خد اللى تحبك

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

وليد:: علي الاقل مش كل شوية انتي بترجعي مرهقة جدآ و بعدين مال خدك اليمين دا محمر ليه كدا؟

حسناء:: عشان.... عشان كنت.... كنت واقفة في الشمس و انت عارف بشرتي حساسة و بتتأثر بسرعة من الشمس و انا مكنتش عملة حسابي في صن كريم

وليد:: بس دا محمر اوي، عمري ما شفته كدا

حسناء:: عادي يعني وقفت في الشمس مدة طويلة، وبعدين هو تحقيق ولا ايه؟ وليد مش كل شوية هتاجي تسألني و تحقق معاي، واحمد ربنا، اني مستحملاك، واحدة غيري كانت اتطلقت بدري منك عشان تخلف

وليد:: بتعايريني يا حسناء عشان انا عقيم و مش بخلف

حسناء:: اوووف وليد دي مابقتش عيشة، عالاقل يا تسيبنى اتناك واحبل من غيرك او اعمل تلقيح صناعى من متبرع وافضل معاك واخلف ويتكتب الولد باسمى واسمك

وليد:: ماشي يا حسناء، خرج وليد برا الاوضة

المشهد عند ناجى في بيته

(داخل ناجى من برا بعد السهرة اللي قضاها مع مرزوق)

دخل ناجى كانت نسرين نايمة

ناجى:: نعمة... نعمة * بيطبطب علي كتفها*

نعمة:: ناجى انت جيت؟

ناجى:: ايوة... انتي ايه اللي ملبسك العباية الشتوي التقيلة دي في عز الحر؟

نسرين:: بسبب....

*المشهد عندي *

(الساعة 11:25 الضهر)

لغيت وضع الطيران، و بعد عشر دقايق لاقيت ضياء بيرن عليا و قعد يرغي معاي في اي كلام فاضي و انا مليش نفس اتكلم و كل ردي * ايوة، اممم، اه، مش فاضي، طيب، ايوة، سلام*

قفلت معاه من هنا و لاقيت عم ناجى بيرن عليا، اتردد افتح عليه ولا لاء، و كنت مرعوب اني ارد، بس بعد تاني رنة فتحت

انا:: ايوة... ايوة يا عم ناجى

ناجى:: يوسف تعال عايزك دلوقتي

يتبع......

(الجزء الثالث)

انا:: خير يا عم ناجى؟

ناجى:: كل خير، اصل في عربية تبع واحد مهم، وكنت عايزك تاجي نشوفها سواء، اصلها ماركة غالية و انت اللي هتنفع معاها

انا:: عم ناجى انا..... انا

ناجى:: انت ايه.... ما تنطق

انا:: انا هسيب الشغل..

ناجى:: ايييه؟ ليه خير في حاجه حصلت، انت متضايق من حاجه قولي، الفلوس مش اللي هي اذودك؟

انا:: لاء لاء مش حكاية فلوس،

ناجى:: يوسف الكلام في التليفون مش هينفع تعالي دلوقتي و نشوف الموضوع ده عندي

انا:: اصل..

ناجى قطعني:: لا اصل ولا فصل تعال نتكلم و متخافش انا مش هغصبك علي حاجه

انا:: طيب... هجيلك

ناجى:: ماشي مستنيك

انا:: نص ساعه واكون عندك

المشهد عند بيت ناجى

(وصلت و رنيت على عم ناجى)

انا:: ايوة يعم ناجى انا تحت انت قافل الورشة ليه؟

ناجى:: اطلع فوق تعال

انا:: خلينا في الورشة احسن

ناجى:: انا قولت فوق

انا::.... طيب.....

طلعت فوق رنيت الجرس بتاع الباب، فتحلي عم ناجى

ناجى:: واقف ليه ادخل

دخلت و انا متوتر و خايف ليكون ملعوب و نسرين قالت كل حاجه لناجى و هو بيجرني بالراحة،

قعدت في اوضة استقبال الضيوف

ناجى:: ها ايه الحكاية

انا:: مفيش انا مش عايز اكمل

ناجى:: فجأة كدا، قولي في ايه يا يوسف فهمني

انا:: اصل انا.... و دخلت نسرين قمت انا سكت

ناجى:: احضرينا يا ام احمد لسه يوسف راكب دماغه و عايز يسيب الشغل و انا مش فاهم ليه؟

نسرين:: ايه يا يوسف عايز تسيب الشغل ليه؟

انا:: اااا، اصل.... هشتغل مع ابويا

نسرين:: طيب ما ابوك اتنبح صوته علي قولك، انه نفسه تشتغل معاه وانت كنت رافض

انا:: تعبت من زنه

طبعآ بكلمها و انا كل ما تيجي عيني في عنها، انزل عيني في الارض

ناجى:: والله عيب عليك عايز تخلع بعد ما شربتك الصنعه، اخس مكانش العشم

نسرين:: يوسف لو سبت الشغل لا انت ابني ولا اعرفك، و هزعل منك بجد،

ناجى:: ها هتكمل ولا هتزعل ام احمد؟

*بصيت لنسرين وانا مش فاهم تفكيرها، ازاي اكمل و انا اغتصبتها امبارح، لاء و كمان بتتعامل عادي معاي، بس بكلامها دا زاحت عني هم كبير اوي كنت مش قادر اشيله *

انا:: حاضر هكمل... انا ما يرضنيش زعلك.... انتي و عم ناجى

ناجى:: كدا انا عرفت مفتاحك خلاص، بقولك يا ام احمد اتكلمي معاه شوية في حكاية الأجر عشان الواد دا بياخود شئ و شويات مني، ههههه

انا:: طيب انا همشي دلوقتي

نسرين:: استني يا يوسف انا عاملة محشي ورق عنب و بطة مشوية، هغرف و نتغدي سوا

انا:: تسلم يا....

ناجى قاطعني:: بقولك ايه، علي الطلاق مانت خارج غير لما تاكل

انا:: وعلي ايه خراب البيوت، حاضر

دخلت نسرين المطبخ

ناجى:: لامؤخذة يا يوسف دقيقة وجاي

انا:: ولا يهمك يا عم ناجى

المشهد عند نسرين و ناجى في المطبخ

ناجى:: انا مش فاهم الواد يوسف دا متغير ليه النهارده؟

نسرين:: عادي يا ناجى تلاقي في حاجه مديقه

ناجى:: شكلها حاجه كبيره حاصلة

نسرين:: ولا كبيرة ولا حاجة اي حد في سن يوسف، هتكون اي مشكله بالنسباله كبيره و هتشغله

ناجى:: انتي شايفه كدا؟

نسرين:: بيعمل زي ماكان احمد يعمل يفضل متعكنن طول الوقت ولما افضل اقوله في ايه تطلع مشكلة متستهلش و هو مكبر الموضوع

ناجى:: احمد... وحشني اوي الواد ابن الكلب دا

نسرين:: ومين سمعك

ناجى:: اللي حرقني الواد ما يرفعش علينا سماعة التلفون، غير لو عايز فلوس، غير كدا احنا اللي بنتصل بيه

نسرين:: سيب الواد في حاله، هتلاقي الدنيا شغله هناك، امريكا مش زي هنا يا ناجى

ناجى:: انتي شايفه كده؟

نسرين:: اه و اطلع اقعد مع يوسف برا

(اكلنا انا و عم ناجى و مراته نسرين و بعد كدا نزلنا انا و عم ناجى الورشة قعدنا ربع ساعة بعدين جيه سواق بعربيه بي ام 2019،و بقينا نصلح فيها)

*المشهد عند مرزوق بيكلم شرموطة من اللي شغلين معاه في التليفون *

مرزوق:: بقولك ايه في زبون طالبك بالاسم

هي:: مرزوق انا تعبانة النهارده مش قادره

مرزوق:: معلش تعالي عالي نفسك عشان انتي مطلوبة بالاسم مش اوردر عادي

هي:: انا تعبانة من امبارح و مخرجتش من الصبح من البيت

مرزوق:: احا بقولك ايه يا لبوة انا مش بطلب منك، دا شغل فاهمة يعني ايه و انا مش بحب حد يبوظ شغلي، عشان كدا بقولك دلوقتي تلبسي و تنزلي علي العنوان اللي هبعتهولك دلوقتي علي الواتس، هو انا كل يوم واحدة تقولي تعبانة

هي:: طيب انا قولت لجوزي اني تعبانة انزل ازاي يعني

مرزوق:: بقولك انتي و دكر البط اللي بتقولي عليه جوزك دا، يا تنزلي دلوقتي يا هتشوفي وشي التاني و انا وشي التاني الكل بيخاف منه فبلاش اورهولك

هي:: حاضر يا مرزوق بيه سلام

المشهد عند سمير و عزيز، في بيت اخو عزيز اللي مسافر

(بعد ساعة)

عزيز:: انا من لما كلمت المنص (الاسم الحركي لمرزوق) و عدت ساعة و الشرموطة لسه ما جاتش

سمير:: عندك حق وانت طالب البت دي و هي فرسة اصلآ و اكيد هيكون عليه طلب كتير

عزيز:: ياعم انا مالي بكل دا، انا طالب واحدة شرموطة، هيقدر يجبها ماشي، مش هيقدر كان قال من الاول

سمير:: طيب اديله رنة يمكن.....

(سكت سمير لما سمع صوت الباب)

سمير:: اهي جات روح افتح

راح عزيز يفتح الباب للشرموطة اللي مأجرينها

عزيز:: كل دا تأخير يا حسناء؟

حسناء:: وسع كدا بس خليني ادخل

سمير:: كل دا تأخير يا شرموطة؟

حسناء:: انا مش منبها عليك اكتر من مرة انا مش بحب الشتيمة انت ايه مش بتفهم

سمير:: كسمك يا لبوة ليه فاكرة نفسك ايه؟ دانتي...

عزيز بيقاطعه:: سمير قولتك لم كسم لسانك اللي بيجيب المشاكل دا في كل حتة، معلش يا حسناء متزعليش اصل هو كدا، بيحب العنف و كدا، و كان فاكر انك هاتهيجه معاه

حسناء:: ماشي، بس مش كل مرة هقعد انبه عليه

عزيز:: تمام ادخلي غيري

حسناء:: طيب

دخلت حسناء الحمام

عزيز ل سمير:: يابني انت ايه؟ بالراحة شوفت اهي كلتها بكلمتين سكتت، اتعلم ان العافية مش هي الحل الوحيد، نافق يبني عشان توصل، خلي لسانك ينقط عسل حتي مع اللي انت مش حابه، عشان تمشي مصالحك، يعني انت لو كنت اتخنقت معاها كان زمانها مشيت من بدري و بنفك عشرات دلوقتي، الدنيا دي مصالح اسمعها من اخوك عزيز..

سمير بيسقف:: براڤو عليك يا عم غاندي يا فيلسوف، اقعد بقي في اي حتي ناشفة و شفلك اي كلبة تنيكك، اللي يشوفك و انت بتقول كدا مايشوفكش وانت بتتخانق مع يوسف بسبب طولت لسانك

عزيز:: كنت مش في واعيي وقتها وانت عارف و متجيبش سيرة الموضوع دا تاني

سمير:: دا رزعك بونية موت، قولي هي لسه وجعك، ههههه بتكلم علي البونية مش حاجه تاني ههههه

عزيز:: ايه يا كسمك انت هتخبط ولا ايه؟

سمير:: ايه يا عرص انت مش قادر علي الحمار هتتشطر علي البردعة ( مثل قديم عزيزي، معناه شوف اللي ضربك و علم عليك و تعال اتكلم بعد كدا)

عزيز:: سمير متخلنيش اقلب عليك

حسناء من عند الباب:: ينفع تخلصوني و تتخانقو مع بعض بعدين انا مش فاضية للعب العيال داه

سمير:: هههه اهي اللي طيبت بخطرها بتقول عليك عيل شوفت يا عم الدكر

عزيز بس لسمير نظرة غضب و بعدين دخل هوا و حسناء الاوضة

المشهد عند خالتي عالية في بتها

شيماء بنت خالتي نايمة علي السرير و امها اللي هي خالتي قعدة جمبها علي السرير

خالتي:: يا بنتي كلي اي حاجه حرام عليكي متوجعيش قلبي معاكي

شيماء:: مليش نفس يا ماما مش عايزة اكل

خالتي:: يا بنتي انتي زعلانة ليه مش انتي لسه زي الفل و ملحقوش يعملو فيكي حاجه؟

شيماء:: يا ماما لو عايزة تكشفي عليا و تطمني بنفسك انا موافقة

خالتي:: يا ضنايا انا مصدقة بس انا مش فاهمة انتي مش عايزة تاكلي ليه؟ احمدي ربنا، انك كويسة، و انا من هنا و رايح مش هخليكي تروحي اي حتة لوحدك، ولو خالك وليد عايزك بعد كدا هخليه ياجي يخدك بنفسه

شيماء:: انا مش عايزة اروح عند اخوكي تاني يا ماما

خالتي:: يا حبيبتي متخفيش مش هخليكي لوحدك تاني

شيماء كانت هتتكلم و تعترف علي وليد ان هو اللي عمل كدا بس افتكرت تهديده ليها و خافت و سكتت

خالتي:: طيب قومي نروح عند خالتك وداد يلا

شيماء:: خليها بكرا يا ماما

خالتي:: طيب يا ضنايا بس كولي اي حاجه و متتعبيش قلبي معاكي،

شيماء:: مليش نفس مش قادرة اكل

خالتي:: كدا انا هتطر اقول لابوكي و هو ياجي يتصرف و نشوف حل في موضوع اكلك دا

شيماء اتعدلت:: لا بابا لاء ابوس ايدك متجبلوش سيرة، انتي عيزاني اكل حاضر

(نبذة عن ابو شيماء، هو شخص عصبي و جاد في طبعه، شغلته نجار تبع شركة موبيليات كبيرة بتنقل لكل المحافظات، فا بيسافر كتير المواقع بتاعت الشغل، و اللي مخوف شيماء من ابوها ان لو عرف حاجة هياجي يحقق معها و يعرف كل حاجه و هتطرر شيماء تقول الحقيقه و ساعتها ابوها احتمال يقتل وليد)

(اليوم التاني)

المشهد عندي في البيت

صحيت من النوم كانت امي صاحية صبحت عليها و دخلت الحمام اخدت دوش خرجت فطرت و دخلت اعمل كباية قهوة و طلعت اشربها في الصالة مع امي و ولعت سجارة

امي:: ايه دا يا زفت اللي بتهببه انت بتشرب سجاير؟

انا:: وفيها ايه؟ هو انا صغير؟

امي:: انت بتشرب سجاير من دلوقتي اومال هتعمل ايه لما تتجوز، هشترب مخدرات؟

( مش متخيل يا عزيزي هي لو عرفة اني فعلآ بشرب حشيش و بيرة و بنام مع نسوان هيجرلها ايه)

انا:: اهو ايه حاجة اطلع فيها الكبت اللي عندي

امي:: كبت ايه، مالك يا يوسف احكيلي فضفض معاي، انا امك يعني يهمني مصلحتك

انا:: كل واحد فيه اللي مكفيه يا وداد، لو فضلنا نسمع مشاكل بعض، هنتعب بزيادة، خلي مشاكلي ليا و انا هتصرف معاها

امي:: طول عمرك زي ابوك، ابوك فضل يتعامل معاي عادي و محسسنيش انو اتجوز عليا غير لما عرفت بالصدفة،

انا:: انا مش زي حد، انا مخلوق شبه نفسي

امي:: طيب عملت ايه في حكاية الشغل

انا:: لا خلاص همكل مع عم ناجى

امي:: عجايب.... انا نزلة كمان شوية عند خالتك عالية

انا:: ليه؟

امي:: معرفش البت شيماء من لما رجعت اخر مرة من عند خالك وليد و كان في ولاد حرام اتلمو عليها و كانوا عايزين يضيعوا شرف البت و هي ولا بتاكل ولا بتشرب

انا:: دا تلاقيه حوار، اقطع دراعي لو مكانش اخوكي وليد اللي حاول يعمل كدا

امي:: انت هتتعوج معاي في الكلام ولا ايه، واد انا صابرة عليك كتير، لكن تتهم خالك وليد بكلام فارغ زي داه انا مش هعديه انت فاهم،

انا ببرود:: طيب طيب ولا تزعلي نفسك يختي، اخوكي المفروض يتعمله تمثال جمب تمثال الحرية (في بالي، و يرفع الزوبر بدل الشعلة)

امي:: عيل وسخ و سافل، اديني سيبهالك خالص

ودخلت امي اوضتها تغير هدومها و نزلت عشان تروح لخالتي عالية

انا:: كسم دي اصتباحه، وبعدين الوقت بدري علي الشغل اكلم الواد ضياء ابن اللبوة ده

برن علي ضياء

انا:: لول كويس انك صاحي عامل ايه؟

ضياء:: في حاجه ولا ايه؟

انا:: مفيش بس لو صاحي ننزل نقعد في اي كفاتريا سوا

ضياء:: مش هينفع

انا:: ليه؟

ضياء:: خالي الكبير بيودع في المستشفى و انا معاهم دلوقتي

انا:: يا ريته خالي

ضياء:: ههه اعمار بقي يا صحبي

انا:: خلاص مفيش مشكله، اول ما يودع ابقي رن عليا اجي اعزي

ضياء:: طيب... اقفل دلوقتي بس عشان مش فاضي

انا:: ماشي

برن علي روحية

انا:: صباح العناب علي القمر

روحية:: انت ليك عين تتصل؟

انا:: معلش سمحيني

روحية:: وايه اللي حصل فجأة كدا خلاك تكلمني بعد ما كنت بتكنسل امبارح

انا:: كنت حمار

روحية:: يا سلام وعرفت منين انك حمار بقي؟

انا:: ابدآ كنت داخل استحمي امبارح بعد ما قلعت هدومي لاقيت عندي ديل، قلت ايه دا انا حمار، لاء لازم روحية تعرف

روحية:: ههههه ماشي يا حمار

انا:: بقولك ايه ما تاجي ننزل نقعد مع بعض في اي كافيه

(شوفت يا عزيزي، قال لصحبه تعال كفتريا و قال للبنت تعالي كافيه، عشان تعرف بس ان البزيين اللي قدام بيفرقوا)

روحية:: معلش اصلي مش فاضية، اااييييي

انا:: مالك يا بت؟!

روحية:: مفيش اتخبط في رجلي في صباع رجلي الصغير

انا:: طيب... يعني مش هتنفعي تنزلي؟

روحية:: معلش تتعوض

انا:: طيب

(قفلت مع روحية)

المشهد في بيت شريف القديم، بين سمير و...

روحية:: انت متخلف يابني قلتلك متعملش حاجه و انا بتكلم

سمير:: اتطمنتي ياختي علي حبيب القلب

روحية:: ملكش دعوه،

سمير:: انا مش فاهم انتي ليه عايزة تتجوزي يوسف

روحية:: عشان راجل و بيحبني و مش وسخ زيكم

سمير:: خلاص يا أما انتي مش واخدة بالك انك ملط قدامي ولا ايه

روحية:: ملكش فيه،

سمير:: طيب انتي هتعملي العملية دي امتي

روحية:: يابني عملية الترقيع دي بتكون قبل الدخلة بيومين تلاته بالكتير

سمير:: دا لسه بدري اوي، طيب ما تيجي

روحية:: يابني ماحنا لسه عاملين واحد من عشر دقايق

سمير:: نعمل واحد تاني ممكن

روحية بدلع:: انا كدا هتأخر

سمير قام حضنها من ورا و زوبره بين فرد طيزها علي اللحم

سمير:: اعمل ايه انتي اللي فرسة اعمل ايه بس

*المشهد عندي *

(خلصت شغل انا و عم ناجى)

ناجى:: تمام يا يوسف احنا النهارده عملنا مجهود كبير اوي

انا:: فعلاً الواحد تعب

ناجى:: انشف ياض متبقاش متني كدا، اومال هتعمل ايه لما تتجوز في ليلة الدخلة

انا:: اوووه دانا يوم الدخلة دا هعمل...

ناجى قطعني:: انت هتخرف ولا ايه ههههه انت هتحكي بجد

انا:: مش انت اللي بتسأل ههه

ناجى:: اللي يشوفك النهارده ما يشوفك وانت قالب وشك امبارح

انا:: بتفكرني ليه بس، دانتو غاوين نكد بجد

ناجى:: طيب يلا ادخل خود دوش و غير هدومك و روح انت

انا:: ماشي

(دخلت حمام الورشة اخدت دوش و غيرت هدوم الشغل و كنت هروح بس لاقيت نفسي مخنوق قلت اقعد علي اي كفاتريا)

بعد نص ساعة كنت قاعد علي الكفاتريا لاقيت نسرين بترن عليا

انا:: ألو....

نسرين:: انت فين يا يوسف؟

انا:: خلصت شغل و كنت مروح، خير؟

نسرين:: طيب تعال عيزاك

انا:: اجي فين؟

نسرين:: البيت هيكون فين يعني؟

انا:: طيب عم ناجى قاعد يعني ولا ايه؟

نسرين:: عمك ناجى خرج يسهر مع اصحابه من شوية

انا:: طيب ايه هو الموضوع اللي عيزاني فيه

نسرين:: هتعرف لما تاجي يلا اخلص انا مستنياك

انا:: حاضر مسافة السكه

*قفلت مع نسرين *

وانا متردد اروح ولا لاء ممكن يكون ناجى عرف باللي حصل، ويكون ملعوب منهم، بس لاء نسرين لو كانت عايزة تفضحني كانت عملت كدا من الاول، تلاقيها هتوبخني بكلمتين علي اللي حصل امبارح، كنت متتردد بس قررت اروح في نهاية الكلام

المشهد عند بيت ناجى

(كنت واقف تحت و رنيت علي نسرين و قالتلي اطلع فوق)

طلعت فوق و رنيت الجرس و فتحتلي نسرين و دخلت قعدت في الصالة

انا:: خير يا ام احمد؟

نسرين:: ام احمد بعد اللي عملته معايا

انا:: صدقني انا ندمان و بتمني لو اقدر ارجع بالوقت و معملش كدا

نسرين:: كانت كل الناس رجعت بالوقت و كله صلح غلطه

انا:: طيب انا اسف، انا تحت امرك

نسرين:: عارف انا ليه محبتش انك تسيب الشغل

انا:: ليه؟

نسرين:: عشان اتعودت علي وجودك معانا، و عارفة قد ايه انت بتحب عمك ناجى و الشغل معاه،

انا:: كتر ألف خيرك، انا مش عارف اشكرك ازاي

نسرين:: بطريقة واحدة بس

انا:: انا تحت امرك

نسرين كانت لابسه عباية سودة بكباسين بالطول، فتحت العباية و كانت لابسه تحتها قميص نوم اسود شفاف لغاية الفخاد و مفتوح من عند الصدر و يدوب مداري حلمات البزاز و شفاف من عند البطن و عريان في الضهر بالكامل بس عند طيز لاء،

انا شفت المنظر اتخضيت مكنتش متصور ان نسرين تعمل كدا،

انا بتوتر:: ايه.. ايه دا؟ انتي عايزة ايه؟

نسرين:: ايه مش انت كنت هتموت عليا، اديني قدامك اهو

انا:: بس انتي كنتي مش حابة كدا

نسرين:: واديني حبيت، و عمك ناجى فعلآ مش مهتم بيا، و انا عارفه انه بينام مع نسوان غيري، اشمعنا هو يتمتع و انا اللي اتحرم ليه، هو انا معنديش مشاعر ولا انا بهيمة مثلآ،

انا:: بس احنا في بيته و احتمال في اي وقت يدخل علينا

نسرين بتقرب:: انا عاملة حسابي

و قربت مني و بتحضني و انا كنت بدأت اتجاوب معاها، وهي حطت ايدها علي راسي من ورا و خدت شفيفي و بدانا نبوس بعض، قعدنا نبوس بعض و احنا بنقلع بعض وصلنا اوضة النوم انا بالبوكسر و هي البرا و الكلوت، نيمتها علي السرير علي ضهرها و فكيت البرا و شفت بزازها الكبيرة الملبن قدام عيني لتاني مرة، بس المرة دي انا اقدر اشبع رغبتي بيهم، و (نسرين) هي اللي تحت تأثير الشهوة، فضلت ارضع البز الشمال و اعض الحلمة و امص فيها و ابدل علي البز اليمين بنفس الكلام، بعد مدة من اللحس و مص و عض بزاز (نسرين) نزلت علي كسها، كانت ريحة كسها قوي جدآ و في نفس الوقت ولا هي حلوة ولا وحشة، قلعت (نسرين) الكلوت و كان كسها عليه افرزات نزلت عليها بلساني قعدت الحس و نسرين بدأت تتاوه و تتلوي مني و بتتغط علي راسي عشان الحس اكتر، بقيت انيكها بصبعين في كسها و ادعك البظر بايدي التانية، وهي بتصوت من المتعه

نسرين:: ااااه يلا مش قادره، ااااه يلا بقي انا تعبانه علي الاخر، ااااح، يلا يا يوسف بقي

انا:: عايزة ايه؟

نسرين:: يلا دخلو

انا:: هو ايه؟

نسرين:: اخلص بقي

قمت و دخلت بين فخاد (نسرين) بعد ما قلعت البوكسر طبعآ، و بليت زوبري من ريقي و دخلت الراس بس في كسها، هي اول ما حست بيه، فضلت تدعك بظرها جامد قامت جابت نفورة من كسها، دخلت زوبري كله في كسها و بقيت انيك بالراحة، وهي بتتأوه ( ااااه كمان امممم، نيك اكتر، اممم، نيك عشان ناجى يتعلم يسبني و ينام مع شرميط غيري)

وانا ولا مهتم لكلامها و مكمل نيك في كسها، جودة رجلها علي كتافي و بقيت انيك اسرع و هي بتصوت من المتعة و بتقرص حلامات بزازها و بتعض علي شفايفها و بتعمل اممممم، حسيت اني هجيب قمت زودت سرعة اكتر و جبت جوا كسها. قعدنا اكتر من ساعة مع بعض، كنت انا جبت مرتين و نسرين، اربع مرات،

لبست البوكسر بتاعي و نسرين لبست القميص بتاعها علي اللحم و قعدنا ناخود نفسنا

نسرين:: طبعآ انا قدامك بقيت ست شرموطة و خاينة صح؟

انا:: ليه ما تقوليش اني انا اللي ابقي ندل و خاين و خنت اللي وثق فيا

نسرين:: طيب انا بعمل كدا عشان انا ست متجوزة و جوزي مش مهتم بيا و بشم ريحة النسوان في هدومه و لما بيسكر بيخترف بالكلام و بيغلط و بيندهلي باسماء، زي يا حسناء يا نهى و انا بعديها عشان مخربش علي نفسي، انت بقي عملت كدا ليه؟

انا:: شاب و عندي طاقة جنسية كبيرة، و نفسي افرغها، تعبت من افلام السكس و العشرات، فطبيعي اي فرصة تجيلي اني اعمل علاقة مع واحده، هستغلها، انا اي نعم عمري ما فكرت فيكي بالطريقة دي، بس لما جات الفرصة اهو.... وكلنا بنغلط، يعني هو عم ناجى عايز يتمتع من غير ما يدفع تمن المتعة دي؟

نسرين:: طيب مانت بتتمع، قولي هتقدر تدفع تمن المتعة؟

انا:: انا هدخل اخود دوش عشان همشي

نسرين:: هبقي استناك

انا:: مش عارف سبيها بظروفها يا... (سكت)

نسرين:: بقيت تقيلة عليك ام احمد صح؟!، علي العموم قولي يا نسرين بيني و بينك

انا:: اشوفك بعدين و خلاص

دخلت الحمام اخدت دوش و خرجت نزلت من عند بيت عم ناجى بعد ما نكت مراته نسرين و روحت البيت

(تاني يوم)

(الساعة 1:00 الضهر)

المشهد عند بيت خالتي عالية

امي:: يووه

خالتي:: مالك يا وداد في ايه؟

امي:: شكلي كدا نسيت اجيب خلطة السابع بهارات معاي من البيت

خالتي:: خلاص نجيبها من عند اي عطار و خلاص مش مشكلة

امي:: لاء مهي الخلطة دي مش من هنا، دي البت شاهندة بعتهالي من عندها من محافظة..... و خلطة محوجة، فكرة صنية البطاطس اللي كانت باالحمة الضاني، اللي عجبتك المرة اللي فاتت

خالتي:: ايوة ايوة افتكرتها، هي كانت بالخلطة دي

امي:: ايوة.... بقولك ايه يا شيماء انتي اخف واحدة فينا ما تخدي المفتاح بتاع الشقة و تروحي تجبيها

خالتي بهمس:: ازاي عايز البت تروح و الواد قاعد لوحده هناك يا وداد

امي:: لا متقلقيش وانا بصحي يوسف النهادره قالي انه هينام شوية و هينزل الشغل بدري عشان معاهم شغل متأجل من الاسبوع اللي فات، ودلوقتي الساعة واحده وشوية زمانه نزل من بدري

خالتي:: ايوة بس انا مش هينفع اخليها تنزل لوحدها تاني بعد اللي حصل دا،

شيماء:: متقلقيش يا ماما انا بس عشان عديت من شوارع جانبية و مكنتش اعرفها و هي اساسآ من ناحية بيت سا... خالي وليد ( في بالها:: الراجل الناقص)

امي:: يختي هي كانت مرة و خلاص و من نحية بيت وليد كمان، وعشان تطمني اكتر خليها تركب تاكسي و ترجع بتاكسي

خالتي:: ماشي يا وداد، بت يا شيماء تركبي من علي اول الشارع علطول، و من عند بيت خالتك بردو، و خودي بالك كويس

شيماء:: حاضر يا ماما

المشهد عندي في البيت

صحيت من النوم، عادي بصيت في الساعة

انا:: يا خبر ابيااااض ، انا اتاخرت علي عم ناجى و هو قالي ان معانا شغل كتر النهارده،... فاكس انا تعبان اصلآ و مليش نفس اعمل اي ابن متناكة، هتصل بعم ناجى و اقوله ان انا تعبان النهارده،

مسكت فوني و رنيت عليا عم ناجى

انا:: الو ايوة يا عم ناجى...... عارف بس معلش يعني ينفع تأجل الكلام دا لبكره عشان تعبان.......... لا متقلقش جسمي بس همدان شوية......... اه..... الف شكر يا عم ناجى...... حاضر....... تسلم... سلملي علي ام احمد عندك..... حاضر سلام... سلام

قفلت مع عم ناجى و خرجت برا الاوضة بتاعتي بصيت في باقي الشقة كانت امي مش موجودة، افتكرت لما كانت بتصحيني الصبح و بتقولي انها رايحة عند خالتي عالية، دخلت الحمام اخدت دوش وافتكرت اللي حصل بيني و بين نسرين امبارح و بقيت في حالة هيجان بسيط كدا و زوبري بدأ يصحي هو راخر، خلصت دوش و خرجت برا الحمام، دخلت المطبخ كانت امي محضرة فطار، فطرت وعملت كباية قهوة و خرجت اشربها في الصالة، لاقيت باب الشقة بيتفتح افتكرتها امي، بس لاقيتها شيماء اللي اول ما شفتني اتصدمت

انا:: ايه يا ست هانم كل دا تأخير برا البيت، كنتي فين؟

شيماء بصالي و مش فاهمة حاجة خالص

انا:: ههه مالك يا بنتي بهزر معاكي، ايه اللي جابك؟

شيماء:: اصل... اصل خالتي بعتتني اجيب خلطة البهارات عشان نسيتها

انا:: ليه هي امي هتعمل بيها ايه؟

شيماء:: اصلهم بيعملو اكل عندنا في البيت

انا:: وداد لما تتقمس دور الشيف يبقي خلاص لازم تعمل كل حاجه بحزفرها زي ما اتعودت، علي العموم ادخلي المطبخ هتلاقي البرطمنات مكتوب عليها اسم الصنف

دخلت شيماء المطبخ و بتشوف اللي عيزاه، و انا من عند اول المطبخ

انا:: صحيح اللي انا سمعته دا يا شيماء؟

شيماء:: علي.. علي ايه؟

انا:: صحيح في شباب اتلمو عليكي و كانو عيزين يخدو شرفك؟