السر الخفى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

سناء : انا مستغربه كل الكره دا.. اومال لو انا مش اختها.. هتعمل ايه. وبعدين انت هتسيب سالي كدا. هي سالي تستاهل منك كل دا..

انا : غصب عني... انا عن نفسي عايز سالي.. بس انتي عارفه ماما بقا..

سناء : انا عارفه هي بتعمل كل دا ليه.. مش ناسيه اللي حصل زمان..

انا : ايه اللي حصل.. قوليلي...

سناء : بعدين هتفهم كل حاجه.. انا همشي دلوقتي.. و متجبش سيره ليها اني جيت هنا.. انا جايه وعارفه انها مش هنا..

انا : مش هينفع.. حنان هتقولها.

سناء : ملكش دعوه بحنان.. انا هتصرف معاها.. سلام يا حبيبي.

انا : سلام يا سنسن..

نزلت و انا قعدت افكر.. هتعمل ايه مع حنان. وحنان مالها كدا. كل حد يقولي ملكش دعوه بحنان.. شوية و رنيت على حنان في المطبخ تعملي قهوة و تطلع..

شويه وداخله بالقهوة.. و الغريبه انها رجعت للقميص تاني.. ابتسمت..

انا : ايوا كدا يا شيخه.. بلاش التاني دا.. كدا احلى كتير..

حنان : يالهوي.. كلامك دا بيكسفني قوي..

انا : انتي هتقولي لسهير ان سناء جت..

حنان : هي قالت إنها اتفقت معاك انك مش هتجيب سيره. قلتلها خلاص.. طالما سامر مش هيقول يبقا انا مش هقول..

انا : دي الحاجه الوحيده اللي مش هتخليكي تقولي.. بس سهير لو عرفت هتبقا وقعتك طين..

حنان : علشان خاطري يا سيدي.. طلعني من الموضوع دا.. مش هينفع اقول ولا ستي سهير تعرف اني عارفه و مش قلتلها..

انا : وايه يخليكي متقوليش ليها.. متقولي.. انتي خايفه من سناء ليه.. ايه الحكايه..

حنان : اصل اصل الحكايه... الحكايه..

انا : ما تقولي فيه ايه..

حنان : بعدين يا سيدي.. مش هينفع اقول دلوقتي..

انا : طيب خلاص.. انا اما سهير تيجي هقولها لما تطلع فوق اوضتها.. و هتعرف انك مش قلتي من نفسك..

حنان : لا ابوس رجلك.. انت عايز تقطع عيشي.... علشان خاطري. انا غلبانه..

انا : طب خلاص اهدي بس و اقعدي و احكيلي فيه ايه..

حنان : بس توعديني انك متقولش الكلام ده لمخلوق..

انا : اوعدك يا حنان اخلصي..

حنان : الموضوع كان غصب عني ولا ليا يد فيه.. وهي مش راضيه من يومها تصدقني.

انا : موضوع ايه ما تتكلمي..

حنان : في يوم من سنتين كدا. محمود بيه صاحب الهانم.. كان دايما بيجي الصبح بالعربيه يجيب الطلبات بتاع الحفلات.. ودايما يقعد يقولي كلام كدا وانا اقوله مينفعش الكلام ده. هقول لسهير هانم.. وهو برضو مصمم.. في يوم الهانم مشيت ونسيت اقفل البوابه بتاع الفيلا و محمود جه.. وانا كنت في المطبخ وانت برا في المدرسه ولا الكليه مش فاكره.. وكنت واخده راحتي في المطبخ و لا مؤاخذه يعني واقفه بقميص نوم.. وهو دخل من غير ما احس.. وفي نفس الوقت سناء هانم كانت معديه بالعربيه ولقيت الباب مفتوح وعربيه محمود جوا.. دخلت مفكره ان سهير هانم لسه هنا.. ومحمود كان دخل المطبخ وانا اتلخبطت و بقيت الف حولين نفسي احاول اجيب الجلابية البسها واقوله يا محمود بيه مينفعش الكلام ده.. وقعت على رجلي و هو ما صدق و قام اترمي عليا.. في اللحظه دي كانت سناء هانم بتسمع من برا.. ودخلت على الباب و من غير ما تعمل صوت وقفت صورت المنظر دا و بعدين مشيت.. وانا مسكت سكينه و هددته يبعد عني.. وفعلا بعد.. وقالي انا بهزر يا بت انتي.. قومي خدي الطلبات.

انا : وبعدين ايه اللي حصل..

حنان : بعدها بيوم جت سناء هانم و فتحت ليها.. قالتي مش هتبطلي وساخه بقا.. قلتها وساخه ايه يا ست هانم.. قالت انتي ومحمود الكلب دا.. قلتها يا لهوي.. و النعمه ما فيه بيني وبينه حاجه. قالت طب اتفرجي كدا.. اتفرجت وكنت هموت من الخضه.... قلتها. والنعمه انتي فاهمه غلط.. دا هو اللي اتهجم عليا. وهي مش مصدقه.. لاني لابسه قميص النوم.. ومن ساعتها وهي بتهددني دايما بالتصوير دا.. وبتقعد تطلب مني انقل اخبار البيت هنا.. لكن انا و النعمة ما بقولها كلمة صدق.. انا بريحها بأي كلام وخلاص. هي ساعات مش بتقتنع بس انا بقولها ان معظم الوقت انكم مص هنا وانا معرفش الا حاجات بسيطه. لاني بمشي لما انتوا بتيجوا.. وعلى كدا من يومها..

انا : وليه مقلتيش لسهير الكلام دا.. و ريحتي نفسك من القصه دي..

حنان : ستي مش هتصدقني انا عارفه..

انا : ليه..

حنان : لان حد هيشوف التصوير مش هيصدق.. واحده بقميص النوم مع واحد على الأرض في المطبخ... يبقا ايه..

انا : علشان كدا لما عرفتي انها هي.. غيرتي علطول..

حنان : اه علشان كدا..لو شافتني كدا هتقول فيه حاجه..

انا : طيب انا مش هقول لسهير انها كانت هنا.. ولا حد هيعرف الكلام اللي انتي قلتي عليه دا..

حنان : تسلم يا سيدي.. جميل مش هنساه ليك طول العمر.. اقوم انا بقا علشان ورايا شغل كتير..

انا : استنى بس.. أما اكمل كلامي.. انا مش هعمل كدا بس بشرط

حنان : شرط ايه يا سيدي بس..

انا : اشوفك بقميص النوم..

حنان : مينفعش يا سيدي.. ميصحش.. بلاش فضايح..

انا : خلاص براحتك.. بس دا شرطي الوحيد.. وكمان هساعدك في موضوع التصوير دا.. همسحه خالص..

حنان : بجد يا سيدي.. دا انت تبقا عملت فيا جميل اشيله فوق راسي طول العمر... بس ازاي هتوصل ليه..

انا : ملكيش دعوه بقا.. انا هتصرف.. قلتي ايه..

حنان : لو ستي عرفت اللي انت عايزه دا تقتلني.. اطلب حاجه تانيه..

انا : هتعرف منين بس.. هو فيه حد معانا.. مش انتي قافله البوابه...

حنان : اه من يومها وانا بقفلها علطول.. حتى الباب الداخلي بقفله..

انا : يبقا خلاص.. ولا حد في العالم شايفنا ولا هي هتيجي فجأه.

حنان : طب خليها بكرا.. اصل انهارده مينفعش..

انا : ليه بقا.

حنان : خليها بكرا وخلاص.. والنعمه ما ترفض طلبي دا.. يا سيدي..

انا : ماشي يا حنان.. زي ما تحبي..

حنان : تسلم يا سيدي ويخليك لينا... انزل بقا اشوف ورايا ايه..

انا : ماشي يا حنان....

فضلت قاعد اتفرج على افلام و حنان خلصت الغدا و اتغديت و طلعت اريح شويه و الليل دخل.. و صحيت على صوت سهير.

سهير : سمسم.. اصحى بقا الليل دخل..

انا : ايه دا.. احنا امتى..

سهير : بص من الشباك.. الليل دخل يا حبيبي..

انا : يااه محستش بنفسي..

سهير : قوم اطلب البيتزا عقبال ما اخلص الحمام بتاعي..

انا : حاضر...

دخلت الحمام اخدت حمام سريع.. وطلعت طلبت بيتزا و استنيت سهير تحت في الرسيبشن بتاع الفيلا ومشغل اغاني.. حنان لقيتها خارجه و مروحه..

حنان : عايز حاجه يا سيدي..

انا : شكرا يا حنان.. متنسيش بقا كلامنا..

حنان : اوعي انت بس تنسى وتقول لستي..

انا : لا متقلقيش.. خلي بالك على نفسك..

حنان : تسلم يا سيدي و يخليك ليا...

في اللحظة دي سهير كانت نازله من فوق.. لابسه شورت قطن ضيق جدا فوق الركبه. و بدي كت فوق السره و رابطه شعرها لورا

سهير : استنى يا حنان.. نسيت اقولك صحيح..

حنان : ايوا يا ستي.. فيه حاجه..

سهير : ايوا بكرا الصبح تيجي بدري جدا.. علشان تجهزي الشنطه بتاعتي. لاني مسافره.. الطياره بتاعتي الضهر..

حنان : لا يا ستي.. طالما الضهر يبقا احضرها من دلوقتي..

سهير : كدا هتتاخري يا حنان.. مش هتلاقي مواصلات..

انا : اروح اوصلها انا بالعربيه.. ومنها اجيب شويه طلبات ليا..

سهير : لا يا حبيبي انا بخاف عليك من السواقه.. انت متهور و بتسوق بسرعه جدا.. دا السبب اني مش راضيه اجيبلك عربيه لدلوقتي..

انا : متقلقيش.. هسوق براحتي.. او اقولك أطلبي أوبر ليها. مش قصه يعني.. طالما انتي خايفه على عربيتك يا ستي..

سهير : بقا كدا يا سامر.. يعني خليتها خايفه على العربيه.. طب ايه رايك انت اللي هتروح توصلها.. اطلعي يا حنان جهزي الشنطه..

انا : بهزر معاكي يا سوسو.. انتي مسافره فين.. و مقلتيش يعني..

سهير : بس بقا زعلانه منك..

انا : علشان خاطري بقا.. انتي عارفه اني بهزر.. قوليلي بقا.. رايحه فين..

سهير : يا سيدي انا كنت مقدمه التأشيره دي من اسبوعين وعلى امل اني مش هسافر لو الموضوع اتحل.. لكن لقيت اني لازم اسافر.. انت عارف الشركة بتاع فرنسا دي.. مجلس الاداره كله اتغير.. و المجلس الجدير عمال يتعب فينا.. لازم اروح انا..

انا : انا قلتك الشركة دي تعاملها مقرف.. انا اتخنقت منهم في الايميلات.. حاولي تشوفي برندات تانيه تتعاقدي معاهم..

سهير : انا فعلا كنت بدأت اتفاوض مع اكتر من توكيل. بس قلت الموضوع دا اخلصه في السفر وخلاص.. لو كان معاك الورق كنت اخدتك معايا... مليون مره اقولك اعمل الجواز وخلص وانت مش هنا.. المره الجايه بقا..

انا : اوكي.. هبدا اعمل الورق دا.. هتقعدي قد ايه هناك..

سهير : مش عارفه.. بس مش اقل من 10 ايام..

انا : ياااه كتير.. طب قوليلي.. ارجع الكليه تاني.. اومال هقعد هنا اعمل ايه..

سهير : قلتلك كلية لا.. انت تبقا تروح تتابع المكتب والسنتر.. تقوم براحتك وتروح تتطمن وانا هتابع معاك من هناك..

انا : اوكي.. اتفقنا..

سهير : فين يا اخي البيتزا.. انا جعانه جدا.. وعايزه انام بدري علشان الطياره.. وعايزه الحق اشبع منك قبل ما انام..

انا : هتصل اشوفه اتأخر ليه..

لسه بطلع التليفون لقيت تليفون البوابه بيرن.. الدليفري..

طلعت اخدت منه الاوردر و رجعت الفيلا.. كانت حنان خلصت..

سهير : اقعدي دقايق يا حنان.. سامر هيخلص ويجي يوصلك..

خلصنا بيتزا واحده بالعافيه.. و سهير قالت لحنان تاخد التانيه ليها.. و خرجت مع حنان و ركبت العربيه و رحت اوصلها..

انا : سهير مسافره و هتقعد 10 ايام.. علشان متقعديش تقولي ستي هتيجي وستي مش عارفه ايه..

حنان : ترجع بالسلامة يا سيدي.. متكسفنيش بقا..

مسكت ايدها وقربتها من شفايفي.. وهي بتشدها

حنان : يا سيدي احنا في الشارع.. الناس تقول ايه يا دي الكسوف..

انا : ماشي.. عندك حق.. بس اوعي تنسى وعدك ليا..

حنان : مصمم تكسفني كدا.. حاضر مش هنسي.

وصلتها لأول الشارع و رجعت الفيلا.. دخلت و طلعت فوق..

لقيت سهير في اوضتها لابسه قميص نوم اسود بيبي دول

سهير : اتاخرت ليه انا كنت هنام..

انا : طب خلاص يا سوسو.. انتي تعبانه شكلك.. نامي وارتاحي

سهير : انام ايه بقا.. وارتاح ازاي.. انا عايزاك انت تريحني. تعال يا حبيبي...

انا : طب ادخل اخد حمام واجيلك...

سهير : لا تعال دلوقتي مش قادره.. بس اوعي تقرب من طيزي..

انا : ليه بس.

سهير : تعباني من امبارح.. مش قادره اقعد براحتي. خليها لما ارجع من السفر.

قربت منها و حسيت اني لازم اشرب كأس او كاسين.. برضو الموضوع مش سهل عليا اني اتحول في يوم وليله من ابن لعشيق..

انا : هروح اجهز كاسين وارجع..

سهير : تعال.. الكأس بتاعك على السراحه.. دوبل. انا عملت ليا وليك.. بس شربت لما اتاخرت..

رحت شربت الكأس على مره واحده. و ولعت سيجارة مع اني نادرا لما اشرب سيجاره... لكن لقيتها جنب الكأس. طعمها غريب. ببص عليها ومستغرب. لقيت سهير بتضحك... وشكلها سكرانه خالص..

انا : بتضحكي على ايه يا سوسو..

سهير : اول مره اشوفك تشرب سجاير.. و كمان حشيش ( وضحكت)

انا : حشيش.. وانا بقول فيه ايه.. الريحه دي غريبه والطعم غريب.

سهير : تعال بقا اديني منها عايزه اتوه وانا معاك..

شديت نص السيجاره و دماغي لفت خالص.. وهي تضحك. لقيتها وقفت و شغلت اغاني شعبي و اخدت مني السيجاره و بتطوح.. وقعدت تشرب منها و كأنها مدمنه و تكتم النفس.. و تديني السيجارة و ترقص. انا عايز اقعد. قعدت على السرير اتفرج عليها. بدأت ترقص بشكل مثير و لقيتها بدأت تقلع القميص بتاعها و فضلت بالاندر والبرا و ترقص. و تطلع بز من بزازها و بعدين التاني و ترقص. انا سخنت جدا على منظرها.. و وقفت ارقص معاها و احضنها من ورا وامسك صدرها.. قلعت هدومي كلها وزبي واقف زي الحديد.. بيخبط في كل حته في جسمها.. نزلت على ركبي وهي بترقص اتفرج على جسمها من تحت.. لغايه ما الاغنيه وقفت.. وانا تحت رجليها.. لقيتها بتشاور بصبعها اجي وراها.. قعدت على السرير و فتحت رجليها و شاورت على كسها وانا علب ركبي وقفت قدام كسها بين رجليها.. شديت الاندر بأيدي.. و شفت كسها هجمت عليه بشفايفي..

ولساني بدخله في كل حته يلحس فيها من مايه كسها

سهير : اااااااااااااااااااه ايوا كدا.. قطع كسي يا سامر.. قطعه بسنانك.. اااااااااااااااااااه عايزه اشبع سكس انهاردة. هتحرم منك ايام كتير.. ااااااااوف يا لهوي عليك وعلى لحسك.. اخخخخ

انا : افتحي كسك قوي.. افتحي رجلك عايز اشوفه من جوا..

سهير : اهو يا حبيبي.. اتفرج والحس و نيك كل حته فيه.. انا كلي ملك ايدك..

بدأت اتفرج بتركيز على كسها. وهي تقفل وتفتح كسها قدامي بشكل مغري.. ايه المكان الغريب دا.. مكان بيحرك كل حته في جسمي.. بدأت ادخل لساني تاني جوا وهي تصرخ..

سهير : عايزه اتناك بسرعه.. نيكني بقا.. اااااااااااااااااااه.. ريحني بقا... يا لهوي.. انا كنت مستحمله ازاي كل الوقت دا.. اطلع يا سامر فوق.. نام فوقي عايزه احس بيكي فوقي..

وقفت ودماغي بتلف.. وهي عدلت نفسها علب السرير.. و قلعت البرا و الاندر.. وانا طلعت فوقها وهي تمسك فيا و تضمني عليها وتلف رجليها حوالين ضهري.. وانا شوفت صدرها اتهبلت ونزلت زي المجنون عليهم. اعض وامص بزازها بشكل غريب.. وهي تصرخ

سهير : لااااا مش قادره.. اكتر يا سامر.. قطع بزازي دول.. اححححح اااااااااااااااااااه هموت.. نيكني يا سامر. عايزه اتناك دلوقتي.. نيك شرموطتك.. نيك المتناكة بتاعتك..

انا : مصي يا سوسو الأول..مش عايزه تاخدي زبي في بوقك..

سهير : هاته هنا.. مش قادره اقوم.. هات زبك.. هاته بسرعه.. ايوا قربه.. زبك دا بتاعي انا وبس.. صح يا حبيبي..

انا : صح يا روحي. انا وزبي و كلي ملكك انتي وبس

بدأت تمص زبي وتلحس فيه شويه...

انا : كفايه يا حبيبتي.. مش قادر..

سهير : ولا انا.. نيكني بقا ابوس ايدك.. عايزه اتناك.. ريح كسي.. كسي استحمل كتير قوي يا سامر.. ريح كسي..

قمت من فوقها.. وبدأت ادعك زبي في كسها وهي تتنفض.. وبدأت ادخل زبي في كسها وهي تلف رجليها حوالين ضهري

كأنها عايزه تدخلني كلي في كسها.. بدأت ادخل زبي كله و بدأت انيك فيها وادخل واطلع بشكل اسرع وهي مغمضه عنيها و و ماسكها صدرها تدعك فيه..

سهير : اااااااااااااااااااه كمان.. نبك قوي.... خليك مفتري على كسي.. اووووووف على النار... زبك نار... اااااااااااااااااااه يا لهوي. نيكني يا قلبي.. نيك كس سوسو الشرموطه بتاعتك..

بدأت اتجنن من كلامها الغريب واسلوبها الواطي قوي في لغة السكس.. و هجت جدا و لكن الاثارة الحقيقه في اليوم دا اللي حصل مع حنان.. طيزها وصدرها قدامي وانا بنيك سهير اللي رغم كل دا فيه جوايا حاجز ولو بسيط ناحيتها.

قربت انزل خلاص ونمت على جسمها وانا مدخل زبي كله في كسها و وصدرها بترج قدامي..

انا : انا هجيب يا سوسو مش قادر.. اجيب فين.

سهير : اااااه وانا مش قادرة. بس نيك بسرعه ونزل جوا كسي. انا عامله حسابي انهاردة. عايزه احس باللبن في كسي يا حبيبي.. نيك بقا. اااااااااااااااااااه ايوا اااااااااااااااااااه اححححح هموت. هجيب هجيب اااااااااااااااااااه اححححح كمان نزل لبنك كله.. ااااااه بحبك بحبك

نزلت لبنى في كسها و احساس غير العادي.. ونمت فوقها مش قادر... وهي نامت من التعب.. بعد دقايق غطيتها بملايه و قمت مش جايلي نوم... دخلت اخدت حمام و طلعت البلكونه قعدت اسمع تراك وبعدها دخلت اوضتي.. طلعت الموبايل من الدرج وفتحته و لقيت كمية رسايل غير طبيعيه. من زمايلي و من سالي.. دقيقه بالظبط وعرفت اني فتحت الموبايل و لقيتها بترن. مكنش ينفع مردش عليها..

انا : الو.. ايوا يا سالي.. لا هبقا اقولك بعدين.. يا بنتي مش هينفع دلوقتي اتكلم... اه صحيح الكلام ده. رفضت.. معرفش يا سالي.. اعمل ايه انا.. لا مش جاي الكلية.. هبقا اكلمك بعدين.. يلا باي دلوقتي..

بقلب في الرسايل لقيت رسايل كتير من خالتي سناء.. آخرهم من ساعات.

( سامر.. انا عايزه اقابلك ضروري. عايزه اتكلم معاك في موضوع مهم.. بس اوعي تعرف سهير حاجه.. هبقا اكلمك فون بكرا وهي في شغلها.. اوعي تقفل الموبايل)

استغربت من الرساله. ما هي كانت عندي انهارده.. ايه الجديد اللي حصل.. قلت استنى لبكرا.. ببص في الواتس اب لقيت حنان اون لاين و اللي ضحكني صورتها علل الواتس.. هي وجوزها. تحس انه ابوها.. بعتلها رساله

انا : صاحيه ليه لسه يا حنان. انتي هتيجي الصبح بدري. بتعملي ايه يا شقيه..

حنان : اهو يا سيدي بحاول ابعت رساله للمنيل جوزي. الراجل بيقولي ارحميني من الزن بتاعك.. مش نازل..

انا : ثواني هرن عليكي... انتي الكتابه عندك صعبه قوي..

وبالفعل رنيت عليها..

انا : ايه يا ستي فيه ايه..

حنان : شوف الراجل يا اخويا.. بقوله انا متعلقه كدا لا طايله ارض ولا سما.. يعني يقولي ما تولعي وانا مالي.. قلتله طلقني.. واشوف حالي.. يقولي انتي طالق وفي داهيه.. كل مره كدا. هو ينفع طلاق التليفون دا يا سيدي.

انا : هموت من الضحك يخرب عقلك.. اه ينفع.. بس هو لازم يبعتلك ورقة القسيمة..

حنان : ما الكلب بيقولي انا مش هدفع فلوس كمان علشان اخلص منك. بقا دا راجل.. عايزني ابعتله الفلوس علشان يطلقني.

انا : سيبك انتي من الموضوع دا نتكلم فيه بكرا. هبقا اسأل حد في الموضوع دا.. نامي انتي علشان تصحى بدري علشان سهير مسافره بدري.

حنان : حاضر.. تصبح على خير..

وقفلت مع حنان و دخلت اتفرجت على فيلم و نمت وانا على الكنبه... فوقت على صوت حنان

حنان : ياسي سامر.. اصحى وادخل اوضتك.. النومه دي وحشه عليك.

فتحت عيني لقيت حنان بنفس القميص بتاع امبارح بس المره دي وشها منور و رايق قوي.

انا : انا نمت هنا ازاي... اه صحيح. كنت قاعد بالليل.. اومال فين سهير؟ روحي صحيها..

حنان : اصحى مين يا سيدي.. الست هانم سافرت و زمانها في الطياره.. احنا بعد الضهر..

انا : بعد الضهر!! و ازاي تمشي من غير ما تعرفني.. مش تسلم عليا واروح اوصلها...

حنان : قالت سيبيه نايم وهي طلبت أوبر.. وانا قلت اسيبك عقبال ما اخلص شغلي.. لو صحيت أجهز الفطار.. لكن لقيتك طولت..

انا : طب بعد اذنك جهزي الفطار وانا هدخل الحمام ونازل..

حنان : من عنيا يا سيدي..

لقيتها ماشيه و بتدلع في الماشيه و طيزها تجنن وبتدندن.. فوقتني شويه من الخمول بتاع الخمره..

دخلت الحمام اخدت حمام وخرجت لبست شورت قطن و تيشيرت و نزلت.. لقيت الفطار جاهز..

انا : الحقيني بقهوه دوبل يا حنان..

حنان : من عنيا يا سيدي..

فطرت وطلعت شربت القهوة و عملت شويه تمارين حركة كدا وبدأت افوق.. لقيتها داخله عليا بكأس عصير ومعاه انجليش كيك

حنان : خد يا سيدي عوض حرق الدم بتاع القهوه دي...

انا : يا سلام يا حنان.. هو دا الكلام..

حنان : انا خدامتك يا سيدي.... الا صح يا سيدي.. انا كدا اطمنت انك مقولتش لستي.. بس عابره اعرف بقا هتخلصني من موضوع التصوير دا ازاي..

انا : تعال بس فوق و تتأكدي من البوابه... انا هسبقك

حنان : حاضر يا سيدي..

طلعت فوق أوضة التلفزيون.. و قعدت اشرب العصير مع الكيك..

حنان : قفلت يا سيدي البوابه..

انا : موضوع التصوير دا سيبك منه.. انتي مش هتفهمي بالظبط هعمل ايه.. لان كله شغل برامج.. إنما موضوع اني مش هقول.. دا لسه فيه كلام..

حنان : كلام ايه.. مش انت وعدتني امبارح..

انا : وانا عند وعدي.. بس انتي لسه منفذتيش وعدك

(حنان مكسوفه جدا.. وحاطه وشها بين ايديها..)

حنان : ما بلاش يا سيدي.. بلاش فضايح..

انا : خلاص براحتك.. يبقا كل واحد يخلف وعده..

حنان : لا يا سيدي ابوس ايدك.. دا انا اتشرد.. انا بصرف على اختي ولسه في المدرسه.. و ملناش حد..

انا : طيب يلا..

حنان : طب لف وشك الناحيه التانيه..

انا : ماشي..

بعد شويه لقيتها بتقول بص بقا... بصيت لقيتها واقفه و ضهرها ليا.. ولابسه قميص قطن شعبي احمر قريب من الشفاف واصل لنص ركبتها بالظبط. بحملات.. و واضح انها مش لابسه حاجه لصدرها.. نص ضهرها باين و طيزها هتفرقع من القميص..

انا : لفي وشك يا حنان. ( بصوت متقطع من الاثارة)

حنان : لا يا سيدي.. مكسوفه منك.. خليها كدا وخلاص.

انا : لفي وشك بقولك.

لفت نفسها براحه و ايدها على وشها و شفت نص صدرها باين و النص التاني واضح للعين و حلمات بزازها عامله زي حبات العنب ظاهره من تحت القميص.. صدرها مشدود رغم انه كبير والقميص لازق على بطنها وسوتها و سرتها باينه من تحته..

حنان : كفايه بقا يا سيدي..

انا : كفايه ايه بقا.. انتي مخبيه كل الحلاوة دي فين... جوزك دا حيوان..

شالت ايدها من على وشها. و بدأت تبص عليا.

حنان : بلاش تريقه يا سيدي.. مش انت اللي قلت. انا عايز اشوف.

انا : تريقه ايه انا بتكلم جد. انتي جسمك دا ينحط في متحف.. مش يترمي لكلب زي دا..

حنان : هعمل ايه بقا يا سيدي النصيب

انا : نصيب ايه.. مش انتي بتقولي طلقك اكتر من مره. يبقا مش جوزك..

حنان : صحيح يا سيدي مش جوزي.. يعني انا حره نفسي دلوقتي.

انا : اه مش جوزك.. انا سألت امبارح.. و هخلي ابو واحد صاحبي يرفعلك قضيه تاخدي ورقتك..

حنان : دي تبقا جميلة مش هنساها ليك طول العمر. دا يوم الهنا يوم ما اخلص منه... يعني انا دلوقتي مطلقه في الشرع..

انا : اه طبعا.. مطلقه..

حنان : يعني يحرم عليا الراجل دا.. انا مش هبعتله تاني.. دا راجل غريب دلوقتي.. كويس انك وعيتني.. ما صحيح كل شويه يقولي.. انتي مبتفهميش.. انتي مش على ذمتي.. وانا عبيطه و مفكره انه بيقول اي كلام...

انا : لا بيقول الحقيقه.. انتي دلوقتي مش على ذمته..

حنان : البس بقا يا سيدي.. اصل مكسوفه قوي..

انا : انتي متضايقه انك واقفه كدا.. ولا مكسوفه بس..

حنان : الصراحه انا بحب اقعد براحتي بس مكسوفه..

( وقفت قدامها و زبي واقف في الشورت و لقيت عنيها نزلت عليه. و مرتبكه.. و مسكت ايدها و قلتها لفي كدا اتفرج شويه.. رفعت ايدها و بدأت ألفها.. شكل بزازها من الجنب بتاع الحملات يهبل. وبرفع دراعها لقيتها بتنزله.. عرفت انها مكسوفه لأن شعر باطها لسه ظاهر وخفيف.. رفعت دراعها و وشها احمر من الكسوف. و منظر باطها يجنن لفيتها وبقا ضهرها و طيزها قدامي.. و حطيت ايدي على كتفها و حضنتها من ورا.. وزبي في أول طيزها من فوق..

حنان : كفايه بقا يا سيدي.. احنا مش متفقين على كدا..

انا : وانا مش هعمل حاجه انتي مش عايزها يا حنان..

(بكلمها وانا شفافي على رقبتها.. وحاسس بصوت نفسها العالي و ببوس رقبتها و أيدي بتلف على وسطها و بدعك في بطنها الطري و ايدها بتحاول تمنع أيدي)

حنان : بلاش يا سيدي.. انا متجوزه.. ميصحش. هتقول عليا ايه انت..

انا : متجوزه ايه بقا مش قلنا انتي مطلقه من بدري.. و هقول عليكي ايه.. انا محتاجك وانتي محتاجه ليا...

حنان : محتاج ليا ازاي بس.. انت معاك الست هانم من توبك.. و انا غلبانه و مش أنفع ليك.. وبعدين لو عرفت ممكن تقتلني..

انا : بلاش كلمة غلبانه دي.. و هي هتعرف منين بس.. سهير دلوقتي قدامها اقل حاجه اسبوعين.. و اقولك على حاجه.. انا نفسي فيكي انتي اكتر منها.. و عاجبني شكلك انتي اكتر منها.

حنان : ازاي بس يا سيدي.. دي ست هانم حاجه عاليه خالص.. انت بتقول كدا بس علشان عايز مني غرضك دلوقتي..

انا : انا عمري كذبت عليكي في حاجه يا حنان.

حنان : ابدا... عمرك. انت كنت بتعمل الغلط وتيجي تقولي انا و الهانم لا..

انا : طيب ايه رايك بقا.. وانا مع سهير امبارح انا اللي كان في بالي انتي.. وفرحت قوي لما عرفت انها مسافره علشان هتبقا الفيلا فاضيه علينا..

حنان : معقول الكلام ده... دا انا جوزي طفشان مني يا سيدي.. ايه اللي عجبك في واحده زيي و تسيب الناس العالية دي..

( بدأت ازود البوس على رقبتها و ارفع أيدي لصدرها وبدأت امسكه في أيدي.. و العب في الحلمه من برا القميص)

حنان : بلاش يا سيدي انا اعصابي بتروح مني.. خليها وقت تاني.. بكرا..

انا : اشمعني بكرا..

حنان : انا مش عامله حسابي على كدا.. ويمكن انت كمان تغير رأيك..

انا : مش مهم تعملي حسابك.. انا عاجبني كل حاجه فيكي.. وانا مش هغير رأيي.. عايزك بس تثقي فيا.. لو مش عايزه بلاش منه.

حنان : مينفعش اقولك لا و مش عايزه يا سيدي.. بس ستي..

انا : سيبك منها بقا دلوقتي...

حنان : طب اديني ربع ساعة ادخل اغسل جسمي بالمايه من شغل البيت..

انا : ماشي... ادخلي حمام اوضتي..

حنان : ميصحش يا سيدي.. هي العين تعلي على الحاجب..