اوتوبيس الغلابة سر عذابى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

وبصراحه مش عارفه ارتحت ليهم ليه كدة حسيت انهم ناس كويسين جدآ وطيبين

وبعد السلامات وشوية عتاب من هنا ومن هنا ركبنا العربية وطنط مريم فضلت تمدح فيا وفي جمالي وسهام بردو

واتكلمت معا سهام اكتر من مريم وعرفت اننا من سن بعض وشكلنا هنكون اصحاب اوي

وروحنا ع المصنع ولقيتهم عاملين ترحيب جامد بيا وبي باركولي ع الوظيفة الجديدة وبعد السلامات

سهام وطنط مريم خدوني ع مكتبي وفهموني جزء من الشغل

وقالولي ع مهلك وحدة وحدة وتتأقلمي مع الوضع الجديد

وعدي يومين وتلاته وسامح كان بياخدني الصبح ويرجعني اخر النهار من غير ميتكلم في الموضوع بتاعنا

ومكنش فى حاجة بتحصل مع بابا وماما وسماح غير احضان خفيفة كده وشوية تقفيش وبوس واسيبهم وانام

اعرفكم ع شغلتي الجديدة الأول بقيت انا اللي ماسكه حسابات الشركة

وانا اللي بقبض العمال وبقابل العمال الجديدة

وفي خامس يوم ليا دخلت عليا ست شابة كدة حسيت اني اعرفها قبل كده

ولقيت استنتاجي صح (دينا فتاة الأتوبيس )

دينا : معقولة انتي مش فاكراني

ناهد : بحاول افتكرك شكلك مش غريب عليا خالص

دينا : انا يابت دينا اللي كنت جنبك في الاتوبيس وبيتي بعد المصنع بشوية

ناهد : اه ازيك يا دينا معلش يا حبيبتي من يوميها وانا قاعدة في البيت

دينا : انا قولت انك تتصلي عليا و تيجي تقعدي معايا في البيت شوية

ناهد : معلش وقت تاني بقي الظروف بتحكم انتي جاية تقدمي ع شغل هنا

دينا : لا انا بقالي اسبوع هنا بشتغل في التطريز فوق ومدام مريم

قالتلي انزلي الحسابات علشان تقبض الاسبوع وتبتدي شغل جديد من اول الشهر

وقبضت دينا الاسبوع بتاعها بصراحه قلقت من أمرها وقولت ممكن تكون صدفة

بس مش مشكلة كل حاجة بتاخد وقت وتبان

واتفقنا اننا نتقابل في يوم عندها في البيت بعد شغل بعد مظبط مواعيدي شوية

وجة يوم الخميس وسامح بيوصلني وقالي احنا جاين ليكم بكرة قبل العصر كدة نقضي اليوم معاكم

وهو قال لبابا من امبارح وكمان قالي انا مستني ردك بكره قبل صلاة الجمعة هتصل بيكي

وتقوليلي ردك

قولتلة سيبني شوية كمان قالي مش هينفع كدة كتير يا ناهد بكرة قبل الصلاة يكون عندي الرد متفقين

قولتله ماشي متفقين يا سامح بس من غير زعل قالي ربن^ مايجيب زعل بينا

وصلني لحد باب البيت وطلعت قعدت شوية وبعدين ساعدت ماما في الأكل شوية

وعرفتني ان الحج ومراته جايين عندنا بكرة

قولتلها سامح قالي النهاردة

وقالتلي جاهزي نفسك يالبوة مفيش هروب بقي النهاردة

وحشني كسك يا شرموطة

قولتلها طلعا لك يا ماما وفضلنا نضحك بعض شوية لحد ما سماح جت وبابا وصل من الورشة واكلنا وشربنا الشاي **

وبكدة خلص الجزء الرابع عشر و استنوني الجزء الجاي

واتمنى ان تكون عجبتكم قصتي

وانا اطلب منكم التقييم كام من 10 وانا مش هزعل وهحاول احسن من مستوايا

واطلب من ادارة المنتدى تثبيت القصة مرة أخرة

الجزء الخامس عشر

بعنوان (من جانب أخر ) أسرة الحج

الحج : يابختك يابن المحظوظة البنت طالعه فرس لامها

سامح : ايه يا حج انت هتحط عينك عليها من قبل مدوق انا متحضرينا ياماما

مريم : في ايه يا خول انت وهو محدش هيدوق الاول غيري

الحج : هيا فين البت سهام مجتش لحد دلوقتي يعني

مريم : مش عارفه يا حج زمانها جايه

سامح : طب ايه يا جماعه مش هندوق دلوقتي ولا ايه

الحج : اليوم مش يومك يا خول اليوم يومي كفايه عليك سهام

وفكر في الي قولتلك عليه

سامح : يا حج ناهد غيرهم غير ايام زمان معتقدش ف ال بتفكر فيه دة

الحج : طيب يا سامح لما نشوف بس كلامي لو طلع صح هنيكك قدامها

سامح : طب مش من اولها كدة نكشف ورقنا اصبر

عليا بس وانا هخلص الحوار

سهام : الحوار ع اي كدة

الحج : كنتي فين يا شرموطة لحد دلوقتي

سهام : هحكيلك بعدين يابابا انا جاية مهلوكة دلوقتي

سامح : نعم يا ختي كنتي بتتناكي برة من غير متقوليلنا ولا اي

سهام : جرا ايه يا معرصين ف اي

انا اعمل ال ع مزاجي من غير محدش يفتح بقة

الحج : يا سوسو منقصدش احنا بنخاف لحاجة تحصل

علشان كدة بنقول لازم نعرف كل حاجة عن بعض

سهام : لا متخافش يا سي بابا مكنتش بتناك برة

كنت عند صاحبتي ف الفيلا الي جمبنا

مريم : بالراحه ع البنت انت وهو انا ماليش غيرها

سهام : شايفه ياماما علشان لما بزعق بتزعلي مني

مريم : معلش يا قلب ماما ميعرفوش انك اعقل منهم

سهام : طيب عقابآ ليهم بقي محدش هيلمسني النهاردة

مريم : لا كدة ازعل منك تعالي فوق عايزاكي

الحج : طب متقولي هنا يا شرموطة انتي وهيا

سهام : يا عرص انا مش شرموطة ومتغلطتش تاني

علشان مفشخش طيزك نصين

مريم : يابت بالراحه ع ابوكي شوية مينفعش كدة

الحج : هو انا بتناك يا سوسو مانتي عارفه ال فيها

سهام : لا يا بابا مبتتنكش بتعرص علينا بس

مريم : خلاص بقي

الحج : طيب انا داخل مكتبي وانجزي مع سهام شوية

سامح : وانا هطلع شوية في الجنينة وانجزي شوية

مريم : لا انت تعالي عايزاك انت وسهام مع بعض

سهام : طيب وادي قعدة

مريم : لا فوق يا لبوة مش عايزة حد يعرف حاجة عن اللي هقوله

سامح : ماشي يا ست الكل احنا طالعين

مريم : وانا طالعه وراكم هشوف ابوكم في المكتب وطالعه

وطلعوا سهام وسامح ع السلم وهما طالعين

سامح بيحسس ع طيزها وبيقولها وحشتني طيزك اوي يا لبوة

متعرفيش ماما عايزانا في اي

سهام : لا معرفش وابعد ايدك عن طيزي شوية

وبطل تقولي يا لبوة واطلع وانت ساكت

وقعدوا خمس دقايق لحد مدخلت عليهم مريم

وكانت عريانه مش لابسة غير الاندر السبعة بس

رجليها من قدمينها لركبها لفخادها عريانة

وبزازها وحلماتها عريانة وبطنها وسرتها ودراعاتها وكتافها كلهم عريانين وضهرها طبعا

سامح : اوبا شكلها هتبقي ليله عنب

مريم : لا مش الي فدماغك اقعد وانت تفهم

سهام : احسن يا خول احلي كسفه غبية

مريم : اقعدوا ساكتين ياولاد الوسخه خلوني اقول الكلمتين

سهام وسامح : ف نفس واحد حاضر يا وسخه هههههه

مريم : وسخه علشان خلفت اشكالكم

قوليلي الاول كنتي فين

سهام : انتي نسيتي ولا اي ياماما اومال

لو مكنتش قولتلك وانا ف المصنع

مريم : لا والل& مقولتليش حاجة

سهام : والل& قولتلك اني رايحه عند ناريمان جارتنا

علشان تفرجني ع ال خطيبها بعتهولها من اوربا

مريم : اه صحيح معلش نسيت

سامح : متخلصينا يا ماما انا زبي هيفرقع من منظر بزازك

سهام : ههههههههههههه شوفي العرص دايمآ هايج

مريم : بصوا بقي الشكل دة مينفعنيش

سهام : مش فاهمه حاجة شكل ايه

سامح : بلاش الغاز

مريم : فاكرين صديق ابوكم ال من امريكا

سهام : مش دة الراجل ابو زب خطير الي كان هيموتك تحتيه

مريم : ايوة هو بالظبط

سامح : ودة عايز ايه تاني بقا

مريم : عايز واحدة بنت بنوت ليلة وحدة وهو اختارها

سامح : اوعي يكون اللى ف دماغي

مريم : اه هو كدة بالظبط

سهام : اوعي تقولي انا

سامح : هو في غيرك

مريم : فكري كويس هيكون عندك فيلا خاصة بيكي انتي

سهام : ياماما مش حكايه كدة دة كان هيموتك

وانتي بلا حسد بحر من جوة

مريم : لا متقلقيش هنتفق ع كل حاجة قبل ميلمسك

سهام : انا شرطي الوحيد جواز علشان يفتحني

مريم : ازاي يا فالحه وهو مسيحي

سهام : معرفش بقي

سامح : طيب وانا ايه وضعي في كسم الحوار دة

مريم : انت بقي هتجهز سهام وتقدمهاله بنفسك اي حاجة يطلبها تتنفذ

سامح : طيب وانا هطول ايه من دة كله

مريم : من ناحية هتطول هتطول وكتير اوي كمان

سامح : طب سبيلي فرصة افكر

مريم : سهام كدة موافقه وانت يوم السبت ترد عليا الراجل مستني الرد الأحد

سامح : ماشي طيب وهياخدنا فين كدة

مريم : لا كل حاجة هتم هنا

سهام : وبابا ايه رأيه

مريم : تقومي تصالحية دلوقتي وتلعبيلة شوية

سامح : احا وانا اعمل ايه فى كسم الليلة دي

مريم : هتختبر نفسك وتقدمها لأبوك

سهام : نعم ازاي يعني

سامح : هو انتي شايفاني وافقت اساسآ

مريم : الراجل دة لو اترفض هتخسروا كتير اوي فكروا كويس

سامح : طيب قدامي يا لبوة

مريم : لا يا كسمك لازم تحترمها وانت بتقدمها اتعلم يا جحش

سامح : اتفضلي يا ست هانم انزلى قدامي

سهام : ايوة كدة يا عرص هو بابا فين

مريم : في المكتب

سامح : يلا بينا

مريم : 5 دقايق وابوكم يكون عندي

ونزل سامح وسهام وخبطوا ع باب المكتب

الحج : ادخل

سامح : مولاي

الحج : عايز ايه يا خول ماتتعدل

سامح : مولاتي الأميرة سهام عايزة تعتذر لحضرتك

الحج : انت اتجنيت ولا ايه يا سامح متخلص ياض

سهام : انا اسفه يا بابا متزعلش مني مكنتش أقصد كدة

الحج : مش انا متناك عايزة ايه دلوقتي

سهام : لا انت سيد الرجالة كلهم

الحج : انتوا الاتنين بتحوموا على ايه خير

سهام نزلت على ركبتها قدام ابوها

عايزة اشوف حبيبي واحضنه ببوقي وابوس راسة واحسس عليه

كل دة وهيا ماسكه زب ابوها

سامح : وانا جاي اقدملك طيزها وانضفهالك قبل ما تنيكها يا احن اب ف الدنيا

وهو بيحسس ويبعبص طيز اخته من فوق الجيبة وكمل : واللبوة الكبيرة جاهزالك فوق

الحج : اللبوة الكبيرة دي محتاجة مستودع فياجرا عشان تتكيف اسيبكم انا واطلعلها

سهام : طيب مش هتخليني اسلم على حبيبي

الحج : ادعيلة داخل على معركة مع كس امك

سامح : نطلع احنا فوق بقي يا سوسو

سهام : يلا يا قلب سوسو

طلع الحج لمراته مريم اللى كانت لابساله فستان طويل وضهره عريان لحد فلق طيازها جننته بيه راح قالع ملط وقعد يبوس فى ضهرها وفلق طيازها ويلحس وقلعها الفستان وبقت عريانة ملط وحافية

مريم: مالك يا راجل هيجان اوى الليلة دى ليه

الحج: مش قادر يا لبوة يا متناكة ابنك وطوب الارض دانا هافشخ كسمك وطيزها النهارده

مريم: اححححححححححح افشخ يا خويا هو حد حايشك

ونزلت مريم تدعك وتدلك زوبر جوزها بايدها من راسه لقاعدته ودخلته فى بوقها وابتدت تمصه والحج يوحوح من المتعة

وراح نازل مغرق وش وشفايف ورقبة مراته مريم بوس ونزل يمص حلماتها ويقفش فى بزازها ويبعبص ويلحس كسها وشفايفه الكبيرة العريضة المتهدلة وزنبورها بصوابعه ولسانه وهى توحوح وتتاوه وتغنج وتشخر وتصوت من المتعة وخد قدمين مراته وباسهم ومصهم بصوابعهم وكعبهم وكفهم ومشطهم وحسس على فخادها وركبها السمينة ورفع رجليها ومسك كفوف قدمينها بكفوف ايديه ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها داخل طالع داخل طالع ومريم تحسس على وشه وشعره وصدره وبطنه وضهره وطيزه وبعد مدة راح الحج نايم على ضهره وطلعت مريم فوقه ومسكت زوبره دخلته شوية فى خرم طيزها ونزلت عليه وقالوا سوا اححححححححححح وابتدت تطلع وتنزل وتتنطط بخرم طيزها على زوبر جوزها الحج ووشها فى وشه وبزازها الكبار زى المدافع قدامه وهو بيحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها ونزلت تغرق وش جوزها الحج وشفايفه ورقبته بوس.. وبعد مدة نامت مريم على جنبها ونام الحج على جنبه قدامها وشه فى وشها ودخل زوبره فى كسها وابتدا ينيكها وهى توحوح وتتاوه وتجيب عسلها وتجيلها الرعشة وينتفض جسمها ولمست رجليه رجليها ولاعبت قدمينه قدمينها وعمالين يبوسوا ويحضنوا ويحسسوا على بعض ويبصوا لبعض ويوشوشوا بعض.. وخدها الحج ووقفوا وناكها فى كسها فى وضع راقصة الباليه لحد ما شهق وجاب شلالات من لبنه فى كس ومهبل مراته مريم.. وفضل زوبره واقف زى الحديد وقالها راوند تو يا كسمك يلا هافشخ دين ام طيزك النهارده ودخل زوبره فى طيز مراته مريم ونزل نيك ورزع فيها ساعة ونص لحد ما جاب شلالات من لبنه فى طيزها

سامح : ماتيجي يا بت اشيلك ونطلع

سهام : استني عايزة اتكلم معاك شوية

وراح سامح شايل سهام وطلع بيها غرفته ونزلها على السرير

وسهام تقوله يا عرص اهدي متبقاش هايج

سامح : فيه حد يشوف الطيز اللى تغيظ دي ويكون على بعضة

قولي وانتي قاعدة على زبي

سهام : لا انا فيه حاجة فى دماغي لو طلعت صح همتعك بجد

سامح : ماشي لما اشوف أخرتها مع امك

سهام : انت عايز ناهد تنضم لينا ولا ليك بس

سامح : اممممم بصراحه يا سهام مش عارف

بس بتسألي ليه

سهام : ملكش دعوة عايز ولا لأ

سامح : ابوكي مش هيسكت إلا لما تنضم لينا

لسه فاكر ايام زمان

سهام : بس البنت تستاهل جسمها احلى مني

سامح : ان جيتي للحق اه

سهام : طيب لو رفضت هتعمل ايه

سامح : نفس السؤال سألته للحج وكان ردة ملكش دعوة

وقلعوا هما الاتنين ملط وراحت سهام قعدت على زوبر اخوها سامح بخرم طيزها ووشها فى وشه وبزازها زى المدافع قدامه وابتدت سهام تطلع وتنزل وتتنطط على زوبره بخرم طيزها وسامح عمال ينيك ويرزع فى طيز اخته سهام بزوبره وهو بيحسس على وشها وشعرها وضهرها وفخادها وركبها وباطن قدمينها وهى تحسس على صدره وبطنه وتغرق وش اخوها بوس وشفايفه ورقبته وتديله بزها اليمين وبزها الشمال يمص حلماتها ويقفش فى بزازها.. وعمالة توحوح وتغنج وتتاوه وتافاف وتشخر وتصوت وجابت عسلها واتنفض جسمها وجاتلها الرعشة.. وبعد مدة نامت سهام على ضهرها ورفع اخوها سامح رجليها لحد بزازها فى وضع صدفة البحر بعدما مص وباس قدمينها بصوابعهم ومشطهم وكفهم وكعبهم ودخل زوبره فى خرم طيزها وابتدا ينيكها ونزل يغرق وشها وشفايفها ورقبتها بوس ويمص حلماتها ويقفش فى بزازها وهى تحسس على وشه وشعره وصدره وبطنه وضهره وطيزه لحد ما جاب شلالات من لبنه فى طيز اخته سهام ونزلت تدعك له زوبره بايدها وتمصهوله شوية لحد ما وقف تانى زى الحديد وهو بعبص ولحس كسها وشفايفه العريضة الكبيرة المتهدلة وزنبوره بلسانه وصوابعه وهى توحوح لحد ما جابت عسلها ورزع زوبره فى طيز اخته سهام تانى وناكها ساعة ونص كمان لحد ما جاب لبنه الوفير الغزير فى طيزها تانى

ونزلت سهام على الارض على ركبتها وحطت ايديها على رجل سامح

وقالتله بتحبها هيا ولا جسمها ( وبتحسس على رجلة بحنيه )

سامح : بحب الاتنين بس هيا الاساس

سهام : طيب والبنات اللى بتنيكهم هيعملوا ايه

لو عرفوا بالخطوبة

سامح : كس امهم كانت نزوة وعدت

سهام : طيب قولت لهيما ولمصطفي ولا لسه

سامح : وهما مالهم يابنتي دي حياتي الشخصية

سهام : طيب وزبة مش هيوحشك ولا ايه

سامح : اه جيتي ع الجرح يابت الوسخه

سهام وقفت ف مكانها وقالت لسامح ايه بت الوسخه دي ياخول

وراحت طاخ طرخ طاخ طرخ طرقعت على وشة قلمين سخنين

وراح سامح نزل على ركبة وركع على رجل سهام

وبيبوسها انا اسف

يا ستي سامحيني مش هتتكرر تاني

راحت سهام قاالتله مش لسه هستنا بكس امك انها هتتكرر تاني اجري هات الزب الصناعي من غرفه الحج اجري على ركبك زي الكلب يا خول يا شرموط

ورد عليها سامح يا ستي عندي واحد فى دولابي

وردت عليه سهام انا قولتلك ايه بكسمك انت هتتامر يا خول

واستنت سهام لما طلع سامح من الغرفة واطمنت انه برة الغرفة راحت اخدت تليفونها واتصلت ب (..........)

أسرة ناهد

وبعد ماخلصنا الشاي قمت أنا وسماح دخلنا المطبخ وغسلنا الكوبايات وحضرنا عصاير علشان السهرة شكلها هتبقي صباحي

وكنت عايزة اعمل قهوة لاكن سماح مش عطياني فرصة كانت عمالة تبعبص فيا

سماح : يخربيت حلاوة طيازك دي يا لبوة

ناهد : يابت اهدي لسه السهر مطولة خلينا كلنا مع بعض

سماح: نزلت لناهد البنطلون ال كانت لابسة ولقيتها مش لابسة ااندر راحت ضاربها ع طيزها وقالتلها اوف ع جمال طيزك دي عايزة انيكها بالصناعي وراحت مدخله صوبعها ف طيز ناهد

ناهد : اه اه يخربيتك انتي دخلتي اي ف طيزى

شيلي بسرعه بيوجع اوي

سماح : استحملي يا لبوة علشان تستقبلي الصناعي

ناهد : ماما يا ماما يا ماما (بتنادي بصوت عالي )

جمالات : ايه يا ناهد (بتتكلم من الصالة)

سماح عمالة تدخل صوابعها ف طيز ناهد وتضربها ع طيزها جامد لحد مطيزها احمرت

ناهد : تعالي بسرعه يا ماما الحقيني من البنت دي

جمالات : هههههههه يخيبك يا ناهد

سماح : مش قادرة تستحمل الصوباع يا ماما

جمالات : يابت اهدي مش كدة محدش هيلمس طيزها ولا كسها

لحد متتجوز

رااحت سماح مطلعه صوباعها من طيز ناهد وقالت لجمالات لية بقي يا ست ماما

جمالات : اختك قربت تتجوز يا بهيمة مش عايزين مشاكل

ناهد : انتي شوفتيني وافقت اصلا

جمالات : طيب كلمي ابوكي عايزك ف الصاله

ولسة ناهد هترفع البنطلون راحت جمالات ضرباها ع طيزها وقالتلها اطلعي كدة يا لبوة اتعلمي شوية

ناهد : اه طب بالراحه طيب ع طيزي

سماح : ههههعهههههههههه احسن يا شرموطة

وراحت طلعت ناهد لقيت ابوها مدد جسمه عريان ع الكنبة

واول مشافها راح اتعدل

سعيد : لبوتي اخيرآ وصلت

ناهد : أيوة يا سي بابا ماما قالتلي انك عايزني نعم

سعيد : لما امك تقولك ابوكي عايزك تيجي تقعدي ع رجلي ع طول

ناهد : حاضر يا بابا

واول ماقعدت ناهد ع رجل ابوها حسيت بزبرة وهو لامس طيزها

ناهد : اووووف احساس جميل اوي يا بابا وهو ع اللحم

سعيد : هو اي دة يا لبوة

ناهد : بتاعك يا بابا

سعيد : اسمع بتاع بردة

ناهد : اسمه اسمه اسمه زوبرك يا بابا

سعيد : وهو ف حد حط زبة ع طيزك ع الهدوم يا لبوة الواد سامح عمل كدة

ناهد : لا والل& يابابا ابدآ

سعيد : اومال مين يا شرموطة

ناهد : في الاتوبيس يابابا لما بيكون زحمه

سعيد : حقهم بطيزك الجامدة دي ( وبيحسس ع طيزها)

ناهد : امممممممم متكسفنيش بقي وقولي كنت عايز اي

سعيد : ف لبوة بتتكسف بردو

ناهد : ايوة انا قول بقي

سعيد : مردتيش عليا ف موضوع سامح

راحت ناهد قامت م ع رجل ابوها وقعدة قدامه ع ركبها ومسكت زبة وحشني اوي يا بابا وشكلة جميل اوي وراحت بايساه وبتطلع لسانها تدوق طعمه وعماالة تبوس فيه كل شوية

سعيد : تعالي يا جوجو انتي وسموحة شوفي الهنا ال بقيت فيه

جت جمالات وسماح تشوف الهنا ال هو فيه وكانوا عريانبن ملط وكانت لسة ناهد عمالة تبوس زب ابوها وتمصمص فية واول مشافت امها واختها بيتفرجوا عليها زادت ف المص اوي وبقت تلعب ف بيضانه

سعيد : ودة الرد ع موضوع سامح يا جمالات

جمالات : ( صغروته عالية) لولووووووووي الف مبروك يا حبيبتي

وبكدة خلص الجزء 15 استنوني الجزء الجي ف احداث ساخنه ومفجأت غير متوقعه رايكم يهمني

الجزء 16

أولآ أنا أسف ع التأخير لظروف شغلي وهختصر الجزء 16 ع 3 مشاهد هيتمهد عليها بقيت القصة كلها

( رسالة غامضة )

المشهد الأول

(اه يا بابا عايزة اتناك اوي افتحني اعملي اي حاجة

متسبنيش كدة كسي بياكلني اوي طفي لي ناري

خليني شرموطة اوي خليني اتناك من الرجالة كلهم

مش هسيب زب راجل غير وهو في كسي

اه يا ماما اتصرفي بسرعه )

جمالات : ألف مليون مبروك يا حبيبتي

سعيد : أيوة بقي مصي اوي يا لبوة البت بقت حريفة يا جوجو

جمالات : طالعه لأمها طبعآ عقبال متاخد لبونتها منها

سماح : هفضل احك ف كسي كدة كتير اووف بقي

جمالات : ايه رايك نظبط طيازهم

ناهد : انا موافقة يا بابا حتي لو كسي بردو موافقة

سعيد : لا انتي تهدي شوية علي نفسك وكملي مصي

ناهد: لية يا بابا بس نفسي اجرب زبك وهو بيدخل ويخرج من كسي ( كل دة وعمالة تحسس ع زب ابوها ) نفسي احس بية بينيك جسمي كله مش كسي بس

وفجأة ابوها نطر لبنه ع وشها وغرقلها وشها

جمالات : احا يا خول احا كمان مرة دة انت مبتغرقنيش كدة

سماح : متزعليش بقي يا ماما دي قدرات نانا هههههههه

ناهد : قروا عليا بقي اجري هاتي الزب الصناعي من جوة

دة انا هفشخه العرص دة هعرفة ازاي يجيب لبنه بسرعه كدة

جمالات : أيوة بقي جت اللي هتاخد بطاري من الخول دة اجري يابت وهفتحلك طيزك بسرعه يالبوة يابنت الشرموطة ( الكلام لسماح )

سعيد : احا احا احا احا انتوا نويتوا خلاص تلاته ع واحد حرام يا ولاد الخول

سماح : مين هيلبسة ماما بقي المفروض هتبتدي

جمالات : انا سامعه صوت رنه تليفون

سماح : الحقي يا ناهد دة تليفونك

ناهد : ودة وقته اوف بقي

سعيد : شوفي الا يكون سامح ولا حاجة فرحيه

( راحت ناهد تشوف مين ال بيرن لقيت رقم مش ظاهر وملحقتش كانت الرنه خلصت وسابت الفون ع السرير

ولسة هتطلع من الأودة بتاعتها راح الفون رن تاني )

ناهد : ألو الو

المتصل : (بعد شوية ) انجز يا سامح يا خول

ناهد : سامح مين دي وفيه ايه

المتصل : انت كل دة بكسمك بتجيب الصناعي

سامح : انا أسف يا سهام

ناهم بلمت من الصوت ووقفت مكانها ولسة بتسمع اسم سهام افتكرت اخت سامح ومحستش غير بأمها

جمالات : ايه يا نانا مين ال بيرن ف الوقت دة

ناهد : بتشاور هووووووس وشغلت الميكرفون

سهام : ايه سهام دي يا خول اسمها ستي يا عرص يابن المتناكه

سامح : خلاص انا اسف يا ستي هاتي رجلك أبوسها

وراح الخط اتقفل

جمالات : حصل ايه وايه ال بيحصل دة مش فاهمه حاجة

ناهد : انا مش فاهمه اكتر منك

جمالات : قصد سامح ايه من دة

ناهد : لا سامح ميعملش كدة ولا مش عارفة بس مستحيل كدة

جمالات : يا حزن الحزن هتبقا البنت وامها

ناهد : ايه ياماما هيا ناقصاكي انتي كمان دلوقتي

سماح : ايه فيه ايه مين ال كان بيرن وبتتوشوشو ف ايه

ناهد : لا مفيش حاجة نمرة غلط

جمالات : روحي يا سماح واحنا هنيجي وراكي

سماح : حاضر

جمالات : هتعملي ايه ف ال حصل دة.

ناهد : مش عارفة والل& يا ماما وبعدين سهام قصدها ايه

عايزة تكسر اخوها قدامي لية وايه الرسالة فى كدة

هو في حاجة بينكم يا ماما انا مش عارفاها ولا ايه

جمالات : لا يا بنتي مفيش حاجة

ناهد : متاكدة

جمالات : ايوة وحتي لو فيه سهام مكنش في حاجة بيني وبينها

ناهد : ولا انا احنا مجرد اصحاب عاديين مش للدرجة انها تعمل كدة

جمالات : متسبقيش الأحداث وبكرة هما جايين وكل حاجة هتبان

ناهد : عندك حق

جمالات : طيب يلا نكمل

ناهد : لا كملوا انتوا انا دماغي بايظة خالص وفصلت ومتعرفيش حد عن اي حاجة لحد مشوف هنعمل اي ونفهم

وطلعت ماما وقفلت بابا اودتي وزي مانا ملبستش حتي الاندر ورميت نفسي ع السرير وعمالة افتكر المكالمة يمكن اقدر اربط حاجة وفضلت صاحية لحد منفس الرقم رن من تاني ومردتش ارد علية لحد مفضل يرن كذا مرة لحد مقررت اني ارد

ناهد : ألو

المتصل : ازيك يا ناهد عاملة ايه يا حبيبتي

ناهد : طنط مريم ....!!!!!!

مريم : أيوة مالك مستغربة كدة لية

ناهد : لا مش مستغربة

مريم : انا عارفه انتي بتفكري فى ايه دلوقتي

ناهد : بفكر فى ايه مبفكرش فى حاجة

مريم : يا سلام والخول ال متقدملك دة

ناهد : تهتهت فى الكلام ومش عارفة تقول ايه

مريم : جمالات صاحية ولا نامت شكلها زمانها نامت

ناهد : لا صاحية

مريم : طيب اديهاني وانا هفهمها سبيلها بس التليفون

وطلعت ناهد تودي الفون لأمها ولقت امها قاعدة ع زب ابوها وشغال رزع فيها وعمالة تصوت

ماما ماما كلمي طنط مريم عايزاكي

جمالات : اه اه بالراحه يا سعيد فشختني وبقت تعلي صوتها تدريجى تسمع مريم.

مريم : جوجو يخربيتك انتي شرموطة كدة على طول

جمالات : مريم حبيبه قلبي مش وقتك خالص

مريم : هههههههههه سيبي ال ف ايدك يا لبوة وادخلي اودتك واقفلي ع نفسك الباب عايزاكي ف حاجة ومش عايزة حد يعرف بيها

ودخلت جمالات اودتها وقفلت الباب عليها وطولت اوي ف المكالمة وناهد عماله تضرب أخماس ف سداس برة وسماح عمالة تلعب ف زب ابوها وبعد ساعه شوية كدة كانت ناهد زهقت ودخلت اودتها ولقيت امها داخلة عبيها وبتديها الفون وبتقولها خدي كلمي سهام عايزاكي

وبكدة خلص المشهد الأول استنوني بكرة ف المشهد التاني

المشهد الثاني والثالث ؛

( منتصف الحكاية )

حديث مع النفس لكل أطراف الحكاية

عائلة ناهد

ناهد : هيا اي الحكاية دي العقل مشتت ع الأخر وكل مرة حدوتة شكل بدأت من الأتوبيس ووصلت للسرير طيب يعني وبعدين اكتشافات كتيرة وصلتلها لحد دلوقتي وكل اكتشاف مش سهل خالص بيصعبها عليا أكتر وكل مشكلة بيكون ليها حل وممكن تتعقد بردو بس مش هيا دي المشكلة والظروف اوقات كتير بتعصبني يا تري اي هيا النهاية بعد مكنت عايزة أخد حقي من بتوع الأتوبيس بقيت عايزة أسيبلهم نفسي يعملوا فيا ال هما يحبوه واكون شرموطتهم الوحيدة بس متوقعش كدة كن او لا تكن...

1...45678...10