الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 3

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

احمد :: ليه بقي ؟ انا هتجنن لو مقابلتكيش النهاردة

امل :: ابني تعبان وراقد وكمان بابا مبينزلش شغلة

يعني مش هعرف اقابلك

احمد :: طيب يعني اشوفك ولو في المحل عندي.. بقولك هتجنن واشوفك

امل :: وانت كمان وحشني بس مش هينفع بجد

احمد :: طيب اعملي حسابك اول ما محمود يبقي كويس لازم نتفابل

امل :: ماشي ياقلبي

امل قفلت من هنا ورجب جوزها اتصل بيها من هنا

رجب :: ايه يابنتي برن عليكي تليفونك مشغول.. طلعتي ل وسام

امل :: ايوه احمد كان بيكلمني

رجب :: احمد مين؟

امل :: احمد السباك يارجب هو فيه غيرو

رجب :: اها معلش.. ايه وحشتيه ولا ايه؟

امل :: عايز يشوفني

رجب :: اها وانتي ؟

امل :: لا انا قولتلة فيه عندي ظروف ومش هعرف اقابلة.. المهم هتيجي امتي علشان اعمل الغدا

رجب :: بعت امجد يشتري لحمة وشوية حاجات كدة وهاجي علشان اطلع ابص علي وسام هو عامل ايه صحيح

امل :: لسة تعبان ودايخ

رجب :: مفيش حاجة كدة ولا كدة

امل :: هو في ايه ولا في ايه.. ده صعبان عليا بجد

رجب :: ماشي.. اول ما امجد يجيب الحاجات هاجي.. سلام بقي

رجب قفل مع امل وجه في باله يتصل ب ليلي

رجب اتصل بليلي لكنها مكانتش بترد عليه

فضل يتصل اكتر من خمس مرات وفي كل مره يفضل يرن لغاية ما الجرس يفصل

لغاية ما ذهق

امجد جاب الطلبات ل رجب اللي اخدهم منة وروح البيت اداهم ل امل وطلع لوسام علشان يطمن عليه

قعد مع وسام شوية وبعدين نزل علي شغلة تاني

وعلي الساعة تلاتة العصر امل اكلت محمود ودتله العلاج و شغلت التليفزيون له واخدت الغدا لوسام وطلعت

رافتحت الباب بتاع الشقة بتاعه وسام ودخلت براحة وحطت صنيه الأكل علي طربيزه جنب الحيطة وفتحت باب اوضة وسام وكان وسام نايم المفروض انة متغطي بملايه لكن الملايه كانت مرفوعة من تحت ومكنش لابس غير فلنة حملات وبوكسر ووراكة كلها باينة من بره الملايه

المشهد ده خلي امل وقفت متمسمره في مكانها وعيونها متنحة ل وسام

ونار الهيجان اتملك في جسمها

لحظات من اختلاس النظرات وبعدها بثواني كان وسام بيتقلب علي السرير والملاية كلها اتشالت من علي الجزء المتغطي وبان حجم زبه المهول تحت البوكسر

امل لعابها بدأ يسيل وشهوتها تتفجر في جسدها وحست بحرقان واكلان في كل عروق جسمها

وهي بتراقب وسام وهو نايم

فتحت الباب براحة ودخلت علي اطراف اصباعها

وقربت اوي منة ولمحت جزء من بيضانة باين من البوكسر

المنظر ده كان كفيل بفقدان امل ادراكها وجعلها تتصرف تصرفات لا ارديا خصوصا انها من البدايه هتموت وتتناك من وسام

وسام في اللحظة اللي امل مركز في النظر علي زبه

فتح عنيه وشاف امل وهي موطيه وبتبص علي زبه وبسرعة قفل عنيه تاني وعمل نفسة لسة نايم

وبدأ زبه في الأنتصاب

امل شافت زب وسام وهو بيقف ويتصلب ده خلاها اتجننت وبدأت تفكر تلمسه

عنيها راحت لعنيه علشان تتأكد انة نايم ومش حاسس بوجودها والشيطان عمال يزن عليها وقوت احتمالها بتضعف في السيطره علي اصابع ايدها

مابين الرغبة والخوف والقلق لحظات وكانت اصابع ايدها بكل خفة علي زب وسام

حست بأنتصابه وبنبضة اللي كان بيذيد في عروقة

بدأت في تمشيه اصباعة بكل بطئ علي زبه خوفا من انه يصحي ويكون رده فعله غير متوقعة وتخسر اهم لحظة بتتمناها من يوم ما شافتة

الهيجان كان متبادل ما بين امل ووسام

والخوف والقلق كان مسيطر علي الأتنين لكن الرغبة كانت هي المسيطره علي تفكيرهم

الي اللقاء في الجزء الجديد

الجزء الرابع

.............

امل بتبلع ريقها بالعافية وصوابع ايديها بتمشي علي زب وسام اللي كان عامل نفسة نايم

وزبه انتصب علي اخره

انتصاب زب وسام تحت ايد امل خلي كسها ينزل شلال افرازات من شهوتها وبدأت النار تاكل في حلمات وعروق بزازها وصوابعها بتنزل براحة وتطلع ببطئ وشفايفها بتتحرك لا اردايا

نزلت اكتر علشان تشبع عيونها من النظر لحجم زبه المنفوخة والمتصلب تحت البوكسر

وصوابعها بتنزل علشان تلمس لحم بيضانة اللي طالع من البوكسر

وفي اللحظة اللي قربت من زبه اكتر.. سمعت صوت خبط جاي من برا

تداركت بسرعة نفسها وخرجت علي طرطيف صوابعها علشان تشوف في ايه بره

خرجت وسمعت صوت خربشة جاي من خارج الشقة

مشيت براحه وبصت من العين السحرية لقت

قطة وقعت جردل الزباله المحطوط بره الشقة

اخدت نفسها وكانت خايفة ليكون امجد او اي حد من البيت طالع او حس بيها وهي طالعة

وقفت شوية سانده ضهرها علي باب الشقة

وبعدين رجعت الأوضة عند وسام وقبل ما تدخل

الأوضة وقفت تاني مكانها. وقررت انها تقفل باب الأوضة.. وبالفعل قغلت الباب ورجعت خبطت بصوابعها عالباب لغاية ما وسام رد عليها مين

امل :: انا امل يا وسام

وسام :: لحظة يا ام محمود... لحظات ووسام لبس هدومة وبعدين قالها اتفضلي يا ام محمود

امل دخلت وكأنها لسة جاية ومعاها صنية الأكل

صباح الخير يا وسام. عامل ايه دلوقت

وسام :: صباح الفل ليه تعبتي نفسك ؟ اهو و**** لسة دايخ

امل :: لا مفيش تعب ولا حاجة.. قوم بقي علشان تاكلك لقمة تصلبك

وسام :: ربنا يخليكي يا ام محمود و**** ده كتير اوي

امل :: مفيش حاجة تكتر عليك

انا هروح اعملك كوباية شاي علي ماتفطر

امل خرجت تعمله كوباية شاي.. ووسام قام وسند ضهره عالمخدة وقعد يفطر

طول ما هي في المطبخ منظر زب وسام قدام عنيها والهيجان بياكل في كسها اكل

امل عملت الشاي ل وسام. وبعد ما فطر اخدت الأطباق اللي فيها الأكل ونزلت

...............

عادل :: الو ايوه يا حسين فينك

حسين :: انا في المعرض

عادل :: طب بقولك ايه مينفعش تعدي عليا دلوقت ؟

حسين :: خير عايزني اعدي عليك ليه ؟

عادل :: ابدا فيه شيك عايزك تصرفة وانا هنا في المكتب بتاعي مش عارف اتنفس وليلي اللي كانت بتروح مشوار البنك النهارده مجتش علشان تعيانة

حسين :: وليلي مالها تعبانة عندها ايه.

عادل :: ابدا ياعم عندها دور برد باين

حسين :: خساره دانا كنت ناوي اخليك تجبها الليلة نسهر معاها

عادل :: لا الليلة مش هينفع كدة كدة علشان عندي ضيوف جايين من البلد ولازم اكون موجود

حسين :: تمام نص ساعة بس وهتحرك من عندي واجيلك

عادل :: تمام

عادل قفل مع حسين وبعد ساعة حسين راحله الشركة واخد منة الشيك راح صرفه من البنك وجاله

عادل :: تشرب ايه بقي

حسين :: دماغي هتنفجر ياريت لو فنجان...قهوة الا صحيح مين اللي في السكرتارية دي

عادل موظفة جديدة لسة اول يوم ليها كان امبارح

عادل ضرب الجرس ودخلت له سماح الموظفة الجديدة

سماح :: ايوه يا استاذ عادل

عادل :: خلي ام شوقي تعملنا اتنين قهوة زياده

سماح :: حاضر يافندم

سماح خرجت وحسين كانت عينة علي جسمها وهي خارجة واول ما خرجت حسين قاله

ايه البطل ده ؟ جامدة اووي

عادل :: عيب عليك هو انا هشغل حد ميكنش بطل

حسين :: طب ودي ياريس نظامها ايه

عادل :: هههههه دي لسة يدوب شغاله من امبارح

حسين :: البت دي جامده اوي

عادل :: قولي بقي بكره وراك حاجة ؟

حسين :: لا ليه ؟

عادل :: عايزين نسهر سهرة حلوة.. بقالي فترة مفحوت في شغل الشركة عايز اشم نفسي بقي

حسين :: يا سلام.. نسهر ونسهر احلي سهرة كمان

غي شقة في فيصل ولا بره

عادل :: لا ياعم شقة ايه.. بره طبعا

حسين :: خلاص ظبط انت وبكره كلمني عايزنا نسهر فين وانا معاك

عادل ماشي

ام شوقي دخلت بالقهوة.. وبعد ما حسين شرب فنجان القهوة اخد بعضة ومشي

...............

محمد :: الو ايوه ياعصام

عصام :: اعمل حسابك انتوا النهاردة بقي هتقضوا اليوم عندنا هتتغدو وتتعشوا معانا

محمد :: يابني انا النهاردة كنت متفق انا ومياده هناخد البنات ونلف الأسكندرية

محمد :: ياعم خليها يوم تاني وابقي انا وجنات معاكم

محمد :: طيب خليك ثواني معايا.. مياده عصام اخويا عايزنا نقضي اليوم عنده ايه رئيك

مياده سكتت شوية وبعدين قالت ماشي

محمد :: خلاص يا عصام شوية كدة هنلبس ونجيلك

عصام : ماشي مستنينكم وكمان بابا وماما معزومين.. عايزين نقضي يوم مع بعض

محمد :: ماشي يا حبيبي

محمد قفل مع عصام

قومي لبسي البنات وجهزي نفسك وانا هقوم البس

مياده :: ماشي

كانت الساعة 10 الصبح ولسة بدري. لكن محمد كان عايز يقضي اليوم من اوله مع اخوه

ومامتة وباباه

بعد ساعة كانت مياده والبنات جاهزين ونزلو راحو علي شقة عصام

اللي استقبلتهم جنات بترحيب شديد وعصام طبعا استقبل اخوه ومياده وبناتهم بترحيب فوق الوصف

ومكنش لسة لا بابهم ولا مامتهم لسة جم

عصام :: منور بيتك اخوك يا محمد وربنا

محمد :: البيت منور بصاحبه ياعصام. ايه اخبارك واخبار شغلك

عصام :: الحمد لله ماشي الحال

امال فين تامر وايمن عايز اسلم عليهم

جنات ندهت علي ولادها تامر وايمن اللي خرجو سلمو علي عمهم محمد ومياده وقعدو معاهم

جنات :: ادخلي بقي يا مياده غيري وشوفي اي جلبية من بتوعي البسيها

مياده :: حاضر ياحبيبتي

عصام :: افتحي الكمبيوتر للبنات ياجنات خليهم يلعبو مع تامر وايمن

جنات :: حاضر.. يلا تامر انت وايمن خد بنات عمك وخليهم يلعبو معاكم عالكمبيوتر

محمد :: هما بابا وماما لسة مجوش

عصام :: شوية كدة هتلقيهم علي وصول

جنات اخدت البنات وراحت فتحت ليهم الكمبيوتر علشان يلعبو ومياده راحت لبست جلبية من بتوع

جنات وخرجت وهي زي البدر في كماله

عصام :: ماتيجي العبك دور دومنه زي زمان

محمد :: يااه انت لسة بتلعب اللعبة دي

عصام :: ههههه مش علي طول يعني لما بابا يجي بنقعد نتسلي شوية انا هو

محمد :: ماشي انا كمان اللعبة دي وحشاني علشان بتفكرني بزمان وسهرات زمان

فاكر لما كنا نخلي ابوك يدخل ينام واحنا كنا نعمل نفسنا نايمين واول ما بابا وماما يدخلو اوضتهم

كنا نطلع الدومنه ونسهر للصبح

عصام :: كانت ايااام جميلة

جنات :: البنات قاعدين اهو عالكمبيوتر ومبسطين مع عيال عمهم

تعالي بقي نروح انا وانتي المطبخ وندردش مع بعض شوية

مياده :: ههه ماشي يلا

عصام :: ما تعملو لينا دور شاي بقي

جنات :: ياسلام انت تؤمر ياحبيبي

محمد :: ياعيني ياعيني عالدلع

عصام :: ههههههههه

جنات :: ده قدامكم بس الدلع ده

جنات ومياده راحو المطبخ ومحمد وعصام قعدو يلعبو دومنه. شويه مياده خرجت بالشاي

وهي بتحط الشاي علي الطربيزه تعمتدت تفلئس بطيزها قدام عصام.. وحز الكلوت بتاعها كان مرسوم عالجلبية

حطت الشاي وراحت المطبخ

جنات :: احكيلي بقي عاملة ايه في الكويت والحياه هناك احلي من هنا؟

مياده :: اها هناك طبعا الحياه حلوة بس تعرفي

مفيش احلي من ان الواحدة تبقي قريبة من اهلها

هنا تحسي بالأمان اكتر لانك عارفة انك في وسط اهلك

جنات :: اكيد طبعا بس ده حال الدنيا.. بس انتي احلويتي اوي واحلي حاجة فيكي انك لسة محافظة علي جسمك

مياده :: مانتي كمان زي القمر وجسمك سمبتيك

جنات :: ههههههههه.. ها بقي مقولتليش انا عاملة ليكم مكرونة بالبشمل مع رقاق ومحشي ورق عنب وملوخيه وبطاطس فرن

نفسك في حاجة تاني اعملها في العشا. او جوزك بيحب حاجة معينة

مياده : لا ده كدة كتير اوووي

جنات :: يابت قولي متتكسفيش

مياده :: معقول هتكسف منكم بردو.. بس بجد كتير اوي اللي عملاه

جنات :: طيب الحلو نفسك في ايه

مياده :: هو بعد اللي انتي قولتيه واللي عملاه ده هيكون فيه مكان لحلو

جنات :: طيب انا عاملة ليكم بسبسوسة وكيك

ايه رئيك ؟ انا في الحلويات استاذه علي فكرة

مياده :: ياحبيبتي الكل بيشهد بأكلك دي حاجة مفيهاش كلام

جنات :: ربنا يخليكي يارب

جرس الباب ضرب وعصام قام يفتح وكان اللي بره

الحاج والحاجة والد ووالده عصام ومحمد

عصام ومحمد سلمو عليهم ودخلو سلمو عالبنات والأولاد ومياده وجنات خرجو من المطلخ سلمو عليهم

وفضلو قاعدين مع بعض يضحكوا ويتسامرو لغايه ما مياده وجنات جهزو الغدا وحطو الأكل

والكل قعد واتغدو مع بعض وطبعا بعد الغدا جنات جابت لكل واحد طبق حلويات

............

امل علي الساعة 4 العصر اول ما محمود نام بسبب علاج البرد طلعت شقة وسام علشان اطمن عليه وتطلع له الغدا

طلعت ودخلت بشويش الشقة علشان لو نايم

متصحهوش وتستغل نومة زي الصبح وتتمتع بمنظر زبه

وسام حس بيها لانة كان صاحي واول ما باب الشقة اتقفل علي طول عمل نفسة نايم

.. وبيتمني من جواه ان امل تعمل اللي عملتة الصبح

امل فتحت باب اوضة وسام براحة وبصت عليه لقتة نايم

دخلت بشويش وقربت منة وكانت ومن حسن حظها مكنش متغطي المرة دي بالملاية

وسام نايم علي ضهره وحاطط ايده علي وشه

وفارد رجل وتاني التانيه ومش لابس غير فلنة حملات وبوكسر

امل بخطوات بطيئة بتقرب منه وعنيها علي وشه

خايفة انة يصحي

لكن قرارها بأنها لازم تتمتع بزبه كان هو المسيطر عليها وعلي تصرفها

فضلت تقرب لغاية ما بقت قدامة وايدها بتترعش وهي بتنزل علي زبه علشان تلمسه

تردد وخوف زي كل مره لكن التردد مدامش كتير

وفعلا صوابعها اخير لمست زبه اللي كان مهيئ للأنتصاب

براحة جدا وعيونها في حالة ثابت وتركيز علي زب وسام.. صوابعها بدأت في التحرك والتمتع بزب وسام اللي بدأ في النهوض من نومة والأعلان عن نفسة.. بالأنتصاب

لحظات من اجمل ما يكون وهي بتحس بحجم زب وسام وهو بينتصب تحت صوابع ايديها

لغايه ما اصبح زبه بالكامل في حالة انتصاب حاد

مع مرور الثواني كانت جراءة امل بسبب هيجانها اقوي منها وبدأت صوابعها في الأقباض ومسك زب وسام وتحريك ايدها عليه

نار ولعت فيها ووسام في قمة هيجانة علي امل

ونفسة يقوم ويمسكها ويفرمها تحت منة لكنة فضل في الأستمرار في تمثيل دور النايم

شوية شوية امل بدأت تحس ان وسام صاحي وحاسس بيها وانة عايزها زي ما هي عيزه وبدأت جرأتها تذيد شوية شوية

وقررت انها تحاول في ادخل اصبع من اصابعها تحت البوكسر وتلمس زبه بدون اي حواجز

وفعلا بصوابع ايدها بدات ترفع البوكسر من الجنب من تحت الحز

وصوايع ايدها التانية تسللت ببطئ لغايه ما قدرت في الوصل للمس زب وسام

صباعها بيتسلل براحة لغاية ما وصلت لراس زبه

وشعرت باللزوجة اللي خارجة من زبه

وهنا تأكدت ان وسام صاحي وحاسس بكل اللي بيحصل.. وانة هو كمان عنده الرغبة فيها

بقت تمشي صباعها علي راس زبه وشفايفها بتتحرك حركات لا اراديا رغبة في لمس زبها ورضاعتة

اللمسات تحولت لتحسيس والهيجان بيذيد عند امل ووسام وكل واحد فيهم عايز الخطوه تكون اجرء

امل خلاص معدتش قادره تتحكم في اعصابها وحاسة ان رجليها مبقتش قادرة تشيلها

خرجت صباعها من البوكسر وراحت ماسكة البوكسر من تحت ورفعتة لفوق وبصوابع ايدها التانية طلعت زبه بره

زبه خرج من البوكسر زي المارد.. واقف وشامخ لفوق.. والعروق مرسومة رسم جنن امل

بقبضة ايدها وراحا لمساه ومسكتة برقة. ونزلت بشفايفها عليه

اول ما راس زبه بقي بين شفايف امل وحس بسخونية شفايفها علي راس زبه لا اردايا وسام حط ايده علي راس امل.. وهنا اعلن عن صحيانة

امل مكنتش في حالة تسمحلها بتمثيل المقاومة

او اظهارد اي رده فعل.. يمكن علشان كانت عارفة ومتأكدة انة صاحي.. ويمكن علشان رغبتها اقوي مليون مرة في تمثيل اي شئ اخر ممكن يضيع عليها اجمل لحظة كانت بتحلم بيها وتتمناها

بالعكس امل اول ما حست بأيد وسام علي راسها

اخدت زبه جوه بوقها وبقت بتمص فيه بشرمطة ومياصة وهيجان.. عيونها بعد ما كانت مفتحة وبتراقب ارتاحت وغمضمت وعاشت بخيالها مع الحقيقة اللي اخيرا اتحققت

زب وسام مكنش كلة بيدخل في بوق امل بسيب حجمة الضخم لكنها كانت بترضع في راس زبه وهي حيحانة وبتنزل بلسانة تلحس العروق والبيضان وترجع تاني تاخد راس زبه بين شفايفها

ووسام دايس علي راسها بأيده من شده هيجانة عليها

امل سابت زبه وراحت رافعة جلبيتها ونزلت الكلوت بتاعها وراحت طالعة عالسرير مابين رجلين وسام اللي قام وسند ضهره عالسرير

مسكت زبه بأيدها وهي بتنزل بكسها علي زبه

واول ما راس زبه بقي بين شفرات كسها راحت قاعده براحة وهي بتحس زبه الضخم وهو بيدك حصونها المولعة.. وانطلقت اهاتها مابين ضلوعها

وهي قاعده وواخده زبه بالكامل في كسها

قعدت وزي ماتكون ماصدقت اخير زب وسام بقي في مكانة اللي المفروض يكون فيه من زمان

وراحت زي المحنونة علي شفايفة وبقت بتاكل فيهم زي الجعانة

وسام وامل في حالة هياج رهيب وشفايفهم بتاكل في بعض

بدأت امل تقوم براحة وترجع تنزل علي زبه وهي راكبة فوقة وايدها علي بزازها بتفعص وتقفش فيهم واهاتها بتخرج من صدرها نار

وسام قلع الفلنة وامل نزلت علي حلمات صدره بشفايفهم علشان تمصهم

وسام هاج اكتر واكتر وراح حاضن امل وقام بيها من عالسرير وراح مغير الوضع

بقت هي تحت وهو اللي فوق منها.. وزبه شابط في كسها

قلعها الجلبية وطلع بزازها من السنتيان ومسكهم بأيده ونزل بشفايفة علي حلمة بزها

وبقي عمال يمص ويرضع فيها وهي حضناه بأيدها

وبتترجاه ينكها

اااااااه اااااااه.. مش قااااادره.. ااااااه.. ااااااه

ارزعة فيا.. ارزعة اووووي

وسام بدأ في رفع وسطة براحة وسحب زبه من كسها ويرجع بوسطة تاني وادخال زبه لعمق الرحم

حجم وضخامة زب وسام كان مالي كسها واحتكاك زبه الصلب كان مخلي امل زي العجينة تحت منة

ااااااووووف اووووووف.. ايه ده.. يالهووووي.. مش قادرة عالجمال ده.. حلوووو حلوووو. اوووي..

فضل وسام ينيك في امل من غير ما يتكلم. وهي تحت منة لبوة بتتشرمط وبتتموحن

امل :: قوم عايزك تحضني من ورا

وسام سحب زبه من كسها وامل لفت ودتلة ضهرها وطيزها

وسام تف علي ايده وغرق راس زبه.. فتح طيز امل وعدي زبه من ورا لفتحة كسها

وبقي بيمشي زبه بأيده علي خرم كسها وامل بتترجاه يدخله اوام جواها

وسام عمال يمشي زبه. وبعدين ظبطة عالخرم وبدأ يدخل زبه في كس الشرموطة امل

اااااااااااااه اااااااااااااه. جمييييل جميييبيل اوووووي.. دخله كلة فيا.. اااححححححح

كسي نار.. ناااااار. اووووووف اوووووف

وسام دخل زبه كلة جواها وحضنها اوي وشفايفة بتبوس في رقبتها من ورا. وامل ماسكة بزازها وبترضع في حلماتها وهي بتتموحن

زب وسام بدأ في الدخول والخروج ولحمة بيخبط في لحم طيزها اللي زي الملبن واهاتها مجلجة الأوضة

فضل وسام ينيك في امل في كسها من ورا بتاع عشر دقايق وبعدين شاله وحطة علي خرم طيزها

اللي كان بينفض من الأكلان والرغبة في انة ياخد هو كمان نصيبة من زب وسام

امل :: بصوت ممحون ويدوب طالع زبك تخين اوي مش هيدخل بله الأول

وسام نزل علي طيز امل وفتح فلقة طيزه بأيده

ونزل بلسانة علي خرم طيزها

لسانه بيتحرك حولين الخرم وبأيده بيفتحة اكتر

والنار بقت بركان في طيز امل من حركة لسان وسام علي خرمها

وسام طلع تاني ونام وراها وهو ماسك زبه بعد ما غرقة تفافة وحطة علي خرم طيزها وبدأ يحاول في ادخاله

امل كانت حاسة بالوجع مع محاولات وسام في ادخال راس زبه وكل ما كانت الراس تيجي تدخل كانت امل غصب عنها تحط ايدها من ورا وتبعد وسام وهي بتتوجع

لغاية ما وسام نجح في ادخال راس زبه

امل :: بيوووجع. بيووووجعني اوووي.. لا لا شيلة

شيلة مش قادره استحملة

برغم ان امل اتناكت في طيزها كتير جدا من احمد السباك الا ان الوضع مع وسام كان مختلف

زب وسام حجمة غير اي زب تاني من حيث الضخامة او الطول

وسام مسك امل من لحم طيازها وبقي بيدخل زبه براحة... وامل بتعض علي شفايفها بسنانها وبتخبط بأيدها علي مرتبة السرير من الوجع

وبتصرخ مش مستحملة زب وسام

وسام كان ماصدق ان زبه دخل في طيز امل لكن مع صراخ امل ووجعها مقدرش يكمل وشال زبه بالفعل من طيزها وحطة بس عالخرم من بره وحضنها وبقي عمال يحك زبه من بره في طيزها

امل رغم الوجع الرهيب لكن كانت عايزه تتناك في طيزها منة بأي شكل وطلبت منة يحاول تاني

وفعلا وسام كرر المحاوله مرة تانية وامل بردو مستحملتش وطلبت منة يشيل زبه مرة تانية

بعدها امل قامت وقالت لوسام ثواني ورجعالك

خرجت وراحت المطبخ ورجعت وفي ايديها ازازة زيت بتاع الأكل وطلبت من وسام يغرق زبه وطيزها ويرجع يدخل زبه

امل طلعت علي طرف السرير و فلئست لو سام وفتحت له طيزها بأيدها

وسام وقف وحط علي زبه زيت وعلي طيزها

وحط زبه الغرقان بالزيت علي خرم امل وبدأ يدخل زبه

الزيت المرة دي نجح في الزفلطة وخلي راس زب وسام تدخل بسهولة في طيزها

وامل بعد ما كانت بتتوجع وبتتألم.. بقت مستمتعة بدخول وخروج زب وسام في طيزها

وبقت من تحت بتلعب في كسها بأيدها

غنج ومحن واهات امل كانو مخليين وسام طور هايج وبقي عمال يدك زبه فيها دك لغاية ما خلاص حس نفسة هيجبهم

شتل زبه وامل راحت نازل علي ركبها ومسكت زبه بأيدها وبقت عمالة تدعك فيه لغاية ما نافورة لبن سخن نطرت في وشها غرقتة

...............

عصام :: انتوا ناوين تخرجوا امتي يامحمد

محمد :: كنا هنخرج النهاردة زي ما قولتلك في التليفون

عصام :: ايوة مانا عرفت دي اقصد هتخلوها امتي علشان نخرج معاكم انا وجنات والعيال

محمد :: شوف انت هتبقي فاضي امتي

عصام :: انا معنديش مانع في اي وقت ايه رئيك في بكره

جنات :: ياريت و**** لحسن انا خلاص ذهقت من قعدة البيت والعيال كمان ذهقت

محمد :: خلاص بكره نخرج. ايه رائيك يا مياده

مياده :: موافقة طبعا هي دي محتاجة كلام

الحاج سعيد ( والد عصام ومحمد ) طب مش يلا احنا بقي يا ام محمد

عصام :: علي فين ياحاج

الحاج سعيد :: هنروح بقي ياابني

عصام :: تروح ده ايه.. لسة هنقعد مع بعض ونتعشي سوا

الحاج سعيد :: امك نسيت تجيب العلاج معاها وانا كمان عايز اروح مانت عارف مبخدش راحتي غير في بيتي

جنات :: بقي ده اسمة كلام ياعمي.. وانتي يامرات عمي بذمتك ينفع كدة

محمد :: خلاص بقي يابابا ملوش لازم بقي تزعل عصام

ام محمد :: يابنتي مانتي عارف عمك مش بيرتاح غير في بيتة

جنات :: ياسلام وهنا مش بيتك ياعمي.. تصدق كدة هزعل

الحاج سعيد :: ازاي بقي. لا طبعا بيتي.. خلاص ياستي ولا تزعلي هنقعد وهنتعشي كمان

الجزء الخامس

...............

بعد ما وسام جاب لبنة علي وش امل جاب شهوتة بدأ يحس بعدم التوازن والدوخة وكانة مكنش المفؤوض يبذل المجهود اللي بذلة. لكن شهوتة كانا هي اللي مديلة الباور والطاقة

وبدأت قوتة تتلاشي وحس الدنيا كلها بتلف بيه

امل شايفة وسام واقف مش مظبوط وكان لسة هيقع وقفت بسرعة وهي بتسنده وهي مش عارفة تعمل ايه

امل :: مالك يا وسام

وسام :: حاسس الدنيا كلها بتلف بيا

امل قعدتة علي السرير وساعدتة في لبس هدومة ولبست بسرعة الكلوت بتاعها وظبطت جلبيتها وهي بتجري عالمطبخ عملت مايه بسكر ل وسام ورجعتلة جري علشان يشربها

بعد ما وسام شرب الماية بالسكر

امل :: طيب اتصل رجب يجي يوديك للدكتور

وسام :: لا انا شوية كدة هيبقي كويس اكيد

امل :: طيب نام شوية وانا هطلع كمان شوية اطمن عليك

امل غطت وسام وطفت نور الأوضة ونزلت

لقت رجب متصل علي تليفونها اكتر من عشر مرات

امل راحت متصلة برجب

ايوة رجب معلش كنت فوق عند وسام ونسيت اخد التليفون معايا

رجب :: كنت متوقع كدة.. وسام عامل ايه دلوقت

امل :: تعبان شوية كدة هطلع ابص عليه تاني

رجب :: تعبان.. يعني محصلش حاجة ؟

امل :: ههههههههه لما تبقي تيجي احكيلك مش هينفع الكلام في التليفون

رجب :: بتتكلمي بجد ؟ يعني اللي في دماغي حصل منة حاجة

امل :: اه.. بس لما تبقي تيجي

رجب :: لما ابقي اجي ايه انا لسة هستني انا جاي حالا

مفيش عشر دقايق وكان رجب في البيت فوق دماغ امل

امل حكت له اللي حصل بالتفصيل ورجب كان هايج فشخ من كلام امل ووصفها للي حصل

ومن كلام امل اللي كان باين انها متكيفه ومبسوطة جدا من حجم زب وسام

رجب :: تصدقي انا مش مصدق اللي حصل

امل :: ولا انا لغاية دلوقت مصدقة بس خايفة جدا عليه

رجب :: لا اطمني اكيد هيبقي كويس. اطلعي انتي بس شوية كدة اطمني عليه

امل :: مانا هعمل كدة بس قولت اسيبة ينام شوية بعد المجهود اللي عمله معايا

رجب :: اه صحيح انا عمال ارن علي بنت الجزمة ليلي مش بترد عليا وكمان بقالي يومين مش بشوفها وهي رايحة الشغل

امل :: وانت عايز منها ايه تاني ؟ انت مش نكتها بروح امك خلاص

123456...9