الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 3

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

سهام نامت علي ضهرها واعلنت الأستسلام التام لمياده اللي نزلت بأيدها لطرف جلبيه سهام ورفعتها

وبانت سيقانها المربربه البيضاء. بل ناصحة البياض

والكس المنفوخ المداري تحت قطعة من القماش

مياده نزلت بأنفاسها الملتهبه علي كس سهام. ولمست بطرف شفايفها كسها المنفوخ ( من فوق الأندر ) وسهام مخبية وشها بأيدها وبتعض في شفايفها وعيونها تكاد ان تكون مغلقة

مياده كان وحشها كس اختها سهام بطريقة غبية

بعدت حز الكلوت عن كسها المنفوخ وبطرف لسانها بدأت تلحسه ببطئ وبراحة. وهنا شعرت سهام بكهربا خفيفة انتابت كل جسمها.. وبدأت تعبر عن شهوتها بالغنج والتأوهات الخفيفة

مياده رفعت وسط سهام وهي بتقلعها الكلوت ونزلت بشفايفها تبوس كل جزء في فخادها لغايه ما وصلت لصوابع رجليها

قلعتها الكلوت وطلعت مره تانيه لكسها اللي بدأ ينزل شهوتة ويسيل من بين شفرتها لخرم طيزها

ماده بيضاء شفافة لذجة

نزلت بطرف لسانها تاخد لبن سهام وتسحبة من خرم طيزها لكسها وسهام بتعض علي شفايفها وبترفع كسها كل ما مياده تطلع بلسانها له

بعد ما مياده داقت طعم لبن كس اختها وبلعتة فتحت كسها بصوابعها ودخلت لسانها وبدأت تتفنن في تهيج المتناكة تحت منها وصباعها بيترك ببطئ حركات دائرية علي خرم طيزها

سهام.وصلت ان جسمها بدأ يرتجف واللبن بينزل من كسها بغزاره. ومياده بتاخد لبنها بلسانها وتتذوقة بين شفايفها.

مياده قامت وقلعت الجلبية والكلوت والأندر وقلعت سهام وراحت طالعة فوق منها 69

ونزلت بكسها علي شفايف اختها سهام

كس مياده هو كمان كان غرقان بطريقة بنت متناكة. وريحة كسها هيج سهام اكتر واكتر وبدأت تلحس لبنها وترتشف السائل الساخن اللي بينزل منها. ومياده هاريه كس اختها لحس ومص في زنبورها

سهام :: ااااه ااااااه يا مياده. اااااااه ااااااااه. مش قادره.. ااااااااااه

مياده :: يخرب بيت جمال كسك.. هو ماله يامتناكة بقي منفوخ اووووي كدة.. هو ايه محشي ملبن

سهام :: كسي محتاجلك اووي يا مياده.. من زمان نفسه فيكي اووووي

مياده :: وانا طوا ما انا في مصر مش هسيبه المتناك ده. امممم اممممم. حلوو نيك.. امممم امممممم

مياده مش شبعانة من كس سهام. وسهام مش سايبه كس مياده وشغالين لحس ومص بشفايفهم في اكساس بعض

بدأت مياده تدخل صوابعها في كس سهام اللي مسكت الملايه وشدتها وحطتها في بوقها علشان تسيطر علي نفسها وتكتم اهاتها اللي لو خرجت هتفضح الدنيا

مياده بتنيك في سهام بصوابعها وهي بتلحس وتمص في زنبورها وسهام هتموت تحت منها مش قادرة

مياده قامت وطلعت فوق سهام وحطت رجليها بين رجلين سهام.. وكسها بقي علي كس اختها وبدات تروح وتيجي وكسهم بيحك في بعضه

ولينها اختلط بلبن اختها ومن شده هيجانهم راحت مياده حضنت سهام وشفايفهم بقت بتاكل بعضها البعض

شويه وراحت سهام واخده حلمات بزاز مياده وبقت عماله ترضع فيهم.. وايد مياده من تحت بتلعب في كسها

وفي عز هيجانهم الباب خبط

مياده قامت بسرعة هي وسهام ولبسو جلبيتهم علي اللحم وقامت سهام فتحت الباب وكانت اللي بتخبط ملك بنت مياده

سهام :: تعالي ياقلب خالتو

مياده :: ايه ياملوكة عايزه ايه

ملك :: عايزه انام

سهام :: سهام بصت لمياده وابتسمت..

مياده :: هو ده وقتة

سهام :: تعالي ياحبيبتي نامي جنب خالتو حبيبتك

مياده :: طيب انا هروح الحمام حاسة جسمي نار. اروح اخد دوش اطفي النار دي

سهام :: ههههههههه.. بس انا مش هسيبك.. ملوكة بس تنام وهولع النار من تاني

مياده :: ههههه طيب خدي بالك انتي من البنت وانا هدخل اخد دوش وبعدين اطلع شقتي ابص علي محمد. وبعدين انزلك ونشوف بقي مين هيولع في نار مين

...................

امل :: الو ايو يارجب بقولك الواد محمود سخن اوي وزورو واجعة

رجب :: طيب ما تديلة مضاد حيوي ودوا السخونيه

امل :: لا انا عايزك تتمشي لغايه عياده الدكتور اسماعيل وتحجزله كشف

رجب :: طيب ماشي هروح دلوقت احجزله

امجد :: خير يا رجب في ايه

رجب :: امل بتقولي محمود سخن وزورو واجعة

امجد :: طيب متكشفله

رجب :: مانا بعد ما اقفل معاها هطلع علي عيادة الدكتور اسماعيل احجزله

امجد :: خليك انت وانا هروح احجزله دلوقت

رجب :: خلاص يا امل امجد هيروح اهو يحجز له كشف

امل :: ماشي وابقي اتصل عليا عرفني الدكتور هيجي امتي وهو رفم كام

رجب قفل مع امل وادي ل امجد فلوس علشان الحجز

امجد راح حجز كشف ل محمود ورجع قال ل رجب ان الدكتور هيجي الساعة تسعة بالليل وان محمود دوره رقم 4

رجب اتصل ب امل وعرفها

وسام دخل علي بعد العصر قعد شويه مع رجب وامجد وعرف طبعا من رجب ان محمود تعبان

وسام :: تلاقي من اكل الشيبسي والحاجات اللي ملهاش لازمة

رجب :: هو فيه عيل مش بياكل الحاجات دي يا وسام

وسام :: اه فعلا عندك حق انا عندي اصغر عيل بردو كدة مخلص مصروفة علي الشيبسي والبوزو

رجب :: هنعملهم ايه بس العيال تحس ماشيين معانا بالعند

وسام :: طيب هقوم انا اشوف ورايا ايه. فيه اوضة نوم هتطلع كمان شويه عايز اروح افكها

رجب :: ربنا يعينك.. امجد خد بالك هوصل مشوار انا وجاي

رجب مشي وامجد ماصدق واتصل بأمل

امجد :: ايوة يانن عيني من جوه

امل :: ازيك يا امجد.. معلش تعبتك معايا من شويه

امجد :: انتي بتقولي ايه بس.. تعبك راحة. المهم محمود عامل ايه

امل :: سخن مولع واديني بعمله كمدات

امجد :: لا بأذن ربنا هيبقي كويس.. وهبقي اعدي بالليل وانا طالع اطمن عليه

امل ::/بيتك ومطرحك يا امجد

امجد :: عارف انه مش وقتة. بس عايز اقول انك وحشاني اوي

امل :: وانت كمان وحشني بس فعلا مش وقتة خالص يا امجد

امجد :: طيب خلاص انا مقدر اللي انتي فيه.. ربنا يطمنك علي محمود

امل :: تعيش وتسلم يا امجد طيب انا هقفل جرس الباب بيضرب

امل قفلت مع امجد وراحت فتحت الباب وكان جوزها رجب هو اللي بره

رجب :: مالو محمود

امل :: سخن وعبان اوي

رجب دخل جس حراراتة لاقاه فعلا سخن وامل قعدت تكمل كمدات

رجب :: طيب اديتيله اي خافض حراره ولا لا

امل :: ايوه اديتلة من شويه

رجب :: ربع ساعة لو الحرارة منزلتش هاخده علي اقرب مستشفي

امل :: مع الكمدات والخافض هينزل

رجب :: طيب في اكل ايه في المطبخ

امل :: اقعد انت اعمل كمدات لمحمود وانا هدخل اعملك الأكل

امل راحت سخنت الأكل لرجب وحطت الأكل علي طرابيزه صغيره في الصاله

امل :: الأكل بره يارجب

رجب خرج وشويه امل خرجت

رجب :: ايه الحرارة نزلت ؟

امل :: اه نزلت.. علي فكره امجد صاحبك كلمني من شويه

رجب :: عايز ايه بكسمه هو ده وقتة

امل :: قال ايه بيطمن علي محمود

رجب :: اه بيطمن.. تلقي زبره بياكله وعايز ينيكك

امل :: اه ماهو لمح بكدة وانا قولتله مش وقتة

رجب :: علي فكره وسام كمان عرف

امل :: وسام ؟ حلو يبقي اكيد هيعدي يسأل علي محمود

رجب :: مش عارف

امل :: لا ماهو تعمل حسابك انا مش هتنازل عن زبر وسام ولازم تلاقي حل

رجب : انا بفكر نعزمة عندنا بس لما محمود يخف

امل :: ياريت لحسن ابن الحزمة دي مش لقيه حل معاه وبعدين تعالا هنا انا من امبارح مش عارفة ليه كل ما اجي اسألك عن ليلي انسي ليه

رجب :: هههههههه اسكتي دي طلعت حكايه

امل :: حطت صوابعها علي خدها وايد في وسطها ورفعت حاجب وقالت حكايه ازاي بقي

رجب :: يعني بتحب العنف والشتيمة.. وجسمها مزرق شكلها ساديه

امل :: يعني ايه ساديه دي

رجب :: ده نوع من انواع الجنس يعني بتحب تتعامل كاشرموطة او خدامة تحت اللي بينكها

امل :: وانت ياكسمك استمتعت

رجب استغرب. امل اول مره تشتمة

امل :: مالك مستغرب ليه.. استمتعت

رجب :: انتي بتغيري يا امل

امل :: لا ما انا قولتلك قبل كدة.. اللي خدتة القرعة تاخده ام الشعور بس عايزه افهم واعرف.. مش انت بتعرف كل حاجة عني.. هدخل ابص عالواد ورجعالك

................

مياده دخلت اخدت دوش وطلعت بصت علي محمد جوزها لقتة رايح في النوم

نزلت دخلت نامت هي كمان جنب بنتها واختها سهام

سهام :: عارفة مين هيموت ويشوفك

مياده :: مين

سهام :: بنت عمك اميره

مياده :: ياااااااااه تصدقي البت دي وحشتني اوي

هي عاملة ايه صحيح وعندها ايه اولاد

سهام :: معندهاش غير ياسمين وسقطت مرتين

مياده :: اها سمعت انها بتسقط كتير

سهام :: فاكره يابت جدها محمود ابو امها كان بيعمل ايه في اي واحدة بتروحلهم

مياده :: هههههههههه ايوة ياختي الراجل كان كبير وكان كيفة يقعد البنات علي حجره

سهام :: الا صحيح يابت يامياده هو انتي عرفتي ازاي انه كان بيقعد اميره

مياده :: انا كنت كل ما اروح عند عمي كان جدها ده القيه قاعد هناك ويندهلي علشان اقعد جنبه

وكانت اميره تقولي لا متروحيش.. وانا كنت بخاف منه ومرداش اروح لغايه ما في كنت عندهم وكان فيه واحدة جارتهم صاحبة اميره جايه تزورهم وعمك محمود بقي ماصدق نده علي البنت دي وقعدها علي حجره واخدت بالي بأيده كل شويه تخبط في صدرها

وبعد ما البت مشيت روحت مسكت اميره وسألتها

وهي راحت قالتلي علي كل حاجة

سهام :: بس عارفة اللي هيجنني ان ساعتها كانت اميره كبيره مش صغيرة

مياده :: ايوه كان عمرها تقريبا 16 سنة وكانت عارفة وحاسة باللي بيعمله جدها.. وبعدين ياكسمك مانتي قعدتي علي حجره ولا نسيتي

سهام :: ههههههه مافكرنيش ده كان يوم الراجل ندهلي ولقيتة بيقعدني علي حجره وانا اتكسفت

وقولت ده راحل كبير مش في دماغة حاجة

مفيش ثواني حسيت بحاجة بنت متناكه خابطة في طيزي

مياده :: ههههههههههههه كسمك مكنتيش عارفة ان ده زبه يعني

سهام :: ههههههههه لا عرفت بس تعرفي كان عليه زبر ابن متناكة فاجر

مياده :: يلا اهو مات. وزبره مات معاه هههههههههه

سهام :: زمانه متعلق منه هههههههههههههه

الباب خبط ومامتهم فريده دخلت وقالت لمياده

ابن عمتك بره جه علشان يسلم عليكي

مياده :: وليد ابن عمي؟

فريده مامتها :: ايوة ياحبيبتي

مياده :: حاضر ياماما روحي انتي وانا هاجي وراكي

مامتها خرجت ومياده سرحت شويه في وليد وفي اخر مره كان معاها وناكها وانها اخر مره هددتة علشان يبعد عنها

مياده :: ايه مش هتخرجي تسلمي علي ابن عمك معايا يا سهام

سهام :: لا روحي انتي انا هنام

مياده خرجت وكان بابها وبنتها قاعدين مع ابن عمها

مياده :: ازيك يا وليد عامل ايه

وليد :: حمدله بالسلامة يا مياده. عاملة ايه وجوزك محمد عامل ايه

مياده :: احنا تمام.. امال مراتك شيماء مجتش معاك ليه.. وحشاني اوي

وليد :: لا انا جيت من الشغل علي هنا علي طول حتي هي هتزعل لو عرفت اني جيت من غيرها دي عايزه تشوفك وتسلم عليكي

مياده :: هي عامله ايه وولادك عاملين ايه ؟

وليد :: كلنا بخير

بابها :: وليد جاي علشان يسلم عليكي وعلي محمد و يعزمكم انتي ومحمد علي الغدا يوم الجمعة اللي جايه

مياده :: ياخبر. وليه بس التعب ده

وليد :: تعب ايه بس يا مياده.. متقوليش كدة

مياده :: حاضر يا وليد.

بابها :: طبعا انت جاي من الشغل واكيد علي لحم بطنك. هخلي مرات عمك تعملك لقمة

وليد :: لا ياعمي انا مش جعان

شريف :: يابني هو انت عند حد غريب.. يا فريده. يافريده

فريده :: ايوه ياحاج

شريف :: اعملي لقمة كدة ل وليد

فريده :: من غير ما تقول ياحاجة بسخن الأكل

.........................

امل :: انا جيت اهو احكيلي بقي عملت ايه مع ليلي وقدرت ازاي بسهوله تخليها ترضي تنام معاك. وفين في بيتنا

رجب :: ههههههههههه بصي انا من فتره كنت شاكك فيها من يوم ما شفناها في المطعم

امل :: ايوة فاكره وكنت متأكدة من نظراتك ليها ان الوليه داخله دماغك

رجب :: ايوه بعدها بكام يوم شفتها وهي بتركب تاكس. روحت انا واخد تاكسي ومشيت وراها لغايه ما لقيتها راحت فيصل. ووقفت عند عماره

واستنيت لغاية ما طلعت العماره دي وانا بالطريقة عرفت من البواب ان العماره دي فيها شقة لعادل مديرها في الشغل

امل :: ايوة.. مسكت عليها ذله

رجب :: ايوووه بالظبط كدة وهددتها يا تعمل اللي اطلبه منها يا افضحها

امل :: طيب اعمل حسابك تشوفلك صرفة بقي في وسام صاحبك ده لحسن هموت واتناك منه

رجب :: حاضر بس سبيني كدة امخمخ فيها

انا هنزل بقي وانتي علي الساعة تسعة تلبسي وتنزلي بمحمود.. نتقابل في المحل ونروح بيه للدكتور

امل :: ماشي..

رجب مشي وامل قعدت تفكر في كلام رجب وطبعا فرحت ان رجب ناك ليلي علشان كدة زي ماهو عرف انها بتتناك من غيره هو كمان بقي بينيك غيرها وكده مفيش حد احسن من حد

في البدايه بقدم اعتذاري عن فترة تأخري في تكملة القصة وذلك لظروف كانت خارجة عن اردتي

فلم تكن النفسية مهيئة لكتابة احداث جديدة

بكرر اسفي واعتذاري لكل متابعي قسم القصص

الجزء الثالث

..........

الساعة تمانية ونص امل قامت لبست محمود ابنها

وبعدها هي دخلت لبست هدومها واتصلت ب رجب

امل :: ايوه يارجب انا لبست محمود ونازله انت في المحل

رجب :: اه يا حبيبتي في المحل مستنيكي

رجب قفل مع امل وقال ل امجد انا هاخد امل ومحمود علشان نكشف عليه وانت خد بالك من المحل

امجد :: ليه خير ماله محمود

رجب :: سخن وتعبان جدا باين واخد دور برد شديد

امجد :: لا الف سلامة عليه

وهما بيتكلموا وسام دخل المحل وقعد معاهم زي ما متعود

شوية امل جت وسلمت عليهم

رجب :: طيب انا همشي بقي يا امجد خد بالك من المحل

امجد :: ماشي وربنا يطمنكم علي محمود

وسام :: خير يا رجب ماله محمود

رجب :: تعبان شوية ورايحين نكشف عليه

وسام :: لا الف سلامة.. طيب اجي معاكم

رجب :: ربنا يخليك يا وسام مش مستاهلة

رجب اخد امل مراتة ومحمود ومشي

وهما ماشيين عالعياده رجب قال ل امل

شفتي نظرات وسام ليكي

امل :: يافرحتي بالنظرات

رجب :: معلش واحدة واحدة وكل اللي انتي عيزاه هيحصل بس مش مره واحدة كدة

.امل :: ماهو اللي في بالي لازم يحصل انا بقولك اهو

رجب :: هههههه وحياتك عندي هيحصل.. هو انا هكره اصلا

امل ورجب وصلو العياده وكان الدكتور موجود وعنده حاله جوه

مفيش عشر دقايق وتليفون رجب رن وكان امجد اللي بيتصل برجب

رجب :: الو ايوه يا امجد.. ياليلة سوده امتي ده حصل.. وقعت ازاي.؟. ووسام جراله حاجة ؟

طيب انا هجيلك حالا

امل :: في ايه ؟

رجب :: اليفطة بتاعة المحل اللي متعلقة بالجنب

فوق المحل وقعت ومن سوء الحظ وسام وامجد كانوا واقفين بره المحل ووقعت علي دماغ وسام

وبيقولي غرقان في دمة ومغمي عليه ومش عارف يتصرف

انا هسيبك وانتي لما دور محمود يجي اكشفي عليه علي ما اروح اشوف المصيبة دي

امل :: يالهوووي واليفطة دي تقيلة

رجب :: ايوه طبعا دي كلها حديد.. ربنا يستر انا همشي

امل :: ابقي طمني طيب

رجب نزل جري وراح المحل وكانت الناس ملمومة

ووسام مقعدينة علي كرسي وكان فاق بس دايخ ودماغة والقميص اللي لابسة غرقان دم

رجب :: اقفل المحل انت علي ما اوقف توكتوك

وناخد وسام المستشفي علشان نطمن عليه

امجد فعلا قفل المحل ورجب وقف توكتك وسند وسام هو امجد وراحو بيه عالمستشفي

بعد ساعة امل كانت كشفت علي محمود ابنها وهي مروحة البيت لقت المحل مقفول

قلقت اكتر خصوصا ان رجب متصلش بيها علشان يطمنها

اتصلت هي برجب

امل :: ايه يارجب مش قولتلك تتصل بيا وتطمني

رجب :: الحمد لله وسام فايق. بس بنعملة اشاعة علشان نطمن انة معندوش ارتجاج

امل :: طب واتعور جامد

رجب :: ايوه يا امل واخد سبع غرز في دماغة وربنا يستر وميكنش الخبطة اثرت علي دماغة

لانة دايخ ومش مركز

امل :: ربنا يستر

رجب :: الدكتور طمنك علي محمود؟

امل :: اه الحمد لله شوية برد وكتبلة علي علاج

رجب :: طيب الحمد لله انا هقفل علشان الدكتور خرج هشوف وسام

امل :: ماشي واوعي ننسي تطمني عليه

بعد نص ساعة الاشاعات طلعت والدكتور طمن رجب وامجد علي وسام وقالهم ان الخبطة كانت جامدة لكن مفيش ارتجاج وهيحتاج راحة مش اقل من عشر ايام

امجد ورجب سندو وسام ونزلو بيه وركبوا توكتوك علشان يروحوه البيت

وهما مروحين رجب اتصل علي امل وطمنها وطلب منها تعمل اكل علشان وسام

بعد ما وصلو البيت سندو وسام لغاية الشقة فوق

وبعد شوية امل طلعت بالأكل واطمنت علي وسام

ورجب اخد امل ونزلو علشان يسبوه يرتاح

مفيش ساعة بالظبط وامجد رجع اتصل ب رجب وقالو ان وسام تعبان جدا وعمال يرجع

رجب لبس هدومة وطلع بسرعة وامل وراه

وفعلا وسام كان دايخ جدا وعمال يرجع

امل :: اتصل بالدكتور يا رجب واسأله علي موضوع الترجيع ده لو مكنش كدة تاخدوه علي اي دكتور تاني

رجب :: هات الروشتة يا امجد اشوف رقم الدكتور فيها ولا لا

امجد :: ماشي... الروشتة اهي

رجب اخد الروشتة من امجد واتصل فعلا بالدكتور وقاله علي الترجيع

والدكتور قاله انه مع العلاج هيبقي كويس ولو الترجيع استمر معاه يومين يجي يشوفة

لكن كلام الدكتور مريحش امل. وقالت لرجب لازم يروح حالا لدكتور تاني

وسام رغم انه كان دايخ لكنة كان حاسس وواعي للكلام اللي بيتقال ورفض انة يروح لدكتور تاني

وطبعا علشان مش عايز يتعب رجب ولا امجد

امل قعدت شوية هي ورجب ورجب قالها انزلي انتي علشان تشوفي كمان محمود اللي عيان تحت

وانت يا امجد هات نسخة من مفاتيح الشقة من اللي معاكم علشان نبقي نطلع نطمن علي وسام

امجد جاب نسخة اداها لرجب ونزل بعد ما اخد قعدتة مع وسام ومسابوش غير لما وسام راح في النوم

...................

مياده :: محمد.. محمد انت نمت

محمد :: اه يا حبيبتي فيه حاجة

مياده :: لا بس مش جايلي نوم وقولت اتكلم معاك شوية

محمد :: هي الساعة كام دلوقت

مياده :: الساعة اتنين

محمد :: وانتي مش جايلك نوم ليه

مياده :: كنت بكلم اخوك ماسنجر. وطلب يشوف وشي

محمد :: نبعتله صوره واحدة من النت؟

مياده :: مش عارفة بس بلاش احسن لا يعرف

محمد.:: وصلتي ل ايه معاه طيب

مياده :: طلب مني اصور له بزازي بعتله صوره من اللي متصوراهم واحنا في الكويت

محمد :: وريني كدة بعتيله ايه

ايه ده ده هايج عليكي اوي

مياده :: بدلع ومياصة ايوه طبعا لو مهجش عليا هيهيج علي مين ياروح امك

محمد :: المشكلة بقي انك انتي عايزه تتناكي منة

دي هنعملها ازاي

مياده :: انا هحاول اجرجر رجليه واغريه

محمد :: بس اوعي تتغاشمي مش ناقصين هخليه هو اللي يموت عليكي

مياده :: انا كسي بياكلني اووي. وهموت والقي عصام فوق مني ومدخل زبه فيا بجد

محمد قام ونزل بين فخاد مياده وفتحهم وراح علي كسها يشم فيه يلحس الكلوت بتاعها بلسانه

وهي بتفرك صوابعها في خصلات شعره

محمد :: عايزه عصام يعمل فيكي ايه

مياده :: اااااه عايزه ينكني

محمد.:: ينيكك فين

مياده :: في كسي اااااححححح

محمد :: في كسك ده ؟.. عايزه زبه يدخل فيكي

مياده :: ايوووه.. عايزه احس بزبه وهو بينكني

محمد :: زبه عجبك يالبوه

مياده :: ايوه يا معرص. عجبني اوووي. ونفسي امصه وارضعه وامسكة بأيدي واحطه في كسي

محمد بصوابع ايده وبدأ يقلع مياده الكلوت بتاعها

مياده :: اااااحححححح احححححح

كسي بياكلني اووووي يا معرصي.. عايزه اتناك واشبع نيك

محمد قلع مياده الكلوت بتاعها وفتح كسها الغرقان بأفرزات شهوتها وبطرف لسانة بقي بيلحسه

مياده بتفرك وتتلوي تحت منة. وصوابعها بتشد في شعره

مياده :: انزل يامتناك.. انزل علي رجلي وبوسها زي ما بتعمل

محمد :: اووووووف.. بعشق انا بوس رجليكي

محمد نزل علي رجل مياده وبشفايفة يبوسها في رجليها. ونزل بلسانة لبطن رجليها يلحسها

وهي بصباعها بتلعب في زنبورها وبتتخيل عصام هو اللي تحت رجليها

محمد بعد ما شبع بوس ولحس في رجول مياده طلع تاني لكسها اللي كان غرقاااان افرزات شهوة

مياده :: قوم يامتناك مشي زبك علي كسي

محمد.قلع البوكسر وفتح بين فخادها وحط زبه علي كسها ومياده بصوابعها بتحسس علي راس زبه وهو بيمشيه علي كسها

مياده :: كسمك يا محمد.. هو زبك متناك كدة ليه

زبك شكله خول زيك.

محمد :: زبي متناك اوووي وانتي شرموطة كبيره

ومحتاجة زب يمتعك اكتر

مياده مسكت زبه وحطتة علي فتحة كسها

نكني يامتناااااك... نيك الشرموطة.. اااااااه ااااااه

كسي بياكلني.. ايووووووه كده. دخلوووو يا محمد. اووووووووف.. دخله اووووي

محمد.بدأ في ادخال زبه في كس مياده اللي كانت تحت منة بركان نار من الهيجان

اوووي يامحمد.. اوووي يامعرص.. نكني اووي

محمد :: كسك مولع اوي كده ليه يامتناكة

مياده :: مولع علي اخوك يا معرص.. كسي عايز زبه ينكني

محمد :: وماله زبي ماهو بينيكك اهوو

مياده :: زبك متناك زيك. مش بيقوم غير عالتعريص... اييي.. كسي احححححح.. نكني

نكني ياخول..

محمد :: مانا بنيكك اهوو.. ايه مش حاسة بزبي في كسك

مياده :: لا يامتناك. زبك خول وشرموط.. انا عايزه زب دكر.. يعرف يفشخني ويمتعني

فضلت مياده تسخن في جوزها المعرص بالكلام

علشان عارفة انها لو معملتش كدة زبه هينام

لغاية ما جاب لبنة في كسها لولا ما هديت شوية

وعرفت تنام

.........

تاني يوم الصبح امل قامت علي الساعة 8 من النوم وراحت بصت علي محمود ابنها وجست الحرارة بتاعتة وكانت كويسة

وبعدين دخلت الحمام غسلت وشها وعملت فطار ل رجب وبعدين دخلت صحتة

امل :: اصحي يارجب الفطار جاهز

رجب :: هي الساعة كام

امل :: 8.30

رجب :: طيب عملتي فطار ل وسام

امل :: لا انا هبقي اعمله الفطار بتاعة شوية كدة واطلع افطرو.. بس لما تفطر انت الأول وتنزل علي شغلك

رجب :: ماشي

رجب قام غسل وشه وبعدين لبس هدومة وفطر ورن علي امجد اللي قالوا انة نزل من نص ساعة

وطبعا سأله عن وسام عامل ايه

وامجد قاله انه نزل وسايبة نايم

امل :: ايه وسام عامل ايه

رجب :: معرفش امجد بيقول انة نزل وهو نايم

امل :: خلاص انا هفطر محمود وكمان ساعة كدة اطلع اشقر عليه

رجب :: تمام وانا هبقي اجبلك شوية حاجات علشان تعملي له غدا

امل :: ماشي

رجب نزل علي المحل وامل قامت روقت الصالة وبعدين دخلت صحت محمود ابنها اللي كان تعبان هو كمان وعملت له الفطار وفطرتة وادتلة العلاج ونام تاني

وهي قامت لبست وعملت فطار ل وسام وطلعت له شقتة فتحت الباب ودخلت الشقة. وكان وسام نايم في الأوضة بتاعتة

امل فتحت باب الأوضة علي وسام اللي كان رايح في النوم

قربت منة وكان فيه كرسي علي جنب... شدتة قدام السرير وقعدت عليه وعيونها علي وسام

شويه وقامت مقربة من وسام وبراحة بأيدها علي صدره وبقت بتصحيه

وسام.. وسام.. اصحي علشان تفطر

وسام :: ام محمود

امل :: ايوه.. قوم جبتلك الفطار.. قوم افطر علشان تاخد علاجك

وسام :: مكنش له لازمة تعبك

امل :: بردو ده كلام.. قوم يلا علشان انت محتااج تاكل علشان تاخد علاجك

وسام دايخ وقام بالعافية نص قومة وامل ساعدتة

وهي بتقومة ايدها كانت تحت راسه

وبزازها خابطة في وش وسام اللي حس بالأحراج

وحاول يقوم من غير مساعدتها لكنة مكنش قادر وهي مدتلوش الفرصة

قام وحطت المخده ورا ضهره وبقت هي اللي بتغمس له اللقمة علشان ياكل

وسام :: انا مش عارف اقولك ايه اللي بتعملوه معايا انتي ورجب ده كتير وميعملوهوش الأهل

امل :: متقولش كدة وبعدين هو احنا بنعمل ايه يعني

وسام فطر وجه يقوم علشان يدخل الحمام

واول ما حط رجليه علي الأرض.. الدنيا لفت بيه

وفقد توازنة وكان هيقع لولا انة لحق نفسة وسند عالحيطة وامل بسرعة هي كمان جريت سندتة

وسام :: معلش انا هسند عالحيطة

امل بعدت عنة لكنها فضلت مرقباه وبتمشي معاه واحدة واحدة لغاية ما دخل الحمام

وفضلت مستنياه لغاية ما خرج ودخل الأوضة بتاعتة تاني وطلع علي سريره واخد العلاج

امل :: طيب انا هسيبك ترتاح وكمان اطمن علي محمود وهطلعلك كمان شوية علشان اطمن عليك

امل نزلت وكانت ناسية تليفونها تحت في الشقة وكان عمال يرن

امل :: الو ايوه يا احمد

احمد :: الو ايوه يا امل ايه خلاص مبقناش بنيجي عالبال ولا ايه

امل :: ليه بتقول كدة ؟

احمد :: يعني لا بتتصلي ولا بتسألي

امل :: معلش مانت عارف اني ست متجوزه وليا ظروفي

احمد :: طيب انتي وحشاني عايز اشوفك

امل :: معلش يا احمد ظروفي الي مين دول ملخبطة خالص ومش هينفع

123456...9