اوتوبيس الغلابة سر عذابى

Story Info
اوتوبيس الغلابة سر عذابى
36.8k words
0
3
00
Story does not have any tags
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

اوتوبيس الغلابة سر عذابى

كل الاحداث الجنسية فى القصة تحصل بين افراد فوق سن الثامنة عشرة و لا يوجد اى جنس بين افراد اصغر من هذه السن فى القصة

There is no underage sex in my story.

في يوم أتيت من العمل مجهدة جدا وألقيت السلام ع من ف المنزل وقلت لهم اتركوني ساعة من الزمن لكي استريح من المجهود طيلة اليوم وبدون نزع ملابسي جلست ع سريري واريحت ظهري وتذكرت ما حدث معي اليوم في المواصلات; وانا قادمة الي منزلي وشرد تفكيري فيمن يلمس يدي ومن يلمس جنبي ومن يلمس مؤخرتي ويغوص بها وسط سكون تام ولا احد يري ما يحدث من شدة الأزدحام في الأتوببس وبدون ان اشعر وضعت يدي ع كسي اتحسسة وتركت يدي تفعل ما تشاء لكي ينول كسي بعض من ما حدث اليوم ولا اعلم كيف فكرت في ذلك رغم الاحتكاك يحدث بعض الايام القليلة ولكن هذا اليوم فارق كبيرآ جدآ ولم ادري بنفسي غير بصوت امي تريد ان تطمئن ماذا بي وقلت لها شئ العمل كان كثيرآ اليوم وكنت مجهدة وعندما غفلت عيني قليلآ ارتحت كثيرآ فقالت امي افيقي الغداء جاهز من أجلك في الصالون واكلت وانتظرت مع اهلي بعض الوقت واستأذنت منهم للدخول للنوم لكي افيق في الصباح الباكر ونمت وعند استيقاظي; حسيت ببلل من تحتي تذكرت ما حدث في الاتوبيس ومن شدة تفكيري به حلمت به أيضآ أعتذر عن إطالة المقدمة ولكن ذلك من اجل المعرفة.............

ابطال القصة

ناهد : صاحبة القصة 26 عاما

سعيد : ابو ناهد 50عاما

جمالات : ام ناهد 47 سنه

سماح : الاخت الوحيدة لناهد وبعمر ال18 عام

سعد : 35 سنه

سامح : 27سنه

وبقيت الشخصيات سنعرفها من خلال القصة

الجزء الأول

هاي ازيكم عاملين ايه انا ناهد واكيد عرفتم الي حصل في المقدمة انا بنت ملتزمة جدآ من اسرة متوسطة جسمي مقارب لجسم نرمين الفقي كدة انما جسم ماما تقدروا تقولوا نرمين الفقي بعينها بابا راجل غلبان ع اد حالة وسماح مجنونة شوية مدلعنها علشان اخر العنقود انا بشتغل في مصنع ملابس 10 ساعات بمرتب كويس شوية وانا من الفلاحين قرية بسيطة كدة وصغيرة بروح الشغل في اتوبيس الصبح وباجي بردة في اتوبيس وانتم عارفين الصبح بيبقا عامل ازاي وبعد العصر عامل ازاي زحمه اخر حاجة في اليوم الموعود اياة كان عندي شغل جامد في المصنع ولسوء حظي بعد مخلصت شغلي وركبت الاتوبيس كان زحمة اوي ملقتش حد يقوم واقعد مكانة وبصراحة اتحرجت اقوم حد من مكانة والاتوبيس اتحرك والزحمة طبعا ذايدة وفي المطبات انتم عارفين ال بيحصل انا كنت مزنوقة بين 4 شباب ومكنتش عارفة اتحرك بدا الأمر عادي اول مطب لقيت ال حط ايدة ع ظهري لمواخذة يا انسة كان هيرمي جسمه عليا لمؤاخدة يا أنسة وجة مطب عالي لقيت نفسي مزنوقة وجسمي من ورا كلة اترمي ع الشاب وحسيت ببتاعه كان واقف جامد هيدخل في طيزي لولا العباية والبنطلون الجينز كان زمانه فتحني قولتلة اسفة مردش عليا لقيت الشباب باصولي وغمزوا لبعض وال ورايا قالي متقلقيش محدش شايف حاجة ننبسط كلنا ونتمتع لمسات وبس ولسه هشتمه لقيت حاجة بتغزني في ظهري زي السكينة كدة طلعت مطواة بصتلة بصت استعطاف مسئلش فيا وغمز لصاحبة ال قدامي لقيت نفسي برجع لورا وحط المطواة في جنبي وقالي سيبي نفسك يمتلقيهاش بصراحة انا خوفت قوي وقولت في نفسي مدال محدش هيضرني لقييت ال جنبي مسك ايدي وحطها ع بتاعه شديت ايدي رجعها تاني بس شدها المرادي جامد قولت ف عقل بالي متعه تفوت ولا حد يموت لقيت نفسي بحسس ع بتاعه وقالي مانتي ماشية حلو اهو اومال بتعاندي لية مكلمتش ولا قولت حاجة لقيت الي قدامي لف بجانبة وبقي عيني في عين ال جنبي مبقتش عارفة ايد مين وبتاع مين ومكنتش حاسة بنفسي الا لقيت الناس بتفوقني في اخر محطة وال بيديني اشرب وانا مش فاهمه حاجة خالص قولت ليهم في ايه حصل قالوا منعرفش لقيناكي وقعتي من طولك وغرقانه ماية عرفت بعد كدة اني عملتها ع نفسي من كتر الخوف زائد مية شهوتي ولقيت ست قعدتني جنبها; وقالتلي متزعليش يابنتي دول ولاد كلب ومحدش يقدر يعمل معاهم حاجة بصتلها باستغراب وخوف قالت متخافيش انا شوفت كل حاجة ويعتبر معظم الاتوبيس شاف بس كويس ولاد الوسخة محدش عاراكي خالص ببص ف وشوش الناس لقيتهم منزلين وشهم في الأرض ومش قادرين يبصولي; عنايا دمعت وفضلت اعيط وواحدة ادتتي ازازة مية اغسل بيها وشي وغسلت وشي وفوقت شوية ونزلت وكنت خايفة امشي لقيت عربية بحمار بتاعت واحد جارنا وركبت معاه وروحت البيت وانتم عارفين بقي ال حصل ولما صحيت من نومي ع الساعه 5ونص الصبح دخلت اخد شور واطمن ع نفسي لقيت نفسي غرقانة وريحتي تقرف وكويس محدش لمسني لمسة غلط من تحت; تفقدني عذريتي وانا باخد شاور ايدي راحت ع كسي وبقيت بفتكر ال حصل وبنزل شهوتي وقررت اخرج الموضوع دة من دماغي ولبست ونزلت شغلي واانا مروحة بردة لقيت ال4 شباب في الاتوبيس وكذا يوم بردة كل يوم بنت شكل بصراحة كنت بهيج اوي وقولت جوة نفسي يابختها وكرهت نفسي وقرفت منها ع الاحساس ال وصلتلة ومش عارفة هتوديني لفيني وروحت وبيتي وانا حاطة في دماغي اني لازم اكسر نفسي قدام نفسي ولازم اعرفهم هما مين وانتقم منهم واحد ورا واحد حتي لو وصلت اني افقد شرفي وفضلت افكر في خطة لقيت خطة حلوة جدا عجبتني اوي ولازم ادرسها علشان مغلطش غلطة لقيت اختي دخلت عليا

سماح : الجميل سرحان في ايه

ناهد : ولا حاجة

سماح : ازاي انتي بقالك ساعه جوة ومحدش سمعلك صوت ولا خرجتي حتي في حاجة تعباكي

ناهد : لا مفيش

سماح : وحياة سوسو عندك

ناهد : زعقتلها وقولتلها قولتلك مفيش زفت >

ومن علو صوتي ماما سمعتني

ماما : في ايه مالكم وانتي بتزعقي لختك ليه

سماح :; انا غلطانه اني بسئلها مالك راحت مزعقالي

ناهد : معلش يا ماما انا اسفة من فضلكم سبوني لوحدي

ماما : لا انا مش هطلع الا لما اعرف مالك

ناهد : مافيش مخنوقة بس شوية بسبب الشغل

ماما : مخنوقة انتي زي ميكون ميتلك حد في حد عملك حاجة او حد اتعرضلك قوليلي نلحق نتصرف

ناهد :; ايه الي بتقولية دة طبعا لا مفيش حاجة من دي حصلت

ماما : اومال في اي بالظبط

ناهد : شوية مشاكل في الشغل والمدير مزعقلي ومخنوقة بسبب كدة

ماما : لا انتي بقالك كام يوم ع كدة حتي مبقتيش تقعدي معانا زي الاول يابنتي اتكلمي انا امك حبيبتك ال ملهاش غيرك

ناهد : يا ماما اطمني لو في حاجة اكيد هقولك ويلا بقي من غير مطرود وطفوا النور علشان عايزة انام

ماما : مش هتصلحي اختك

ناهد : بكرة هشتري ليها حاجة حلوة دي حبيبتي ومبتزعلش

ماما : ر**** يهديكم لبعض

ناهد : ي*****

فضلت صاحية شوية وعيني راحت في النوم حلمت نفس الحلم واول مصحيت لقيت نفسي غرقانه بردو قومت اخدت شاور سريع ولبست هدومي وقررت خلاص لازم انتقم وانفذ الخطة باسرع وقت وقولت وقتها لازم اول حاجة محدش يعرفني واجمد شوية وابطل خوف وقررت اني ******* الجزي الثاني بقي رايكم في القصة يهمني ردكم هيخليني اكمل

الجزء الثاني

; يا تري كنت بفكر في اي ف الحلقة الي فاتت هنعرف كل حاجة بالتفاصيل

ناهد : صباح الخير با أحلي بابا

سعيد : يا بكاشة لسة فاكرة ان ليكي اب تسئلي علية

ناهد : يوووة بقي يا سي بابا

سعيد : لمضة وهتفضلي لمضة طول حياتك نفسي بقي افرح بيكي قبل ما اموت

ناهد : كل لما تشوفني تقولي كدة عرفت لية ببطل اسئل

سعيد : يعني انا غلطان اني نفسي افرح بيكي واشيل عيالك

ناهد : لا يابابا مش غلطان انا بس مبحبش اسمع سيرة الموت دي لاني مش عارفة هعيش من غيرك ازاي

سعيد : عاملة ايه في شغلك وايه المشاكل ال عندك

ناهد: هيا جمالات مبيتبلش فبؤها فولة

سعيد : تعالي اسمعي بنتك بتقول اي

جمالات : سبيها انا مبكلمهاش مزعلاني ومزعلة اختها امبارح

ناهد : الجميل ميقدرش يزعل مني ماشي يا جوجو ويلا بقي هسيبك علشان الحق الاتوبيس

جمالات : بكاشة طالعه لابوكي بتاكلوا بعقلي حلاوة خلي بالك من نفسك

ناهد : استلمها بقي يا سي بابا

سعيد : ما يقدر ع المفتري غير ربنا

سبتهم ومشيت وقولت اركب الأتوبيس وانا اصلا ماشية مقررة اني اروح اخد اجازة 3 ايام وبدعي انهم يوفقوا

ودخلت علي استاذ سعد المشرف

ناهد : احم احم ممكن ادخل

سعد : ادخلي يا لمضة لولا انك بنت الغالي

ناهد : ها بقي في ايه

سعد : ولا حاجة يا عمنا مشوفش وشك الا لما تكوني عايزة حاجة

ناهد : معلش استحملني اليومين دول مخبطة معايا شوية

انا بس كنت محتاجة اجازة 4 ايام اريحه فيهم اعصابي

سعد : 4 ايام في الظروف دي صعبة ناهد اقدر اديكي يومين بس كل ال اقدر اعمله

ناهد : معلش خليهم 3 بس

سعد : هما يومين بس انتي عايزة سامح يرفدني ولا يجازيني

ناهد : خلاص ماشي انا هقول لسعيد وهو يتصرف معاك

سعد : ابقي سلميلي عليه هتشتغلي النهاردة ولا ايه الوقت بيضيع

ناهد : لا اعملي الأجازة واستني استاذ سامح يمضيها وامشي علي طول

سعد : ماشي يا لمضة خدي اهي

اخدت ورقه الاجازة من استاذ سعيد وفضلت مركونة برا بتاع ساعه وشوية لحد مأستاذ سامح يشرف وف دماغي 100 سؤال وسؤال بس ماجلة كل حاجة لحد ماخد الأجازة بس وصورة ال4 شباب مش عايزة تفارقني نهائي ومش عارفه انسي ال حصل وبصمم اكتر اني اجيب حقي واحط راسهم في الارض ولاد الكلب دول

سامح : انتي قاعدة هنا بتعملي ايه

ناهد : مستنية حضرتك

سامح : طب تعالي ادخل سايبة شغلك وعايزة ايه

ناهد : بعد ازنك يا استاذ سامح انا محتاجة اجازة كام يوم كدة اريح اعصابي لاني تعبانه نفسيا وعصبيآ

سامح : م انا قولتلك علي الحل انتي الي دماغك ناشفة

ناهد : ارجوك بلاش نتكلم في الموضوع دة تاني

سامح : يابنتي انا رايدك في الحلال هو انا بقولك حاجة غلط

ناهد : طيب امضيلي علي الاجازة ووعد مني لما ارجع هتلاقي حاجة تفرحة

سامح : مع اني مبصدقش الحريم علشان ملهمش كلمة بس علشان خاطر عيونك عايزة كام يوم

ناهد : انا قولت لاستاذ سعد 4 ايام عطاني اتنين بس

سامح : سعد دة غبي مش بيراعي ظروف حد خلاص يا ستي اقطعي الورقة الي معاكي وخدي اجازة اسبوع بمرتب كمان

ناهد : لا كتير اسبوع انا عايزة 4 ايام بس

سامح : علشان تعرفي تفكري كويس رغم ان المصنع هيفتقدك مفيهوش حد زيك بس صحتك بالدنيا

ناهد : معلشي خليها 4 ايام بس ومتقلقش

سامح : ماشي وادي 4 ايام وعلي فكرة لو موافقتيش مش هسيبك في حالك هفضل ارخم عليكي بردو

ناهد : ماشي يا رخم

سامح : ايوة بقي يام لسان طويل

ناهد : يلا باي علشان الحق الاتوبيس

سامح : لا استني اوصلك بعربيتي

ناهد : احيية انته عايز الناس تاكل وشي وسين وجيم خليك مكانك احسن

سامح : الي يريحك وخلي بالك من نفسك هتوحشيني اوي

ناهد : يلا سلام

ومشيت ومبسوطة اني اخت 4 ايام مش يومين فترة نقاهة حلوة

وانا ماشية لقيت نفسي بفكر في سامح

سامح انسان كويس ومن عيلة كبيرة اوي وهيعيشني مبسوطة ومرتاحة في حياتي بس انا مش بينزلي من زور هحاول افكر فية بطريقة تانية يووووووة بقي انا كدة دماغي هتنفجر مليون حاجة وحاجة..... ووصلت البيت وطمنتهم اني كويسة لانهم اتفجعوا لاقوني راجعة بدري قولتلهم عطوني 4 ايام اجازة بالمرتب علشان تعبت معاهم الفترة الي فاتت دي ودخلت علي اوضتي وقولت اريح ساعتين كدة علشان افوق خلعت هدومي ولبست عباية عادية ونمت صحيت ع صوت الرخمه سماح وهيا بتصحيني

سماح : ناهد نانا اصحي يخربيتك

ناهد : ايه الغباء دة حد يصحي حد كدة

سماح : انتي الي فيه ايه وايه الي قولتية دة وانتي نايمة

ناهد : قولت ايه يابت

سماح : ولا حاجة يلا قومي علشان نغير الملاية مكان الفطيرة هههههههه

ناهد : يلا يارخمه من هنا

وببص ع هدومي لقيت العباية مبقعه ولازقة في كسي وافتكرت اني نسيت البس الاندر يلا بقي فوقي يناهد وقومي خدي دش انتي داخلة علي هم تقيل

قومت اخت دش واكلت لقمة مع بابا وماما وسماح وقعدنا نتفرج علي التلفزيون كان يوم خلص ع الساعه 9 بالليل كدة دخلت علشان انام بقي زي متعوت وشغلت النور وجبت ورقة وقلم وحسبتها صح ازاي اوقع الشباب دي يبقي لازم اغير من شكلي شوية اليس نقاب اعمل اي حاجة مش عارفة بس رسيت علي اني انزل اشتري نقاب بس بكرة اول مصحي من النوم كدة

ونمت وصحيت ع صوت خبط الباب بتاع شقتنا بفتح لقيت سماح اترمت في حضني وبتعيط

في ايه يابت انطقي يخربيتك ايه الي حصل وماما وبابا فين

سماح : معرفش انا كنت في الدرس

ناهد : اومال مالك في ايه

سماح : كنت راكبة الاتوبيي و4 شباب فضلوا يدايقوني ويحكوا فيا

ناهد : ينهار اسود

سماح : متقلقيش ودتهم علي القسم واتصرفوا معاهم كويس

ناهد : انتي فكرة شكلهم

سماح : ايوة فكراهم واوصفهم كمان

ناهد :طيب خشي اعدلي نفسك عقبال مالبس ونخرج سوا

سماح :انا جاية مهدودة وبصراحة خايفة اطلع

ناهد : متخافيش وغلاوتك عندي لجبلك حقك وارفع راسك فوق

سماح : لا خلاص عارفاكي مجنونة عملوا معاهم الواجب في القسم

ناهد : طيب متقوليش لحد علي الي حصل علشان ميقلقوش انتي عارفة قلبهم رهيف

سماح : عارفه يا نانا كان نفسي يكون عندي اخ راجل يحميني ويدافع عني

ناهد : اومال انا روحت فين يختي اقصلك شعري واعملة شنب هههههه

سماح : بس يبايخة

ناهد : طيب يلا

سماح : ماشي

الدنيا قفلت من وشي اكتر من ولاد الكلب دول والاتتقام والكرة ابتدوا يجروا في عروقي جهزنا وروحنا لفينا في المحلات اخترت عباية واسع سمرا ونقاب اسمر وسماح استغربت قولتلها هحكيلك بعدين بقي واشتريتلها طقم هيا كمان ولقيت الدنيا عمالة تلف بيا ببص برا المحل لقيت واحد من ال4 شباب معدي من جنب المحل وسماح لاحظت كدة وقالتلي واحد منهم اهو هما لحقوا طلعوا احييية يلا والن$$ نروح بصراحه انا خايفة اوي من كتر خوفها انا اتوترت وختها وروحت والي ذاد النيلة اكتر ان هما نفس ال 4 شباب مفيش غيرهم ومحدش قدرهم خالص كدا ووقفت قدام المرايا ومسكت شعري وقولت أحلق شعري لو ملبستهمش اندرات ********£€######

وبكدة الجزء الثاني خلص انتظروني في الجزء الثالث سامحوني بقي الجنس هيبقي خفافي في الجزء الثالث كمان المهم ان قصتي تعجبكم

وأيوووووووة بقي والجيبة ضيقة

الجزء الثالث

سعيد : هما البنات فين يا ولية

جمالات : ناهد خدت سماح وراحوا عند اختي

سعيد : طب ايه متيجي اقولك حاجة كدة على الماشي

جمالات : يا راجل انت قادر تسند طولك

سعيد : طب وغلاوت امك لوريكي

جمالات : يا راجل اعقل البنات ممكن تيجي في اي لحظة

سعيد الي يجي يجي هموتك يعني هموتك هقوم اخد دش سريع كدة عقبال متظبطي نفسك

جمالات : انت مصمم

سعيد : وحشتني اوي لبوتي

جمالات : هيهيهيهي

سعيد : قدرنا علي المفتري

; دخل سعيد ياخد دش حلو يفوق كدة ودخلت جمالات تظبط نفسها وبتقول لنفسها يمكن يكون اد كلامة المرادي ميتعبنيش علي الفاضي سابني ونام وكسي فضل يعيط

وزبة الي بيقف بالعافية حاجة تخلي الواحد تتقهر

سعيد : اوبا مين القمر دة

جمالات : يا راجل يبكاش طب والكرش دة

سعيد ; هيتناك يعني هيتناك

جمالات:........

سعيد اخدها في حضنة من ضهرها وبقي يقفش في صدرها

ويشد في حلماتها

جمالات :بالراحة يا راجل

سعيد : هو انا لسة عملت حاجة

جمالات :يا راجل متشدش كدة صدري بيوجعني

سعيد وقف قدامها وخلعها الجلبية وكانت علي اللحم فضل يبوس ويحسس علي صدرها ويقفش فية وهيا ولا كانه بيعمل حاجة راح رميها علي السرير مرة واحدة وطلع نام جنبها وقالها قومي مصي شوية قالتلة لا انجز بسرعه قبل العيال ميرجعوا قالها يا ولية خلصي مصي خلية يتصلب وهيا ضحكتلة ومن جواها نفسها تقطعهولة لانه ملهوش اي تلاتين لازمة ومصت فية شوية لحد موقف بسيط ، ودة اخرة في الوقفان قالت لنفسها دة انا حلماتي لما بتقف بتبقي اجمد منه وراحت نامت وفتحت رجليها واول مدخلة دخلتين تلاتة راح منزلهم ونام عليها كان هاين عليها تصوت وتلم عليها الناس من القهرة الي هيا فيها

جمالات ; اوعي كدة اقوم اخد دش

سعيد ؛ وانا هنام ولما البنات يجوا صحيني

دخلت جمالات المطبخ بتدور علي خيار ملفتش الا صغير وبتبص جنبها لقيت ايد هون بلستك قالت يالة ومالة احسن من مفيش وخدتها ودخلت علي اوضة بناتها وقفلت الباب عليها وقلعت هدومها وقعدت علي السرير حطت الايد في بوقها تمصمص فيها وايدها بتلعب في كسها ومرة في بزازها فضلت تعمل كدة بتاع دقيقتين تلاثة....

سماح : روحي انتي وانا هجيب حاجة من عند صاحبتي وهاجي علي طول

ناهد : ماشي بس متتاخريش

ناهد روحت ع البيت; لقيت نور الصالة مطفي قالت يبقي هما مش هنا; راحت بصت علي اوضة ابوها وامها ملقتش غير ابوها نايم ومتغطي مردتش تصحية قالت ادخل الحمام والحمام فوش اوضتها وشقتهم اصلا صغيرة وهيا معدية سمعت صوت بيتأوووة قالت يمكن اكون سمعت غلط الصوت اتكرر تاني فتحت الباب بسرعة واول مفتحت وقفت اتسمرت شافت امها حاطة ايد الهون في كسها ; وبتلعب في بزازها وبتتأوة وامها بلمت اول مشفتها هيا كمان راحت قفلت الباب بسرعه وطلعت اقعد في الصالة

امها لبست هدومها وطلعت من الاوضة موطيه وشها في الارض

ناهد :جوجو

جمالات ; نعم

ناهد ; بابا هنا ليه كدة

جمالات : اسكتي انتي متعرفيش حاجة

ناهد :طيب عرفيني. يمكن نلاقي حل

جمالات : سيبك من الموضوع ددة وانسي الي حصل وعمالة بتعيط

ناهد : طيب بتعيطي ليه دلوقتي

جمالات بعيط علي بختي المايل

ناهد : ماما انتي عودتينا اننا نبقي صحاب واي مشكلة بنحكيها لبعض

جمالات : مش كل حاجة تنفع تتحكي

ناهد : علي فكرة انا مش صغيرة وفاهمه يتتكلمي يتكلم انا واريح نفسي

جمالات :اتكلم اقول ايه

ناهد : من الاخر بابا مقصر معاكي صح

جمالات :وطت وشها في الارض ومكنتش عارفة تقول اي

ناهد :طيب تعالي نتكلم جوة علشان بابا ميصحاش فجاة ويسمعنا

شدت ايد امها معاها ودخلو الاوضة وقفلت الباب

ناهد : متعتبرنيش بنتك اعتبريني صاحبتك الجدعة الي مبطلعش سرك برة زي معوتينا ع كدة

جمالات :; مفيش حاجة يا ناهد بس كل الحكاية اني لسة صغيرة ونفسي اتمتع بنفسي والعمر مبقاش فيه

ناهد : طب بصي يا جوجو عندي حل ليكي

جمالات :بتبص باستغراب انتي يا مفعوصة

ناهد :المفعوصة دي حاسة بيكي ونفسها في الي نفسك فيه بس مستنية ابن الحلال

جمالات :هيجي متستعجليش

ناهد : لا مش مستعجلة نحل مشكلة القمر دة وبعدين كل حاجة تتحل

وفي عز كلامهم الباب خبط

ناهد : اكيد المفعوصة الصغيرة هقوم افتحلها وانتي قومي خديلك شور وبكرة هلقيلك الحل

قامت ناهد فتحت الباب وامها دخلت علي الحمام وصحوا والدهم وحضروا الغذاء ولقوا الباب بيخبط وهما قاعدين بياكلو هوا مين الي حماته بتحبة دة

قامت ناهد تفتح الباب لقت مفجأة قدامها واتسمرت مكانها

انت ايه الي جابك هنا ï؟1/2ï؟1/2ï؟1/2ï؟1/2

سعيد :; مين يا ناهد

ناهد : متكلمش علي الاجازة خالص وسببها وكدة وهفهمك بعدين... استاذ سامح يابابا مدير المصنع

سعيد قام من ع الاكل اتفضل يا باشا نورتني و**** حماتك بتحبك

سامح :ياريت تحبني يا عمي شايفة المقابلة ازاي مش زي ناس لمضة

طيب اتفصل معلش اسفة متوقعتش الزيارة ونسيت افرش الارض رملة

سعيد : عيب كدة وبطلي لماضة

سامح :متقلقش متعود علي كدة

سعيد : ماشي استحمل انت

سامح : وبعدين انتي ايه جابك هنا عند عمي سعيد

ناهد : انا هنا انت اي الي جابك اصلا وعرفت البيت منين

سعيد :عيب كدة وخشي جوة

سامح :لا عادي ي عم سعيد انا معرفش ان هيا بنتك و**** انا والدي بعتني لحضرتك

سعيد : والدك مين يا بني

سامح : والدي الحج مصطفي سعيد يا عمي سعيد

سعيد : تعال بالحضن يا غالي يابن الغالي

ناهد : طب ودة من ايه بقي

سعيد :; سيبك منها يا سامح يابني وتعالي ناكل لقمة والاكل محطوط اهو يعني حماتك بتحبك فعلا

سامح :بس ع ال@ بنتها ترضي عني يا عمي بس فعلا انا واكل قبل منزل نشرب الشاي سوا علشان لسة عندي كام مشوار كدة

سعيد :; علي كدة تعرف عمك سعد

سامح : عمي سعد ايوة اعرفة علي طول عندنا

ناهد : متفهمونا بقي ايه الحكاية

سعيد : تعالي يام ناهد

جمالات : ايوة يا سعيد

سعيد : فاكرة عمك سعيد ال كان جارنا زمان في الحارة

جمالات : ايوة فاكراها الل @ يرحمة

سعيد : دة بقي يبقي ابن مصطفي ابنه

جمالات : ازيك يا استاذ سامح

سامح : استاذ اي بقي ي طنط خلينا سامح بس وخلي البساط احمدي

جمالات : اصيل وابن اصل دي امك حبيبتي متربين سوا

سامح : طب بالمناسبة دي علشان مستعجل بس بابا بيقولك هات الجماعة وتعالي يوم الاربع عندنا حفلة عائلية كدة للغالين بس شرفنا انت والجماعه وبابا مأكد عليا انك لازم تحضر

سعيد :ماشي هشوف الظروف واجي

سامح : لا مفيش ظروف انت لازم تحضر وانتي يا ناهد خدي اسبوع اجازة ومرتبك شغال متقلقيش

سعيد ; ربن# يكرمك يابني خلاص بلغة تحياتي ويوم الاربع هنكون عندك

سامح : طيب خد العنوان اهو

سعيد : انت كدة بتشتمني العنوان عمري منساة بس الظروف بتحكم

سامح : اصيل يا عمي سعيد أستاذن انا بقي

سعيد : طب والشاي

سامح : معلش الايام جاية كتير سلام عليكم

سعيد : وعليكم السلام

كملوا اكلهم وقعدوا شوية لحد مالساعة جت 8 بالليل قامت ناهد وقالت ليهم انا هقوم اخد دش واريح شوية

سعيد: يسهلوا بقي اسبوع اجازة دة ابوكي معملهاش

جمالات : مستكتر علي البنت ترتاح

سعيد :عيب انا بهزر مش هخلص من لماضتكم دي ابدا

قامت ناهد وحضرت هدومها ودخلت ع الحمام وقلعت الهدوم ووقفت قدام المرايا وبصت اجسمها لقيت نفسها مهملة جدا قررت انها تتخلص من كل البلاوي الي علي جسمها ونضفت نفسها وكلوا تمام واستحمت ودخلت قعدت ع السرير

_________________ ناهد :بجد يا سامح الي انت بتقولة دة

سامح : بجد انا بحبك ورايدك من زمان من قبل معرف اننا قرايب وانتي ايه بقا يا نانا

ناهد : بصراحه مش عارفة علشان مضحكش عليك بس فعلا انا هفكر

سامح :طيب ممكن تسمحيلي بطلب بسيط

ناهد : طلب اي.!

سامح : ممكن تيجي في حضني لثانية بس

ناهد :انت بتقول ايه وازاي تطلب حاجة زي كدة

سامح : انا بطلب الطلب مرة واحدة بس هكررة تاني انا محتاج اكون في حضنك لثانية

ناهد فردت ايديها راح سامح شددها ووخدها في حضنه هو انا بحبك من زمان بحبك من قبل مشوفك بحبك وبعشقك وانتي مش حاسة بيا ردت عليه وقالتلة انا بفكر ولسة عندي وعد

سامح :طيب بصي في عنايا كدة

ناهد :لية

سامح : بصي بس من غير لية دي

;بصت ناهد في عنية محستش بنفسها الا بشفايفها مع شفايفة بيتخانقوا وغابت لي بوسة جميلة جدا حست في لحظة انها كانت محتجاها من زمان اوي وسامح نزل ايدية علي ظهرها يحسس علية وكل دة وهيا مش حاسة بنفسها وسايبة نفسها خالص لحد مساب شفايفها وجة عند ودنها ورجع الطرحة لورا شوية كدة وقالها بحبك وعضها من ودنها عضة رومانسية خفيفة كدة راحت اترمت في حضنة اكتر وانا كمأاااااان بحبك.

سامح : انتي قولتي ايه

ناهد : قولت بحبااااك

سامح قعد ع كرسي وناهد واقفة قدامة قالها انا مش مصدق وداني ولا عنايا حاسس اني بحلم

ناهد : لا مبتحلمش انت في حقيقة

سامح شدها علية وقعدا علي حجرة وخلاها تنام علي كتفة وبعد شوية حست ناهد بحاجة متصلبة تحت طيزها عرفت ان دة زبة وهاج عليها قررت انها تبتدي في الخطة وتجرب مع سامح الاول من غير ميلمسها ويشوف الي تسمحلة بيه هيا وبس وفضلت تتحرك حركات خفيفة كدة ع رجلة وبصت في عنية وغابوا الاتنين في بوسة جظيلة جدا راح سامح رافع العباية بتاعت ناهد مبقاش خلاص قادر يقاوم حركاتها وفك سوست البنطلون بتاعه وطلع زبة وسابة وحست ناهد ان زبة ازداد صلابة بس مكنتش عارفة ان سامح طلعة مددت ايديها تنزل العباية مسكت زبة بايديها وقتها اترجفت وجسمها اتكهرب

سامح :اية مالك

ناهد : ولا حاجة مفيش

سامح : تعبتيتي اوي يا نانا

ناهد : تعبتك ازاي يعني

سامح اخد ايديها وحطها علي زبة تاني وقالها شوفتي تعبتيني ازاي

ناهد :; بكرة اريحك لما نتجوز

سامح : لسة هستني لما نتجوز

كل دة ولسة حاطط ايديها علي زبة

ناهد : قصدك ايه

سامح : ولا حاجة عجبك

ناهد : ايه الي عاجبني بالظبط

سامح : الي مسكاة في ايديك دة

ناهد : سحبت ايديها بسرعه الغبي فوقها >

سامح : طلب اخير

ناهد : خير طلباتك كترت

سامح :; انا خلاص هنفجر ممكن تساعديني

ناهد :اساعدك ازاي وهتنفجر لية

سامح : شاور ع زبة وقالها امسكيه شوية وحركي ايدك علية >