اوتوبيس الغلابة سر عذابى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

ناهد : شوية كدة وهتصل بيه

جمالات : لا دلوقتي اتصلي واتاسفي ع كلامك ال كان زي السم دة

ناهد : ماشي بس مترميش ودنك معايا تاني

جمالات : الكلام بيجي لحد عندي انا طالعه واقفلي الباب ع نفسك

ناهد : ماشي

وبكدة خلص الجزء 11 استنوني في الجزء 12 علشان نشوف ناهد هتعمل ايه ف كل ال حواليها

لو عندك فكرة كويسة قول عليها وانا هشتغل عليها ومنتظر رسايلكم وتفاعلكم ورأيكم

الجزء الثاني عشر

سامح : مش مصدق والل& نفسي

ناهد : ممكن تسمعني بس الاول

سامح : اتكلمي يا ناهد انا معاكي

ناهد: معلش متزعلشي من طريقة كلامي كنت متعصبة

سامح :ومين قالك ان انا زعلان منك انا متعود ع طولة لسانك دي

ناهد : انا بتكلم جد يا سامح مش بهزر

سامح : ومين قال اني بهزر اتكلمي

ناهد : هو انا ممكن اسئل سؤال وتجاوبني بصراحه

سامح : طبعا اسئلي براحتك

ناهد : هو انتم ليه بتعملوا معانا كدة

سامح : بنعمل ايه هو احنا عملنا حاجة

ناهد : الهدايا والحجات الكتير ال جبتوها دي

سامح : العشرة مبتهونش الا ع ولاد الحرام يا ناهد وبعدين احنا اهل قبل منتولد احنا اساسآ

ناهد : انا مش عارفه فيه حجات كتير اوي مستخبية مش فاهماها لحد دلوقتي

سامح : حجات زي ايه كدة

ناهد : لما أعرف هبقي اعرفك. انت ليه كلمت بابا من غير متعرفني.؟

سامح : انا حسيت انك حاسة اني عايز العب بيكي

ناهد : لا وال& بس يا سامح انتوا فين واحنا فين فرق كبير بينا اوي

سامح : فرق في ايه يا عبيطة انتي كل الخير الي احنا فيه بسبب جدك ومعرفش ايه حصل فرق بينهم كدة محدش عايز يقولي حاجة

ناهد : كل حاجة هتبان مع الوقت

سامح : طيب انا هسيبك دلوقتي نازل اجيب شوية حجات للمصنع علشان صعب اعرف اجيبها بكرة

ناهد : طيب انا هروح استلم الشغل الجديد ازاي وهعمل ايه

سامح : متقلقيش كل حاجة جاهزة لما أرجع هكلمك

ناهد : لا متتصلش انت هبقي ارن عليك

سامح : حاضر يا ستي خلي بالك من نغسك

ناهد : سلام

طب يا بت يا ناهد بكرة الجمعه ومش هعرف اخترع حاجة علشان انزل اروح الاتوبيس بصراحه الواد مصطفي وحشني عايزة اشوفه وحشتني لمساته واللي بيعمله فيا مفيش قدامي غير اني انضم لماما ولسماح بس مش عارفه مش عايزة أنا هبدأ اوبا جتلي فكرة جهنمية

ماما يا ماما يا ست ماما

جمالات : يووووة الواحدة مش عارفه ترتاح في البيت دة عايزة ايه ياناهد

ناهد : معلش تعالي عايزة اوريكي حاجة

جمالات : لا تعالي انتي انا مش قادرة أقوم من ع السرير

ناهد : لا مش هينفع تعالي انتي علشان خاطري

جمالات : خير عايزة ايه يا بت

ناهد : وانا بقلب في الشنطه لقيت اكسسوارات كدة بس مش عارفه في قطعه كدة بتتحط تحت

جمالات : ايه دي ورهالي كدة

ناهد : خدي اهي امسكيها

جمالات : ههههههههههههه يخربيتك يا مريم وهيا البت هتفهم البتاعه دي

ناهد : بتضحكي علي ايه كدة هيا مكتوب عليها نكتة وانا مشوفتهاش

جمالات : لا اصل انتي مش فاهمه

ناهد : طيب فهميني انا مندياكي علشان كدة

جمالات : طيب اقعدي وانا هفهمك

ناهد : واديني قعدت اهوه اتكلمي

جمالات : دي يا حبيبتي زي الحلق كدة بس ع صغير خالص بس للست المتجوزة

ناهد : ايشمعنا يعني

جمالات : علي بلاطة كدو لما تكون الست مع جوزها وعايزة اكتر دي بتساعدها وبتسخنها

ناهد : نعم انتي بتقولي ايه

جمالات : زي مبقولك كدة انا كمان جبتلي واحدة ولسة لابساها من شوية

ناهد : يعني مينفعش البسها دلوقتي

جمالات : ينفع يا حبيبتي بس لما تكوني مع نفسك علشان بتهيج الست اوي

ناهد : طيب يا ماما هو لازم تحطي الكلام دة في الموضوع

جمالات : يا هبلة انتي اومال اقولك ايه لو قولت غير كدة مش هتفهميني

ناهد : ماشي يا ماما خلاص هيا بتوجع ولا حاجة

جمالات : انتي ناوية ع ايه لا مبتوجعش بس طالما متعرفيش تركبيها لازم حد يركبهالك

ناهد : لا خلاص مش عايزة

جمالات : شوف البت كبرت وبتتكسف مني اومال لو مكنتش انا الي بحميكي واغسلك طيازك

ناهد : كان زمان لاكن دلوقتي كبرت ومعدش ينفع

جمالات : طيل اخلعي بنطلون الترنج دة وانا هعرفك ازاي من مركبهالك

ناهد : لا خلاص مش عايزة

جمالات : ناهد قومي اخلعي عقبال مدخل اغسل وشي واجيلك (ومشيت جمالات)

ومشيت جمالات وراحت لسماح الاودة بتاعها وقالتلها 10 دقايق كدة وتيجي عند ناهد بس 10 دقايق بالظبط ودخلت الحمام غسلت وشها وخلعت العباية الي كانت لبساها ولبست عباية خفيفة شوية وقلعت الاندر بتاعها وراحت لناهد

جمالات : انتي لسة لابسة يا بت

ناهد : لا (ورفعت الغطا من ع رجلها )

جمالات : ايه يا بت القرف دة سايبة نفسك لية كدة وراحت قرصاها من فخادها

ناهد : عادي يا ماما هو انتي شيفاني رايحه اتجوز ولا حد هيشوفني اصلا

جمالات رفعت العباية بتاعتها وقعدت بين رجل ناهد ع السرير

جمالات :افتحي رجلك يا بت شوية

ناهد : انتي ليه قلعتي من تحت

جمالات : علشان اعرف اخد راحتي بس ايه رايك فيه

ناهد : حلو عليكي ياماما

جمالات : طب يا معفنه حطي ايدك علية كدة وشوفي ملمسة

ناهد : لا طبعآ يا ماما

راحت جمالات شدت ايد ناهد وحطتها علي كسها شوفي النظافه ازاي شوفيه ناعم ازاي وذ في انتي لو متجوزة وجوزك شاف المنظر دة هيتف ع وشك

ناهد : طيب سيبي ايدي طيب

جمالات : هو انتي مفكرة اني مش فاهمه دماغك يا بت

ناهد : ازاي يعني

جمالات : انتي يا هايجة اول ملمست كسك اترعشتي

ناهد : اكيد اول مرة حد يحط ايدة هنا غيري

جمالات : بصي في عنايا كدة

ناهد: اهو بصيت في ايه بقي

جمالات بقت تحسس ع كس ناهد بشويش خالص خالص وناهد كل الي عليها ياماما ايه دة جسمي بيسخن اوي

جمالات : يعني حلو ولا ايه

ناهد : مش عارف ياماما حاسة بزغزة فيه

جمالات : فين

ناهد : بتشاور ع كسها هنا

جمالات : ودة اسمه ايه يابت

ناهد : مش عارفه ياماما انتي شيلي ايدك بقي جسمي بيتكهربي

جمالات : نفسي فيكي من زمان اوي يابت ناهد ( وبتذود حركتها علي كسها)

ناهد : بالراحه ياماما عليا

جمالات : ماشي يالبوتي لما تعوزي انا في اودتي( وسبتها ومشيت بعد مولعتها اوي)

ناهد : يوووووووة بقي طب وايه العمل دلوقتي طالما انا عايزة ونفسي اجرب بقاوح وادوخ نفسي لية انا هروحلها وخلاص وروحت خلعتي هدومي كلها وبقيت عريانه خالص وروحت دخلت غرفتها لقيتها عريانه هيا وسماح وسماح بتلحس في كسها

جمالات : الحسي جامد يا بنت اللبوة نيكيني بلسانك

سماح : ااهو يا شوشو بلحس ع اخري اهو اممممممممممممممم امووووووواه

وناهد واقفه قدام الباب بتتفرج عليهم

جمالات : خليكي واقفه كدة خلي كسك ياكلك

سماح : تعالي يا نانا انضمي معانا

جمالات : سبيها يا شرموطة والحسي كويس اه اح اح اح اه اه اه

ناهد : راحت وقعدت جنبهم ع السرير وقالتلهم انا معاكم تعبانه اوي يا ماما

جمالات: هو انا دكتورة تعبانه مالك في ايه

ناهد : كسي بياكلني اوي ياماما

جمالات : طيب تعالي يا شرموطة اقعدي ع وشي

ناهد : حاضر وقعدت ع وش امها اه ياماما بالراحه ع كسي اوف بالراحه اه اه اه

سماح : استحمي يا لبوة شوية انتي دوختينا وراكي وراحت سابت امها وقفشت في صدر ناهد وهاتك يا مص في بزازها وعماله تشدهم وتعضها في حلماتها وسماح مش قادرة ولا عارفه تعمل ايه امها ع كسها واختها بتضرع في بزازها وراحت اترمت ع كس امها مقدرتش تستحمل اول مجابت شهوتها

جمالات : يخربيت جمال كسك يالبوة

سماح : دوقيني كدة من بوقك ياماما

وراحت سماح ع امها غابوا الاتنين في بوسة مع التقفيش ف بزاز بعض وبيعبصوا في طياز بعض وناهد مش قادرة تتحرك لحد متمالكت نفسها شوية وفاقت

ناهد : تعالوا يا شراميط بقا عايزة اتعلم

جمالات : اتعلمي في كس سماح يا لبوة وهاتي طيزك ليا

سماح : مش معني كسي انا انا اتهريت النهاردة ياماما

راحت ناهد فنست لامها طيزها ونزلت تلحس ف كس اخت وواحدة واحدة لحد مجابت وامها عماله تبعبص ودخل صوباعها في خرم طيازها لحد ملقوا الي واقف قدامهم

** وبكدة خلص الجزء 12 انتظروني الجزء الجي رايكم يهمني ويجعلني استمر

الجزء الثالث عشر بعنوان (وأتجمعوا الحبايب)

اتشل تفكيري بسرعه مش عارفه اعمل ايه وماما وسماح عادي جدا بالنسبه ليهم كانها مش اول مرة روحت بسرعه مغطية نفسي

بابا : طيب من غيري كدة يا شراميط مش تستنوني

ماما : مش تخبط يا راجل بدل متفجعنا كدة بكسمك

بابا : بس يالبوة نانا معاكم من امتي وايه يا وسخه هتتكسفي من ابوكي بردة

سماح : معلش يا بابا اصلها اول مرة

ناهد : (مبقتش عارفه انطق اقول ايه وانا شايفه كدة وعادي جدآ بقيت مزهوله منهم ةوي )

ماما : قومي يا ناهد وخدي سماح علي اودتك دلوقتي

سماح : يلا بينا

وقامت سماح زي مهيا ملط من غير متغطي نفسها وشدتني من ايدي ولسة هغطي نفسي بالملاية وانا ماشية لقيت بابا حسس علي طيزي وعطاني بعبوص جامد اوي للدرجة اني نطيت واتفجعت بصراحه

ماما : يا راجل بالراحه علي البيت لسه جديدة مكنش ينفع يا سعيد تدخل كدة مرة واحدة كنت تمشي وترجع وقت تاني مكنتش كسفت البنت كدة

بابا : يا بنت الشرموطة مانتي معرفتنيش حاجة مكنتش اعرف هو انا عملت جريمه

ماما : يا خول يا شرموط كسغت البت واحنا كنا بنصلب فيها بالعافية

بابا : طيب وهيا مفتوحة ولا ايه

ماما : لا لسة واهدي علي نفسك مش لما تعرف تفتحني انا الاول اعد ع جنب كدة لحد مشوف اعمل ايه مع البنت

بابا : لا خليكي انتي وانا هعرف اتصرف

ماما : هتعمل ايه اوعي تلمسها هتبوظ كل حاجة البنت مش شرموطة

بابا : شرموطة بنت شرموطة بنت شرموطة

ماما : ماشي يا عرص شوف هتعمل ايه

بابا : طيب فزي قومي اعمللنا شوية جمبري علشام تبقي السهره صباحي

ماما : طيب روح انت وانا هلبس حاجة

بابا : لا انا عايزك زي مانتي كدة

ماما : انت ناوي علي ايه يا سعيد فهمني

بابا : ملكيش دعوة كلنا هننبسط كدة *&&&&&*

ناهد : فهميني يا سماح ايه الي بيحصل بالظبط

سماح : افهمك ايه يا بت

ناهد : عادي كدة بابا يشوفك عريانه وميشغلكيش

سماح : بصي يا ناهد مش عارفه اقولك ايه بس خلي ماما تحكيلك احسن

بابا : ايه يا بنات بتعملوا ايه (لابس شورت بس)

سماح : ولا حاجة اطلع دلوقتي نلبس بس

بابا : لا اطلعي انتي عايز اتكلم معا اختك كلمتنين

ناهد : (بتغمزها بكوعها علشان متمشيش)

سماح : حاضر يا بابا انا طالعه

بابا : ايه يا نانا هتفضلي مقفولة كدة

سماح : لا يا بابا مفيش حاجه

بابا : انا عارف انك مستغربه الوضع دة دي حكاية قديمه من ايام اجدادنا مش عارفين نغيرها

سماح :

بابا : بصي بالعقل كدة انا مش هقولك اتكلمي ورايك ايه والكلام المزوق دة مفيش حد بيضرب حد علي ايدة بس الشرط الاساسي ان سرنا جوانا محدش لحد دلوقتي عرف يطلعه برا العيلتين

ناهد : عيلتين مين

بابا : عيلتي وعيلة امك محدش خرج عن المألوف غير جدتك ام امك وامك بس

ناهد : مش فاهمه

بابا: لا علشان تفهمي لازم تبقي علي راحتك متخافيش مش ههيج عليكي يابت وشيلي الملاية من عليكي

ناهد : لا بجد فهمني يعني ايه المالوف

بابا : يعني تعيش حياتها براحتها برة بس من غير فضايح

ناهد : وانت راضي بالوضع دة يا بابا

بابا : اهم حاجة السعادة وتكوني مرتاحه بس كدة

ناهد : يعني لو لقيت ماما نايمه في حضن واحد غيرك عادي

بابا : اه عادي حتي لو انتي بتتناكي عادي بس المهم اكون عارف

ناهد :...

بابا : ( خلع الشورت بتاعه ووقف قدامي وزبة واقف ع اخرة ) امك واقفه عريانه المطبخ وانا رايحلها حابة تتفرجي عادي لو حبيتي تشاركي انتي وحريتك بقي (وقام سابها ومشي)

ناهد : مبدهاش بقي وانا اقول هيجانه ليه علي طول دة طلع سر عائلي وهيسهل طريقي للأتوبيس وبعدين بابا زوبرة حلو اهو وبيقف علي اخرة اومال ماما مش مبسوطة ليه

سماح : الحقي يا ناهد

ناهد : ايه يابت في ايه

سماح : بابا فاشخ ماما في المطبخ

ناهد : انتي لسه قالعه

سماح : (شالت الملايه من عليا ) يلا يا هايجه تعالي اتفرجي حلمتك واقفه يخربيتك

ناهد : بس يابت انتي بتقولي ايه

سماح : هو لسة فيها قواله قومي يا لبوة ولا اقولك انا رابحه اتفرج وممكن اشارك (وسبتني ومشيت )

مبدهاش بقا دة الصوت انا سمعاه اما اروح اتفرج البس ولا خليني زي مانا كدة بالملاية لا خليني بالملاية احسن وروحت وورا سماح وكان المشهد كالأتي :

بابا واقف ورا ماما وماما مدياله ظهرها ووشها حوض المواعين وساندة عليه وبابا نازل فيها نيك

بابا : افتحي يا كسمك رجلك كويس

ماما : ا بالراحه يا سعيد انت بتفشخني كدة ايه الي حصلك مكنتس كدة

بابا : حد يبقا معاه 3 شراميط كرابيك كدة ومبيعملش حاجة

ماما : بالراحه يا متناك كسي اتهري الحقيني يا ناهد تعالي شيلي عني شوية

ونا واقفه بلعب في كسي وايدي عماله تغبط في طيز سماح راحت سماح لفتلي ونزلت ع ركبتها

سماح : عنك انتي يا لبوة

مش عارفة سبتلها نفسي ازاي وكسي كله كان مليان ماية وسماح عمالة تلحس في كسي اه اه يا كسي ومغمضة عيني وحسيت بحد واقف ورايا وفتحت لقيت بابا لازق فيا واول مشافني ببصلة مد ايدة وماسك بزازي يفعص فيهم وزوبرة حاسيت بيه ع طيزي ولقيت ماما بتديني شفايفها واه ع الاحساس الجميل دة اختي الصغيرة بتلحس كسي وبابا لازق فيا وبيلعب في بزازي وماما عمالة تبوس فيا ونمصمص في شفايف ونلسان بعض وشاركت بابا في بزازي وانا بينهم مقدرش اسند طولي من الهيجان الي كنت فيها هاين عليا امد ايدي واحط زوبر بابا فكسي والي يحصل يحصل وراحت ماما قالتلي انتي عملتي ايه في ابوكي اول مشاف جسمك فشخني من النيك بس يا سعيد تعالي ندخل جوة وبةبا راح شايلني وخد شفايفي ف شفايفة وبيمصص شفايفة وبيحسس ع طيزي ودخل بيا الاودة وماما وسماح ورانا وراح منزلني بالراحه ع السرير وقعد جنبي وانا فاردة جسمي وحاسة اني بحلم في عالم خيالي ولقيت سماح طلعت ع السرير وماسكه زوبر بابا وبتحطة في بوقها وبتبوسة

سماح :اه يابابا زبك جميل اوي النهاردة وماية ماما تهبل عليه

بابا : بالراحه يا شرموطة انتي بتعضي زبي كدة

ماما : بالراحه علي زب ابوكي يالبوة انا محلتيش غيرة

بابا : هتفضلي نايمه كدة يا لبوة انتي

ناهد : مش قادرة اتحرك يا بابا

بابا : اومال لو دخلت زبي هعملي ايه

ماما : لا سيبها يا سعيد سامح الاول يا خويا

سماح : تعالي يا ناهد مصمصي شوية زبة طعمه جميل اوي

روحت قومت بشويش قعدت ع السرير وبابا قلي امسكيه متخفيش مبيعضش وراحت ماما قعدت ورايا وماسكت بزازي بايد وخدت ايديا وحطتها ع زوبر بابا وعمالة تمشي بايدي عليه وراحت سيباني وانا مسكاه ومترددة وماما قالتلي اخلصي يا كسمك هتبقي اوفر كدة كتير

ونزلت ايد تحتيها بقت تلعب في طيزي وبتبعبصني وانا عمالة اطلع وانزل عليه بهدوء حاجة بسيطه كدة وبابا حس بيا راح قعد ع ركبة وقالي مصي يا نانا زب ابوكي زي المصاصة كدة بالظبط ولسة جايه اتكلم راحه مدخل زوبرة في بوقي ومسكني من دماغي وعمالة ينكني في بوقي الاول مكنتش مستطعماه بس لقيته حلو اوي روحت انا الي ابتديت امصمص فيه وبابا يقولي ايوة حلوة كدة يانانا مصي كويس ولا اجدعها شرموطة اه يا بابا بتاعك طعمه جميل اوي اه وبابا قالي اسمه زبي او زوبري قولي الحاجة بمعنيها يا لبوة حاضر يا بابا زوبرك جميل اوي اه اه اه بالراحه يا ماما ع كسي وطيزي اوعي تفتحيني وماما متقلقيش يا لبوة اوف فكرتيني بايام زمان ياشرموطة ايام مكنت مبتدأه في الشرمطة ولقيت سماح لبست حزام كدة شبة زوبر بابا واكبر منه شوية وانا بصيت عليها وبلمت وراحت موطية ع طيز بابا وبتلحس ليها وبابا ماسك دماغي وكل لما سماح تلحس طيزة اكتر يفشخ بقي اكتر وحسيت اني هموت مقدرتش اخد نفسي روحت فالت منه لقيت اترمي ع السرير ع كس ماما وماما قالتلهالحس يا متناك الحس كسي يا شرموط وراحت سماح مدخل الزوبر الصناعي فطيز بابا جامد وبابا عمال يصوت تحتها زي المرةالشرموطة ويمكن اكتر منها وكل الي علي ماما الحسي كسي كويس يا خول وانا عمالة العب في كسي راحت ماما قالتي تعالي اقعدي ع وشي يالبوة قعدت ع وش ماما وهيا عمله تلحس في كسي وتبعبصني فطيزي وانا عمالة اصوت والاودة كله اتملت اهات لحد مقولت لماما اه خلاص يا ماما هجيب متما قالت وانا كمان هجبب هاتيهم في بوقي يا شرموطة اه اه وبابا قال انا خلاص هجيب اه بالراحه ع طيزي يا لبوة انتي فشختيني وراحه قام قاعد ع ركبة وسماح اخدته حضنته من ورو وبوقولي هات يا متناك يالا ع كس ماما يةلا يابابا يا خول هاتهم بقي انا تعبت ولقيت بابا نطر لبن كبير ع جسمي ماما وماما بقت تاخد بايدها وتحط ع بوقها وتقولي خدي دوقي اللبن الي جابك يالبوة دوقته كتن طعمه جميل اوي وكنت هقطع صوباع ماما من كتر المص وراح بابا خدله جنب ع السرير وسماح قالتي اتفرجي علشان تتعلمي مني ومن ماما وراحت هاجمه ع ماما بوس وتقفيش وماما كذلك وعمالين يتشقلبوا ع بعض ع السرير ووقعوا بابا من ع السرير وقعدنا نضحك كلنا وماما وسماح عمالين يحكوا في اكساس بعض لحد مسماح قالت خلاص انا بجيب اهو ياماما وماما قالت وانا كمان يا لبوة اه حكي جامد وراحوا الاتنين جابوا سوا وسماح اترمت ف حضن ماما مقدرتش تتحرك وماما لردت دراعتها الاتنين روحت نايمه علي دراعها وبابا قام من ع الارض وعمل نفس الكلام وراحت ماما بايسانا من بوقنا كلنا وقالت اهلا اهلا باللمه الحلوة والل& زمان علي احلي ايام وبابا قال انما انتوا عيلة شراميط صحيح وماما ردت عليه وقالتله وانت راجل خول بصحيح وقعدنا نضحك احنا الأربعه وكنا مبسوطين جدآ ومحسناش بنفسنا غير الصبح من كتر التعب وبكدة خلص الجزء بتاع النهاردة ايه رايكم يهمني مستني اشوف كومنتاتكم

الجزء الرابع عشر

كان يوم جميل جدآ إمبارح متعة جميلة جدا لأول مره احسها في حياتي

كان يوم جميل جدا مليان بالمفاجأت اللي مكنتش متوقعها خالص

ومبقتش عارفه الحياة هتمشي ازاي بعد اللي حصل امبارح

وفي نفس الوقت مبسوطه جدا عشان هعمل كل اللي أنا عايزاه براحتي

حتى لو حبيت اتناك واجيب رجاله تنكني قدام بابا مش هيمانع نهائي

وبردو في أسرار كثيرة مستخبية

وقررت ان انا اعرفهم اللي عايزاهم يعرفوه وبس

لحد ما كل حاجة تكشف قدامي والستار يكون مفتوح على الملأ

ماما : اصحي يا نانا صباحية مباركة يا عروسة

ناهد : انا صاحية يا ماما

ماما : طيب انا هقوم استحمى وانتي صحي اختك وأبوكي

ناهد : حاضر يا احلي ماما

وطلعت ماما تستحمي وحسيت نفسي مبلولة من تحت ولسة بحط ايدي ع كسي

لقيت نفسي هيجت مرة واحدة

حلم ايه اللي هيجي بعد كل اللي حصل ده

فقررت اني استفاد من الموقف ورحت شلت الملاية من ع بابا

لقيته لسه زي ما هو بس زبره نايم

ورحت قعدت العب فيه بشويش وأبوسة واحط لساني عليه عشان استطعمه

فلقيت طعمه جميل اوي احسن من امبارح بكتير

وفضلت امص فيه لحد مضرب لي تعظيم سلام وبابا مش عايز يصحى

قولت مبدهاش بقى روحت طلعت قعدت ع زبة

وبقيت احك كسي عليه أه اه أه اه امتي بقي يدخل جوايا وينكني ويفشخني اوي اه اه اه

محستش ان صوتي كان مسموع من الهيجان اللي كنت فيه

وبابا حسيت انه عامل نفسه نايم وسايب نفسه خالص

سماح : هايجه ع الصبح كدة يا لبوة

ناهد : اه يا سموحة هايجة اوى عايزة اتناك عايزة اتنااااااك

بابا : يخرب بيتك ع الصبح كدة مكفكيش امبارح

سماح : البت دي طالعه هايجة لمين كدة

بابا : هتطلع شرموطة لمين يعني اومال فين الشرموطة الكبيرة

ناهد : في الحمام دخله يا بابا ارجوك نيكني تعبانه اوي يا بابا

بابا : (بكل برود ) كل حاجة ليها وقتها متستعجليش ع رزقك يا لبوه

ناهد : نيكني يا خول نيكني يا شرموط اه اه اه اه اه

دخل زبك في كسي يا بابا نيك بنتك الشرموطة يا عرص

ماما طلعت من الحمام ع صوتي وكان جسمها غرقان مايه

ماما : يخرب بيتك يا شرموطة هتفضحينا علي الصبح

ناهد : ماليش دعوة انا عايزة اتفتح دلوقتي

انا عايزة اتناك نيكوني بدل ما اطلع الشارع ملط واخلي الشارع كله ينكني

ماما : فوقها البت دي يا سعيد البت مش فى وعيها

بابا : اعمل ايه طيب

ماما : اضربها بالقلم ع وشها خليها تفوق

وراح بابا عطاني حته قلم مفوقتش بعديها غير وهما بيكبوا عليا مايه علي السرير

ماما : بروح امك محدش هيشيل المرتبة غيرك

ناهد : هو في ايه ايه الي حصل

بابا : انتي كنتي هتفضحينا يا شرموطة امك طلعت من الحمام جري ع صوتك

سماح : اهدي يا لبوة كان مالك في ايه انتي مكنتيش في وعيك خالص

ناهد : انا عملت ايه بس

ماما : انتي فضحتي الدنيا وشتمتي ابوكي وكنتي عايزة تتفتحي يا وسخه

ناهد : انا يحصل مني كدة

ماما : لا كس امي اللي عمل كل ده

بابا : ابوس كس امك يا لبوة يا كبيرة انتي

سماح : هههههههه خلاص يا جماعه حصل خير

وعدى الموقف ع خير معرفش اللي حصلي ده حصل ازاي

ومش مصدقة لحد دلوقتي وقمت طلعت المرتبة علشان تنشف من المايه اللي كبوها عليا

ونزلت فطرنا كلنا وبابا راح يصلي الجمعه ويفتح الورشة

وبقيت اليوم فضلنا انا وماما وسماح نفتكر اللي حصل امبارح

واللي مني الصبح ونسخسخ ع نفسنا من الضحك

ونمسك بزاز بعض زي ونبوس بعض ونبعبص بعض

وع المغرب كدة لقيت سامح بيتصل بيا

سامح : ازيك يا ناهد عاملة ايه

ناهد : انا كويسة يا سامح وانت عامل ايه

سامح : انا كويس

ناهد : جبت الحاجة للمصنع ولا لا

سامح : ايوه جبتها

وفضلنا نتكلم في مواضيع ومطولتش المكالمة اوي نص ساعه كده بس وفي الاخر

سامح قالي : انا هعدي عليكي بكرة أخدك معايا المصنع بدل ما تبهدلي في المواصلات

ناهد: لا متتعبش نفسك يا سامح وبابا مش هيوافق علشان الناس وكلامهم وانت عارف

سامح : ملكيش دعوة عمي سعيد أنا أقنعة

وبعدين ماما هتكون معايا وأختي يعني مفيهاش حاجة

ناهد : يعني وكمان تتعبهم معاك عشاني مينفعش يا سامح كده ازعل منك والل&

سامح : بطلي عبط يا بنت انتي انتي مش عارفه حاجه والل&

ناهد : واضح ان لسانك اخد عليا لاحظ كده بقا

سامح : إذا كان عاجبك ويلا تصبحي ع خير عشان عندي فرح واحد صاحبي

ناهد : ماشي وانت من اهله

سامح : ع طول كدة طيب خليك شوية حتي

ناهد : الوقت بيعدي و هتتاخر ع الفرح يلا سلام

سامح : سلام سلام

وعدي اليوم ع كده وجيت عشان انام

لقيت سماح جت لزقت فيا وتحضني من ظهري وتمسك بزازي

سماح : وحشتيني اوي يا نانا

ناهد : اه بالراحه يا جزمة انتي هتقطعي بزازى كده

سماح : اه انا عايزة اقطعها متجيبي ارضع شوية جعانه

ناهد : لا النهاردة سبيني هستلم الشغل الجديد الصبح وعايزة انام بدري

سماح : اه بابا قال لماما ان سامح هيجي ياخدك الصبح بالعربية وتكون معاه والدته

ناهد : طيب روحي ارضعي من ماما و سيبيني انام بقي

سماح : ماما وبابا قافلين ع نفسهم الباب شكلهم مش عايزينا معاهم

ناهد : طيب روحي نامي بقى عندك دروس الصبح بدري

هيا ماما تعرف باللي حصل في الاتوبيس معاكي

سماح : لا مقولتلهاش

ناهد : سماح متحوريش عليا

سماح : وحياتك عندي متعرفش حاجة يا نانا

ناهد : طيب طفي النور وراكي واقفلي الباب

سماح طلعت وقفلت الباب وطفت النور بس كانت باين انها زعلت

معلش بقي يا سموحة بكرة يوم مهم وهعوضك في يوم تاني انا وانتي وبس

وفضلت افكر لحد ما غلبني النوم

وصحيت ع بابا وهو بيلعب فى بزازى من فوق الهدوم

بابا : اصحى يا لبوتي سامح اتصل وقال انه جاي في الطريق

ناهد : حاضر يا بابا

بابا طلع زبه وقالي مش تصبحي علي حبيبك بقي المفروض كل يوم الصبح كدة عايز تبقي اول حد يلمسه

رحت مديت إيدي وحسست عليه وقولتله صباح الخير عليك يا قلبي رحت بوسته امووووواه

وبابا طلع وقمت دخلت الحمام اتشطفت وطلعت لبست هدومي

وسامح رن علي بابا وقاله خلي ناهد تنزل احنا مستنينها تحت

وبابا قاله مينفعش كدة تبقى الحجة معاك ومتطلعش عندنا عيب كدة يا سامح احنا مش ناس بخله بردة

وسامح قاله عيب كلامك ده يا عمي سعيد هعوضهالك في يوم تاني بس عشان منتاخرش ع المصنع

لازم نكون اول ناس هناك عشان البضاعه

وبابا قاله ماشي يا سامح ناهد خلصت لبس ونازله اهي

ماما ندهت عليا وقالتلي تعالي يلا هنزل معاكى عشان اسلم ع مريم واطلع تاني

ونزلنا وسامح عرفني ع مامته وسهام اخته

وماما طبعا سلمت ع طنط مريم بوس وبالأحضان وسلمات كتير وقالوا العتاب لينا بعدين

1...34567...10