اوتوبيس الغلابة سر عذابى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

ناهد : ايوة وهكدب عليكي ليه

جمالات : طيب ماتيجي تنضمي معانا بدل مانتي مع نفسك كدة

ناهد : (بصراحه ماما نزلت من نظري اوي) لا مع نفسكم وبعدين بابا مش لسه عامل الواجب ايه الطمع دة

جمالات : هههههههه ضحكتيني وانا مكنتش عايززة اتنيلي عليكي وع ابوكي جته خيبه

ناهد : انا هنام طفي النور وانتي خارجه(نزلت تحت الملاية وغطيت نفسي)

جمالات : انتي الخسرانه

مردتش ارد عليها وقغلت الباب وراها وكنت وقتها ع اخري ازاي عادي كدة ولا همها حاجة كأنها حاجة عادية كدة ومش خايف بابا ليشوفهم انا لايمكن اسكت ع الوضع دة ابدآ بابا لو عرف ممكن يروح فيها بس مش عارفة اعمل ايه انا هنام بقي وخلاص

(فلاش باك سريع ) حوار * جمالات وسماح *

جمالات : لبوتي الصغيرة لسة صاحية

سماح : ولبوتك الكبيرة لسه طالعه

جمالات : الجميل ماله مقموص لية كدة

سماح : يعني انتي مش عارف يا ست ماما

جمالات : اوعي تكوني بتغيري من ابوكي ههههه

سماح : ازاي يعني مكنتيش جيتيلي اساسآ

جمالات :ايه رايك في القميص دة

سماح : حلو

جمالات : لا كدة الموضوع فيه ايه متتكلمي يا لبوة

سماح : مقولتليش ليه انك عرفتي ناهد بالي بيحصل بينا

جمالات : عن ايه يابت خضتيني اتكلمي في ايه

سماح : ناهد دخلت عليا لقتني بلعب ف كسي عملت نفسي خايف انها هتقولك وكدة يعني لحد مقالتلي متخافيش مانا عارفة كل حاجة بأمارة الي حصل في المطبخ

جمالات : **** يخربيتك هيا ليلة سودة كدة وهو في حاجة حصلت في المطبخ يا مفضوحة

سماح : نعم اومال هيا عرفت منين

جمالات : يالبوة يابت الوسخه مبتكتميش حاجة ابدآ سهل اي حد يوقعك بالكلام

سماح : نهار اسود انا كدة بوظت الدنيا خالص هتتصرفي ازاي يا ماما

جمالات : مش لسه هستنا للصبح انا رايحالها دلوقتي

سماح : وهتقولي ليها اي ست الكل

جمالات : اتخمدي انتي ومتقلقيش

سماح : نعم اومال انا مستنية مين

جمالات : عملك الأسود يا لبوة اترزعي لحد مجيلك

سماح : ها عملتي اي

جمالات : خلاص حليت الموضوع

سماح : بجد ازاي بالسرعه دي

جمالات : هو انا خايبة شكلك يا كسمك

سماح : ابوس كس امي اممممواة احكيلي

جمالات : لا مش وقته واتخمدي دلوقتي

سماح : يعني ايه بقا اتخمد

جمالات : عقاب ليكي علشان تتعلمي تعقلي الكلام كويس يا لبوة والمرة الجاية هتكون معانا نانا

سماح : ازاي ياماما

جمالات : بصي هنعمل خطة حلوة كدة نوقعها معانا بس ياريت تكوني جدعة وتبقي ادها

سماح : وعد ياماما اخر مرة تحصل

جمالات : الي هيحصل كالاتي.؟

***************************** وبكدة خلص الجزء التاسع ياتري ام ناهد بتفكر في ايه وايه ال هيحصل ف الحفلة ودة ال هنعرفه ف الجزء العاشر وأسف ع قلة التنسيق بسبب ان الفون مش مساعدني كويس تفاعلكم يسعدني وأرأكم تهمني

* الجزء العاشر *

جمالات : بس المهم تعملي الدور صح يا حبيبتي

سماح : حاضر بس فكرتك دى هتنفع مع ناهد اعتقد لا

جمالات : ليه كدة يا فقرية

سماح : ما أنتي عارفه ناهد أكتر مني مش محتاجة يعني

جمالات : اعملي بس ال قولتلك عليه وملكيش دعووة اتفقنا

سماح : اتفقنا طب وبابا هنعمل معاه ايه

جمالات : الل& يخربيتك فقرية ابوكي ع ابو ابوكي

سماح : طب يلا بقي ولا هنقضيها كلام

جمالات : لا هتنامي يا بيضة عقابآ ليكي

سماح : يووووووووووووووووة ماشي يا شوشو

جمالات : ولا يهزك يا لبوتي الصغيرة تصبحي ع خير.....

(^ _ ^)

ناهد : وبعدين ف النوم ال مش عايز يجي دة وفضلت أعافر ف النوم لحد الساعه 6 الصبح ونمت وع الظهر كدة صحوني علشان أقوم أفطر وابتدي أجهز علشان الحفلة وع الساعه 2 ونص كدة لقينا سامح بيخبط ع الباب ونزلنا وركبنا العربية واول موصلنا البواب فتح باب الفيلا ودخلنا ونزلنا من العربية بصراحه كنت مبهورة جدآ بالمنظر الخارجي للفيلا طوب فرعوني ورسومات جميلة جدآ وفيه جنينة جميلة جدآ

سامح : اتفضلوا يا جماعه في بيتنا المتواضع

سعيد : اتفضل انت يا بني الأول ادي للحج خبر

سامح : الحج مستنيكم ومنبه عليا متأخرش

ناهد : هيا الحفلة هتبدا متاخر ولا ايه

سامح : لا 4 دقايق بالظبط وهتبدأ

سماح : ايشمعنا 4 يعني

جمالات : هو انتي لازم تتلمضي معلش يا استاذ سامح

سامح : استاذ ايه بس يا طنط احنا اهل كدة بتزعلوني والل& خلوا البساط احمدي يا جماعه

ناهد : هنفضل واقفين برة كتير

سعيد : شكل الحفلة هتكون هنا مع ان مش شايف ناس

سامح : معلش يا عمي الكلام اخدني معاكم

ومرة وحدة كدة لقيت راجل شكلة محترم جدآ وشيك ف

لبسة بصراحة موز اخر حاجة وبعدين عرفت انه الحج

ودي كانت الصدمه بالنسبالي

الحج : وبعودة زمان يا أهل الكرم الواطي واطي بردو

وجة سلم ع بابا وخدة بالحضن... بقا يا سعيد متسئلش عليا كل الفترة دي

ليا كلام كتير معاك بعدين

سعيد : ودة الي كنت خايف منه يا صاحبي بس انت اصيل واحسن وطول عمرك

الحج : ( سلم ع ماما وبابا قالة دي بقي سماح ) ودي بقي اللمضة الكبيرة معروفة يعني

سعيد : حقك يا حج مربيها ع ايدك وهيا صغيرة

الحج : طب اتفضلوا يا جماعه البيت بيتكم تسبهم واقفين برة كدة ازت مبتفهمش

سعيد : لا احنا كننا بنتفرج ع المنظر انا مجتش هنا من سنين يا حج والشكل

اتغير اوي عن الاول **** يرحمهم الي كانوا مجمعين الكل

الحج : طيب يلا ادخلوا الأكل هيبرد وانا بطني خلاص

سعيد : هههههههههههه طول عمرك

" ودخلنا الفيلا اتوهمت اكتر من الوسع الي فيها والمناظر الجميلة ال ع الجدران وتصميمات العفش كل حاجة هاي هاي ودخلنا ع السفرة وكانوا حاطين من خيرات ربنن! كتير سفرة كبيرة ومكنش فيه غيرنا الموجودين الي في الحغلة اومال فين الحفلة دي بس وبعدين عرفت ان الحج قال كدة علشان بابا يوافق يجي لان دماغه ناشفة جدآ محجرة وبعد كدة خلصنا اكل وقومنا قعدنا ف غرفة الضيوف وانا عنايا ع الحج من تحت لتحت بطريقة متخليش حد يشوفني خالص وحصل الحوار كالأتي

الحج : هتستلمي شغلك الجديد امتي يا ناهد

ناهد : من يوم السبت وشكرآ ليك يا عمو الحج

الحج : الحق يا سعيد دي بتقولي يا عمي من امتي الادب دة معايا

سعيد : ههههههههههههههههه مش فاكرة اكيد يا حج

الحج : الايام جاية كتير هنبقي نفتكر ببس العيب مش عليها العيب عليك انت والمدام علشان مبتحكلهاش حاجة وع سعد بردة انه معرفنيش انها بتشتغل في المصنع عندي عاملة ( بيقولها بنرفزة بجد )

سعيد : اومال ايه يا حج هتشتغل مدير

ناهد : لا عادي يا حج انا اصلا كنت هرفض لاني مبحبش الوسايط نهائي احب بمجهودي اعمل الي انا عايزاة علشان اعرف ادي الشغل حقة واتا راضية عن نفسي

الحج : هتطلعي لمين يا عني طالعه لابوكي دماغكم زفت بصي يا ناهد مش عشرة يوم ولا اتنين ابويا اتولد هو وجدك ف يوم واحد ومفيش حاجة فرقتهم غير الموت وانا وابوكي كدة بردة بس الفرق اني لما ابتديت اعلي وربن! فتحها عليا بعد عني واحدة واحدة وقال ايه يا ستي خايف أفكر انه طمعان فيا

سعيد : انت لسة فاكر يا حج ميبقاش قلبك شايل مني

الحج : دي عشرة عمر يا جدع وتعالي نقعد ف المكتب ان وانت علشان نتكلم ع راحتنا مش هفضل ماسك لساني كدة كتير وانتوا في بيتكم مش محتاجين عزومة يعني وخدهم يا سامح فرجهم ع المكان كلة

سامح : حاضر يا حج تحبوا تتفرجوا دلوقتي ولا تستنوا شوية

جمالات : لا خلينا شوية كدة

سامح : خدوا راحتكم دة بيتكم

ناهد : انا عايزة اقف في البراندا اتفرج ع المنظر

سامح : طب تعالي اوديكي

جمالات : هيا الحجه فين يا سامح مش باينة يعني واختك الصغيرة بقالي كتير مشوفتهمش

سامح : مسافرين من اسبوعين يا طنط امريكا ييعملوا شوية حجات هناك وراجعين يوم الجمعه

جمالات : يجوا بالسلامه يابني

سامح : طب تعالوا ف البرندا يا جماعه نقفوا في الهوا شوية **

وطلعنا سامح ف البرندا بصراحه المنظر كان يهبل من جماله ومعرفناش قعدنا وقت اد ايه والحج جة وبابا قال يلا علشان نروح قبل الوقت ميتاخر وانا كان نفسي اتكلم مع سامح أهزأة شوية ع ال عمله من ورايا وركبنا العربية وسامح قال ثواني يا جماعه وجيلكم دخل الفيلا وبعد شوية طلع هو والخادمين ومعاهم 6 شنط لينا وبابا كان رافض ياخدهم في الاول مع الحاح الحج علية مقدرش يزعله وقال لبابا شنطتين لناهد وكل واحد فيكم ليه شنطه ليه كدة يا حج لزوم الشغل الجديد احتاجتي اي حاجة ادي نمرتي ملكيش دعوة بسعيد خالص بصراحه انا كنت مبسوطة اوي من الاهتمام الزايد وقلقت من ال وراة وبعدين وصلنا البيت وسامح طلع معانا الشنط ومرداش يدخل وندة عليا وقالي الشنطة الحمرا فيها لفة هدية محدش يفتحها غيرك بصتله بأستغراب وقولتلة حسابك لسه معايا بعدين قالي ماشي يا لمضة رغم اني معملتلكيش حاجة بس بردو ماشي وبعد كدة نزل وبابا وماما دخلوا يغيروا هدومهم وانا اخت الشنطتين بتوعي ودخلت الاودة بتاعتي لقيت سماح داخلة ورابا روحت قولتلها هش يلا برة كل واحد ع اودتة وقفلت الباب ع نفسي وغيرت هدومي وقولت افتح اشوف الشنط فيها ايه ابتديت بالشنطه الحرا لقيت فعلا فيها لفة هدية ولسة جاية افتحها لقيت الباب بيخبط ماما وسماح برة خبيت اللفة تحت السرير بسرعه وقاوا هاتي الشنط في الصالة علشان نشوفوهم كلهم وطلعنا الصاله وابتدينا بالشنطة بتاعت بابا كان فيها عبايات رجالي سعودي واطقم داخلية وبدلتين وقيها كيس ملفوف كدة بنفتحه لقينا فيه صور لبابا والحج مع جدي صور عائلسة وهما صغيرين ولقينا مبلغ تحتيهم لقيناهم 10ألف جنية في الوقت دة كان بالنسبالنا مبلغ كبير وكنا مبسوطين جدآ وبابا كان محروج ومدايق كدة وبعدبن فتحنا شنطة ماما لقينا فيها جواب من والدة سامح زوجة الحج يعني كاتبة لماما يارب يعجبوكي انا عمري ما انسا اجمل ايامنا سوا واحنا صغيرين وقالت كمان كل ف الشنطة محدش نقاة غيرها ومحدش يعرف عنهم حاجة وبنشوف الحاحة لقينا عبايات حريمي جميلة جدآ خروج وبيتي وللنوم ولقينا فيها شنطه حمرا صغيرة ماما بصت لبابا كدة وبابا قعد يضحك ويضحكها وقولتلهم متضحكونا معاكم كدة ماما قالت حجات مالكوش دعوة بيهم واتنقلنا ع شنطه سماح لاقينا فيها اطقم خروج ليها وكام بيجامه حلوة بصراحه كتت طمعانه ف واحدة بس مردتش اخده منها وسماح كانت فرحانه اوي بحاجتها الجديدة وفاضل دور شنطي ابتدينا بالشنطه البني لقينا فيها جواب بردو من ام سامح ليا وكان مضمونه ازيك يا عفريته عاملة ايه صعب انك تفتكريني بس يا تري لسة لمضة زي مانتي ولا كبرتي وعقلتي وقالت ليا كلام معاكي لما ارجع من امريكا ماما قالتلي خدي الشنطه دي دخليها في اودتك يا ناهد هنشوفوها سوا كدة لوحدينا وتعالي نشوف الشنطه التانية فيها ايه وفعلا لقينا في الشنطه التانية اطقم خروج حلوة اوي وكام فستان جميل جدآ جدآ وتحتيهم مبلغ 2000ج علشان اشتري جزم وصنادل وشنط وكدة ماما وبابا فضلوا يدعوا للحج والحاجة وانا سئلت ماما هيا اسمها ايه ياماما قالت مريم وفرحنا جدآ بالحاجة وماما قالت ف ودني لما ابوكي ينزل الورشة بكرة نبقي نفتح الشنطه بتاعت مريم لوحدينا ماشي يا ماما وبعد كدة الكل دخل ينام وانا فضلت مكاني محستش غير وبابا بيصحيني علشان ادخل انام في اودتي وصحينا الصبح ع صوت حد بينادي ع بابا وطلع واحد معاه عربية وبابا نزلة ولقينا طالع معاه وفي ايدة اكياس ياما فيها فواكة ولحوم واسماك وحجات حلوة كتير وعرفنا انها من الحج دخلنا الاحجة وشلناه وبابا عزم ع الراجل بالفطار او حتي كوباية شاي الراجل رفض وقال الحج قالي توديهم وترجعلي بسرعه عرفنا انه اسمه عم سالم سواق الحج الخصوصي وحضرنا الفطار وبابا نزل ورشتة وانا دخلت ارتب الاودة بتاعتي وافتكرت لفة الهدية ال جيبهالي سامح فتحتها لقيتها تليفون نوكيا n73 كان لسة نازل وقتها وكان غالي اوي ولقيت بردوا خط فودافون طلعت اجري ع ماما وانا مبسوطة وفرجتها ع الفون وقالت يابختك حد يرفض عريس زي دة وتعالي يالا علشان نشوف الشنطه التانية ****

وبكدة خلص الجزء العاشر اتمني انه يكون عجبكن تفاعليكم يشجعني ع الاستمرار وانتقادكم يصب في مصلحتي استنوني ف الجزء 11

الجزء الحادي عشر

(ذكريات منسية)

الشخصيات

〰〰〰

مصطفي سعيد : الحج والد سامح

مريم متولي : زوجة الحج ووالدة سامح

سهام مصطفي : ابنه الحج

〰〰〰〰〰〰〰

هناك في الزمن الماضي البعيد ذكريات جميلة وبعض الذكريات المؤلمة وهناك أشخاص لا نستطيع تذكرهم نظرآ لصغر العمر حينها فتأتي إلينا في الوقت الحاضر ويحاول العقل تجميعها وتذكرها أحيانآ يستطيع وأحيانآ أيضآ مع مرور الوقت يستطيع.....

سامح : أهلآ أهلآ بست الحبايب أهلآ أهلآ بالقمر ال غايب

مريم : يا واد يبكاش فين القمر دة مأنتوا خلاص عجزتونا

سامح : فشر يا ست الكل القمر بيفضل قمر مهما يطول الزمان

مريم : ماشي يا سامح

سامح : اومال فين سهام

مريم : راحت ع المصنع ع طول هيا زيك أونطجية

سامح : هوبا بقي الجو شكلة هيخلي لينا ولا ايه

مريم : لما ارتاح الاول يا خول انا لسة جية من سفر طويل

سامح : طيب بذمتك زوبري موحشكيش

مريم : وحشني طبعآ هو أنا أقدر أستغني عنه

سامح : طب اطلعي وانا هاجي وراكي جري

مريم : يا خول ابوك لازم يدوق الأول مش أنت

سامح : طب وانا هتبعيني كدة

مريم : مددت ايديها ع زبة وقالتلة لما ابوك ينام هصالحه وع **** تقرب من أختك أنا قبليها ياما هقطعهولك خالص

سامح : وهيهون عليكي بردة يا ست الحبايب

مريم : اه هيهون سبني بقي اطلع افرد جسمي شوية قبل أبوكي ميجي

سامح : حاضر ياماما وع فكرة الجماعه كانوا هنا امبارح والحاجة وصلت

مريم : بجد يا سامح فرحتني ربنا يفرحك المهم اعمل حسابك الجمعه الجية توديني انا واختك وترجع تاني

سامح : حاضر يا ست الكل

طلعت مريم الأودة بتاعتها وغيرت هدومها وأفتكرت ايام زمان مع جمالات أيام زمان ايام العشق والحجات الحلوة قبل الجواز افتكرت متعتهم سوا وفي نفس الوقت جمالات كانت خلصت الشنطه مع ناهد وطلعوا الحاجة وهيا كمان دخلت أودتها وقفلت الباب ع نفسها وطلعت الشنطة الصغيرة الي مريم بعتهالها وفردت جسمها ع السرير وأفتكرت أيام زمان مع مريم أيام العشق والحجات الحلوة قبل الجواز كل حاجة مرت ع الاتنين في نفس اللحظة

جمالات : مين ال بيخبط بالطريقة دي ع الصبح

مريم : افتحي يا ختي هو ف حد بيعبرك غيري

جمالات : ادخلي يا كسمك حد يهبد ع الباب كدة كويس ان امي مش هنا كانت شخرلتلك

مريم : اممممممممم اومال هيا فين المتناكه ع الصبح

جمالات : متلمي نفسك يا كسمك ايه الي معاكي دة

مريم : دي جيالي هدية من مصطفي بعتهالي من امريكا

جمالات : طب ومروحتيش بيها ع البيت ليه

مريم : علشان امي تفضحني

جمالات : يا ساتر عليكي وع امك اللبوة دى

مريم : طب تعالي وحشني كسك يا لبوة

جمالات : جاية فوقتك طول الليل وانا كسي نار ومش لاقياكي يا وسخه كنتي فين من اول امبارح كدة

مريم : هقولك بعدين يا لبوتي

خلعت مريم العباية بتاعتها ورمتها ع الارض وبعدين خلعت الاندر والبرا وشدت جمالات اخدتها في حضنها وفضلت تقفش في بزازها من ع العباية

جمالات : بالراحه يا هايجة في ايه مش كدة

مريم : تعبانه اوي يا شرموطة مصطفي ناكني في الفون امبارح طول الليل وكسي مش عايز يطفي

جمالات : احا ازاي هو في كدة اصلا نيك بالمشاورة دة ولا ايه يا لبوة

مريم : مش وقت كلام خالص يا بنت المتناكة اقلعي وحصليني ع السرير

قلعت جمالات كل هدومها ورمت نفسها ع مريم في السرير وفضلوا يحضنوا فبعض ويبعبصوافي طياز بعض ويحكوا كساس بعض واحلي واجمل اهات طالعه منهم راحت مريم قامت من ع السرير وراحت تفتح الكيس

جمالات : دة وقته يابنت المتناكه اخلصي قبل امي متيجي تخلي ليليتنا سودة

مريم : اصبري يا هايجة هفرجك علي حاجة هتهبلك وراحت مطلعه جهاز كاوتش كدة ويدي شكل الزب

جمالات : احا ايه دة يا بت مريم : انتي لسة شوفتي حاجة افتحي رجلك كدة

وفتحت جمالات رجلها لمريم وشغلت مريم الجهاز وحاطته ع كس جمالات

جمالات : حاسبي لتفتحني يا شرموطة

مريم : متخافيش يا جوجو اتمتعي انتي

جمالات : اه اه اهههههههههه البتاع دة بيزغزني ف كسي اوي اه اه اه

مريم : طب وكدة يا لبوة

جمالات : اه جميل اوي اه اه اتا عايزة البتاع ده

مريم : لما تبقي تعوزية هبقا ادهولك

جمالات : اه اه اه اه اه اه قربت اجيب اه اه

مريم : رمت الجهاز ونزلت ع كس جمالات وهاتك يالحس لحد مجابتهم وشربت مايتها

جمالات : تصدقي البتاع دة جميل اوي يا بت

مريم : طب تعرفي تعملي زي معملتلك كدة

جمالات : اه ياختي هيا مش متاهه سكك كسك وحافظتة صم عرفيني بس بيشتغل ازاي وانا هعمل

عرفت مريم جمالات بالجهاز وجمالات اتعلمت بسرعهيا بتعملها لقت مريم اتسمرت مكانها وبتبص ع الباب راحت جمالات بصت هيا كمان واتسمرت مكانها معرفتش تعمل ايه وتتصرف ازاي ******

ياتري شافوا مين وهيعملوا ايه ودة ال هنعرفه في تكملة الجزء يتبع نظرآ لضيق الوقت وعدم التأخير

تفاعلكم يشجعني ع الاستمرار

باقي الجزء 11

ام جمالات : انتوا بتعملوا ايه يا شراميط يا ولاد الوسخه

جمالات : معلش ياماما اول مرة تحصل واخر مرة مش عارفن عملنا كدة ازاي

ام جمالات : وخيات امك يابت الوسخه وايه الحجات دي جايباها منين

مريم : جرا ايه يا طنط انتي هتمثلي علينا الدور

ام جمالات : امشي اطلعي برة يا شرموطة يابنت الكلب

مريم : هههههههه اطلعي منهم يام جوجو انا لو مشيت دلوقتي مش هيحصل طيب

ام جمالات : انا مبتهددش بكسمك

مريم : طب والل& لقول لماما واخليها تيجي تسيحلك ف المنطقة كلها يام كس واسع

ام جمالات : بردة كدة يا مريومه يا حبيبه قلبي

مريم : هو انتي متتعدليش غير كدة مكان من الاول يا حجه

ام جمالات : بلاش بنتي يا مريم ابعدي عنها انتي وامك

مريم : بنتك طالعه شرموطة اكتر منك متقلقيش عليها هيا ال قافلة عن نفسها مش فاجرة زيك

ام جمالات :انا اسفه ابوس ايدك سامحيني انا زي امك بردو

مريم : زي امي فشر يا ختي ع الاقل امي ع زب ابويا وبس مش زيك لو طغل هتهيجي عليه يا مرة با وسخه

جمالات : خلاص بقي يا مريم دى مهما كان امي علشان خاطري انا

مريم : انتي نسيتي ال بتعمله فيكي بتشغلك خدامه عند الي بينكوها

مريم : من غير ما اقسم يا ام جمالات بيتك هيتخرب وهتتمني الموت

جمالات : علشان خاطري يا مريم بقي خلاص

مريم : طب ع الل& اسمع انك عملتي معاها حاجة تاني شايفه قاعدة الكلبة الي انتي قعداها دي مش هتعرفي تقعديها تاني.... *******

مريم : ياااه يام جمالات يلا متجوزش عليكي غير الرحمه كفاية عليكي جهنم

سامح : ماما يا ماما يا ماما (بصوت عالي )

مريم : جرا ايه با شرموط يابن الكلب انا مش قولت خليني اريح في اي فجعتني

سامح : معلش اسف اللمضة اتصلت وقالتلي ابلغك انها هتتتاخر وهتيجي مع بابا

مريم : ماشي خلاص غور من وشي خرجتني من تفكيري عيل خول صحيح

********

جمالات : يا حبيبه قلبي يا مريم والل& وحشاني مفيش حد غيرك كان واقف ف صفي وبيحميني من شر امي وابويا واهلها انا مش عارفه من غير كنت هعمل ايه

سماح بتخبط ع الباب ) ماما انتي صاحية

جمالات : أيوة يا سماح عايزة ايه

سماح : طيب افتحي خليني ادخل عيزاكي

جمالات : مش وقته دلوقتي خليني انام شوية

سماح : لا مش الي ف دماغك يا ماما

جمالات : اومال في ايه يا قلة راحتي

سماح : بردو كدة افتحي بس

جمالات : ايوة عايزة ايه

سماح : ايه الحلاوة دي كلها يا ست الكل

جمالات : حلاوة ايه فين دي وانجزي علشان عايزة اريح قبل مقوم اعمل الاكل لأبوكي

سماح : انتي مردتيش تخلينا نتفرج ليه ع الشنطه مع ناهد

جمالات : مكنش ينفع حاجات خاصه بيها مينفعش اقولك عليها مانتي عارفه اختك

سماح : طيب كسي بياكلني اوي يا احلي شوشو في الدنيا

جمالات : بالليل يا اصغر لبوة هايجة ع طول استحملي علشان مش فايقة خالص دماغي فيها مليون حاجة

سماح : طب الشنطه بتاعتك فيها ايه تاني متخبي مني

جمالات : هفرجك عليها بالليل يا لبوتي سبيني دلوقتي انام شوية

سماح : ماشي هروح اغلس ع سماح شوية

جمالات : متعمليش حاجة من ال اتفقنا عليها دلوقتي

سماح : حاضر

*************

وطلعت سماح وخبطت الباب ع ناهد

ناهد : ايه عايزة ايه يا زفته

سماح : ادخل

ناهد : مانتي دخلتي اهو خير عايزة اي

سماح : انتي عملتي معايا كدة ليه

ناهد : الل& م انا قاعدة ساكته اهو هو انا جيت جنبك خالص

سماح : لا انتي عارفه انا بتكلم عن ايه

ناهد : لا عرفيني وانجزي

سماح : ايه رايك في الي بنعمله انا وماما

ناهد : وانا مالي انتوا احرار سوا

سماح : طيب مش هتقوليلي عملتي ايه في النقاب

ناهد : قولتلك لما تحصل حاجة هبقي اقولك

سماح : طب تعرفي اني كان نفسه يدخل

ناهد : هو ايه ده يا بت

سماح : بتاع الواد يا ناهد

ناهد : انتي بتقولي ايه يا جزمة ( وراحت ضاربها بالقلم ) انتي ازاي تتكلمي معايا كدة هتستعبطي ولا ايه

سماح : طب والل& لروح اقول لماما ع الي ناوية تعمليه

جمالات : يخربيت ابوكم هو مفيش حد يعرف يرتاح ف ام البيت دة

سماح : ضربتني بالقلم من غير معملها حاجة

جمالات : ليه يا نانا هيا عملت ايه

ناهد : اسئليها وهيا تقولك السافلة

سماح : انا بردو الي سافله

جمالات : اخرصي يابنت الوسخه اتكلمي ياناهد قالتلك ايه

ناهد : البت جاية تقولي نفسها بتاع الواد يدخل فيها

جمالات : تروحي ضارباها كدة شوفي وشها عامل ازاي

ناهد : انتي بتتكلمي في ايه وانا بتكلم في ايه هو دة ال هامك

جمالات : وبعدين انتي شيفاها خلعت وخلينه ينيكها

ناهد : ايه ياماما الي بتقولية دة عمرك مكنتي كدة

جمالات : ياهبلة خليها تعيش شبابها

ناهد : تعيشها في الصح مش ف ام السفالة والقرف

جمالات : بدل متضربيها فهميها وجاريها في الكلام خليكي سرها انا مش دايمه ليكم يا ناهد وانتم ملكوش غير بعض

ناهد : شوف بردو الولية بتقول ايه اهو ام دلعك دة هيخيبها اكتر واكتر هو فين بابا من الي بيحصل دة

سماح : وبابا معانا بردو ( طلعت لسانها)

جمالات : اخرصي يا بنت الكلب وخشي اودتك دلوقتي حسابك معايا بعدين

ناهد : بابا معاكم في ايه بالظبط

جمالات : سيبك منها متاخديش ع كلامها مانتي عارفه انا هبله

ناهد : طب لما يجي بابا هنشوف الموضوع دة

جمالات : بلاش يا ناهد انا هعرفك بكل حاجة بس مش دلوقتي كل حاجة ليها وقتها

ناهد : لا انا عايزة افهم كل حاجة دلوقتي

جمالات : انا قولتلك بعديين شغلتي التليفون ولا لسه

ناهد : لسه وبردو انا هعرف

جمالات : طب شفليه وكلمي ابوكي خليه يجيب مخلل معاة

ناهد : ماشي

(وطلعت جمالات من عند ناهد وراحت لسماح هو انا مش قولتلك متعمليش حاجة دلوقتي نهائي انتي مبتسمعيش ام الكلام ليه وايه دخل ابوكي دلوقتي يخربيت دماغك المعفنه دي مش عارفة هنتصرف ازاي دلوقتي )

ناهد جابت الفون من الدولاب وشغلته ولسه جايه تتصل بابوها لقيت الفون بيرن

الو ايوة مين

المتصل : انا واحد معجب بيكي

ناهد : وعايز ايه يا عم معجب ( عرفت انه سامح من صوته)

سامح : مش انا دة قلبي الي عايز

ناهد : ضربه في قلبك يا ضناياة

سامح : ينهار ابيض ع اللاماضة

ناهد : عايز ايه يا سامح معلش مش فايقه دلوقتي مش هعرف اتكلم

سامح : في ايه يا ناهد حصل ايه خير قلقتيني

ناهد : لا مفيش مخنوقة بس متخانقه مع الزفته سماح يروح طلعلي سامح

سامح :طب ايه رايك ف سامح

ناهد : معلش ممكن نتكلم بالليل

سامح : ماشي بس انتي عرفتيني ازاي

ناهد : مش من صوتك متقلقش م انت مسجل رقمك ع الخط

سامح : مع انه محصلشي بس مش مشكلة ع فكرة ماما وصلت وبتسلم عليكم

ناهد : **** يسلمك ويسلمها سلملي عليها

سامح : الرد منك بكرة يا ناهد كدة طولتي لو مش عايزاني انا مش هزعل

ناهد : طب ممكن نتكلم ف وقت تاني

سامح : طيب لما تفضي اديني رنه وانا مش هفتح عليكي

ناهد : حاضر سلام دلوقتي

مكنتش تعرف ان امها سامعها

جمالات : الواد بيحبك فكري كويس

ناهد : عايز الرد مني بكرة

جمالات : وماله انتي بقالك فترة معلقاة

ناهد : هشوف لما بابا يجي

جمالات : لا متعرفيش ابوكي حاجة اتكلمي مع سامح وشوفي دماغك ودماغه

ناهد: انتي شايفه كدة

جمالات : مفيش غير كدة انا لو منك هوافق من غير تفكير كفايه العز والوسع وكمان بيحبك