السر الخفى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

انا : لو الكلام ده حقيقي.. فين امي و أهلها..

سناء : مامتك شفتها مره و بعد كدا معرفش عنها حاجه.. هي هربت و سابت البيت بعد ما خلفتك و باباك مات بعد الموضوع دا..

(انا مصدوم من الكلام عن اهلي.. و لازم برضو اكون مصدوم من الكلام بتاعها واحاول انكر.. علشان متحسش اني عارف)

انا : وليه مقولتيش الكلام ده من زمان. وعايزه اعمل ايه دلوقتي.. انزل وسط ملايين ادور على ناس بقالي 12 سنه محدش فيهم يعرف عني حاجه..

سناء : لا ولا تنزل ولا تدور.. انا بس كان لازم اعرفك الحقيقه.. لازم تعرف كل شيء..

انا : فيه ايه تاني معرفش عنه حاجه..

سناء : الباقي بقا بعدين.. لو سهير صممت انها تعمل معايا كدا.

انا : تعمل ايه معاكي.. انا مش فاهم حاجة..

سناء : عايزه تلهف كل حاجه لوحدها.. وانا اللي عملت كل حاجه اطلع كدا من المولد..

انا : عملتي ايه و تلهف ايه. انا مش فاهم حاجة..

سناء : بص يا سامر. اوعي تفكر اننا طول عمرنا كدا عايشن في العز دا.. لا.. انا و سهير دي اتمرمطنا و عشنا الفقر.. لولا انا كانت سهير دي فضلت شغاله في عيادة دكتور في البلد.. وانا شغاله في مكتبة بصور ورق.. لكن هي طول عمرها زي القطط تاكل و تنسى.. انا السبب في كل العز اللي انتوا فيه دا..

( مصدوم من كل اللي بسمعه.. ايه الكلام ده.. انا حاسس اني في كابوس..)

انا : مش فاهم حاجة.. مش فاهم حاجه.. مش فاهم حاجه (بعصبيه)

سناء : اشرب بس وصب لسا وانا افهمك كل شي.. و اهدي كدا.. انت هتفضل عايش هنا..

(قامت صبت ليا كاس و لنفسها كأس.. و برضو مش عارف هي قصدت انها تجي من ناحيتي و تديني طيزها قدام وشي ولا ايه. مع انها ممكن تصب من ناحيتها..)

سناء : بص يا سيدي.. هحكيلك الحكايه من اولها.. بس اوعي تتعصب.. اهدي خالص..

انا : اوكي اتكلمي..

سناء : انا و سهير كنا عايشن في بلد في الارياف.. ابويا وامي كانوا شغلين في مصنع هناك في بلد جنبنا.. اتجوزوا من المصنع دا.. ابويا كان كاتب في المصنع. موظف يعني.. وامي كانت من العاملات.. المهم اتجوزوا و خلفوني وبعدين سهير.. وعملوا كل اللي يقدروا عليه علشان نكمل تعليم ودخلنا الجامعه و المصاريف زادت قوي.. اضطرينا نشتغل مع الجامعه هنا في القاهرة علشان نقدر نكمل.. و مفيش حد يقولنا المصاريف زادت و مش هقدر.. كنا ساكنين في مدينه الطالبات.. انا دخلت الكليه الأول وبعدها بكام سنه سهير دخلت.. الظروف كانت صعبه عليا. الأول الشغل كان صعب.. و كنت في أيام مش بلاقي فلوس الكتب.. كنت بمشي مع دا ودا و نخرج علشان حد يعزمني على غدا نضيف احسن من أكل المدينه.. او يجيبلي هديه. او زميل ليا اخد منه الكتب ويساعدني في الكليه. وكانت بتقضي. في الوقت دا كان طالع موضوع الجواز العرفي.. وفيه بنات من هنا زمايلي كانوا لبس ايه و فلوس ايه و حاجه اخر نضافه.. اتعرفت عليهم.. كانت منهم هند.. كانت بنت راجل عنده مكتبه كبيره في الجيزه. قلتها انا عايزه اشتغل.. شغلتني هناك مع ابوها.. و بعدين اخوها كان دكتور و شغلت سهير عنده في العياده.. لغاية ما قابلت واحده ست مستوى عالي جدا.. كانت جايه تسأل عن سمسار شقق.. قلتلها معرفش الحقيقه.. انا لسه شغاله هما قريب.. اتعرفت عليا و قعدت تتكلم معايا.. و قالت انتي بتاخدي كام.. و ازاي بنت جميله زيك و متعلمه تقبل بالرقم دا... انا لازم اقابلك و اقعد معاكي.. ممكن اشغلك معايا.. خدي العنوان دا.. ودا التليفون و كلميني.. انا ساكنه هنا مؤقتا عقبال ما اشوف شقه في مكان نضيف.. اصلي لسه جايه من السفر.. وقالت لازم تكلميني.. اخدت العنوان و الرقم وحطيتهم في الشنطه..

انا : وبعدين

سناء : استنى اتصل على سالي اقولها اني سهرانه شويه علشان مش تستنى.. اليوم شكله طويل..

سناء : ايوا يا سالي.. انتي فين.. اتاخرتي ليه.. حفلة ايه اللي تتأخري فيها كل دا.. طيب يا حبيبتي خلصي و روحي انتي.. انا مع واحده صاحبتي في المستشفى و شكلي هتاخر.. معرفش.. ممكن ارجع الصبح.. اقفلي عليكي كويس.. و الأكل عندك في التلاجه.. يلا يا قلبي باي..

انا : ازاي هتبات لوحدها..

سناء : عادي هي مش بتخاف.. بتبات لوحدها عادي.. المهم..

انا : ها المهم..

سناء : روحت يومها و كلام الست بيرن في وداني.. و الطمع أتمكن مني.. قلت ممكن الست دي تفيديني جدا.. تاني يوم اتصلت على المكتبه قلتلهم انا عندي ظرف و مش هقدر اجي الشغل.. و اتصلت عليها.. سألت مين.. عرفتها انا سناء بتاع المكتبه.. قالت انا كنت منتظره اتصالك... اركبي وتعالي على العنوان.. وفعلا ركبت ورحت العنوان.. عماره قديمه لكن كبيره.. و شكلها نضيف من جوا.. طلعت فوق و ضربت الجرس. ولقيتها فاتحه ليا بالروب وتحته قميص النوم.. بيني وبينك انا خفت في البدايه.. لقيتها ماسكه سيجاره.. معرفش انها بتشرب.. دخلتني وحصل بيني و بينها كلام كتير عن ظروفي و الوضع اللي انا فيه.. وانا قاعده بحكي.. لقيت واحد خارج من الاوضه.. شاب تلاتيني و سلم علينا و قالها هبقا اتصل عليكي.. بدأ الفار يلعب في صدري.. هي لاحظت.. قالت دا سمير صديق العيله.. كانت أول مره أشوف الخمره غير في التلفزيون.. لقيتها جايبه ترابيزه وعليها الازازه و الحاجات دي..

وصبت ليا كأس وليها كأس.. قلتها انا مش بشرب الحاجات دي.. قالت بس جربي.. كأس واحد.. شربت و دماغي بدأت تلف و حاسه اني دايخه وهي تضحك على شكلي.. قالت علشان اول مره.. وصبت واحد تاني.. شربته و مبقتش فاهمه اي حاجه.. غير شايفه حاجه بتحصل حوليا وانا مش قادره افتح بوقي.. شايفه حاجات قدام عيني ومش قادره اركز.. وهي سندتني ودخلتني اوضه النوم.. و قلعتني هدومي.. ملط

انا : معقول... ملط..

سناء : دا اللي فهمته بعد ما فوقت انا مكنتش مركزه ولا واعيه بجاحه قبل ما افوق.. هي اللي حكت ليا كل حاجه بالتفصيل..

انا : وبعدين. ايه اللي حصل..

سناء : قوم هاتلى حاجه اغير لبسي دا.. اتخنقت من التكتيفه دي.. شوف اي حاجه عند الهانم في الدولاب..

انا : انا معرفش البس بتاعها فين ولا ايه.. قومي انتي خدي اللي تحبيه..

سناء : طب قوم أسند عليك بدل ما أقع من كعب الجزمه دا.. انا دايخه شويه..

انا : حاضر.. بس خفي الشرب بقا.. كدا كفايه

سناء : ماشي ماشي.. وصلني بس الاوضه..

حطيت دراعها على كتفي و وصلتها.. قدام الدولاب..

( لقيتها بتقلب و طلعت قميص نوم و روب شفاف..)

سناء : حلوين دول..؟

انا : اه جميل..

لقيتها بترمي نفسها في حضني.. وانا استغربت..

سناء : انا أجمل ولا هي يا سامر..

انا : فيه ايه يا حبيبتي.. انتي سكرانه.. انتوا الاتنين حلوين

سناء : قولي يا سامر.. انا احلى ولا هي.. قول من غير ما تكدب.

انا : هكدب ليه.. انتوا الاتنين أجمل من بعض.. و انتي يا ستي احلى في حاجات كتير..

سناء : بجد يا سامر.. انا احلى..

انا : اه احلى.. بس ليه

لقيتها بتحضن فيا جامد جدا.. و مره واحده لفت وشها قدامي و شفافيها على شفايفي.. بعدت وشي عنها

انا : سنسن.. انتي سكرانه طينه.. فوقي..

سناء : اسفه. اسفه.. هغير لبسي واجيلك

سبتها وخرجت و بحط ايدي على شفايفي.. ايه اللي عملته دا.. وليه بتسأل كل دا.. و ايه القصه دي كلها و اللي بيحصل ليا دا كله.. بعد الصدمه اللي عرفتها في البدايه مبقتش اتأثر بحاجه. و القصه اللي بتقول عليها لو حقيقه يبقا اتطمنت اني مش ابن حرام.. وانا سرحان وقاعد لقيتها بتحط ايدها على كتفي. بلف وشي لقيت ملكة.. حوريه قدامي.. لابسه قميص نوم عليه روب خفيف مفتوح.. القميص ضيق عليها شويه لأنها اتخن من سهير شويه..

سناء : اسفه يا سامر.. عارف ان الموضوع صادم ليك. بس كان لازم تعرف..

انا : لا ابدا انتي ذنبك ايه.. اقعدي و كملي الحكايه..

سناء : تصدق انك مش جنتل خالص..

انا : ليه بس

سناء : ايه اللي ليه.. مش تقول رأيك ولا مفيش فرق كبير حصل..

انا : انتي جميله في اللبس دا و الفستان كمان أجمل..

سناء : اه يا بكاش انت.

انا : لا بجد انتي جميله خالص.. طب اقولك على حاجه. انا كنت عايز ارتبط بسالي علشان هي نسخه منك..

(لقيتها قعدت على جنب الكرسي و ولفت دراعتها حوالين رقبتي..وركبتها مكشوفه خالص و سانده بيها على رجلي و نص صدرها ظاهر قدامي علطول. )

سناء : بجد يا سامر.. قد كدا انا حلوه في عيونك..

(متلخبط خالص وانا عيني بتيجي في عنيها و على صدرها)

انا : اه بجد يا سنسن.. كملي بقا كلامك.. عايز اعرف كل حاجه.

سناء : يوووه يا سامر.. حاضر..

(استغربت من ردة فعلها بس انا كل اللي شاغلني اعرف قصتهم ايه)

سناء : صبلي كأس

انا : بلاش دلوقتي.. انتي كنتي دايخه.. لما تخلصي..

سناء : دايخه ( وضحكت) ماشي يا سامر..

بس يا سيدي.. قلعتني ملط.. و صورتني بالكاميرا بتاع الفديو. مكنش لسه فيه موبايل بكاميرا.. متستغربش كدا. لسه كتير.. و بعد لما فوقت ولقيت نفسي عريانه اتجننت.. وقمت بسرعة ملهوفه احسس على جسمي و مش عارفه انا فين.. لبست هدومي وجريت على الباب.. لقيت الست دي قاعده مع واحد في الصاله. و نازلين بوس في بعض.. لما شافوني دار بينا الحوار دا..

هي : صحي النوم يا جميله.. ايه دا كله..

انا : انا فين و ايه اللي بيحصل..

هي : تعالي بس سلمي على الضيوف و اقعدي وانا هفهمك

انا : عايزه اعرف ايه اللي حصل..

هي : تعالي اقعدي و وطي صوتك..

روحت قعدت و دماغي صداع هيفرتكها..

هي : بصي يا جميله.. انا اختارتك تشتغلي معايا بعد ما عرفت ظروفك و انك محتاجه.. لو ركزتي معايا هخليكي تعيشي في مستوى تاني خالص.. بصراحه انا استخسرتك في اللي انتي عايشه فيه.. قلتي ايه..

انا : بقولك ايه اللي حصل ليا.. انا قمت لقيتني من غير هدوم..

هي : بصي يا سناء.. انا صورتك وانتي عريانه. و عرفت عنوانك من البطاقه بتاعتك.. و كان شادي بيه اللي قاعد دا معاكي عريان. ايه رأيك نبعت الفيدو دا للبلد عندكم..

انصدمت وقعدت اعيط و انهرت.. والطم على وشي واشد في شعري.. واقول انا ايه اللي خلاني اجي هنا. و اغمى عليا تاني.. فوقت على صوت شادي دا وهو بيقولها انتي صعبه جدا يا نانسي.. فيه حد يتكلم كدا.. وهي تقوله انا حبيتها و عايزه اغير حياتها.. بس هي مش هتيجي غير كدا.. صدقني يا شادي. انا ممكن اجيب بنات من اي نايت و كدا.. بس انا استخسرت الجمال دا في الفقر دا.. ولما تفوق يا سيدي انا هطيب خاطرها.. كل دا وانا عامله نفسي في إغماء..

انا : وبعدين ايه اللي حصل..

سناء : انت اتعشيت الأول.. انا جعانه جدا..

انا : هطلب دليفري.. بس كملي..

سناء : انت فضولي قوي يا سامر.. انا قلبي وجعني من الكلام. اطلب دلوقتي قبل ما اكمل..

انا : حاضر...

اتصلت وطلبت اكل.. و قلتها : كملي

سناء : بس يا سيدي و بعدها بدقايق عملت اني بدأت افوق.. وحصل الحوار اللي جاي دا بينا..

هي : قومي يا سناء يا حبيبتي.. انا بجد اسفه..

انا : حرام عليكي بس.. اسفه على ايه ولا ايه.. دا انا اتطمنت ليكي..( كل دا وانا بعيط)

شادي : معلهش يا انسه سناء. انا بتأسف بالنيابه عنها..

انا : انسه ايه بقا.. انا مبقتش عارفه انا انسه ولا ايه.. حرام عليكم..

شادي : ايه اللي بتقوليه دا.. محصلش حاجه صدقيني.. انا مكنتش موجود اصلا.. هي بتهزر معاكي.. انا مستحيل اعمل كدا.

هي : قومي يا سناء بس و هفهمك..

شادي شالني من الأرض و قعدني على الكنبه.. و طلع منديل و مسح دموعي.. حسيت فيه بالحنيه و انه فعلا ابن ناس..

وقمت قعدت وهديت..

هي : بصي يا سناء انا عايزه اغير حياتك.. خساره الحياة اللي انتي فيها دي.. لو مش حابه انا همسح الفديو..

انا : مش فاهمه حاجه يعني ايه تغيري حياتي.. انا جايه ليكي علشان شغل.. ايه علاقه اللي حصل بالشغل..

هي : ما هو دا الشغل.. افهمك.. انتي جميله وصغيره.. و فيه ناس من برا بتحب اللي زيك كدا. وعندهم استعداد يدفعوا كتير جدا علشان كام يوم لطاف معاكي..

انا : انتي اتجننتي.. انا مش بتاع الكلام ده.. انا قايمه ماشيه وياريت تمسحي الفديو قدامي..

هي : كلام ايه.. دا جواز..

انا : جواز ويدفعوا و كام يوم.. ؟ ايه الكلام ده

هي : جواز عرفي.. وفيه شهود. وبعدين يطلقك..

انا : عرفي؟! يا سلام.. وبعدين انا اعمل ايه بعد كدا.. اقول لأهلي ايه لو حد جه يتقدم ليا

هي : بصي يا حبيبتي.. انا من كلامي معاكي عرفت انك نفسك تعيشي حياة تانيه.. يعني اللي هيجي يخبط على باب والدك دا هيعيشك في فقر ولا انا غلطانه.. انا كنت زيك كدا.. كان زماني شغاله في اي محل و جوزي مش لاقي و العيال مشردين في كل مكان.. لكن انا هنقل حياتك نقلة تانيه خالص..

انا : وابويا وامي.. هقولهم ايه..

هي : مش لازم تقولي ليهم..

انا : ازاي يعني.. واعمل ايه لو ابويا يوم جه قالي فيه عريس عايزك.. اقوله كنت متجوزه..

هي : ولا تحملي هم الوقت دا خالص. انا هتصرف.. العريس هيجي و يتقدم و يتجوزك و يطلقك.. في الوقت اللي تحسي نفسك مجبره على عدم الرفض.. و في كل الأحوال انا هرجعك انسه تاني لو الظروف حكمت.. قلتي ايه يا حبيبتي..

انا : الأول تمسحي الفديو قدامي..

هي : والتاني... قولي موافقه..

انا : سبيني افكر كام يوم..

هي : اوكي... هستني مكالمة منك.. هتقولي موافقه.. ( وضحكت)

شادي : انسه سناء.. تسمحي اقولك كلمتين..

انا : اتفضل

شادي : مدام نانسي واضح انها حبتك فعلا.. و الدنيا هنا غير عندكم في البلد.. العالم اتغير. ولو عشتي بنفس العقل هتخسري حياتك.. هتعيشي زي الملايين اللي انتي شيفاهم مطحونين هنا حواليكي.. لكن بشوية ذكاء محسوب هتكسبي كتير.. والموضوع في الأول والآخر جواز.. ويرجع ليكي

انا : اوكي حاضر.. انا قلت اني هفكر..

هي : ادي يا ستي الشريط..

(مسكت الشريط قطعته.. وانا كنت هبله وقتها.. لاني مش عارفه اصلا دا شريطي ولا حاجه تانيه.. وطلع ان الشريط الحقيقي موجود ودا شريط بايظ.)

انا : بت بنت الايه.. معقول.. دي شيطانه..

سناء : واي شيطانه.. بس الحق ينقال.. هي السبب في العز اللي احنا فيه دا كله..

انا : ايوا انا عايز اعرف ازاي بقا..

سناء : شوف تقريبا الدليفري جه.. فيه صوت تحت قدام الفيلا

ثواني ولقيت التلفون بيرن.. نزلت اخدت منه الاكل وطلعت.. لقيتها مشغله الفديو على الفيلم اللي كنت بتفرج عليه انا و سهير..

سناء : ايه دا كله ايه دا كله... فيلم جنان..

انا : الاكل جه..

سناء : شوف بقا الاكل على الحاجات الحلوه دي.. جايبه منين يا شقى..

انا : من واحد صاحبي

سناء : اوبا اوبا اوبا... ايه دا.. ايه دا.. مش دي مامته.. يا لهوي.. و الراجل مع بنته في مكان تاني.. ايه دا.

انا : دي مش مامته ولا دي بنته دول كلهم ممثلين...

سناء : ما انا عارفه يا فالح.. بس في الفيلم عيلة واحده.. صحيح هما برا بيعملوا كدا عادي..؟

انا : معرفش.. بس دا فيلم سكس يعني

سناء : حلو قوي يا سامر.. عجباني الفكرة..

انا :فكرة ايه.. مش فاهم

سناء : فكرة الفيلم..

انا : طب كملي الاكل.. علشان تكملي الحكايه..

سناء : شبعت خلاص.. حكايه ايه بقا دا انت اللي طلعت حكايه.. ( وضحكت)

انا : عايز اعرف باقي الحكايه..

سناء : مش بتقول سوسو مش راجعه الا بعد اسبوع علي الاقل.. الايام جايه.. ايه رايك تجيلي بكرا تبات معايا..

انا : ابات فين.. و سالي.. انا مش عايز اقابلها الفترة دي..

سناء : اوكي.. انا هقولها اني عندي شغل في فرع اسكندريه و نروح شقتنا هناك.. ايه رأيك..

انا : علشان لو سوسو اتصلت و ملقتش حد موجود هتعمل مشكله.. قولي ليها انك راحه ونبات هنا.. لو عايزه ترتاحي دلوقتي. ادخلي نامي و نكمل بكرا..

سناء : مالك يا سامر انت مش عايز تقعد معايا.. يعني تقعد معايا علشان بس احكي ليك..

انا : لا ابدا انا فكرت انك تعبتي وميعاد نومك جه.. بالعكس انا مبسوط قوي..

سناء : طب صب كاسين بقا واحنا بنتفرج..

(ولقيتها قعدت على الكنبه و فردت ضهرها و فردت رجل و ضمت التانيه.. القميص نزل من على ركبتها. وانا بلف وشفت المنظر دا اتهبلت لما لقيت الاندر بتاعها ظاهر وهي عنيها عليا وانا بمد أيدي ليها بالكأس..)

سناء : سامر.. انا رجلي تعبانه قوي.. شكل العضله شدت عليا. ممكن تفكلي الشد..

انا : اوكي مفيش مشكله..

(قربت منها وسألتها فين.. شاورت على فخدها من تحت ورفعت الرجل و بقوا الاتنين مش مفرودين و القميص نزل كله لوسطها و الاندر كله ظاهر قدامي.. وانا بدأت أدلك رجلها و هي تطلع أصوات تجنن اكتر.. وانا بدأت ارتبك من المنظر و من منظر صدرها اللي نصه ظاهر من القميص.. و حصلت المشكله.. زبي وقف.. و بقيت بحاول إداري فيه بكل الطرق..)

سناء : فوق شويه يا سامر... ايوا من ورا بقا.. ااااه ايوا كمان....

( بصت بطرف عنيها على زبي.. وضحكت)

سناء : انت شكلك عندك شد انت كمان..

انا : شد ايه..

سناء : هنا ( شاورت على زبي وضحكت)

انا : اه معلهش.. ممكن علشان الفيلم بس..

سناء : طب ما تيجي ادلكه ليك و افك الشد دا.. (وضحكت)

انا: لا ثواني بس و الدنيا هتبقا تمام..

سناء : طب ما تدخلني الاوضه.. علشان تعملي مساج.. اصل الكنبه هنا شيقه و واطيه.. هتتعبك

انا : زي ما تحبي.. يلا ندخل..

سناء : طب تعال شدني كدا.. مش قادره اقوم..

( رحت اشدها من ايديها.. لقيتها قامت فجأة و ارتمت في حضني و قربت من وداني و ايدها نزلت على زبي.. وقالت وانا كمان أدلك دا. اتخضيت وبعدت شويه وهي ماتت من الضحك)

سناء : يلا بينا.. تعال أسند عليك..

رحت ليها وسندت عليا و دراعي بيحك في صدرها من الجنب.. وهي تضغط اكتر.. و انا مبقتش قادر.. وبدأت اقتنع مليون في الميه انها عايزه تتناك انهارده..

نزلتها على السرير وهي عينها برضو على زبي.. وقامت انقلبت و اديتني ضهرها..

سناء : دلك كله بقا يا سامر.. انا بعد كدا مش هسيبك.. كل فترة اخليك تعملي مساج و تدلك.. انت رياضي وعارف الأمور دي

انا : حاضر يا خالتو.

سناء : خالتو.. ( وضحكت)

انا : اه صحيح.. ما انا مش ابن اختك دلوقتي.

سناء : انت اغلى من ابن اختي يا سامر.. انت حبيبي وروحي و عنيا.. يلا بقا..

طلعت بركبتي على السرير و مسكت رجليها من تحت. وبدأت أدلك السمانه

سناء : فوق يا سامر.. مش قلتلك فوق...

طلعت على افخادها البيضه الملفوفه و وهي مدت ايديها ورفعت القميص لفوق.. طيزها كلها ظهرت و شكلها يهبل بالاندر اللي قاسم طيزها وضيق جدا عليها.. وبدأت أدلك فخادها وهي تتأوه براحه و لقيتها بدأت تفتح افخادها علشان أدلك الجزء الجانبي بتاعها. و انا بعد بقيت نار من منظر الاندر اللي داخل بين شفايف كسها..

سناء : فوق يا سامر.. انت مكسوف من سنسن ولا ايه.. دا انا كدا اقلق على سالي بقا ( وضحكت)

انا : لا ابدا.. بس الموضوع اللي قلتيه مخليني مش مركز..

سناء : طب ركز بقا و سيبك من الموضوع دلوقتي..

(ولقيتها لفت ايديها الاتنين و مسكت طيزها.. وقالت هنا بت سامر.. الوجع هنا.. و قامت شدت الاندر لتحت)

سناء : شد دا يا سامر علشان مضايقني و ضيق و علشان تاخد راحتك.. انت مش غريب..

( فعلا عايزه تتناك.. بس هي اللي مسيطره عليا. و فعلا بنفذ أمرها من غير كلمة. شديت الاندر و ياريتني ما شديت. كسها غير طبيعي. بارز و الحمره باينه فيه جدا. و عليه اثار بلل..).

سناء : مالك يا سامر ايدك بتترعش ليه.. اطلع فوق مطرح ما قلتلك يا حبيبي.

انا : ولا حاجه ولا حاجه..

سناء : طب اطلع فوق رجلي علشان تعمل كويس ( وضحكت)

( بالفعل طلعت فوق رجليها الاتنين و هي فتحت رجليها اكتر. ولقيتها بتشد حمالات القميص من الجانبين و وبتحط ايدها تحت صدرها تشده من الجانبين.. خبيرة في الاثاره.. تقدر تثير الجبال.. مسكت اطيازها. وبدأت أدلك فيهم و أيدي بتترعش اكتر و لحمها الطري بين أيدي.. وخرم طيزها بني خفيف مرسوم بشعر خفيف خالص لونه بني..

سناء : بينهم يا سامر. اومال انا قلعت الاندر ليه. (وضحكت)

انا : بس دا مش يبقا شد بقا..

سناء :اومال يبقا ايه... زي ما يبقا بقا.. ( وضحكت)

(بدأت ادخل أيدي بين طيزها وادعك بجنب كف أيدي الفاصل بين فردتين طيزها. بحك في خرم طيزها بحد كف أيدي.. وبنزل لتحت لأول كسها.. لقتها مدت ايدها لورا و مسكت ابدي و شدتها على كسها)

سناء : هنا يا سامر.. هنا.. اااه ايدك حلوه قوي

( أيدي كلها على كسها و البلل لمسته بأيدي.. سخنت جدا.. مبقتش قادر استحمل.. بدأت ادعك كسها وهي تتأوه بصوت أعلى و تقولي اكتر.. المره دي بدأت اكون انا المسيطر.. دخلت صباعي في كسها.. وبدأت ادخل واطلع)

سناء : اااااااااااااااااااه ايوا كدا بقا. انت بدأت تتصرف صح.. كمان.. تعبانه من جوا في الحته دي.. اووووووف

شديت البنطلون و الاندر و زبي واقف على آخره.. و انا ببعبص كسها بسرعه. و قربت اكتر و طلعت صباعي و قربت زبي من كسها.. و لسه هدخل فيه..

سناء : لا لا يا سامر.. انت بتعمل ايه.. مش للدرجه دي.. انت هتتجوز سالي..

مسمعتش كلامها نهائي و ضغط زبي جوا كسها وهي بتحاول تبعد جسمي عنها...

سناء : اااااه... لا يا سامر علشان خاطري.. ااااه.. مكنتش متخيله انك هتعمل كدا. ااااه. اااه. براحه يا سامر. بقا كدا.. تاخدني على خيانه.. اااااااااااااااااااه براحه يا واد انت.. انت صعب

( بدأت انيك فيها جامد جدا. ومش برد عليها و نمت فوق جسمها و مديت أيدي على بزازها مسكتها وانا بنيك..)

سناء : اااااااااااااااااااه يالهوي.. انت طلعت جامد قوي. اووووووف... ناشف قوي يا واد انت.. براحه يا سامر هجيبهم بسرعه كدا.. اححححح.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه يا كسي يا انا.. اممممممممم هجيب هجيب هجيب هجيب اي اي اي اي اااااااااااااااااااه.

انا : انا هنزل.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه

و نزلت على باب كسها بالعافيه.. لحقت نفسي.. و اترميت جمبها..

نكمل الجزء الجاي في مفاجأة حياة سهير و سناء

تحياتي للمتابعين وشكر للمشرفين 👋👋👋

👇👇👇👇الجزء الرابع 🚿👇👇👇

بعد ما نزلت على باب كسها من برا.. و نمت جنبها... دقايق و سمعت صوتها بيعيط..

انا : مالك يا سنسن..

سناء : ليه عملت كدا.. مكنش ينفع تعمل كدا.. انا المفروض هتتجوز بنتي...

انا : انا مش هتجوز سالي يا سنسن.. سهير مش موافقه..

سناء : بعد اللي عرفته دا لسه هتخلي سهير تتحكم في حياتك و تقولك تعمل ايه و متعلمش ايه..

انا : اه طبعا.. بعيد عن أي حاجه هي اللي ربتني و علمتني و انا مش ابنها.. و بعدين انا شحات.. ترضى تجوزي بنتك لشحات فقير..

سناء : شحات ازاي و الملايين دي كلها بتاع مين.. ما بتاعتك انت..

انا : ازاي بتاعتي وانا مش ابنها و لا دا ابويا.. وبعدين انتي عارفه ان كل حاجه باسمها..

سناء : يعني ايه.. انا اطلع من كل دا على مفيش.. ولا حتى سالي تتجوزك و تعيش معاك في النعمة دي كلها..

انا : يعني كل اللي يهمك الفلوس..

سناء : وانت يا سامر.. انا مش هلاقي حد لسالي احسن منك..

انا : خلاص لو عايزه اتجوز سالي.. اجي اعيش معاكم في الشقه و انزل اشتغل في اي مكان و اصرف على نفسي.. قلتي ايه

سناء : انت مجنون.. تسيب كل شي ليها و تيجي تشتغل في اي شغلانه تجيب ملاليم.. فيه حل تاني..

انا : ايه هو...

سناء : تتجوز سالي في السر و بعد كدا تحطها قدام الأمر الواقع.

انا : مش هينفع.. اكيد هتعرف.. وهيكون انتقام منها و تحرمني من كل حاجه.. سيبي الموضوع دا دلوقتي. سالي لسه صغيره وانا كمان صغير..

سناء : طب امسح البتاع دا من عليا.. بدل ما يحصل حمل و ميبقاش ينفع خالص( وضحكت)

انا : فيه نقطه دلوقتي.. انتي لازم تمشي بدري لان حنان لو جت و لقيتك هنا هتقول كانت بتعمل ايه. وممكن تقول لسهير..

سناء : لا متقلقش من حنان.. عمرها ما تقول كلمه.. نام نام..

(نمنا للصبح.. وقبل ما حنان تيجي.. نقلت اوضتي..)

قبل الضهر قلقت و بصيت في الساعة و استغربت حنان مجتش تصحيني.. قمت غسلت وشي و رحت اوضه سناء.. لقيتها مشيت.. نزلت تحت سمعت صوت في اوضة حنان اللي بتنام فيها لو حكمت الظروف و فيها لبسها و بتغير فيها. سمعت صوت ضحك و مرقعه،

.( براحه يا بت انتي.. بتنتشي جامد.. اي اي يخربيت ايدك.. ايدك تقيله يا بت.... يا اختي هو فيه حد يسيب نفسه كدا.. كل دا شعر.. دا أطول من شعر راسي ههههه.. اخلصي بقا يا بت قبل ما سامر بيه يصحى.. ياريت يا بت.. دا انا بموت فيه و في شياكته.. قمر يا بت.... ايه يا بت هتحطي عينك عليه. دا سهير هانم تموتك.. دا روحها.. احط عيني ازاي بقا. بقا سامر بيه الشاب الجميل دا بتاع الجامعه يبص لحد زي حالتنا.. بلا خيبه.. لفي واديني طيزك دي ولا هتسيبي طيزك... لا يا بت كله.... انا شاكه فيكي يا بت.. غريبه يعني تكلميني بالليل متأخر وتيجي تندهي عليا الصبح كدا.. وراكي ايه.. اوعي يكون المنيل جوزك جاي.. ولا جاي ولا نيلة يا سعاد.. اهو نضافه بت اختي..)

1...34567...21