الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 5

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

يعني لو المشروع نجح يبقي خير منجحش يبقي انا مخسرتش كتير

حسين :: طب شوف رجب وظروفة تسمح ولا لا

عادل :: لو مكنتش ظروفة تسمح مكنش هو اللي جري عليا علشان يشتغل معايا

اكيد مدكن قرشين حلوين

حسين :: اه صحيح. اديني رقم امل

عادل :: ايه عايز تركبها لوحدك

حسين :: هههههههه اه عندك مانع ؟

عادل ؛: لا ياعم عيش.. رقمها اهو

حسين اخد رقم امل من عادل وسجلة عنده

عادل :: هتنكها في شقة المنيب ولا المعادي

حسين :: هخدها في شقة المعادي بس هي توافق تجيلي

عادل:: لا هتجيلك دي لبوه ومش هتقول لا

..............

بالليل مياده فتحت االفيس وبعتت رسالة ل سحر من الماسنجر تشوفها موجوده ولا

مشغولة

وسحر ردت عليها اه يا حبيبتي

مياده :: طيب ابعتيلي لينك الجروب بتاع القصص عايزه اشوف القصص اللي فيه

سحر :: حاضر لحظة اجبهوللك

سحر دخلت الجروب واخدت اللينك وبعتتة لمياده

قصة بقلم عادل المتميز

مياده :: تسلميلي يا سحورتي. هبعتلك بقي كام فيلم من الافلام اللي عمرك ما هتنسيها

سحر : ماشي ابعتي

مياده بعتت كام فيلم وفي وسط الأفلام بعتت صوره لزب محمد جوزها

سحر اول ما شافت الزب

سحر :: ايه ده ده صوره مش فيلم

مياده :: يالهوووي مش قصدي خالص ابعتهولك.. بعتهولك من غير ما اقصد

سحر :: هههههههه انا فكرتة فيلم وفوجئت انة صوره.

مياده :: بجد اسفة مش قصدي

سحر فااتحة صوره الزب وبتتأمله وبعدين ردت علي مياده.. اسفه ليه. بس هو بتاع مين ده

قصة بقلم عادل المتميز

مياده :: ليه الأحراج ده بقي ههههههههه

سحر :: طيب خلاص انا هتفرج عالأفلام بقي قبل ما جوزي يصحي

مياده :: وانا هقري قصة كدة من الجروب

الا بالحق عايزة اطلب منك طلب

سحر :: عنيا

مياده :: انتي بكره رايحة الفرن ؟

سحر : ايوه

مياده :: طيب لو مش هتعبك هاتيلي معاكي عشر ارغفة لحسن فيه واحد هناك رذل ومش طيقاه علي طول بيبصبصلي

ومش بيشيل عينة من عليا لما ببنزل اجيب منة

سحر :: ايه ده. مين فيهم

مياده :: الشاب اللي بيبع العيش تقريبا اسمة اسماعيل.. عينة بجحة اوي

سحر:: معقول اسماعيل ؟.. عموما حاضر هجبلك العيش من عنيا

مياده :: اه هو الزفت ده.. يلا بقي اسيبك انا وهروح اقري قصة من الجروب اللي بعتهوولي... مياده دخلت الجروب وبدأت تقلب في القصص لغاية ما لفت نظرها عنوان قصة

بأسم ( زوجة رجل معرص ) شدها العنوان خصوصا لانها هي و جوزها ينطبق عليهم اسم القصة

بدأت تقرا القصة وتعيش مابين السطور

وشعرت قد ايه الكاتب قدر يوصف اللي بيحصل معاهم. ومسابتش القصة غير لما خلصتهاا وكان كسها غرقان بعسل كسها واتمنت انها تعمل تتوه علي كسها زي ما البطلة بتاعة القصة عملت

وسرحت وهي بتتخيل نفسها البطلة بتاعة القصة وطلبت معاها تتناك بأي شكل من حد غير جوزها وجه في دماغها علي طول

رجب اقرب حد ممكن ينكها في التوقيت ده والمتوفر حاليآ

اتصلت بيه وكانت الساعة 1.30 بالليل

ومحمد جوزها كان نايم جنبها

رجب :: الو ايه يا مياده خير

مياده :: خير.. اطلعلي

امل :: في ايه

قصة بقلم عادل المتميز

رجب :: دي مياده عايزني اطلعلها

رجب :: في حاجة يعني

مياده :: عايزاك.. هتناك منك دلوقت

رجب :: حاضر طالعلك

امل :: مالها ؟ في حاجة ولا ايه

رجب :: ههههه عايزة تتناك

امل :: هي بكسمها مش معاها جوزها

رجب :: في ايه يا امل انتي هتغيري ولا ايه

امل :: اغير.. لا يا خويا اطلع نيكها

رجب ضحك. و**** شكلك بتغيري

رجب طلع وكانت مياده مستنياه قدام الباب بقميص نومي بمبي شفاف وتتحت منه كلوت فتله وسنتيان نفس لون القميص وشاف

رجب دخل ومياده قفلت الباب وراه

مياده شاورت بصباعها ل رجب تعالا ورايا

دخلت الأوضة وقعدت علي طرف السرير وهي حاطة رجل علي رجل ورجب دخل ورااها وكان محمد جوزها رايح في االنوم

شاورت ل رجب بصباعها يخليه مكانة عند الباب ويقفلة.. وقالت له اقلع هدومك

قصة بقلم عادل المتميز

رجب قلع هدومة كلها ومياده شاورت له ينزل علي ايده ورجليه ويجي لغاية عندها تحت رجليها علشان يبوسها

رجب كان مطااوع مياده وكان عاجبة شخصيتها وطيقتها معاه وحب شخصيتة

وانة يكون خاضع ليها ولرغباتها

نزل علي ايده ورجليه ومشي زي الكلب لغاية ما بقي تتحت رجليها

ونزل بشفايفة يبوسهم ويلحسهم بلسانة

مياده هاجت وكسها كان بياكلها فتحت رجليها ودخلت ايدها من تحت الأندر

وبصوابعها بقت بتدعك في كسها

ورجب تتحت يبوس رجل ستة مياده

شوية وراحت نايمة علي ضهرها جنب جوزها وفتحت رجليها وندهت علي رجب

لكسها وينضفة بلسانة من لبنها اللي مغرقها

قصة بقلم عادل المتميز

رجب هايج وكان بيتخيلها امل وبيتتخيل انة هو اللي نايم جنبها طلع بين فخاد مياده وقرب من كسها اللي كانت ريحة الأفرزات بتاعتها ناافذه جدا

قرب من كسها وبقي عمال يشم فيه

ومياده عيونها علي جوزها اللي رايح في النوم وبتعض علي شفايفها من كتر ما كانت ممحونة

مياده رفعت رجليها لرجب علشان يزيح عن كسها الكلوت اللي مكنش مغطي حاجة اصلا

قلعها الكلوت ونزل علي كسها بطرف لسانة

وبدأت اهات مياده تخرج بمجرد ما لسانة لمس كسها وايدها نزلت تتسحب وتحسس علي زب محمد جوزها

في اللحظة دي محمد بدأ يصحي وعينة فتحت شاف مراتة نايمة جنبة بتتأوه وايده بتدعك في زبه ورجب عنده في الأوضة بيلحس في كس مراتة وعلي سريره

محمد لحظات علي ما ترجم اللي بيحصل في الأوضة وعيونة علي مراته اللي ايدها

راحت علي خدوده بكل حنية وقربت بشفايفها علي شفايفة

محمد المفاجئة كانت بالنسبة له شئ في قمة الاثارة والمتعة. يقوم من النوم علي اهات مياده مراته اللي فاتحة فخادها لراجل تاني جنب منة وبيلحس كسها

بوس واهات ومص شفايف ورجب تحت بياكل في كس مياده

دقايق وشاورت ل رجب علشان يغرز زبه في كسها ومحمد قلع البوكسر اللي كان لابسة ووقام وقف علي ركبة جنب شفايف مياده اللي اخدت زبه بأيده وبين شفايفها وبقت عمالة ترضع فيه

ومن تحت رجب دخل زبه كله في كسها وبقي عمال ينيك فيها

اححححححح احححححححح. اوووووف اووووووف. اممممم اممممممم

محمد ماسك راس مراته وهي بتمص زبه وبتتشرمط وعنيه علي رجب اللي حاشر زبه في كسها وشغال ينيك فيها

الأثاره والمتعة وميول التعريص عند الاتنين خلتهم يجيبلو لبنهم بسرعةقبل ما مياده حتي تشبع ومياده كانت متغاظة جدا من جوز الخولات اللي معاها سواءجوزها او العرص التاني رجب

رجب سهر مع مياده ومحمد للساعة اربعة ونزل كانت امل نامت

..........

تاني يوم سحر نزلت زي كل مره علشان تجيب طلبات البيت وكلمت اسماعيل في التليفون..

سحر :: اسماعيل انت في الفرن ؟

اسماعيل :: لا لسة مروحتش الفرن

سحر :: طيب انا جيالك حالا

اسماعيل.. طيب انجزي علشان متأخرش

سحر :: علي طول جيالك

سحر راحت ل اسماعيل الشقة

اسماعيل اول ما سحر دخلت الشقة قفل الباب وراح حضنها ويبوس فيها

سحر :: لا اوعي كدة انا اصلا مش جيالك علشان كدة وزعلانة منك

القصة بقلم عادل المتميز

اسماعيل :: زعلانة مني ليه ؟

سحر :: هو انا مش مالية عينك ياراجل انت وعمال تبصبص للحريم

اسماعيل :: انا ببصبص للحريم!؟

سحر :: ايوه جارتي امبارح طلبت مني اجبلها علشان علشان انت عينك بجحة ومش عايزة تيجي الفرن

اسماعيل لذق فيها وبقي عمال يبوس فيها ويقول. بقي معقول يبقي معايا القمر ده وابص لحد تاني

سحر :: ماهو انتو كدة يا صنف الرجالة

عينيكم ميملهاش غير التراب.. ابعد عني انا مخصماك اصلا

اسماعيل :: ابعد ايه يا وليه.. انت بتقولي اي كلام اصلا علشان تختبريني

سحر :: وربنا ابدآ ده اللي حصل فعلا

اسماعيل :: مايمكن عايزة توقعك في الكلام

سحر :: انت اهبل يلا هي اصلا متعرفش اللي بينا هتوقعني ازاي

اسماعيل :: تعالي بس عايزك في موضوع جوه عالسرير

سحر بمياصة.. اوعي بقي.. انت عايز قلة ادب انا عارفة

اسماعيل :: اموت انا في قلة الأدب.. تعالي متبقيش رخمة

اسماعيل مسك سحر من ايدها ودخل بيها علي الأوضة ونيمها عالسرير ورفع جلبيتها وشد الكلوت بتاعها نزلة

وراح علي كسها يلحس فيه

اااااااه ااااااااه. برحة يا سمعة. ااااااااه

ااااااااه.. اااااااه.. لسانك علي طول مولعني كدة. اخ اخ اخ. اووووووووووف

اسماعيل رفع رجل سحر لفوق اوي وراح منزل سوستة بنطلونة وحط زبه علي طول جوه كسها

اي اي. براحة يا سمعتي.. براحة علي كسي. ايييييي

اسماعيل :: مالك يا متناكة.. كسك وجعك

سحر :: اوي.. وجعني اوي يا سمعة

اسماعيل :: انيكك براحة يا لبوه ؟

سحر :: لا نكني اوي.. خليه يوجعني

اسماعيل طلع زبه ورزعة في كس سحر.. كده... ولا ارزعة اكتر

اي اي.. ايوووه. كدة يا قلبي.

اسمااااااااعيل

اسماعيل :: نعم يا متناكة

سحر :: قلب المتناكة.. نكني اوووي.. نكني جامد... ااااااااه.. ايوه كدة... دخله اوي في كسي.. ااااااااخ. ااااااااااخ

اسماعيل شغال يدخل زبه اوي في كس سحر ويطلعة وسحر تحت منه بتتغنج وتتمايص من اللذه اللي حاسة بيها وهي تحت زبه

شويه وقومها وراح مخليها تقف وتنزل بوشها وجسمها لتحت وايدها سانده عالحيطة اللي جنب السرير

وهو جه من وراها وحط زبه في كسها من ورا

اااااااااااي. ايه يا ولاا الجمدان ده.. زبرك فشخني.. اااااااااححححححححح اححححححح

كمان. كمان. اوي. اوي ي سمعة. نكني اووووي

اسماعيل عمال ينيك ويدخل ويخرج زبه في كس سحر من ورا

وهي مش قادره خلاص

جبهم بقي مش قادره

اسماعيل :: اجيب ايه

سحر :: لبنك.. جيب لبنك بقي

اسماعيل.. اجبهم فين يا لبوه

سحر.. في كسي. ااااااااه.. عايزه لبنك يملي كسي يا سمعة

اسماعيل خلي سحر تنام علي ضهرها تااني عالسرير وطلع فوق منها ودخل زبه للمخاصي في كسها

اووووووف. اوووووووف. يخرب بيته. يخرب بيتة.. زبرك عمود في كسي ياولا.. بعشقة..

اسماعيل :: بتعشقيه هو بس

سحر :: بعشقك انت وهو.. اااااي اااااي. بس زبرك له معزه تانية عند كسي.. اوووووف اوي ياسمعة. اوووي ياحبيبي.. نكني اوووووي

قصة بقلم عادل المتميز

اسماعيل رفع رجل سحر علي اكتافة وبقي بينيك سحر اسرع واسرع

لغاية ما حس نفسة خلاص هيجبهم

شال زبه بسرعة وبقي عمال يدعك فيه وسحر قامت علشان تاخد لبنة في بوقها وتبلعة زي ما متعوده

اسماعيل جاب لبنة في بوق سحر اللي اخدت زبه بين شفايفها وقفلت عليه

لغاية ما جاب اخر نقطة لبن وبلعت لبنة.. وبعدها قامت لبست الكلوت بتاعها وظبطت هدومها

سحر :: انا هروح اشتري الفول والطعمية وبعدين اجيلك اخد منك العيش..

اسماعيل :: ماشي

سحر :: وخف وحيات امك بصبصة للحربم..

اسماعيل وهو بيضحك.. حاضر

سحر مشيت راحت جابت الفول والطعمية وبعدين عدت عالفرن اخدت العيش بتاعها وبتاع مياده وروحت

عدت علي مياده اللي كانت صاحية من بدري بتبوظ حنفية بتاعة حوض الحمام. وكسرت الشطاف علشان تنزل تجيب احمد يغيرهم

جرس الباب ضرب مياده راحت فتحت الباب

سحر :: صباح الخير يا حبيبتي

مياده :: صباح الفل معلش تعبت معايا

سحر :: ولا تعب ولا حاجة..

مياده :: طب ما تدخلي

سحر :: معلش يدوب افطر جوزي

مياده :: ايه الأفلام بتاعة امبارح عجبتك

سحر :: اه طبعا. جمال جدا. بصراحة عندك حق

مياده :: طب الحمد لله.. تعالي طب ادخلي اعملك شاي ولا اي حاجة

سحر :: تسلمي ياقلبي.. يلا اتفضلي انتي وانا هطلع

قصة بقلم عادل المتميز

مياده دخلت وقفلت الباب وحطت العيش علي السفرة ودخلت الحمام تكمل اللي كانت بتعملة.. بتحاول تبوظ قلب الحنفيه وفعلا قدرت تبوظ القلب وخلت الحنفية متلفش

محمد قام من النوم وكانت مياده في المطبخ بتعمل الأكل

قصة بقلم عادل المتميز

محمد دخل الحمام وخرج بعد شوية

محمد :: هو ايه اللي جري للحمام

الشطاف مكسور والحنفية بايظة

مياده :: اه بعد ما تنزل النهارده هعدي عالسباك اجيبة يصلحهم

محمد :: خلاص هبقي اعدي عليه انا هو محله فين... **** بس هو انتي تعرفي سباك هنا ؟ اصلا

مياده :: لا متروحش انت.. انا اللي هروح.. ومتطلعش غير لما انا اقولك تعالا

محمد فهم.. اه فهمت.. ده السباك اللي قولتيلي عليه بتاع صحبتك؟

مياده :: ايوه هو

محمد :: فهمت.. مانا بقول بردو الشطاف والحنفية مرة واحدة كدة مع بعض

مياده :: طيب صحي بناتك علشان الفطار خلاص جهز

..........

رجب بيفطر هو وامل

رجب :: النهارده بالليل هجبلك كل طلبات الحفلة

امل :: ماشي بس اهم حاجة تجيب بطة كدة يبقي شكلها حلو

رجب :: بيتهيئلي نجيب رومي احسن

امل :: ماشي

رجب :: النهارده ابقي خدي مياده وروحو اعملو شعركم وعايزكم يوم الحفلة تلبسو احلي لبس

امل :: لبس قصير ؟

رجب :: ايوه طبعا وياريت لو تلبسي فستان السواريه الأسود اللي عندك

امل :: احا يا رجب فستان سوارية في عزومة في البيت ؟.

رجب :: وايه المشكلة.. انا عايزك تجنني عادل وحسين بجمالك ولحم طيزك بنت المتناكة الفاجرة دي

امل :: ماشي.. وبالليل هاخد مياده ونروح للبت فيروز بتاعة الكوافير نعمل شعرنا هناك

رجب :: تمام.. سايبلك فلوس في درج التسريحة من بالليل

امل :: الا صحيح مقولتليش نكت حلو امبارح ؟

قصة بقلم عادل المتميز

رجب :: ههههههه نبرتي فيها. مكملتش اربع دقايق وجبتهم

امل :: ايوه انت هتقولية.. بتنيك واحدة قدام جوزها.. قرونك رفعت ومقدرتش تسد

رجب :: ههههههه حصل.. ما تقومي محمود تصحي محمود يفطر معانا

قصة بقلم عادل المتميز

امل :: شوية كدة هصحيه افطر انت بس علشان تنزل شغلك

بعد ما رجب فطر ونزل شغلة امل دخلت المطبخ عملت حلاوة ونضفت جسمها كله خلتة قشطة بيضة

وبعد ما خلصت دخلت جابت جلبية وسنتيان وكلوت علشان تدخل تستحمي ولسة هتدخل الحمام تليفونها رن

امل :: الو.. ايوه انا امل مين معايا ؟ حسين معقوله

حسين :: ههههه مالك مستغربة كدة ليه

امل :: لا ابدآ بس دي اول مرة تكلمني

حسين :: اه مانا اخدت رقمك امبارح من عادل

امل :: اممممم طيب انت عامل ايه

حسين :: ايه اضيقتي ولا ايه ؟

امل :: لا خالص ليه بتقول كدة ؟

حسين :: بصراحة وحشاني وجه في بالي اشوفك

امل ضحكة رقيعة.. مانت هتشوفني بكره.. ولا مش جاي مع عادل

حسين :: لا جاي طبعا.. بس انا اقصد اشوفك بعيد.. يعني انا وانتي لوحدنا

ولا هتقولي لا

امل :: هههههه لا مش هقول لا.. بس اكيد مش النهارده

حسين :: ليه كدة ؟ دانا كنت عشمان النهارده

قصة بقلم عادل المتميز

امل :: لا طبعا النهارده مستحيل. انت عارف العزومة بكره والوقت ضيق

حسين :: طيب الجمعة حلو ؟

امل :: امممممم.. لا نخليها السبت علشان اكون فايقة ليك ههههههههه

حسين :: ههههههه انتي بطل لوحدك اصلا.. خلاص قشطة يوم السبت نتقابل.. ايه رئيك نخليها عالساعة كام كدة

امل :: يعني علي حسب هنتقابل فين ؟ قربب ولا بعيد

حسين :: هاخدك ونروح المعادي عندي شقة هناك ايه رئيك

امل :: كويس المعادي قريبة مننا.. ماشي.. يبقي الساعة تلاتة حلو ؟

حسين :: حلو اوي.. متفقين

.........

الساعة 12 الضهر مياده قلعت الكلوت بتاعها زي ما امل قالتلها وحطتة في الحمام علقتة عالباب وجابت من الغسيل قميص نوم مثير مكنش لسة اتغسل وحطتة جنب الكلوت

ولبست العباية من غير قميص تحتها وقالت لمحمد جوزها بص انا هنزل اجيب السباك انت خليك في الأوضة اوعا تخرج منها

محمد :: ماشي

قصة بقلم عادل المتميز

مياده نزلت راحت ل احمد السباك

راحت لقت المحل مقفل الباب الزجاجي بتاعة.. اتصلتةبيه

الو ايوه الأسطي احمد معايا.. انا مدام مياده جاره ام محمود. افتكرتني ؟ اه انا واقفة قدام باب المحل وحضرتك مش موجود.. عشر دقايق.. ماشي اوعي تتأخر انا هستناك قدام المحل.. لا لا مش هطلع غير بيك

الحنفية عندي والشطاف بايظين ومش هينفع متجيش

مياده فضلت مستنيه قدام المحل لغاية ما احمد جه

احمد :: اتأخرت عليكي

مياده :: لا لا خالص

احمد :: طيب يلا بينا

مياده يلا.. مشيت قدام احمد علشان تغرية برجة طيزها اللي زي الملبن وطلعت بيه شقتها.. فتحت الباب

مياده :: اتفضل يا اسطي

احمد دخل بشنطة العده بتاعتة عالحمام وامل دخلت معاه.. الحنفيه دي معرفش مالها مبقتش بتلف والشطاف كان متني جيت اعدله اتكسر

احمد :: بسيطة.. ياريت تقفلي محبسة الماية بس

مياده :: حاضر... خرجت وسابت احمد في الحمام وقفلت المحبس اللي كان مكانة تحت حوض المطبخ

وسابتة بتاع ربع ساعة ومشيت علي طرطيف صوابعها وحاولت تبص علي احمد لكنها معرفتش علشان باب الحمام كان اتوارب

شوية واحمد نده عليها وقالها هينزل يجيب من المحل قلب للحنفية علشان اللي معاه مش هيركب علي الحنفية دي

قصة بقلم عادل المتميز

احمد نزل ودخلت تشوف الأندر هل زي ما هي حطتة ولا اتحرك

وكانت المفاجئة السارة ليها ان الكلوت متعلق اه لكن في مكان غير المكان بتاعة.. عرفت ان احمد شم ريحة كسها فيه.. ورجعت ظبطتة بطريقة معينة علشان تشوف هيشمة تاني ولا لا

احمد راح المحل ورجع بعد ربع ساعة

جاب القلب ودخل الحمام شويه وراحت داخلة الحمام كان ركب الشطاف وواقف بيركب الحنفية بتاعة الحوض

ضربت عينها علي زبه اللي كان منفوخ تحت البنطلون وكان باين انة كان واقف وبصت علي الكلوت.. لقتة للمره التانية مش زي ما كانت حطاه

ابتسمت وعملت نفسها داخلة تبص علي الشطاف وحكت جسمها كله فيه من ورا ( طيزه وضهره ) وهي خارجة

نفس الحكة

قصة بقلم عادل المتميز

احمد خلص الحنفية ونده عليها علشان تفتح المحبس فتحت المحبس

وبعدين دخلت الحمام.. لذقت فيه وهو بيفتحلها الحنفية علشان يوريها الماية وانها اشتغلت

لكن شهوة مياده كانت متفجرة وبدون ما تحسبلها او تفكر كانت لذقة في احمد وايدها راحت ماسكة زبه

احمد اتمسمر في مكانة ومياده راحت ماسكة زبه اوي اللي انتصب في ايدها

وشفايفها في لحظة كانت واخده شفايفة ثواني بسيطة وكانت ايد احمد حاضنة مياده

بوس ومص وهيجان ابن متناكة.. مياده زي ما تكون عمرها ما اتناكت ولا شافت رجالة.. كانت هايجة علي اخرها وايدها بتفعص في زب احمد.. اللي بقي مارد تحت البنطلون

صوابعها مسكت سوستة بنطلونه وشفايفها بتمص في شفايفة.. والسوستة بتنزل.. وزبه بيتحرر من قيوده. وايدها دخلت حتي تحت البوكسر ومسكت زبه اللي كان سخن مولع... وطلعتة بره البنطلون

وايدها رايحة جاية تدعك فيه.. مقدرتش تمسك نفسها وراحت نازله علي ركبها واخدت زبه بين شفايفها

قربت من زبه وخدتة في بوقها وبدأت تمص وترضع في الراس

واحمد ساند بضهره علي الحوض وعيونة مغمضة في عالم تاني خالص

قامت بعد دقايق من المص ورفعت العباية ونزلت الكلوت ولفت بوشها ناحية الحيطة وطيزها ناحية احمد اللي لذق فيها من ورا وحط زبه في كسها وراح مدخلة

كسها هي كمان كان مولع نار من شده هيجانها

قصة بقلم عادل المتميز

دخل زبه كله جواها ومياده سانده وشها علي سراميك الحيطية واحمد بيدخل زبه في كسها

اهاتها بدأت في الخروج والدخول اصبح دخول وخروج متتالي

وانفاسها بدأت تتسارع مع نبضات قلبها

وصوت انفاسه مع اهاتها الساخنة

دقايق من الزمن بتمر واحمد بينيك في مياده احلي نيك ومياده نفسها الوقت يوقف وميعديش ويفضل كده مركب زبه في كسها للأبد

احمد لف مياده ورفعلها رجل ونزل بوسطة سيكا لتحت وهو ماسك زبه وراح مشبطة في كسها ولذق فيها

بقت مزنوقة بينة وبين الحيطة.. واخد شفايفها مص.. وزبه بينك ويدخل ويخرج في كسها

مياده حضنتة اوووي وهي بتترجاه يفضل ينكها. وتتأوه

اهات مياده كانت كفيلة تهيج السراميك والحمام والحيطان والخشب مش احمد بس

شالها وبقي زنقها بين وبين الحيطة وبقي عمال يطلعها وينزلها علي زبه

وهي متشبعبطة في رقبتة

اااااااه اااااااه.. اووووووف اووووووف

لغاية ما احمد نزلها بسرعة ومياده نزلت علي ركبها وبقت عمالة تمص وترضع في زبه لغاية ما قذف لبنة في بوقها..

الي اللقاء في الجزء القادم

الجزء الثالث

بعدما احمد السباك ناك مياده واحمد نزل

وهي دخلت اوضة النوم لجوزها اللي كان قاعد في الأوضة مستنيها

محمد :: **** يخرب بيتك صوت اهاتك كان عالي اوي

مياده راحت رمت جسمها عالسرير جمب جوزها وهي حاسة انها اخيرا اتناكت من زب اقل ما يقال عليه انة كامل الفحولة.. يالهوي يا محمد. ايه ده.. هو فيه رجالة كدة

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

محمد :: علي فكرة قبل ما انسي امل اتصلت بيكي وانا رديت عليها وقولت ليهل انك نايمة

مياده:: تلاقيها بتتصل علشان نرتب هنعمل ايه بره

محمد :: لا دي بتتصل علشان تقولك انها هتروح تعمل شعرها الليلة وبتسألك هتروحي معاها ولا لا

مياده :: اه طبعا هروح معاها انا لازم اكون اجمل منها بكره واخطف عادل وصاحبة بجمالي

محمد :: دي حاجة انا متأكد منها علي فكرةحتي لو معملتيش شعرك.. بس ايه ده

صوت اهاتك هيجني اوي..انا خرجت من شوية اتسحبت علي طرطيف صوابعك وعرفت ان احمد بينيكك في الحمام

مياده :: هو كان بينكني بعقل.. اهو هو ده اللي يتقال عليه نيك فعلا

محمد ::بس احا هو ازاي بسرعة كدة ومن اول مقابلة عمل معاكي

مياده:: اااااه يا محمد.. اسكت خليني مستمتعة

محمد :: بجد انتي ازاي خلتيه ينيكك من اول مرة كدة

مياده :: هو فيه راجل يلاقي نيكة متوفره له وهيقول لا

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

محمد :: اه يعني انتي اللي

مياده :: ايوه انا.. واسكت بقي خليني سرحانة مع نفسي ومستمتعة باللحظة

محمد :: طيب هتتصلي بأمل.. ؟

مياده :: تصدق انك راجل ابن متناكة.. مصمم تفصلني يعني

محمد :: خلاص انا طالع اعملي كوباية قهوة وسايبهالك

مياده :: اطفي نور االأوضة وانت خارج

مياده فضلت نايمة عالسرير وسرحانة في احمد وزبه اللي كان مشبع كسها نيك

وقالت مستحيل تسيب احمد وانة هيبقي من هنا ورايح بتاعها هي وكسم اللي جاب امل

مياده فاقت من خيالها واحلامها ب احمد اللي اتخيلتة بينكها قدام جوزها علي سريرها علي تليفون من مياده

امل :: ايه يا بنتي اتصلت عليكي من ساعة وجوزك قالي انك نايمة

مياده :: ايوه فعلا انا لسة قايمة فعلا

امل :: طيب انا هروح كمان شوية عند البت فيروز بتاعة الكوافير اللي في شارعنا هتيجي معايا

مياده :: اه طبعا هاجي معاكي

امل : طب كويس.. قومي فوقي كدة وشوفي وراكي ايه تعمليه علشان عالمغرب هتصل بيكي تنزليلي ونروح سوا

مياده :: ماشي يا قلبي

..........

وسام برغم انه عدي يوم ومياده معملتش حاجة الا انة كان قلقان وخايف وراح قعد مع رجب شوية معاه في المحل علشان يشوف يعني طريقة تعاملة معاه

وفعلا عالعصر في الوقت اللي بيكون الجو هادي فيه راح قعد مع رجب وشرب معاه الشاي وقعدو يرغوا شوية. واطمن ان رجب معرفش حاجة

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

رجب :: ياعم انت ما تشوف عروسة من البلد عندكم لصاحبك

وسام :: صاحبي ده خول لا بتاع جواز ولا نيلة.

امجد :: انا خول يااسطي.. متشكرين

رجب :: الراجل عارف قيمتك.. انت زعلت هههههههه

وسام :: يا رجب انا قولت له علي واحدة عندنا في البلد حلوة ومبسوطة وهو اللي مش راضي

امجد :: خخخخخخخخخ احا يا وسام.. ما تتجوزها انت دي

رجب :: ههههههه ليه هي مالها ياعلق

امجد : ده بيقولي عندها ستين سنة متجوزه لغاية دلوقت اربعة وكلهم فلسعو من الدنيا

وسام :: بس الست عفية سيبك من موضوع السن

رجب :: عفية ههههههه ستين سنة وعفية

امجد :: قوله ياعم. دي مش لاقي ليا مصيبة

محمد جوز مياده دخل عليهم وهما بيهزرو ويضحكو

محمد :: مساء الخير عليكم

رجب :: اهلا تعالا يامحمد.. هات كرسي يا امجد

امجد جاب كرسي لمحمد ووسام طب ااروح اناا المحل بقي

رجب :: ماشي ياريس.. هات شاي من القهوة لمحمد يا امجد

محمد:: خد الف جنيه اهو ونتحاسب بعدين

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

رجب :: بتوع ايه دول ؟

محمد :: لزوم العزومة وكدة وبعدين نشوف صرفت ايه ولو عليا حساب تاني هدفعة

رجب :: ماشي انا كده كدة الصبح عديت عالجزار طلبت منة اربعة كيلو لحمة

وعديت علي الفرراجي نقيت ديك رومي حلو وعلي بكره هجيب حلويات من محل الحلويات اللي قدامنا ده

وامل هتنزل بالليل تاخد مياده ويجيوا الخضار واللي يلزمهم كله