السر الخفى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

انا : احنا قلنا ايه.. اسمعي الكلام...

حنان : امرك يا سيدي.. أما اشوف هتوديني لفين..

ومشيت بدلع على الحمام.. وانا شويه و دخلت الاوضه.. خبطت عليها.. قالت ثواني... بفتح الباب. لقيتها مش قافله لسان الكالون.. فتحت براحه و اتجننت من المنظر.. هي تحت الدوش و ضهرها ليا.. عريانه ملط.. وشعرها نازل على نص ضهرها.. و طيزها اللي حلمت بيها سنين قدامي من غير اي لبس.. جمالها يهبل اي حد... انا عندي ميول للست الشعبية...

بتوطي تغسل رجليها و طيزها مفتوحه قدامي.. الفرق بين طيزها واسع شوية..كسها ظاهر كله. مليان بشكل كبير. عرفت هي مكنتش عايزه انهارده ليه. مكسوفه من الشعر عندها في كسها و حوالين خرم طيزها.. بس انا مغرم بالشعر في المناطق الحساسه.. كل دا وهي مش حاسه بحاجه.. لغاية ما وقفت ولفت وشها وشافتني..

حنان : يا لهوي يا لهوي يا لهوي.. عيب يا سيدي كدا..

انا : عيب ليه يا حنان... هدخل اساعدك في الحمام.. مش انتي كنتي بتساعديني وانا صغير برضو. عمري قلتك ان دا عيب

حنان : ايوا كنت بساعدك بس انت كنت صغير لسه. لكن عيب كدا.. لو حد شافنا دلوقتي يقول ايه يا سيدي..

انا : حد شافنا. حد شافنا.. هو مين اللي هيشوفنا.. بطلي بقا الحجه دي.. لو انا مش عاجبك ولا مستصغراني قولي.. وانا مش هقرب ليكي تاني..

حنان : بقا كدا يا سيدي.. انا مستصغراك.. اومال انا داخله الحمام علشان ايه. مش علشان لا مؤاخذه يعني ( وضحكت)

انا : اومال ايه بقا يا حبيبتي.. فيه ايه..

حنان : حبيبتك.. يا لهوي على كلامك يا سيدي.. هتنسيني نفسي

انا : انا عايزك تنسى نفسك.. انا معاكي هنا تعتبريني خدامك.. حبيبك. انا من زمان نفسي المس جسمك دا..

( وقربت منها و بحط ايدي على ايدها واشيلها من على صدرها و كسها.. و بحط ايدي مكانهم..)

حنان : من زمان.. ولا بتقول كدا وخلاص..

انا : تعالي بس ندخل الاوضه و اقولك..

(طلعتها من الحمام و هي نشفت جسمها ولسه رايحه تلبس.. شيلت اللبس بعيد.. ومسكت ايدها.. وسحبتها على السرير..)

انا : من اول ما عرفت يعني ايه جنس وانا دايما بتمنى المس جسمك.. بس طبعا كنت مرعوب من فكرة اني اعمل حاجه علشان ماما.. او سهير اقصد)

حنان : انا كنت باخد بالي منك وانت قاعد تبص عليا وانا موطيه.. بس كنت أقول دا لسه صغير ومش فاهم حاجة.. لغاية لا مؤاخذه يعني ما شفتك مع الهانم عريانين..)

قربت منها و قربت شفايفي من رقبتها وايدي دخلتها بين رجلها و الأيد التانيه على ضهرها واخر طيزها و بدأت ابوس في رقبتها وانا طالع على خدودها و وصلت لشفايفها التخينه و بدأت اول بوسه بينا وبين بعض. وهي تفتح رجليها اكتر.. وانا ادعك في كسها اللي لسه مبلول من أثر الحمام... نيمتها على ضهرها وهي في عالم تاني.. وصدرها انفرد على الجنبين من حجمه الكبير.. بدأت الحس شفايفها وادخل لساني جوا وهي بدأت تلف ايديها حوالين ضهري وتحضن فيا.. نزلت على رقبتها و على أول صدرها و الحس وابوس لغاية ما وقفت مبهور من شكل صدرها و الحلمات الكبيره و مسكت بزازها الاتنين بأيدي و نزلت بوشي عليهم ابوس كل حته فيهم والحس كل حته و ادعك فيها.. وبدأت ارضع من الحلمات)

حنان : اممممم امممممم امممممم اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه.. كفايه يا سيدي.. كدا كويس.. بلاش اكتر من كدا.. انا اعصابي بتسيب.. اححححح براحه.. صدري.. بتعض قوي.. اووووووف.. يا لهوي على اللي انا بعمله..

انا : سيبي نفسك ليا خالص.. متقوليش بس كفايه دي خالص.

حنان : اسيب ايه اكتر من كدا.. ما انا عريانه اهو.. بس خلي فيه حدود يا سيدي علشان خاطري.. خد مزاجك وكيفك من غير ما اااا.. من غير بقا.. انت فاهم

انا : سيبي نفسك... بلا حدود بلا نيلة.. انا عايزك وانتي عايزانى..

نزلت من على صدرها و بلحس تحت بزازها و نزلت على بطنها وادخل لساني في سوتها و السره وهي تتاوه و وصلت لبدايه شعر كسها..

حنان : يا دي الكسوف.. قلتلك نخليها بكرا.. كدا هتقول انا ست معفنه ومش نضيفه.. ايه دا انت بتعمل ايه..

بدأت افتح رجليها و اتفرج على كسها في وسط الشعر.. كسها (صغير شويه مش واسع و لكن بارز قوي.. و شفافيه شكلها يجنن.. بدأت أقرب شفايفي وابوس كسها و هي تقول بتعمل ايه.. ميصحش.. طب استني بكرا.. وانا ولا هنا.. بدأت الحس كسها من فوق لتحت و افتح بلساني بين الشفايف وادخل والحس واشد شفافيف كسها بين شفايفي.. و بصباع ادعك خرم طيزها والف صباعي حولين الخرم..)

حنان : اااااااااااااااااااه يا لهوي.. اووووووف.. اول مره حد بعملي كدا.. شوفته على التليفون بس مجربتش.. اااااااااااااااااااه.. حلو قوي....

انا : يعني الحس كمان. ولا بلاش علشان ستك.. ( وبضحك)

حنان : يوه يا سيدي. متكسفنيش بقا ( بتضحك) انا مكسوفه قوي انك بتعمل كدا.

انا : مكسوفه من ايه بقا.. خلاص مبقاش فيه كسوف.. اللي انتي عايزاه تطلبيه علطول. قولي بقا عايزه ايه..

حنان : اللي تحبه يا سيدي اعمله... انا مش عايزه حاجه غير اللي يبسطك..

انا : قولي نفسك فيه ايه بقا.. اكمل ولا بلاش..

حنان : يوووه بقا.. كمل يا سيدي. اللي حصل حصل..

انا : اكمل ايه.. قولي.

حنان : مصمم يا سيدي.. كمل اللي بتعمله بلسانك دا.. لو انت عايز يعني..

انا : اسمه ايه اللي بعمله دا.. قولي بالظبط..

حنان : يادي الكسوف.. الحس يا سيدي..

انا : الحس ايه؟

حنان : لا دي مقدرش أقولها.. اعذرني يا سيدي.. اول مره وكدا.

انا : اسمه ايه دا يا حنان.. خلصي يلا..

حنان : يووه.. كسي يا سيدي..

انا : ودي اسمها ايه ( وانا حاطط صباعي على خرم طيزها)

حنان : صرمي يا سيدي..

انا : اوووف.. حلوه صرمي دي.... وصرمك دا فين..

حنان : في طيزي هيكون فين يعني.. يادي النيلة عليا وعلى اللي بقوله.. ( بتضحك)

انا : والحلوين دول اسمهم ايه يا حنان ( وانا ماسك صدرها)

حنان : صدري يا سيدي.. لسه ايه تاني.. انت فصصت جتتي.. (ضحكت)

انا : ودا اسمه ايه يا حنان ( وقفت ومسكت زبي في أيدي)

حنان : معرفش بقا.. يوه،، يا دي النهار

انا : اسمه ايه يا حنان..

حنان : لازم يعني.. هتفرق في ايه يا سيدي..

انا : ها يلا قولي..

حنان : حاضر. اسمه طرفك يا سيدي..

انا : اوووف.. حلوه طرفك دي.. واسمه ايه تاني.

حنان : زبك ( وهي متنحه على زبي و بتبص عليه وصدرها بينزل ويطلع.)

قومتها من على ضهرها.. و لفيتها قدامي على السرير. و ركنت على ركبها.. و طيزها انفتحت قدامي بالعرض. وانا بدأت المس كل حته فيها بأيدي.. و شكل خرم طيزها و حواليه شعر خفيف يهبل.. و كسها غرقان من العسل بتاعها بدأت انزل بوشي ابوس كل مكان في طيزها واقرب من الفرق بين الفلقتين.. وبدأت من آخر ضهرها و نازل لتحت بلساني وشفايفي.. وقربت من خرمها.. وبدأت الف لساني حواليه.. و الحس فيه بسرعة كبيره و صوابعي بتدعك في كسها و تبعد الشعر عن فتحة كسها

حنان : اخ اخ اخ اححححح ايه دا كمان.. اووووووف اااااااااااااااااااه.. هتموتني يا سيدي.. اووووووف انا مكنتش عايشه بقا.. اااااااااااااااااااه كمان.. انا تعبانه.. محرومه.. عايزه ارتاح اااااااااااااااااااه يا لهوي.. يلا يا سيدي مش قادرة هموت..

انا : يلا ايه..

حنان : يلا بقا انت عارف. اااااااااااااااااااه... مش وقت سؤال.

انا : يلا ايه.. واعمل ايه..

حنان : يا لهوي... يلا نيكني بقا... خلاص مش قادرة.. عايزه اتناك..

انا : مش عايزه تمسكي زبي في ايدك و تحسي بيه و تعملي زي ما عملتلك..

حنان : عايزه بس مكسوفه منك.. تقول دا عينها واسعه..

انا : استنى الف قدامك..

لفيت قدامها وهي قدام زبي بالظبط.. بتبص ليه بشهوه غريبه. وترفع عنيها كأنها مستنيه امر مني.. مسكته في أيدي وقربته منها.. ما صدقت و مسكت زبي في ايدها و بدأت تدعك فيه عنيها كلها رغبه فيه... قلتلها بوسيه.. قربت من زبي وبدأت تبوس و تلحس فيه و بدأت تدخله في بوقها وتلعب لسانها عليه.. بتمص بطريقه تخلي اي حد يتمتع.. بتدخله كله في بوقها وبحس انه بيدخل حلقها.. دقايق ومش قادر..

انا : كفايه يا حنان.. كفايه.. قوليلي بقا.. عايزه انيكك فين..

حنان : ازاي يعني.. هو النيك بيبقا فين.. ( وضحكت)

انا : في كسك ولا فين..

حنان : هو فيه نيكة غير نيكة الكس.. ولا انت تقصد ايه.. عقلي كدا بيلف على حاجه لامؤاخذه..

انا : ليه لا مؤاخذة.. انتي عمرك ما جربتي غير في الكس..

حنان : بصراحه اه.. بس للصدق المنيل دا.. مره كدا.. مره يعني. حاول معايا من مكان كدا لامؤاخذه..

انا : فين..

حنان : في صرمي يا سيدي. بس خلاني اصوت.. زي الحمار بعيد عنك.. واصرخ وهو ولا في باله.. عورني يومها. و فضلت يومين معرفش احط طيزي على حته.. و مطهر بقا و مرهم لغايه ما خفيت.. من يومها وانا حذرته من الموضوع.. هو انا لاقيه طيزي..

انا : بس علشان حيوان هو.. لازم يكون حنين الأول..

حنان : اهو اللي حصل.. هو أصلا الحمار بيفهم عنه.. هو انت يعني،، لا مؤاخذه يعني.. عملت كدا مع الست هانم.. ( وضحكت)

انا : اه عملت كدا... بس محصلش اللي بتقولي عليه دا كله.

حنان : تعرف انا خدت بالي.. بس قلت يا بت مش معقول..

انا :خدت بالك ازاي..

حنان : دي حاجه ياخد باله منها الستات يا سيدي.. ( وضحكت)

انا : طب انا عايز انيكك في طيزك يا حنان.. قلتي ايه

حنان : بتعب يا سيدي.. خليها كسي. ولا كسي مش عاجبك..

انا : عايز طيزك الأول.. انا حلمت بطيزك دي سنين..

حنان : يا لهوي على كلامك.. بتعرف تثبتني.. متغلاش عليك يا سيدي.. طيزي و صاحبة الطيز نفسها.. بس براحه عليا..

👌

نكمل في الجزء الثالث...ونعرف ايه اللي حصل و المفاجأت الكتير

دعمكم يشجعني.. 👋👋👋

👌👌👌الجزء الثالث 🥉 👇👇👇👇

حنان : وحياتي عندك براحه يا سيدي.. المنيل جوزي في المره دي جابلي عقدة من الموضوع دا مع ان البنات اصحابي بيقولوا حلو.. ( وضحكت)

انا : مين اصحابك دول يا حنان..

حنان : يوه.. هو انا مليش صحبات زي باقي الناس. تكونش مفكرني معرفش حد.. تعرف يا سيدي.. انا كل الفلل اللي حوالينا دول مصاحبه البنات والحريم اللي شغاله فيهم. واعرف بلاوي عنهم وعن أصحاب الفلل.. بس انا مرضاش اجيب سيره..

انا : اوعي تكوني بتعملي زيهم و تحكي..

حنان : بقد كدا يا سيدي.. دا انا متربيه هنا. من قبل ما تيجي.. دول بيقولوا عليا زي الكس تاخد ولا تديش ( ضحكت ضحكه عاليه قوي)

انا : طب قومي تاني على ايدك وركبك يلا.. عقبال ما اجيب حاجه..

روحت اجيب زيت زيتون.. كنت اتفرجت على فديو عن الجنس الشرجي و قالوا ان زيت الزيتون ممكن يكون محل المزلق وانا بصراحه اخاف اروح الصيدليه في السن دا واطلب حاجه زي دي..

دخلت عليها لقيتها طيزها مفتوحه و مرفوعه قدامي.. ضربتها عليها من غير ما هي تشوفني.

حنان : ااااه. كدا يا سيدي تخضني. اهي زعلانه منك..

انا : هي مين..

حنان : يوه يا سيدي.. ما تفتح مخك بقا.. طيزي طبعا..

انا : طب تسأليها اصالحها ازاي..

حنان : هي طيبه بترضي باي حاجه.. جرب بس..

نزلت وطيت على طيزها الحس فيها بجنون من كلامها.. حنان مختلفه عن الستات من المستوى بتاعنا.. قعدت الحس وابعبص فيها.. فتحت الزيت ونقطت على طيزها كلها.. بدأت طيزها تلمع مع اضاءه الاوضه وبدأت أدلك طيزها كلها وانا ببعبص فيها..

حنان : اووووووف.. يا لهوي... بتعرف تصالح اهو يا سيدي.. اااااااااااااااااااه كفايه بقا انا كسي ولع. نيكني في كسي وبعدين طيزي.. لا نيكني في اي مكان.. وحشني الزب قوي.. اااااح

بدأت أوسع خرمها.. وخرمها مستجيب لصوابعي.. و عضلة خرمها بدأت تلين وتفتح وتقفل مع أصوات خفيفه من ضغط صوابعي جوا.. وقفت وراها و بدأت احط زبي على خرمها و ادعك راسه.. وبدأت اضغط براحه واحط من الزيت.. وهي لفت ايديها تشد الفردتين عن بعض علشان الخرم يفتح اكتر.. وفي لحظه راس زبي بدأت تدخل..

حنان : اايح اييح.. انا هحزق يا سيدي وانت تدخل براحه.. اااييح اااييح ايوا دخل بقا واحده واحده.. اااااااااااااااااااه وقف كدا.. طلع ودخل تاني وانا بحزق.. اييح اييح.. ااااه دخل بقا لجوا.. اووووووف على زبك.. رفيع بس ناشف.. احححححح دخل خالص.. دخل كمان.. ايوا كدا.. استنى بقا...

ولقيتها بتلف طيزها حوالين زبي يمين وشمال وتحت وفوق و كأنها بتلف علشان توسع طيزها من جوا... لفت حوالين زبي بخرمها اكتر من مره..

حنان : كدا تمام يا سيدي.. نيك بقا.. مش نفسك في طيزي من زمان.. نيك يا نور عيني.. نيك طيز حنان

انا : يخربيتك يا حنان.. دا انتي طلعتي مصيبه. كل دا يطلع منك.. دا انتي تعلمي بلد.

حنان : متكسفنيش بقا يا سيدي.. مش بتعلم من الستات وكلامهم.. و الوجع بيعلم يا سيدي.. يلا بقا..

بدأت انيك في طيز حنان و النيك فيها أسهل من طيز سهير.. طيزها سخنه من جوا قوي.. وصوتها و الشرمطه الشعبي بتاعتها بتهيج لوحدها.. بدأت ازود سرعه في نيك طيزها و طيزها قدامي كبيره و بتلمع من الزيت..

حنان : اححححح اااااااااااااااااااه نيك قوي.. زبك سهل علي طيزي.. وحنين.. دخل بقا قوي. اي اي.. مش كدا.. خليك حنين علشان تلاقيها تاني ولا مش ناوي تزور تاني. (وضحكت)

انا : انا مش هسيبك طول العمر.. طيزك نار يا بت.. كان عندي حق. انتي تتناكي في كل حته فيكي.. اااااااااااااااااااه

حنان : اووووووف يا لهوي.. عندك حق يا بت يا سعاد. اااااااااااااااااااه اوعي تنطر يا سيدي و تسيب كسي.. اححححح.. رجلي تعبت يا سيدي.. هنام على بطني..

انا : حطي مخده تحت بطنك..

حنان : ودي تفوتني.. الظاهر انك فاكرني غشيمه وهبله.. ( وضحكت)

نامت على المخده وشدت طيزها برضو بايدها علشان حجمها.. و انا ركبت فوقها ودخلت زبي بأيدي و نزلت واحده واحده لغايه ما دخل كله في بطنها.. وهي سابت ايدها و حطيتها على صدرها من تحت.. وانا نمت فوقها و بدأت ابوس ضهرها و الحسه..

حنان : اخخخخ ايوا كدا.. ركبي تعبت من الكلابي دا (وضحكت)

بدأت الحس ضهرها الطري جدا.. المقسوم و زبي في طيزها. كل ما يخرج تدخله بايدها.. لغايه ما صرخت..

حنان : كفايه بقا يا سيدي.. نفسي ادوق في كسي بقا حرام..

انا : ماشي يا حنان.. هروح اغسل زبي و ارجعلك..

حنان : مستنياك يا عنيا.. مش عارفه يا ولاد بعد ما تعودني على كل دا هعمل ايه..

انا : ومين قال اني هسيبك.. هو فيه اهبل يسيب الحلاوة دي..

حنان : لما ترجع الهانم هتنسي حنان واللي جابوا حنان يا سيدي

انا : بكرا افكرك..

حنان : بجد يا سيدي.. مش هتسبني ولا تزهق..

نزلت بوشي على وشها وهي مرجعه رقبتها لورا بتكلمني.. و مسكت شفايفها بوس و مص و عض وهي اندمجت معايا جدا.. و شدتني عليها.. ولفت جسمها.. بقيت نايم فوقها..

حنان : نيكني دلوقتي مش قادره.. المناديل اهي و المايه اهي. اشطفه وانا همسح البلاط.. مش قادره اصبر..

انا : دقيقه يا حنان.. الحمام اهو يا مجنونه..

روحت الحمام بسرعه و غسلت زبي و رجعت ليها.. لقيتها فاتحه ايديها ليا علشان انام في حضنها و انيك كسها..

حنان : تعال بقا و دوق طعم النيك في كسي.. انا كسي مش متهان و واسع... لا هيعجبك.. ايوا تعال كدا.. ركب بس و انزل عليا... ااااه.. براحه.. انت بتدخل بسرعه كدا ليه..

انا : مش بتقولي مشتاقه.. علشان تحسي بيه و متنسيش ابدا.

حنان : هو انا كنت نسيته يوم ما دخلت عليك وانت نايم مع الست هانم.. دا انا من امبارح واللي حصل في المطبخ و وانا هموت و اجربه..

انا : يعني انتي كنتي لابسه و قاصده

حنان : نيك الأول وبعدين اقولك.. بدل ما ينام جوا كسي..

زبي نصه في كسها كنت بحركه حركه بسيطه وانا بتكلم معاها.. و لما قالت نيك بدأت اتحرك وادخل زبي في فرن.. فرن دي كلمه قليله على نار كسها الغرقان.. بدأت انيك جامد وبيوضي تخبط في جسمها من تحت وهي رفعت رجليها ولفتهم حوالين ضهري و شدتني عليها تبوس فيا..

حنان : اححححح... ناشف قوي.. نيكني كتير.. عايزه اتناك.. ااااه كمان يا سيدي... كمان... يا لهوي يا لهوي... كسي لسه فيه الروح.. اااااااااااااااااااه... ارزع جامد.. اااااااااااااااااااه.. كماان شويه.. لفه جوا وانت بتدخل.. عايزه المسه بكل حته في كسي.. اااااح اووووووف على الزب بتاعك.. اسرع بقا انا هرمي... عايزه لينك برا انهارده.. اااااااااااااااااااه

انا : انا عايز انزل جوا يا حنان.. مش قادر

حنان : لا يا سيدي.. اااااااااااااااااااه... مش عامله احتياط.. اقولك تعال هاتهم في بوقي بعد ما ارمي انا.. نيكني بقا اااااااااااااااااااه.. اووووووف انا هرمي هرمي هرمي.. ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه يا كسي... اااااااااااااااااااه... اهم اهم اهم هنزل يا سيدي.. اااااااااااااااااااه

لقيتها رفعت ضهرها و نزلت تاني وهي بتصرخ... و سكتت..

حنان : يا لهوي... كنت هموت على نيكة زي دي من زمن.. تعال في بوقي بقا.. عايزه اريحك...

بدأت اطلع فوق بوقي... و بدأت ترفع راسها و انا مسكت راسها قدامي وبدأت انيك في بوقها.. لسانها بيلعب حوالين زبي وشكلها وهي مش قادره تفلت هيجني اكتر..

انا: اااااااااااااااااااه هنزل يا حنان.. اااااااااااااااااااه ياااااااه اااااااااااااااااااه...

ونزلت كمية لبن غريبه في بوقها و شدت راسها بعيد تكح.. و اللبن بينزل من بوقها على شفايفها.. منظر مش هنساه طول حياتي.... مسحت اللبن اللي بينزل و بوقها مسحته.. و انا اترميت جمبها على السرير.. قعدت جمبي.. و تحط ايدها على صدري..

حنان : يسلمك و يحرسك و يسلم شبابك و عافيتك..

انا : مبسوطه يا حنان..

حنان : ودا سؤال برضو... هو انت مشفتش بنفسك ولا ايه.. تعرف الحركات اللي عملتها امبارح دي.. تكفيني منك يا سيدي.. وابوس أيدي وش وضهر.. لكن اللي حصل انهارده دا ولا في الأحلام...

انا : هفضل معاكي طول ما انتي هنا معانا.. وحتى لو مشينا في اي مكان.. تيجي معانا.. و لو على اختك.. أنا هقول لسهير تنقلها معانا... الا صحيح.. انتوا المكان بتاعكم دا ملك..

حنان : ملك ايه يا سيدي.. دا اوضه بالمنافع إيجار..

انا : منافع.. يعني ايه منافع..

حنان : يوه.. صحيح.. وانت هتعرف منين.. منافع يعني حمام وصاله.. و البوتجاز في الصاله.. بيسموها عندنا. اوضه بمنافعها.. (وضحكت)

انا : اممممم... طب وليه متجيش انتي واختك تقعدوا هنا و تستقروا هنا..

حنان : مينفعش يا سيدي.. الواحد مش برتاح غير في مكان له لوحده.. حتى لو شبر في شبر..

انا : ما انتي هتاخدي الاوضتين اللي ورا الفيلا و معاهم حمام.. سيبي بس انتي الموضوع دا و انا هفكر فيه..

حنان : لا يا سيدي... خليني على راحتي.. حتى احس اني بغير مكان كدا.. مش الشغل هو السكن..

انا : براحتك يا حنان... بس فكري..

لقيت التليفون بيرن.. افتكرت الرساله بتاعة خالتي.. لقيتها هي فعلا..

انا : قومي انتي يا حنان خدي الحمام بتاعك و جهزي الحمام ليا.. و بعدين شوفي بقا اي رقم مطعم ونطلب منه اكل نتغدى..

حنان : رقم ليه يا سيدي.. انا عامله حسابي.. و طابخه وانت نايم.. هقوم انزل استحمي و اجهز...

انا : تمام تمام..

بصيت في التليفون تاني.. لقيت خالتي مصممه على الرن..

انا : ايوا يا حبيبتي.. اه كنت مريح شويه.. ليه.. لا مش هخرج انهارده.. نتقابل؟؟ ليه فيه حاجه.؟ اومال نتقابل برا ليه..؟ طيب لما هو عادي.. ما تيجي يا حبيبتي بالليل.. سوسو مسافره اصلا..

اوكي.. اتفقنا.. لو عرفتي تيجي بالليل بعد المشاوير دي تعالي.. انا سهران.. باي يا حبيبتي..

قفلت معاها المكالمه.. وقعدت افكر.. يا ترى هي عايزه ايه.. مصممه اننا نتقابل برا ليه.... وفرحت ليه لما عرفت ان سوسو مسافره.. وانا سرحان لقيت حنان بتنده عليا ادخل الحمام لأنها جهزته.... دخلت الحمام و اخدت الحمام بتاعي..ولبست و نزلت للغدا..... اتغديت و بوست حنان في خدودها بوسه.. و قلتلها صحيني وانتي ماشيه.. وطلعت فوق تعبان و نمت..

حنان : يا سيدي اصحى بقا.. يا سيدي.. يوووه هتاخر كدا..

انا : فيه ايه.. ايه اللي حصل...

حنان : قوم يا سيدي بقا.. بقالي ياما بصحي فيك.. نوم العوافي يا سيدي.. الست هانم اتصلت من برا وسألت عليك قلتلها نايم.. قالت أسيبك وهتتصل تاني بالليل.. قوم بقا انا متأخره وعايزه اروح..

انا : ماشي يا حنان.. روحي انتي. انا صحيت.. اقفلي بوابه الفيلا وانتي خارجه..

حنان : مش عاوز اي حاجه قبل ما امشي. اجهز عشا ولا حاجه

انا : لا لا.. هبقا اتصرف انا...

حنان : طب اشوفك على خير.. قوم بقا وفوق كدا..

انا : حاضر..

مشيت حنان وانا بدأت اركز شويه.. مسكت التليفون.. لقيت رنات من سهير و خالتي رنت.. و رساله منها.. اتصلت عليها..

انا : ايوا يا حبيبتي.. معلهش كنت نايم.. اه مشيت اه.. اوكي مستنيكي.. باي

دخلت الحمام غسلت وشي و طلعت عملت قهوه و ساندوتش و قعدت اشرب القهوه.. سمعت صوت عربيه خالتي وهي بتضرب كلاكس.. طلعت فتحت.. ودخلنا

سناء (خالتي) : ايه يا سامر.. كل دا نوم.. مالك..

انا : ولا حاجه.. منمتش امبارح كويس. ونمت بعد الغدا.. انتي عامله ايه و سالي عامله ايه.

سناء : كويسين.. وسهير مقلتش ليه انها مسافره..

انا : السفر جه فجأه.. عرفت انا بالليل.

سناء : ترجع بالسلامه..

انا : اعملك ايه تشربيه.. نسكافيه ولا عصير

سناء : لا انا عايزه كأس من البتاع دا.. علشان اعرف اتكلم..

انا : غريبه.. معرفش انك بتشربي..

سناء : هو انت تعرف ايه اصلا. انت متعرفش ولا حاجه.. انا اللي علمت سهير الشرب دا اصلا.. بس بطلت من فترة..

انا : ازاي معرفش حاجه.. تقصدي ايه..

سناء : هات بس الازازه و تعال نقعد فوق.. انت قفلت البوابه..

انا : ايوا. بس مين اصلا هيجي دلوقتي.

سناء : زيادة تأمين.. و سهير حبايبها كتير. ( وضحكت).

استغربت من طريقة كلامها على سهير. و من اللبس اللي هي لابساه.. لابسه فستان سهره اسود جنان عليها. مجسم جسمها و جزء من صدرها باين. وحاطه ميكب كامل.. قلت يمكن جايه من حفله ولا حاجه.. وعموما انا مش بشوفها الا بالنهار غالبا بلبس الشغل.. جهزت الحاجه و حطيتها على صنيه وهي طالعه على السلم قدامي.. ماشه بطريقه مغريه جدا.. قلت ممكن كل دا توهمات علشان اليومين اللي فاتوا جربت الجنس.. وبعدين دي بنتها متجوزه.. يعني اكيد مش تقصد.. طلعنا دخلنا أوضة التلفزيون.. وقعدت..

سناء : اعملي كأس دوبل بقا..

وحطت رجل على رجل و الفستان اترفع و جزء من فخادها ظهر.. وهي متابعه الارتباك اللي انا فيه.. جهزت الكاسين وقعدت في كرسي قصدها وهي قاعده على كنبة الصالون.. بدأت تشرب وخصلت الكأس وهي ساكته.. قلت افتح معاها الكلام وانا بشرب الكأس بتاعي.

انا : فيه ايه بقا.. اتكلمي..

سناء : بص يا سامر انا مبقتش صغير و لازم تعرف الكلام اللي هقوله ليك دا...

انا : اوكي.. اتكلمي..

سناء : سامر.. على فكرة سهير مش امك.. ولا اللي في الصوره دي ابوك.

انا : ايه الكلام اللي بتقوليه دا.. ( عملت نفسي مش عارف علشان اعرف هي عايزه ايه)

سناء : هي دي الحقيقه يا سامر.. ابوك وامك مش دول..

انا : انتي شكلك سكرانه..

سناء : ولا سكرانه ولا حاجه.. انا عارفه بقولك ايه.. سهير مش امك ولا فهد ابوك.. الاتنين مخلفوش اساسا..

انا : اومال انا جيت منين.. ( بضحك)

سناء : انت مفكرني بخرف.. لا يا سامر.. انا اول مره اتكلم معاك بجد.. انت جيت هنا كفاله من ملجأ..

انا : انتي بتقولي ايه.. انتي اكيد بتخرفي..

سناء : دي الحقيقه اللي لازم تعرفها.. انت مش ابن سهير ولا انا خالتك ولا دا فهد ابوك..

انا : اومال انا ابن مين. مين اهلي وفين..

سناء : اهلك انا الوحيده اللي اعرفهم.. حتى سهير متعرفش عنهم حاجه.. انا اللي وديتهم الملجأ دا.. وانا اللي شفت اهلك وعرضت عليهم الموضوع.. اهل ابوك.. قلتلهم انتوا ظروفكم مش كويسه والولد هيتبهدل. احسن يتربى في مكان نضيف مع ناس كويسه. وهما اقتنعوا.. وانا ظبطت مع صاحبتي في الملجأ و هما دخلوك على اساس انك ملكش اهل.. و صاحبتي هي اللي اقنعت سهير بيك.. بعد ما قالتلها دا اهدي واجمل ولد هنا.. و طبعا كنا مظبطينك لما كانوا رايحين. فهمت..

انا : انتي بتقولي ايه.. ايه التخريف دا..

سناء : عايز تتأكد.. خد. ( طلعت صوره ليا وانا صغير مع أهل ابويا الحقيقين.. ناس بسيطه جدا.. في مكان فقير جدا..)

انا : دا انا.. مين الناس دي...

سناء : دول اهل ابوك.. ناس فقيره جدا. و اخت ابوك كانت شغاله عامله عندنا في البنك قبل ما كلهم يسافروا الصعيد غالبا