الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 2

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

اتفضلي يا مدام

ميادة :: ميرسي يا دكتور

الدكتور :: طمنيني بقي ايه اخبار القلب

ميادة :: مش عارفه الصبح حسيت بهبوط كدة وضربات قلبي زادت

الدكتور :: معلش لما هتاخدي العلاج وتنتظمي عليه هتتحسني بس زي ما قولتلك لازم تعملي تحاليل اللي كتبتلك عليها

ميادة :: حاضر يا دكتور

الدكتوى :: والعلبتين الدوا اهم ياستي مردتش اجبلك علبة واحدة علشان يبقوا عندك

ميادة :: ياسلام يا دكتور انا متشكره اوي.. طيب حسابهم كام

الدكتور :: لا دول هدية مني ليكي.. وكمان هكشف عليكي تاني لو معندكيش مانع عايز بس اطمن طالما ضربات قلبك زادت النهاردة

ميادة :: عملت نفسها مخضوضة.. تكشف عليا.. طب انا معملتش حسابي

الدكتور :: لو قلقانة بلاش..

ميادة :: لا طبعا اقلق من ايه حضرتك بس اصلي. معملتش حسابي في في.. طيب مفيش مشكلة اكشف

الدكتور :: طيب اتفضلي علي السرير

.....................

وسام جاب عربية نقل الصبح بدري وجاب نفرين عمال نزلوا شويه العفش بتوعة علي العربية النقل

وراح علي بيت رجب طلعوا العفس بتاعة في الشقة الجديدة وكان رجب واقف معاه مش سايبة

لغاية ما العفش كلة طلع الشقة

بعد ما كل حاجة أ رجب نزل علي المحل وقال ل امجد روح انت كمان اشتري السرير والمرتبة وخدهم علي تروسيكل بتاع المحل وخلي الواد يطلعهملك فوق واديلة خمسين جنيه

امجد : المحل بيفتح بعد الضهر

رجب :: ماشي بعد الضهر روح هاتهم

الساعة اتنين بعد الضهر امجد راح اشتري السرير والمرتبة وراح وداهم الشقة وهو نازل عدي علي امل اللي فتحت له وهو ودخل الشقة بسرعة وقفل الباب وراه وفضل يبوس ويحضن فيها وبعدين امل قالت مش هينفع علشان نازله سلفتي نازلة دلوقت

امجد راح المحل وكان رجب متأكد انة لازم كان هيعدي علي امل

امل :: ايوة يا احمد.. خلاص قولتلك نازلة.. جوزب لسة نازل من شوية اعمل ايه

احمد :: احنا بقالنا كتير متقبلانش وكل ما اكلمك تتحجيي بجوزك يا بمحمود ابنك

امل :: خلاص بلبس ونازلة بس هعدي علي سلفتي الاول علشان اطلعلها محمود مش ناقصة يدخل علينا زي المرة اللي فاتت

امل لبست هدومها وطلعت محمود ابنها عند سلفتها

ونزلت قابلت احمد السباك زي كل مرة وراحت بيه علي شقة ابوها

...................

الساعة 1 بعد الضهر ميادة :: ايوة ياقلبي انا خلاص دلوقت في الشارع هركب تاكسي وراجعة

محمد :: كل ده اكيد يبقي اللي في بالي حصل

ميادة :: هههههه انا في الشارع يا حبيبي لما ارجع هحكيلك

محمد:: طب طمنيني حصل يعني

مياده :: اطمن. وبصوت واطي خالص يامعرص

مياده ركبت تاكسي وروحت البيت

محمد كان مستنيها علي نار واول ما وصلت الشقة محمد :: ايه احكيلي

ميادة :: اصبر طيب عليا اخد نفسي وهاتلي ماية اشرب وكمان اصبر لما ندخل اوضتنا

محمد.قام جاب ماية لميادة

مياده شربت المياه.. اسكت يا محمد ده الدكتور ده طلع فظيع اووووي ياخررررابي

محمد :: للدرجادي ؟

ميادة :: انا معرفش ايه ده.. لا لا ده مش طبيعي خالص

محمد :: اكيد.. دكتور بقي واكيد كان واخد حاجة

ميادة :: هو علي الوقت بس ؟ لالا ده كمان مفيش مقارنة خالص بينك وبينة

محمد.:: بقولك ايه. يلا ندخل اوضتنا انا هتجنن و اعرف

مياده :: انا مش قادرة اقوم خالص.. انا اخدت نص ساعة علي ماعرفت اقف علي رجليا

محمد :: يووووه بقي يا مياده انتي عايزة تجننيني

مياده قامت ودخلت الاوضة ومحمد وراها زي الكلب مياده قلعت هدومها وقعدت علي السرير وندهت علي محمد علشان يجي يشم ريحة كسها

محمد نزل تحت رجلين مراتة ومارس اهم شئ بيحسسة بالمتعة وهي انة يبوس رجليها ويلحس صوابعها ويحسسها بخضوعة ليها

مياده :: انا هحكيلك علشان عارفة حالتك دلوقت عاملة ازاي

وبدأت مياده تحكي لمحمد جوزها من اول ما دخلت العيادة والكلام اللي دار بينها وبين الدكتور لغاية ما قلعت ولبست القميص المخصص للكشف

وكانت محرجة جدا علشان كسها كلة كان باين من القميص.. وطبعا علشان الكلوت مكنش مخبي حاجة اصلا من كسها

الدكتور قرب منها وابتسم وقاس الضغط بتاعها وميادة كانت عينها في عنيه والشهوة بتاكل في كل عروقها. ولحمها كان حاسس بالعطش الجنسي وفي انتظار ماهو قادم

الدكتور كان عارف ان مياده عيزاه من المرة اللي فاتت وكانت مستمتعة بلمساتة وتحرشة بيها

واكبر دليل علي رغبتها دي انها جاتلة برجليها

وكمان مجهزة نفسها بملابس داخلية مثيرة

اول ما الدكتور لمس ايد مياده بزبه المنتصب

مياده غمضت عنيها وبدون ارده عضت علي شفايفيها

الدكتور كان بيحك زبه في ايدها براحة وفجاءة حصل اللي كانت بتتمناه

الدكتور نزل السوستة وطلع زبه وحطة علي كف ايدها وبص علي وشها عرف انها خلاص راحت في عالم تاني وانها بقت تحت تأثير غريزتها وشهوتها

وايده راحت لبزازها وبقي بيلعب بصباعة في حلماتها المنتصبة

نزل بأيده برررراحة علي بطنها وفك زراير القميص

وكمل نزول بطرطيف صوابعة لغاية. ما صوابعة لمست انتفاخ كسها

مياده بقت بتعض اكتر علي شفايفها وانفاسها بتتسارع اكتر واكتر

وصوابع الدكتور عدلي راحت لتحت الكلوت الفتلة واول ما بقي صباعة بين شفرات كسها

انطلقت اهاتها وانفاسها تسارعت اكثر واكثر

وايدها قبضت علي زبه ومسكتة بكل صوابعها

ايده طلعت تاني ولفت راسها ناحية زبه.. وقرب منها وحط زبه علي شفايفها

شفايف مياده بدأت تتحرك حركات لا اردايا وهي حاسة وشايفة زبه علي شفايفها

الدكتور بصلها وبصباعة فتح شفايفها علشان تاخد زبه

مياده مكنتش في الأول مركزه في حجم زبه لكن اول ما بدأت تاخد زبه في بوقها حست بفرق رهيب في حجم زبه وزب محمد جوزها

وبصت عليه شافت الصدمة

زب تخين اوي والعروق بتاعة بارزه بطريقة غبية

مع احمرار الجلد من كتر البياض بتاعة. والراس كانت حمرا اوي

زبه خلاها هاجت اوي وراحت واخدة الراس بين شفايفها وبدأت تمص فيه وهي بتأمأم من الأثاره

مياده عمالة ترضع في زبه وصوابعها بتلعب في بيضانة من تحت والدكتور نزل علي بزازها

واخد حلماتها بين شفايفة وبقي عمال يمصهم ويقرص بصوابعة لغاية ما بقي صوت اهاتها مجلجل في العياده

الدكتور شال زبه من بوق مياده وراح لبين وراكها

وبقي بيحسس علي كسها ومياده بتتلوي وايدها بتفعص فعث في بزازها وتشد حلماتها بصوابعها والنار ماسكة فيها

فتح ما بين رجليها وشدها عليه ونزل علي كسها بلسانه

اااااااااااااه ااااااااااه يا دكتوررررر ااااااااااااه

اووووووووف اوووووووف

لسانه داخل بين شفرات كسها وبيتحرك براحة اوووووي طالع نازل ومياده جسمها كلة بيرتجف

وعمالة تشد بأيدها في الملاية مش قادرة علي نار كسها

ااححححححححح اححححححح اووووووو اووووووووو.. مش قااااااددددررة.. اااااااااح اااااااااح

الدكتور كان بيتفنن في تحريك ليانة علي كس مياده وكان قاصد يذيد من المحنه اللي كانت فيها

شدها لطرف السرير وحط زبه علي كسها وبقي عمال يخبط زيه في كسها وهي بتوحوح تحت منة وعايزه تمسك زبه وتدخلة في اعماقها

شوية من حك زبه في كسها. اخيرا جت اللحظة اللي يغرز فيه سيفة المسنون في اعماقها الملتهبة

وبدات تحس بشي صخم وصلب جدا بيقتحم جدران كسها المتعطش للنيك

ااااايييييي اااااااااايييييي..ايه ده.. ايه ده.. جمييييل اوووووووي.. يالهوووووي.. دخلة كلة جوايااااا

زبه بدأ في الدخول والتعمق في اعماقها ومياده حست انها لاول مرة في حياتها تتناك من راجل بجد حجم وطول غير طبيعي بالمرة

كان مخليها حاسة ان زبه ماليها بجد وانة واصل لزورها من كتر ما كان داخل جواها

بدأ يسحب زبه براحة اوي ويرجع يدخلة ببطئ وهي بتتأوه وتعض علي شفايفهت وصوابعها هتقطع الحلمة من كتر ماكانت بتشدهم

اااااااوووووف اوووووف.. ايه الجمال ده يا دكتووووررى. انت رهيب رهييييييب.. اووووووووف اووووووووف.. زبه جميل اوووووي

شوية شوية الدكتور بقي بينيك مياده برتم اسرع

ومياده هتموت تحت منة من اللذه والاثاره اللي عمرها ما وصلت ليها قبل كدة

الدكتور شال زبه من جواها وطلب منها تفلئس علي طرف السرير

مياده قامت وفلئست للدكتور اللي قطع الكلوت بتاعها خالص وايده بقت عمالة تضرب وتلسوع في طيزها.. وهي ممحونة وحاسة بمتعة غريبة ورهيبة.. اول مره تحس انها هي اللي خاضعة

وانها بتتناك من راجل مكتمل الرجولة والفحولة

بعد ما لسوعها علي طيزها بأيده مسك زبه وراح مدخلة في كسها من ورا

وبقي عمال يرزع زبه فيها وبيضانة بتخبط في كسها

اااااااااووووووف اوووووووووف.. انت ايه يا دكتوووور.. انت جامد اووووي.. نكني اوووووي

شرمطني.. انا شرموطة وخدامة تحت منك. اووووووووووف اووووووووف

الدكتور مكنش بيتكلم..كان كل تركيزه في الشرموطة اللي بينكها وفي المتعة اللي حاسس بيها وهو بيغرز زبه في اعماق كسها

الدكتور جاب حاجة شبه الفزلين ودلق علي طيزها وعلي كسها.. وبقي عمال يبعبصها بصباعة في طيزها ومياده نزلت ايدها من تحت وبقت عمالة تدعك في كسها وتحرك طيزها المنيوكة له

شدها لبره وحط زبه علي خرم طيزها وبدأ ينزل بجسمة وزبه عليها

اااااااااييييي.. زبك كبير اووووي.. زبك هيفشخني يا دكتور

الدكتور :: متخفيش.. زبي مش هيوجعك.. انا حاطط ماده مخدره وفي نفس الوقت مزفلطة

الدكتور واحدة واحدة بيدخل زبه في طيز مياده

لغاية ما طيزه بدأت فعلا تاخد زبه فيها

واصبح زبه بالكامل جوها

مياده :: زبك كله بقي جوايا... ياخرابي.. معقول

معقول طيزي خدت زبك.. اااااااااه.. نكني يا دكتور..نكني وشبعني نيك

الدكتور بقي بنيك مياده براحة اوي ومع الوقت بقي بيرزع كل زبه في خرمها ومياده عمالة تبصلة

وهي ممحونة وبزازها بتروح وبتيجي من شده خبطات لحمة في لحمها

لغايه ما الدكتور كلبش فيها اوووي. ودخل زبه فيها للأخر وحست باللبن السخن والمولع نار وهو بينزل في طيزها

مياده مقدرتش تقوم من علي السرير بعد ما الدكتور جاب لبنة في طيزها وشال زبه.. ونامت علي بطنها ووشها. والدكتور سابها ودخل الحمام

يغسل زبه

محمد ومياده بتحكي بس جاب لبنة مرتين. وكان حاسي بهياج ابن متناكة ونزل علي كس مياده يشم فيه ويلحس كسها وطيزها وكان عايز ينكها

لكن مياده قالت

..انت خول وزبك ده خلاص مبقاش هيكيفني

وراحت ممده علي ضهرها ومحمد نايم زي الكلب تحت رجليها يبوس فيها وهو في قمة دياثتة

الجزء الثالث

................

امجد بيت اول ليلة له في الشقة الجديدة مع وسام

وتاني يوم الصبح وهو نازل راح خبط علي شقة رجب علشان ياخد منة المفتاح

ضرب الجرس وامل فتحت الباب وهي لابسة قميص نوم وكانت قايمة لسة من النوم وحتي نسيت تلبس حاجة فوق القميص

اول ما فتحت امجد

ايه ده هو رجب مش هنا ولا ايه

امل :: لا نايم جوه.. ليه بتسأل ؟

امجد :: اصلك فاتحة الباب بقميص النوم

امل :: يالهوي انا مخدتش بالي خالص.. طب انا هدخل بسرعة البس حاجة ليصحي وياخد باله

امجد راح داخل بسرعة وذنق امل بين الباب وبينه

وبقي عمال يبوس فيها وامل بتحاول تبعده

امل :: جوزي هيصحي يا مجنون

امجد.:: اعمل ايه انتي جننتيني بالقميص ده مش قادر امنع نفسي عنك.. وبقي عمال يبوس في رقبتها وايده نزلت علي كسها وبقي عمال يدعك فيه.. امل جريت منة علي المطبخ علشان هو يخرج لكن امجد مسبهاش وراح وراها المطبخ وذنقها علي الحيطة وشفايفة بتمص في شفايفها

امل بدأت تشعر بالأثار وايده عمالة تفعص في بزازها من فوق القميص..

نزل السوستة. وطلع زبه وحطة بين فخادها

امل دابت وسابت نفسها له وهو بقي عمال يحك زبه في كسها من فوق الكلوت... وفجاءة امجد وامل سمعوا صوت كحة رجب وهو رايح الحمام

امل ذقت امجد بسرعة وخرجت من المطبخ قبل ما جوزها يدور عليها علشان تلحقة وميلقاش شكلة زبالة قدام صاحبة

امل :: انت في الحمام يا رجب

رجب :: اه يا حبيبيتي

امل ذقت الباب بتاع الحمام اللي مكنش مقفول من جوه.. وبصوت هامس جدا شاورت علي المطبخ وفهمتة ان امجد جوه المطبخ وانة ميدخلش

رجب بشفايفة.. مين

امل :: بشفايفها من غير صوت.. امجد

امل بصوت عالي اعملك الفطار علي ما تغسل وشك وتلبس هدومك

ماشي بسرعة علشان رايح مشوار مش هنزل المحل علي طول

امل راحت المطلخ وشاورت ل امجد اللي كان خايف جدا ان رجب يقفشة انة يفضل ساكت وميعملش اي صوت لغاية ما رجب يمشي

امل عملت الفطار وخرجت كان رجب فطر وبعدها راح خارج من الشقة حتي من غير ما يشرب شاي

امل :: اخرج خلاص رجب مشي

امجد :: اوووووف.. انا مبقاش فيا اعصاب

امل :: انت بجنانك ده هتفضحنا يلا بقي امشي بسرعة انت خليت اعصابي باظت

امجد :: مش هو نزل

امل :: ايوة

امجد :: طب انتي وحشاني وراح تاني حضنها وبقب عمال يبوس فيها ويحك جسمة في جسمها

امل :: انت مجنوووون

امجد :: مجنون وابن مجانين.. انا خلاص بقيت مش قادر استغني عنك

امل :: ولا انا ياقلبي.. تعالي خلينا في الأوضة احسن ل محمود مرحش المدرسة النهاردة وومكن يصحي

امل اخدت رجب الأوضة وبعدين قالت له هتىوح تطمن علي محمود انة لسة نايم

خرجت فتحت باب الشقة وسابتة موارب وبعدين رجعت الأوضة ل امجد وسابت الباب بتاع الأوضة موارب

امجد كان مستنيها في طرقة الأوضة ما بين السرير والدولاب

واخدها في حضنة وبقي بيبوسها بوسها طويلة

وشفايفه بتاكل في شفايفها

وايدها نازله تحت لزبه وعمالة تحسس عليه

في اللحظة دي رجب دخل الشقة بعد ما قلع الجزمة بره واخدهت وحطها جنب النيش ومشي علي طرطيف صوابعة لغاية ما بقي قدام اوضة النوم بزاوية بحيث انة يقدر يشوف اللي جوه من غير ما اللي جوه يحس بيه

امل نزلت علي ركبها تحت رجلين امجد ونزلت السوستة ودخلت ايدها وهي بتعض علي شفايفها وطلعت زب امجد اللي كان في حالة انتصاب كامل

نزلت براسها تحت منة وبطرف لسانها بقت بتلحس زبه براحة اوووي

امجد رجع بضهره علي الدولاب وايده علي راس امل اللي شغالة لحس بطرف لسانة علي زبه وبتنزل تلحس بيضانة وترجع بلسانها لزبه

رجب واقف ورا الباب وشايف مراتة وهي بتلحس زب امجد والشهوة عنده واصلة ل اخرها

امل وهي بتلحس زب امجد لمحت جوزها رجب واقف بميل

قامت وراحت قالعة الكلوت بتاعها. ونامت علي طرغ السرير وفتحت رجليها ل امجد اللي كان بيقلع هدومة

بعد ما قلع وبقي عريان ملط نزل علي ركبة علي الأرض وبقي قدام كسها. قرب منها وشدها لطرف السرير ونزل علي كسها بلسانة

امل نايمة بتعض في شفايفها وعنيها في عنين رجب

اهات امل زادت مع حركة لسان امجد علي كسها

وشايفه جوزها المعرص بيتفرج عليها وهي بتتناك

والمتعة اصبحت متعتين.. متعة ممارسة الجنس ومتعة ان جوزها شايفها وهي مع صاحبة

لسانة طالع نازل لحس في كسها

ااااااااااه اااااااااه جميل يا امجد. جميل ياقلبي

ااااااااااه. ااااااااااااااه.. برااااحة علي كسي. براحة يا حبيبي

امجد :: انا بموت في كسك يا امل

امل :: اشتمني يا قلبي.. اشتم الشرموطة.. انا متناكو ليك. ولزبك

امجد.:: انتي شرموطة بتاعتي انا وبس

امل :: ايوة يا عمري.. انا شرموطة ليك.. وخدامة زبرك.. اااااه اااااه.. كسي بقي متناك اووووي اووووي ياقلبي

رجب كان هيموت ويدخل يقعد جنب مراتة ويمسك ايدها وهي بتتناك.. كان عايز يحس بيها وبمحنتها وهو جنبها. وطلع زبه وبقي عمال يدعك فيه

امل :: قوم بقي حط زبك في كسي.. قوم نيك الشرموووطة

امجد قام من بين وراها وراح طالع علي السرير

ونام علي ضهره

قومي يالبوة اقعدي علي زبي.. عايزه تتنططي عليه

امل قامت وادت ضهرها ل امجد وطلعت فوقة

ونزلت علي زبه وهي مسكاه بأيدها وهي بتبص علي جوزها المعرص وغمزت له بعنيها وهي بتعض في شفايفها.. قعدت علي زبه وبقي كله في كسها

وامجد ماسكها من وسطها

ااااااااخ ااااااااخ.. يالهوووووي

. يالهوووووووي.. زبك حلوو اووووي وهو في كسي يا امجد.... ااااااااااخ ااااااااخ

امجد.:: يلا يامتناكة.. يلا اتحركي علي زب سيدك يا لبوة

امل :: انا ايه ياقلبي

امجد :: انتي شرموطة

امل :: ااااييييي ايييي.. وايه كمان

امجد :: ولبوة.. ومتناكة.. وعايزه زبي يفضل في كسك كدة علي طول

امل :: ايووووه ياريت.. ياريت يا امجد تفضل كدة علي طول.. مش عايزه زبك يخرج من كسي

امجد ::/طب وطيزك مش ليها نفس تتناك

امل :: انا كل حتة في جسمي عايزة زبك. ااااااااه اااااه.. انت زبك غير زب جوزي.. زبك بيمتعني اكتر واكتر..

امجد :: انتي شرمووطة اوووي.. انتي عايزه تتناكي علي طول يا لبوة

امل :: ايوة انا متناكة ليك ولزبك.. اااااااه اااااااه

نيك الشرموطة يا روحي.. ونزل لبنك في كسي

وبقت عمالة تقوم وتقعد علي زبه وهي ماسكة في بزازها ورجب جاب لبنة بسرعة نيك من شدة الشهوة والكلام اللي سامعة بيتقال من مراتة ومن امجد

امل قامت مع زب امجد وراحت مفلئسة وهي بتبعبص طيزها بصبعها

قووووم يا امجد.. قوم يا قلبي.. نكني في طيزي الشرموطة دي.. طيزي هايجة اوي علي زبك..

امجد قام ووقف علي ركبة وشد ميادة عليه

مياده عنيها مش متشاله من عيون جوزها وكانت حاسة بمتعة غريبة ورهيبة وهي مستنية زب امجد يدخل في طيزها في حضور جوزها

امجد تف علي طيز امل اللي كانت منزله ايدها من تحت وبتدعك في كسها

وحست براس زب امجد وهي علي خرمها

اااااااايوووووه كدة.. نيكني في طيززززي.. خلي زبك يدخل فيا ياقلبي

امجد حط الراس علي الخرم وبدأ يضغط بزبه وجسمة علي طيز امل. اللي مخدتش وقت وفتحت

وبدات تاخد راس زبه جواها

امل بتلحس بلسانها شفايفها. وبتفعص في بزازها وعنيها في عيون رجب وممحونة

وامجد.كان خلاص دخل زبه بالكامل في طيزها

ورجب كان كل شوية يستخبي علشان امجد ميخدش باله منها

امل ::/ااااااااه ياطيزي.. زبك جميل اوووووي.. نكني.. نكني اووووووي... نيك طيزي يا امجد.بزبك الجامد.. ااااااه اااااااااه

امجد :: مانا بنيكك اهو يا شىرموطة.. زبي كلة في طيزك اهو

امل :: انت قلب الشرموطة.. ازرع زبك فيا.. ارزعة اووووي.. عايزك تموتني وانت بتنكني ااااااااااخ

امجد بقي ماسك امل بأيده من وسطها وعمال يزرع زبه في طيزها بكل قوتة

اااااااح ااااااح.. كمان.. كمان يا قلبي.. نكني كماااااان.. زبك حلووو اوووي.

امجد :: وانتي قحبة اوووي اووووي..

فضل امجد ينيك امل في طيزها ورجب زبه وقف تاني بسبب نظرات مراتة وكلامها وبقي عمال يدعك في زبه وهو مستمتع اكتر مليون مرة. من وهو بينكها

لغاية ما امجد طلع زبه وراح رتشقة في كس امل من ورا

اووووووووف.. اووووووف.. اسد بينيك في لبوتة.. زبك شرمني يا قلبي.. ااااااااااه اااااااااه

فضل امجد ينيك في كس امل ويطلع زبه ويدخلة فيها لغاية ما جاب لبنة في كسها

وامل عمالة تمص في حلمات بزازها

اجمد فضل حاطط زبه في كس امل لغاية ما نزل لبنة في كسها ورجب اخد الجزمة بتاعتة وراح بسرعة استخبي في المطبخ لغاية ما امجد نزل

امجد نزل من هنا ورجب دخل اوضة النوم بسرعة

وكانت امل متحركتش من عالسرير

قلع هدومة وطلع فوق امل

امل :: استمتعت يا معرص وانت شايفني بتناك من صاحبك

امجد :: استمتعت بس.. ده انا هايج فشخ عليكي

وعايز انيكك ولبن امجد لسة في كسك

امل :: وانا كنت مستمتعة اوووي وانا بتناك منة وعيني في عينيك

رجب :: احساس ابن متناكة فعلا

امل تنت رجليها ورجب دخل زبه في كس امل الغرقان بلبن صاحبة

امل :: احساس حلووو. اوي وانا بتناك قدامك يا متناك

رجب عمال ينيك في امل وهي راحت حضناه وبدأت تتأوه وكأنها اول مره تتناك من رجب جوزها والشهوة جواها بتذيد مش بتنقص

رجب :: زبي احلي ولا زب امجد يا شرموطة

امل :: لا زب امجد احلي طبعا.. زبه اكبر من زبك وبيمتعني اكتر

رجب :: كان نفسي امسك زبه بأيدي وانا اللي احطة في كسك.. اووووف علي ده احساس

امل :: وانا كمان كان نفسي اوووي تكون حنبي وانا بتناك.. وتحط زبه بأيدك في كسي اااااه ااااااه

رحب بقي عمال ينيك امل بسرعة اووي لغاية ما جاب لبنة هو كمان في كسها وراح نايم جنب منها وفضل يبوس فيها ويحضنها وهي كانت مبسوطة جدا وحاسة اول مرة بأحساس غريب

امل :: تعرف انا اول مرة احس بالمتعة دي بجد

احساس رهيب وانا بتناك قدامك

رجب :: وانا كمان كنت شايف في عنيكي المتعة دي وده كان مخليني حاسس اني معرص اوووي

وكنت حاسس بمتعة رهيبة بردو

بس تعرفي انا نفسي اشوفك وانتي بتتناكي من احمد السباك

امل :: وانا نفسي كمان.. ونفسي اكتر اتناك من احمد ومن امجد في نفس الوقت

رجب :: وانا كمان نفسي اوي اشوفك وانتي بتتناكي من اتنين وتلاتة.. نفسي في ليلة تكوني فيها شرموطة تحت ازبار الرجالة

امل :: وانت بقي تمسك ازباهم تحطها في كسي بأيدك

رجب :: وهنيكك معاهم

امل :: تؤ تؤ.. انت يا متناك امسحي كسي ليهم

وتمسك ازبارهم تحطها في كسي وطيزي

رجب :: يعني مش هتخليني انيكك معاهم

امل ضحكت ضحكة شرمطة وقالت.. انت متعتك في انك تساعدهم في انهم ينكوني وتشوف مراتك وهي بتتناك قدامك.. مش هخليك تنكني

رجب :: بقي كدة خلاص مفيش نيك من حد غيري

امل :: ايوة صح ههههه خلاص مبقاش بمذاجك

دانا افضحك واقول انك عايز تجبلي رجالة وانا برفض

رجب :: هههههه تعمليها مانتي خلاص دوقتي طعم الزب من راجل غريب

امل :: ايدك بقي علي 500 تمن نيكة النهاردة

رجب :: الفلوس عندك في الدولاب خدي اللي يكفيكي... يلا بقي انا هنزل المحل

....................

مياده :: ايه مش هتقوم تلبس علشان تيجي معايا

محمد :: ايه ده هنروح فين

ميادة :: انت ناسي ياراجل التحاليل اللي قالي عليها الدكتور

محمد :: اه صحيح.. هو لازم اجي معاكي

ميادة :: لا براحتك.. خليك احسن اهو منها تاخد بالك من البنات بدل ما نخدهم معانا

ميادة راحت لبست ومشيت

وبعد ساعة رجعت وكانت عملت التحاليل اللي الدكتور قالها عليها

مياده :: انت بتكلم مين

محمد :: دي ماما.. خدي يا ماما ميادة عايزة تسلم عليكي

ميادة اضايقت من محمد وكانت بتشاور بصباعها لا لا

ميادة :: الو.. ازيك يا ماما عاملة ايه يا حبيبتي. لا انا بخير. والبنات كمان بخير... اه كلها 13 يوم وهننزل مصر.. ماشي ياحبيبتي مع السلامة

ميادة :: ايه شغل التدبيس ده. كنت قولتلها اني مش موجودة ولا نايمة

محمد :: في ايه يا ميادة.. دي امي بردو

ميادة :: وكانت الست مامتك عايزة ايه.. ولا تلقيك انت اللي متصل بيها

محمد :: ايوة انا اللي متصل بيها علشان اطمن علي الحوالة وصلت ولا لا

ميادة :: هو احنا مش هنخلص بقي من ام الحوار ده

محمد :: ميادة قولتلك قبل كدة انا مقدرش امنع المساعدات عن امي واخواتي

مياده :: يا محمد اخواتك رجالة وشغالين. وحرام الفلوس اللي بتبعتها كل شهر دي احنا عندنا اولاد وفي مدارس خاصة.. والفلوس دي هما اولي بيها

محمد :: يووووه بقي يا ميادة هو كل مرة لازم الكلمتين دول

ميادة :: ايوة لازم يا محمد.. انا بجد خلاص جبت اخري من الموضوع ده احنا مش اغنية للدرجة يعني والفلوس اللي بتبعتها دي بيتنا اولي بيها

محمد :: انا داخل انام

ميادة :: ماشي يا محمد. ماشي

محمد دخل ينام وميادة كانت متعصبة جدا بسبب محمد جوزها

مسكت فونها وقالت تكلم امل وتدردش معاها بدل ما تطق

ميادة :: امل لو فاتحة عايزة اتكلم معاكي شوية لحسن مخنوقة

شوية وامل شافت الرسالة بتاعة ميادة

امل :: ايوة يا حبيبتي موجودة معاكي.. ايه مضايقة من ايه

ميادة :: اهو متخانقة مع محمد.. طمنيني عليكي

امل ،:: انا بخير.. متخانقة معاه ليه

ميادة حكت ل امل

امل :: معلش يا حبيبتي خليكي معاه براحة وعرفيه ان الفلوس دي بيتك اولي بيها

ميادة :: انا غلبت معاه.. المهم سيبك من محمد

انتي اخبارك ايه يا حبيبتي

امل :: بخير

ميادة :: ايه لسة علاقتك مع جوزك تخيل علي السرير

امل :: اها لسة زي ماحنا

ميادة :: انا نفسي اشوفك اوي..

امل :: ههههههه وانا كمان نفسي اشوفك

ميادة :: يابت اقصد اللي بالي بالك.. انا ساعتها هقطع شفايفك بين شفايفي

امل :: ما ده قصدي بردو... الا صحيح انتي كمان مفيش جديد

ميادة :: لا فيه طبعا وعلاقتنا انا وجوزي اخدت شكل تاني

امل :: ازاي بقي احكيلي

ميادة :؛ بصي ياستي في يوم نزلت من البيت علشان اشتري شوية طلبات ويومها كنت لابسة اندر فتلة ومبلستش اي حاجة تحت العباية

123456...8