونا انتشر في بلاد كتير ومنها دول عربية ومصر قفلت المطارات

محمد :: يااااه للدرجادي.. هو فيه حالات ظهرت في مصر

ميادة :: لا مفيش بس فيه مخاوف كتيرة

محمد :: ربنا يستر.. قومي اعمليلي لقمة اكلها

مياده قامت تعمل اكل لمحمد وبعد ما خلصت جابت الأكل والبنات كمان صحيو

شوية جرس الباب ضرب

مياده :: ايه ده مين اللي بيضرب الجرس

محمد :: اكيد امل هيكون مين يعني هو فيه حد يعرفنا

مياده :: ميادة استغرربت لانها كانت لسة عندها تحت من مفيش ساعتين

راحت فتحت

مياده :: امل.. اتفضلي ياحبيبتي

امل :: جوزك صحي؟

مياده :: اه جوه. فيه حاجة ولا ايه

امل :: كنت عيزاكي اتكلم معااكي شوية

طب انزل وتجيلي ؟

مياده :: لا لا تعالي ندخل اوضتنا ونتكلم براحتنا

مياده اخدت امل ودخلت بيها الأوضة

ميادة :: مالك حاسة وشك مقلوب زي ما يكون فيه مصيبة

امل :: مش عارفة ابدأ منين معااكي لكن هحكيلك علشان انا وانتي في نفس المصيبة ومش عارفة لغاية دلوقت حجم المصيبة

ميادة :: ياساتر يارب خير احكيلي

امل :: انا لما قولتلك مفيش اي علاقة حصلت بيني وبين اي حد غير جوزي كنت بكدب عليكي والحقيقة انة حصل وحصل كتير

مياده :: كنت حاسة و**** وزعلتيني بجد

امل :: بصراحة كنت بتحرج اقول حاجة زي كدة بس خلاص لازم احكيلك علشان تقوليلي اعمل ايه

مياده :: احكيلي.. انا سمعاكي

وبدأت امل تحكي لميادة كل حاجة من غير ما تخبي عنها حاجة

وحكت عن عادل وعن مكالمتة وعلي اللي عرفة

ميادة :: احااا يا امل وعادل ده عرف كل التفاصيل دي منين ؟ وعرفني انا كمان وجوزي ومنين

امل :: ده اللي هيخليني اتجنن وحاسة ان نفوخي هيضرب

ميادة :: اكيد جوزك وقع بلسانة مع اللي اسمها ليلي.. ماهو الرجالة المعرصة يتخاف منها وهما عالسرير

امل :: جوزي بيحلف مية يمين ماقال حاجة وزيه زيي بالظبط مش عارف عادل عرف منين

مياده :: كدة مفيش قدامك غير انك تقابلي عادل. وانتي بتقولي كدة كدة كنتي هتنامي معاه وجوزك عايز كدة

امل :: ايوة.. بس خايفة يصورني

ميادة :: لا متخفيش لو كان عايز يصورك مكنش قالك.. وبعدين كدة كدة هو ماسك علينا كلنا ذلة.. هو بس عايزك.. المهم متقوليش له اني رجعت مصر لغاية مانشوف مايتة ايه

امل :: رجب قالي نفس الكلام بس انا خايفة ومرعوبة

ميادة :: لا ولا تخافي هو كبيرة عايزك

وشايف انك طالما بتتناكي يبقي هو اولي

امل :: ياريت يكون كلامك بجد

مياده :: المهم عادل ده شكله عامل ازي؟ وعلي حسب ما بتحكيلي شكلة غني جدا

امل :: اه هو ماديا مبسوط جدا ده غير انة شيك جدآ في لبسة تحسيه كدة ابن ناس بجد

ميادة :: تصدقي شوقتيني اشوفة

امل :: طيب انا هنزل دلوقت علشان سايبة محمود لوحده

مياده :: ماشي يا حبيبتي وانا مش عيزاكي تخاافي.. واول ما تنزلي اتصلي بيه وحددي معاه ميعاد تقبليه بس خلي اول مقابلة بينكم في مكان عام وبعيد

امل :: ماشي.. اسيبك انا ياحبيبتي

امل نزلت من عند مياده وهي مطمنة شوية لانها حست من كلام مياده ان عادل مش هيفضحها وانه كبيره عايزها هي مش فضيحة ليها

نزلت واتصلت برجب وعرفته انها هتكلم عادل وتقولو مواافقة تقابلة وفهمتة كمان انها اتكلمت مع ميادة وحكت ليها علي كل حاجة

رجب زعل طبعا ان امل حكت لمياده وامل قالتلة انها كان لازم تعرف وانها هي كمان في الموضوع زيها

رجب :: ماشي اللي حصل حصل المهم كلمي عادل واتفقي معاه علي ميعاد

امل :: طيب لو حدد وقت متأخر وحب اني ابات معاه

رجب :: اي وقت يحدده مقدمناش حل غير اننا نوافق عليه

امل :: ماشي انا هقفل معاك واكلمة

امل قفلت مع جوزها واتصلت بعادل

وفضلو يتكلمو مع بعض وعادل كان بيبرر ل امل انة مش عايزها غصب ولا خوف وانها لو هتقابلو علشان خايفة منة فوعدها انة مش هيعمل حاجة ولا تخاف منة.. لكن امل ااقنعتة انها هي كمان مستلطفاه بغض النظر عن اللي يعرفة عنها

واتفق معاها يقابلها بعد بكره الضهر يتغدو مع بعض في محل في شارع فيصل

ولما امل قفلت معاه واتصلت بجوزها رجب فهم علي طول ان عادل هياخدها بعد الغدا في شقة فيصل.. الشقة اللي كان بينيك فيها ليلي وطبعا مقالش ل امل

الجزء الرابع

............

علي المغرب رجب روح البيت وكانت امل هديت بعد ما كلمت عادل... رجب قعد معاها وفهم منها عادل قالها ايه بالظبط

........

مياده كانت واقفة في الشباب لمحت رجب داخل البيت

مياده :: انا هنزل بقي زي ما قولتلك

محمد :: هتنزلي بالجلبية دي؟

ميادة :: ايوة ياراجل مش انا قولتلك من شوية عايزة لغي رجب.. امال هلفت نظره ازاي

محمد :: اه بس الجلبية دي خفيفة اوي والأندر واالسنتيان بتوعك بايين منة

مياده بسهوكة.. ماهو هو ده المطلوب... يلا بقي انا نازلة وهعملي اني نازلة اقعد مع امل واتفاجئ انة في البيت

.............

جرس الباب ضرب ورجب قام فتح كانت مياده هي اللي علي الباب

مياده :: ازيك يا رجب

رجب :: اتفضلي ياست ميادة

مياده :: معلش انا و**** قولت انك في الشغل وقوولت انزل اقعد امل شوية طب اطلع وانزلها بكره

رجب :: تطلعي فين بس عيب الكلام ده اتفضلي.. امل جوه

مياده دخلت ورجب قفل الباب وراها

امال محمد فين

ميادة.. قاعد فوق مع البنات وبيتابع الأخبار وزعلان علشان المطارات قفلت

رجب :: اه صحيح ده علي كدة مش هتعرفو ترجعو الكويت

مياده :: ازيك يا امل..

امل :: تعالي اقعدي

مياده قعدت جنب امل وقالت.. هو هيتصل بالشغل بكره ويشوف. ويمكن علي ما الشهر ده يخلص يكون المطارات فتحت

رجب :: علي **** كلة.. طيب انا هطلع اقعد مع محمد شوية فوق وانتوا خدو راحتكم في القعدة

رجب طلع ومياده لفت بوشها وسألت امل

ميادة :: ها احكيلي كلمتي اللي اسمة ايه ده

امل ::: عادل ؟ اه كلمتة

ميادة ::: احكيلي بقي حصل ايه وقالك ايه

امل :: هقابله بعد بكره وهنتغدي في محل في شارع فيصل

ميادة :: كويس بس انتي حسيتي من كلامة ايه

امل :: مش عارفة بس حاسة انة فعلا عايزني

ميادة :: طيب ده حلو اوي.. اللي زي ده متخفيش منة

امل :: يوه نسيت اسألك تشربي ايه

مياده :: يابت هو انا غريبة.. انا بصراحة نازلة مش علشان كدة بس

امل :: امال

ميادة :: بصراحة زعلت وواخدة علي خاطري منك.. بقي انا يامعفنة احكيلك علي كل حاجة في حياتي وتطلعي انتي مخبية كل حاجة عنك

امل :: معلش غصب عني.. انتي شايفة انها حكايات حلوة اوي

مياده :: احا يابت.. ايوة طبعا حكايات حلوة هو فيه احلي من النيك يابت

امل :: هههههه لا بصراحة مفيش

مياده :: قومي بقي اعملي لينا دور قهوة

وتعالي بقي عايزة اعرف كل حاجة وباالتفصيل.. حكم التفاصيل في الحاجات دي بتستهويني اوي

امل :: ههههههههههه حاضر ياختي هقوم اعمل القهوة وارجعلك

امل قامت عملت القهوة ورجعت وبدأت تحكي لمياده حكايتها من تعريص جوزها من اول ما اكتشفت فيه الميول دي لغاية ما وصل بيها الحال انها حبت تعريصة واتمنت انها تتناك بجد من حد تاني غيرو

في الاول طبعا مكنتش موافقة برغم رغبتها لكن مع تخيل جوزها وقعت في اول ممارسة فعليه مع احمد السباك

قهوة في شاي ومياده بتسمع من امل وكسها بيشر لبن من تحت

مياده :: يالهوووي يا امل.. ايه كل النيك ده.. انا كلوتي بس من السمع اتغرق لبن

وبدأت امل تحكي ليها حكايتها مع امجد كمان وازاي وصلو للنيك بردو برضا رجب جوزها وميادة بتتخيل كل اللي بتحكيه امل

امل حكت ليها وجت عند وسام وراحت متنهددة. نيجي بقي ل ارجل واحد شفتة في حياتي وسام

مياده :: يالهوووي. ده شكلة مكيفك اوي

امل :: مكيفني وبس.. ده عليه زبر.. يخليكي تتمني بس تلمسيه

مياده ::: هو كبير يابت

امل :: كبير.. احكيلك ايه ولا ايه عنة

بصي مسيرك تشوفيه وهو طالع او نازل.. هو ساكن في الرابع

مياده :: احكيلي احكيلي.. انا هموووت بسببك

اكتر من نص ساعة وامل بتحكي ل ميادة عن وسام وعن النيك اللي بيننكهولها وانها محستش انها اتناكت بجد غير منة

مياده :: بصي بقي انا مليش دعوة.. انا عايزة وساام ده

امل :: هههههههههه بسيطة هعرفو بيكي حاضر

باب الشقة فتح ورجب دخل

اتفضل يا محمد

مياده :: نكمل كلامنا بعدين رجالتنا جم

محمد :: ازيك ياام محمود

امل :: الحمد لله.. تعالو يابنات

مياده :: سلمو علي عمتكم امل

فضلو قاعدين مع بعض لغاية الساعة تسعة وبعدين رجب قال لمحمد ايه رئيك ننزل نقعد في المحل شوية

محمد :: ماشي

بعد رجب ومحمد نزلو

مياده :: كملي كملي

امل :: هههه بناتك يابت.. استني هوريكي فيديو ليا مع امجد

امل طلعت الفيديو من تليفونها وشغلتة ل مياده

مياده :: خخخخخخخخخ يابت الفاجرة ايه ده

امل :: جوزي ياختي كان هيموت ويشوفني وانا بتناك وهو اللي طلب مني اصور ل امجد من غير ما ياخد باله

مياده :: بس احاااا فيديو فاجر اووي

فضلت ميادة تتفرج علي امل وهي بتتناك من امجد وبعد ما المقطع يخلص شافت الست اللي قابلتها علي السلم في الفيديو بتتسحب زي الحرمية جوه الأوضة وطبعا كان باين ان امجد راح استخبي

ميادة ::: ايه ده.. ودي دخلت الأوضة اازاي وانتي خرجتي روحتي فين

امل :: دي بنت عم رجب شكلها شافت امجد وهو بيدخل الشقة عندي وعلشان تشوف احنا بنعمل ايه رن الجرس وانا وامجد كنا زي ماكنتي شايفة وعملت نفسها عايزة مني حاجة.. دخلت اجبلها من المطبخ دخلت زي مانتي شايفة تتسحب علشان تقفشة

ميادة :: كويس ان امجد كان مستخبي

امل :: مانا لو كنت اتأخرت كانت قفشتة

مياده :: طب مفيش فيديو لوسام يابت مخبياه كدة ولا كدة

امل :: ياريت ياختي هههههههه

مياده :: انا هايجة اوي يخرب بيتك

امل :: هههههه بناتك قاعدين والواد ابني كمان

مياده :: ماشي ياختي الا صحيح يابت انا نفسي رايحة للبسبوسة وبصراحة كدة مش بتطلع معايا قد كدة ماتطلعيلي بكره نعملها سوا

امل :: بس كدة انا عنيا ليكي..

ميادة :: تسلملي عنيكي

..............

بعد ما محمد وميادة طلعو شقتهم

ميادة :: محمد اعمل حسابك بكره هخليك تنيك امل

محمد :: ايه ده بجد

ميادة :: عيب عليك انا عمري قولتلك حاجة ومحصلتش

محمد :: انتي اتفقتي معاها؟

ميادة :: لا بس انا طلبت منها تطلعلي بكره

هنا علشان تعملي بسبوسة

محمد :: وبعدين ؟

ميادة :: بص انا بعد ما تعمل البسبوسة هاخدها في الأوضة بتاعتنا بحجة اني عايزة اتكلم معاها ده اللي هنقوولة يعني ليك.. لكن بيني وبينها هنكون داخلين نروق علي نفسنا انا وهي

وانت تدخل علينا واحنا هايجين

محمد :: طيب وهي ممكن توافق ؟

ميادة :: هههههه دي هتموت وتتناك منك.. ملكش دعوة انت بس واعمل اللي بقولك عليه

محمد :: هموت وابوس رجليها

مياده :: كسمك.. عارفة.. انت تبوس رجلي انا الأول يا كسمك

محمد :: اووووف هيجتيني

مياده :: ده لسة بكره هنفشخك من الهيجان

محمد :: طيب هتيجي امتي هي

مياده :: ممكن علي بعد الضهر

محمد :: فل اوووي.. اروح بقي احلق واروق نفسي من دلوقت

.......

تاني يوم امل بعد ما رجب نزل المحل روقت شوية في الشقة وعلي الساعة واحدة ونص الضهر ميادة رنت عليها

علي امل وسألتها هتطلعي ولا ايه

امل :: خمسة بس وهطلعلك حاضر

امل طلعت ومش في دماغها اي حاجة هتحصل بينها وبين ميادة او بينهم وبين محمد

وكان في الوقت ده محمد قاعد بيتفرج علي فيلم عربي

مياده فتحت الباب ل امل ورحبت بيها

وامل دخلت سلمت علي محمد وراحت المطبخ علي طول مع مياده

مياده :: انا مجهزة اهو كل حاجة

امل ::: طب كويس

امل بدأت تعمل البسبوسة وميادة تساعدها

ميادة :: اعملي حسابك هنخلص البسوسة دي ونسيبها تبرد وهندخل الأوضة انا وانتي حاكم انا من امبارح وانا هايجة نيك

امل :: يانصيبتي. طب وجوزك اللي بره ده

مياده :: مالو جوزي ؟ ماهو متنيل قاعد قدام التليفزيون.. وبعدين ياريت يابت ياخد بااله.. ايه تكرهي

123456...8