حكايتى مع بنت اخويا ومراته

Story Info
حكايتى مع بنت اخويا ومراته
27.3k words
0
2
00
Story does not have any tags
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

كل الاحداث الجنسية فى القصة تحصل بين افراد فوق سن الثامنة عشرة و لا يوجد اى جنس بين افراد اصغر من هذه السن فى القصة
There is no underage sex in my story.

ناوي أشارك معاكم قصتي مع بنت أخويا مريم اللي أصغر مني بأربع سنوات، الحقيقة عشان أكون صريح معاكم القصة مش كلها حقيقية، لكن أؤكد لكم إن فيها شيء من الحقيقة والباقي من تأليفي أو اللي بتمناه يحصل بمعنى أصح 👌 هنبدأ كالعادة بالتعريف بأشخاص القصة حسب الأهمية:
أنا: طبعا عارفيني، واللي ميعرفنيش اسمي محمود عندي 21 سنة طولي 169، وزني 60، جسمي عادي زي أي شاب عادي، وزي مانتم عارفين إني بحب الجنس جداً وحبيته أكتر لما اتثقفت فيه وبقى عندي معلومات أكتر عنه تخليني أقدر أمتع الأنثى اللي معايا مهما كانت، بحب كرة القدم والسباحة ودول هواياتي يعني.
البطلة: مريم بنت أخويا عندها 18 سنة وداخلة على 19 في تالتة ثانوي حالياً، طولها: هي أقصر مني بشوية يعني نقدر نقول 165، جسمها ملفوف يعني لا تقول عليها مليانة ولا رفيعة ملبن كدا يعني 😂.
اختها: سمر قدها لانها توام مش متماثل لها هي في تالتة ثانوي كمان، جسمها جامد بردو بس أقصر من مريم.
أمهم: مرات أخويا شهد عندها 41 سنة دي بقى منبع الملبن كله جسمها أوف عليه فاجر بزازها متوسطة وطيزها بردو مش كبيرة بس ملبن ي جدعان.
أخويا: نبيل عنده 44 سنة طولي بالظبط بس هو أتخن مني شوية.
.
مكان حدوث القصة: الإسكندرية، حيث بيت العائلة اللي بسافر أقضي فيه أجازة نهاية السنة بقضيه في بيتنا منا ليا شقة في بيت العيلة دا فوق شقة أخويا.. بس النظام هناك ماشي ازاي؟ كلنا بتقعد في الدور الأرضي بالنهار أكل وشرب بقى ولو حد جاي يزورنا مثلا لكن بالليل على بعد العشا كدا بنطلع فوق أخويا ومراته بيدخلوا شقتهم وأنا بطلع شقتي أنا ومريم وسمر نسهر فوق نتفرج على التليفزيون أو نقعد على السرير نحكي مع بعض .. أنا وهم بعتبر بعض اخوات احنا التلاتة ودايما بقولهم كدا أنتم اللي اخواتي مش أبوكم 😂 وهم بيحبوني جدا وأنا بعشقهم .. مريم قريبة مني جدا أكتر من سمر، بالرغم من إن سمر جريئة أكتر من مريم، بس عشان مريم أكبر منها بسنة الفرق البسيط دا خلاها تبقى هي الأقرب لي .. ولما كنت بسافر وأسيبهم أيام الدراسة مريم كانت بتعيط من زعلها إني ماشي وسايبهم .. وكنا بنتكلم أنا وهي في التليفون بابساعة والاتنين ولا الحبيبة 😂 كانوا ساعات بيناموا معايا في شقتي أما بنسهر كنا بنروح في النوم على نفسنا ومن هنا بدأت الحكاية .. فمرة كنت في إسكندرية ومريم كانت لسه في أولى إعدادي كان جسمها عادي لسه يعني بزازها مكبرتش ولسه يعني مظهرتش عليها مظاهر البلوغ .. المهم لما قضيت الأجازة دي ورجعت للدراسة والأجازة جت تاني وسافرت كانت السنة خلصت ونجحنا لما وصلت كلهم استقبلوني كالعادة بالأحضان والبوس بس لاحظت إن مريم بزازها كبرت لأنها وهي بتحضني صدها كان في صدري وحسيت ببزاها فحضنتها أكتر عشان أحس ببزازها أكتر .. سمر خدت بالها وقالت: م خلاص بقى ي عمو هي هتاخد الأحضان كلها 😂
أنا: ضحكت وقولتلها: لأطبعا ي عيون عمو. وحضنتها هي كمان وبوستها .. والحقيقة مكنتش عايز أسيب مريم، وبعدها سلمت على شهد أمهم وطلعنا وطلعوا معايا بالشنط .. خليت مريم تطلع قدامي بحجة إني هطلع على مهلي عشان أبص على طيازها وهي طالعة .. (كانت لابسة ترينج بنطلون برمودة ضيق لونه بمبي وتيشيرت نص كم لونه روز) وهي طالعة طيزها قدامي هتجنني .. إيه دا ي جدعان البت اتغيرت خالص ايه الفجر والجمدنة اللي بقت فيهم دول .. المهم طلعلنا الشنط وفتحت الشقة مريم وسمر قالولي خد شد وغير هدومك على م نوضبلك الشقة ونجيبلك تتغدى.
قولتهم: ماشي مع إني مش عايز أتعبكم كل أما أجي كدا.
مريم: طب ونبي تسكت عشان مبحبش الكلام دا اتعبنا بس وملكش دعوة -وضحكت-.
أنا: ماشي يا حبيبتي .. عندنا كلام كتير عايزين نقوله.
مريم: اه و*** أنت بتقول فيها دنا لسه كنت بقول لسمر 😂 أنت مش هتنام النهاردا.
سمر: نوم ايه مفيهاش نوم 😂 خش خدلك دش وهتخرج تلاقي كل حاجة جاهزة.
دخلت أوضتي فضيت الهدوم في الدولاب وظبطها وخدتلي غيار داخلي وفوطة ودخلت الحمام اتشطفت ولبست وخرجت لقيت مريم وسمر ظبطوا الشقة نفضوا الفرش وفتحوا الشبابيك ورشوا معطر والدنيا بقت مية فل وعشر.
قولتلهم: *** ينور ي بنات تعبتكم معايا.
مريم: هنرجع للكلام اللي ملوش لازمة.
أنا: ملوش لازمة ازاي طب بذمتك مش تعبتوا؟
سمر: اه تعبنا واحنا راضيين ي سيدي متشغلش بالك .. يلا بقى ننزل عشان تتغدى.
نزلنا كلنا مع بعض (صحيح نسيت أقولكم إن نبيل أخويا بيشتغل شغلتين بيخرج 6ص ويرجع 11م)
بعد م كلنا وشربنا الشاي كانت الساعة حوالي 10م كنت عايز أنام قولتلهم: هطلع أنا بقى عشان أنام شوية.
سمر: ت إيه؟ تنام؟ هههههههه قولنا مفيش نووووم أنا هقوم أعملك قهوة عشان تصحصح ي حودة.
شهد: يابت سيبي عمك يرتاح من السفر.
مريم: بس ي ماما عشان دا ما بيصدق تيجي سيرة النوم 😂 وبعدين قولنا مفيش نوم يعني مفيش نوم.
قولتهم: طب أنا مش قادر أقعد و*** طب نطلع نقعد فوق عشان ماما تبقى براحتها وأمدد على السرير ونتكلم بردو مع بعض عادي.
شهد: براحتي ايه يا محمود منا براحتي أهو خليك شوية ونبيل هيجي هحطله ياكل وندخل ننام أنا وهو وابقى اطلع أنت.
قولها: مش قادر و*** يا شهد ضهري وجعني من القعدة طول النهار.. لما نبيل يجي نادي عليا أنزل أسلم عليه. قالتلي ماشي على راحتك.
طلعت أنا ومريم وسمر بتعملنا قهوة وهتحصلنا .. واحنا طالعين مريم أنجشتني حسيت إني طالع مع عروستي ليلة دخلتنا 😂 طلعنا قعدنا على السرير في أوضتي كالعادة أنا فردت ضهري وهي نامت جنبي وعمالة تلعب باديها في صدري وبتقولي: كدا بردو يا عمو تغيب عننا كل دا.
أنا: منتي عارفة غصب عني عشان الدراسة.
مريم: مش عارفة امتى الدراسة دي هتخلص بقى.
أنا: هانت أهي فاضلي سنتين في الجامعة وأخلص.
مريم: وتيجي تقعد معانا هنا 😃
أنا: إن شاء *** يا حبيبتي لحد ما تزهقي مني 😂
مريم: نامت على صدري ولفت دراعها حوليا وقالت: أنا عمري مزهق منك أبدا 😍
أنا: لما نشوف 😂
وفضلت نايمة على صدري لحد ما سمر طلعت ومعاها القهوة ودخلت الأوضة وقالت: على *** تكونوا نمتوا.
أنا: لا يختي مستنينك أهو 😂
سمر: منا عارفة وأنت تقد تنام 😂 دنا كنت دلقت عليك جردل ميه صحيتك.
أنا: و*** ما تقدري 😂
سمر: طيب جرب كدا.
أنا: طب اطفي النور (وعملت نفسي هنام)
سمر: خلاص خلاص ونبي أنا أسفة 😂
أنا: أيوة كدا متجيش غير بالعين الحمرا 😂
سمر: طب خلص وقوم اقعد 😂
أنا: لا خليني كدا على ما ضهري يرتاح شوية.
سمر: طب والبت دي هتفضل نايمة كدا.. م تقومي يا بت اقعدي حلو😂
مريم: ملكيش دعوة عمي وأنا حرة فيه 😂
سمر: مسم ماشي يختي.
قعدنا نتكلم مع بعض على الدراسة والنتايج والدرجات والكلام دا كله لحد م مريم هي اللي راحت في النوم جنبي على السرير وأنا كنت قومت قعدت لقيت سمر بتقولي: الحق مريم نامت 😂
أنا: سيبيها هبقا لانا ولا هي أهو على الأقل حد فينا نايم 😂 (وأنا الصراخة قولت أستغل الفرصة وأخليها تنام معايا لوحدها وأخلي سمر تنزل بأي طريقة) قولتلها شوفي كدا يا سمر أبوكي جه ولا لسه. قامت نزلت .. وأنا فضلت أتأمل وش مريم وهي نايمة وشفايفها اللي كنت عايز أكلهم أكل ببص على عنيها لقيت الحبايتين بتوع عنيها بيتحركوا فهمت انها صاحية مش نايمة بس هي هتعمل نفسها نايمة ليه🤔 يمكن بتفكر فالي بفكر فيه؟! ممكن كل شيء جايز .. حسست على شعرها ونزلت بإيدي على وشها لقيتها بتتحرك .. كلمتها قولتلها: مريم أنتي نايمة؟ قالت: عايز ايه؟ قولتلها: هتنزلي تنامي تحت ولا تخليكي هنا؟ قالت: لا مش هنزل. قولتلها: ماشي يا حبي. راحت نامت على جنبها وادتني ضهرها وظيزها الملبن بقت قدامي .. نمت جنبها على جنبي ووشي ليها وتخيلت إني بنيكها وقربت منها وكنت لسه هاخدها في حضني سمعت سمر طالعة قومت اتعدلت وقعدت بسرعة.
جت سمر وقالت: بابا جه لو عايز تسلم عليه.
قولتلها ماشي هنزل أسلم عليه (حسيت إنها مش هتنزل معايا وخوفت أسيبها لحسن تصحي مريم وتنزلها) قولتلها: هسلم عليه وأطلع أنام بقى عشان مش قادر أقعد بجد وبكرة يا ستي نسهر براحتنا ماشي؟
بصلتي وحسيت إنها زعلت وقالت: بردو 😢 خلاص براحتك.
)صعبت عليا الصراحة 😂 قولتلها خلاص يا ستي نطلع نقف على السطح شوية نقعد في الهوا أنا وأنتي.
قالت: طب انزل وأنا هصحي مريم ونطلع نستناك فوق.
أنا: لالا خلي مريم نايمة ونقعد أنا وأنتي وخلاص 😉
ابتسمت وقالت: ماشي هطلع أستناك.
أنا نزلت سلمت على نبيل وازيك وعامل ايه وواحشني والكلام دا وقومت طالع تاني بصيت على مريم لقيتها نايمة زي ما هي قومت طالع لسمر .. قالتلي: ايه كل دا بتسلم.
قولتلها: ايه دا في ايه 😂 مش أخويا وواحشني 😂
سمر: بقولك ايه م اكلمني عن الكلية شوية يعني بتعمل ايه مصاحب مين بتذاكر ازاي كدا يعني.
قعدت أكلمها عن الكلية والحوارت اللي فيها والبنات اللي فيها والدكاترة والمواد وكل دا فضلنا نتكلم حوالي ساعة وأنا عايز أنزل لمريم بقى ألحقها قبل ما النوم يكبس عليا.
قولتلها: كفاية بقى يا سمر كدا عشان أنا مش قادر بجد أنا بس قعدت معاكي عشان متزعليش.
سمر: ماشي مش هتقل عليك تعالى نصحي مريم أخدها وننزل عشان تنام براحتك.
أنا: ياستي عادي م السرير كبير.
سمر: لا تعال بس.
نزلنا وسمر بتصحي مريم بتقولها: قومي يلا يا مريم عشان ننزل ننام تحت عشان عمك هينام.. ومريم مبتردش اصلا عنالة تتحرك وبس لحد م نامت على بطنها أوف ي جدعان منظرها يهيج أوي .. قولتلها خلاص يا سمر سيبيها السرير واسع.
قالت: خلاث ماشي تصبح عل خير وراحت بايساني ونازلة .. روحت قفلت الباب وراها بالمفتاح عشان أكون متطمن إني هستفرد بمريم لوحدنا.
ودخلت الأوضة نورت السهاري وروحت على السرير راحت مريم نامت نفس النومة تاني عل جنبها وضهرها ليا روحت مقرب منها وواخدها في حضني وضمتها عليها راحت هي حطت ايديها فوق ايديا اللي على صدرها وأول مرة أحس ببزاها في إيدي هي اه مش كبيرة بس طرية أوي بقيت أشم في شعرها وحسيت إنها بترجع بوسطها عليا لحد م زبي لزق في طيزها بس فضلنا على الوضع دا معملتش حاجة الصراحة مكانش عندي جرأة إني أعمل حاجة مع إني كنت حاسس إني لو نيكتها مش هتقول حاجة ولا هتعمل حاجة لأن شكلها كانت ممحونة قوي .. الفترة اللي أنا غبت فيها غيرتها خالص .. دي كانت قطة مغمضة ي جدعان في ظرف سنة بقت حاجة تانية خالص في اللبس والشكل والجسم يعني حاجة رهيبة.. المهم فضلنا على وضعنا احد ما روحت في النوم .. صحيت الصبح من قرص الدبان لقيت الصبح طلع والبلكونة مفتوحة مدخلة دبان ابن وسخة قعدت أهش فيه وقفلت البلكونة وضلمت الدنيا لقيت مريم نايمة والدبان على بطنها ودراعها روخت مغطيها بكوفرتة عشان الدبان ميقرصش فيها ورةحت الحمام ورجعت نمت جنبها بعد حوالي خمس دقايق مريم صحيت لقيتني صاحي ماسك الموبايل قالتلي: صباح الخير يا عمو وراستني في خدي.
قولتها: صباح الخير ي قلبي .. نمتي كويس؟
قالت: أول مرة أنام وأرتاح كدا 😄
أنا: ليه هي البت سمر مبتخليكيش تنامي ولا ايه
مريم: لا عادي بس أول مرة يعني أشبع نوم.
)أنا فاهم قصدها طبعا بس بصيع عليها 😂 قولتلها ماشي ي قلبي)
قالتلي: هنزل أحضرلك فطار .. أجيبلك هنا ولا هتنزل؟
قولتلها: اللي يريحك ي حبيبتي هنا أو تحت أي حاجة.
قالت: لا هجيب هنا ونفطر سوا أنت مكلتش من ساعة م اتغديت امبارح.
قولتلها: ماشي يا حبي هقوم أتشطف مكان النوم وقرص الدبان البارد دا على م تيجي.
قالتلي: مش هتأخر هوا مسافة م تخرج هتلاقيني.
قولتلها: ماشي يا حبي.
.
لحد هنا هينتهي الجزء الأول في انتظار تعليقاتكم وأرائكم. 🤗

الجزء الثاني:
نزلت مريم تعمل الفطار وأنا دخلت أتشطف.. بعد حوالي 10 دقائق لقيت حد بيخبط على باب الأوضة قولت أنا هنا في الحمام يا مريم.
ردت قالت: أنا سمر يا عمو صباح الخير.
قولتلها: صباح النور يا سمر اقعدي أنا خارج أهو.
ونشفت جسمي لبست هدومي وخرجت وأنا خارج كانت مريم طلعت بالأكل وقالت: يلا حضرت الفطار.
قغدنا أنا ومريم وسمر نفطر.. سألتهم: أومال شهد مامتكم فين مش هتفطر؟
سمر: لاااا ماما صحيت بدري وراحت عند خالتو عشان تشوفها عشان تعبانة.
أنا: ألف سلامة عليها.
سمر: **** يسلمك.. أنا شوية ورايحالها لو عايز تيجي معايا.
مريم: لأ روحي أنتي سيبك حودة يرتاح دا لسه جاي من السفر امبارح ابقي روحي وسلميله عليها 😂
سمر: ها قولت ايه سيبك منها 😂😂
أنا: الحقيقة أنا نفسي أروح أشوفها بس مش هقدر أبقى أروح وقت تاني.
مريم: أيوة كدا هو يقدر يكسرلي كلمة 😂😂
أنا: طب ايه رأيك اني هروح بقى 😂
مريم: طب و*** أقعد أعيط.
أنا: لأ يقلبي متهونيش عليا.
سمر: طب مقوم أعمل اتنين لمون بقى 😂😂
مريم: 😛 خليكي متغاظة كدا أحسن 😝😂😂
أنا: خلاص بقى بلاش شغل أطفال 😂😂
المهم خلصنا فطار وأنا عمال أفكر يعني بعد شوية أنا مريم بس في البيت .. طب ياترى هقدر أعمل حاجة أنا قلقان عايز الوقت يعدي وفي نفس الوقت خايف الوقت يعدي والفرصة تروح عالفاضي .. يلا اللي يحصل يحصل مش هشغل بالي كتير خليها بظروفها .. وبعد شوية كانت الساعة 12 الظهر سمر جهزت نفسها وقالت: أنا خارجة بقى ومش هتأخر عايزين حاجة.
أنا: *** يسلمك يا حبيبتي خلي بالك من نفسك.
سمر: حاضر بااااي.
وخرجت سمر والبيت فضي عليا أنا ومريم وقاعدين فوق في شقتي .. قعدنا في الصالة اتكلمنا شوية عن الدراسة وعن إنها هتبدأ سنة جديدة شهادة إعدادية والكلام دا .. قالتلي كلمني عن الثانوي بيقولوا النظام الجديد هيبقى الكتروني حقيقي الكلام دا؟
أنا: اه أنا سمعت بردو عن الموضوع دا بس مش عارف لسه.
مريم: تصدق خوفوني من الثانوي من قبل م أخلص اعدادي.
أنا: لأ متخافيش خالص خليكي خطوة بخطوة واللي هيمشي على الناس هيمشي عليكي.
مريم: عندك حق .. فكك بقى مالدراسة وتعالى نتفرج على التليفزيون.. فتحت التليفزيون وجابت فيلم الباشا تلميذ ونمنا على الكنبة وبنتفرج (كنا نايمين نفس الوضع بتاع بالليل مدياني ضهرها وأنا معبط عليها بس إيدي على بطنها وهي حاطة ايديها فوق ايدي ونايمة على دراعي .. زبي بدأ يقف عليها خاصة إني حاسس بسخونية طيزها .. طرية أوي عايز أفشخها بس مش قادر ..
قالت: هو حقيقي بيحصل كده في الجامعة عندك؟
أنا: هه لا خالص دي حكاوي تلفيزيونات بس.
مريم: يعني أنت مش مصاحب بنات زي كدا؟
أنا: لا طبعا مصاحب عادي بس مفيش بقى شغل الحفلات والكلام دا يعني آخرنا نخرج مع بعض أو نطلع رحلة تبع الكلية بس يعني.
مريم: (لفت نفسها ووشها بقى في وشي) يعني أنت خرجت مع بنت قبل كدا؟ (بتتكلم بطريقة كأنها غيرانة 😂)
أنا: اه عادي مش زمايل وصاحب مع بعض.
مريم: طيب ايه المشكلة يعني ودا سبب عشان تخرجوا مع بعض.
أنا: طب وأنتي زعلانة ليه كدا 😂
مريم: وأنا هزعل ليه
أنا: مش عارف قولي لنفسك.
مريم: أزعل لأ مش زعلانة أنا بسأل بس
أنا: طب يا ستي احنا زمايل عادي يعني مثلا أشىحلها حاجة أفهمها حاجة كدا يعني.
مريم: (لفت تاني وادتني ضهرها) ااااااه اذا كان كدا ماشي.
أنا: ماشي.
بعد شوية جه المشهد الرومانسي لما راحوا السنيما والبطل والبطلة بيبوسوا بعض في الميه .. لقيتها بتضم على إيدي .. روحت ضميتها عليها وقولتها: حلو المشهد دا
قالت: اممممم جميل أوي رومانسي جدا
أنا: يا بختهم الصراحة
مريم: امممممم 😍
بعد ما المشهد خالص مريم قامت وقالت: هنزل أعملنا 2 شاي وأجي خليك مش هتأخر ونزلت جري.
أنا زبي كان على أخره منها مش قادر قومت دخلت الحمام غسلته بميه ساقعة عشان يهدى .. لحد ما هدي ونام 😂
طلعت مريم وقالت: سمر اتصلت بيا وجايه في الطريق
أنا: تمام ماشي أدينا قاعدين.
مريم: هنروح فين يعني 😂
بعد شوية جت سمر غيرت هدومها وطلعت قعدت معانا وقالت: ماما هتبات عند خالتو النهادرا عشان هتروح معاها بكره للدكتور.
مريم: أحسن يلا أهو تريحنا من الصداع شوية 😂
أنا: ايه اللي أنتي بتقوليه دا عيب مش دي مامتك بردو
مريم: و**** يا عمو محمود أنت مش عارف حاجة اسكت 😂😂
سمر: أصل هي وماما دايما ناقر ونقير مع بعض في كل حاجة 😂
مريم: البركة فيكي يا بوتجاز أنتي 😂😂 حيث كدا بقى أنزل أجهز الغدا
فضلنا قاعدين أنا وسمر شوية وقالت: م تيجي نروحو البحر؟
أنا: طيب ونسيب البيت فاضي يعني ينفع؟
سمر: اه عادي محدش هيجي وماما مش هنا.
أنا: طيب استني لما نتغدى الأول
سمر: ماشي وهننزل الميه وانزل معانا عشان الناس متضايقناش
أنا: هو حد بيضايقكم؟
سمر: اه الولاد اللي هناك بيفضلوا يعاكسوا البنات ويعملولهم حركات مش كويسة.
أنا: مش كويسة ازاي يعني؟
سمر: يعني مثلا مرة واحد قلع بنت هدومها كلها في قلب الميه و***
أنا: يانهار أبيض أنتي بتتكلمي جد؟
سمر: اه و*** عشان كانت هي وصاحباتها معاهمش حد
أنا: وأنتي حد عملك حاجة أنتي ولا مريم؟
سمر: لا بيعاكسونا بس 😂
أنا: وأنتي عايزة إيه أكتر من كدا 😂
سمر: لا هو حد يقدر يعملنا حاجة دنا كنت غرقته 😂😂😂
.
اتغدينا وخلصنا ونزلنا اتمشينا على الكورنيش وقولتهم نبقى نيجي بكرة الصبح وننزل براحتنا عشان الليل قرب كدا وهننسى نفسنا.. قالوا ماشي
روحنا وقضينا اليوم عادي لحد بالليل حصل نفس اللي حصل الليلة اللي فاتت مريم نامت أو عملت نفسها نامت عشان تبات معايا لوحدها (وفضلنا على الحال دا كل يوم تعمل نفسها نايمة ونبات أنا وهي في سريري بالوضعية بتاعتنا)
المهم عدت الأيام وموصلتش لحاجة .. لحد م جه اليوم اللي أنا مسافر فيه وسافرت قضيت فترة الدراسة كنت بكلم مريم وسمر في التليفون بس مريم أكتر يعني كنا بنقعد بالساعات نتكلم لحد م الأجازة جت وسافرت كانت سمر نجحت في 2 إعدادي ومريم نجحت في 3 وهتقدم في ثانوي عام البنات كبروا ومريم كل مادة بتحلو أكتر وجسمها بيفور أكتر من سمر .. بزازها كبرت عن المرة اللي فاتت وخست شوية عن المرة اللي فاتت بردو بقت حاجة تانية صاروخ يا معلم 😉😍
.
المره دي حسيت إن مريم بقت سيكاوية شوية في لبسها يعني بتلبس ضيق وقصير غير سمر اختها بتلبس عادي لبس بيت عادي أما مريم أوووف بتلبس لبس يمكن لبس عيال صغيرة ضيق وقصير بقت مخلياني هايج عليها طول الوقت .. بقيت أهزى معاها بالإيد وأتعمد أمسك بزازها أو ألمس كسها أو أضربها على طيزها الملبن دي 😍 وكانت ساعات بتنام معايا بس من غير م تعمل زي المره اللي فاتت .. بقت تقولي أنا هبات معاك النهاردا .. أقولها احنا نطول يا باشا 😉😂
بقت وهي نايمة جنبي تحط رجليها بين رجليا أو تلمس زبي بإيديها وساعات ترفع فخدها على بطني .. كنت بحس بسخونة جسمها كنت بهيج أكتر وببقى عايز أفشخها نيك بس ماسك نفسي عنها بالعافية ومش عارف إيه اللي مصبرني عليها 😂💔
كنا بنخرج مع بعض أنا وهي نشتري حاجات مثلا أو نروح أي مشوار .. الناس كانوا بيفتكروني خطيبها .. لما شهد مامتها بقولي الناس مرة بيقولولي بقى تخطبي لمريم من غير ما نعرف 😂 قولتهم دا عمها يا ناس مش مصدقين 😂 قولتلها أحسن عنهم ما صدقوا 😂😂 وقعدنا نضحك 😂
ف في مرة مريم قالتلي: هو أنت لو خطيبي فعلا كنت عملت ايه؟
أنا: يالهوي دنا مكنتش أروح من عندك 😍😂
مريم: (اتكسفت وقالت: ليه يعني 🙊😂
أنا: بقى حد يبقى عنده القمر دا ويسيبه ويمشي 😍
مريم: طيب اعتبرني خطيبتك وخليك ومتسافرش.
أنا: و*** غصب يا قلبي منتي عارفة الكلية.
مريم: م أنت بتوحشني ومش ببقى عارفة أعمل ايه (أناومريم بقينا نتكلم مع بعض كأننا مخطوبين فعلا وبنتعامل بجد كأننا مخطوبين وهي اللي اديتني الإحساس دا لما مرة دخلنا استوديو نتصور أنا وهي والمصوراتي سألنا أنتو مخطوبين؟ كنت لسه هقوله لأ هي سبقتني وقالته اه مخطوبين 😂 واتصورنا صور جامدة حسيت فعلا انها خطيبتي😂
.
جينا في يوم كنا قاعدين على السرير أنا ومريم وسمر بس مريم كان نايمة على جنبها بعرض السرير وأنا قاعد وفارد رجلي وكنا متغطين بكوفرتة وعمالين نتكلم فجأة حسيت بمريم بتسحب رجلي على طيزها وبقت تزوق خرم طيزها على كعب رجلي لدرجة إني حسيت إني بنيك طيزها بكعب رجلي وهي عمالة تحرك في طيزه براحة ومغمضة عنيها ( أنا قولت أول ما سمر تنزل ونيجي ننام لازم أنيكها في طيزها) بس للأسف سمر قررت تبات معانا على السرير النهاردا وبوظت كل ترتيباتي ..
المهم عدت الأجازة ورجعت تاني للدراسة وفضلنا مستمرين على تليفونات بس ايه بقى كنا بنتكلم أنا وهي عن الحب وعلاقة الولد بالبنت اللي بيحبها .. حسستني إني أول مرة أتعامل مع بنت حسستني امها خطيبتي بجد 😂
لحد م السنة خلصت ومستني النتيجة تطلع عشان أسافر أقضي باقي الأجازة..

.
.
الجزء الثالث:
النتيجة ظهرت ونجحت ومريم وسمر كمان نجحوا أنا رايح 3 كلية ومريم رايحة 2 ثانوي وسمر رايحة أولى ثانوي ..
كلمت مريم وعرفتها إني جاي بكرة وإني كلمت أبوها نبيل وعرفته إني جاي بكرة .. تاني يوم سافرت إسكندرية وصلت على العصر لقيتهم في استقبالي كالعادة بالأحضان والبوس والسلامات .. مريم أول ما شافتني جريت عليا واتعلقت في رقبتي وحضنتني جامد وأنا كمان حضنتها وبوستها في رقبتها كأني جوزها وغايب عنها بقالي سنين 😂 وسمر بردو حضنتها وبوستها بس طبعا مش زي مريم خالص مع إن جسمها بردو بقى ملفوف وحلو وبزازها كبرت بس أنا مشدود لمريم أكتر .. وسلمت على شهد مامتهم وقالتلي تعالى بقى كلك لقمة بعدين اطلع ريح أنا مجهزة الأكل من بدري .. طلعنا شقة أخويا كلنا وشربنا شاي .. ومريم قالتلي تعالى بقى أطلع معاك الحاجة وأوضبلك هدومك في الدولاب على ما تتشطف .. طلعنا أنا ومريم وكنت عايز أنكشها بأي كلام فقولتلها: بس ايه الحلاوة اللي بقيتي فيها دي 😂❤
مريم: وانا كنت وحشه قبل كده منا طول عمري حلوة 😂😂
أنا: بس احلويتي أكتر وجسمك بقى حلو أهو حاجات كبرت وحاجات صغرت 😂😂
حسيت انها اتكسفت من كلامي لما مردتش عليا فقولتلها أنا هدخل أخد دش تيجي معايا؟ 😂
قالت: لا شكرا 😂 لسه مستحمية من شوية 😂😂
قولتلها: طيب أنا هخش وخليكي متنزليش عشان لو احتاجت مساعدة أناديلك 😂
مريم: 😂😂😂😂 طيب خش 😂
خدت غيار بس مخدتش فوطة قولت أخليها هي تجيبهالي ودخلت الحمام فتحت المية واتشطفت وبعد ما خلصت ندهت عليها .. مريم، هاتيلي فوطة بعد اذنك عشان نسيتها عندك في الشنطة
قالت: حاضر يا عمو جايه أهو.
جت وأنا كنت سايب الباب موارب شوفتها واقفة ورا الباب بتبص عليا من غير ما تتكلم فعملت نفسي مش واخد بالي ومسكت زبي ألعب فيه فوقف بسرعة فلقيتها بتكح وبتقول: الفوطة أهو ياعمو خد..
فتحت الباب نص فتحة وأنا واقف وراه وخليت زبي يبان ليها وعملت نفسي مخدتش بالي معرفش شافته وقتها ولا لأ .. المهم نشفت ولبست وخرجت لقيتها في الأوضة لسه بترص الهدوم في الدولاب فدخلت بشويييش من غير صوت وجيت من وراها وزغزغتها وبقولها واحشني يا قمر 😂😂
هي اتخضت وقالت اخص عليك خضيتني . وضحكت . وأنت كمان و*** وحشتني أوي أوي أوي
أنا: طيب مفيش حضن بقى على الوحشان دا كله؟😂
مريم: حضن بس 😂 وجت عليا حضنتني واحنا واقفين ووقفت برجليها على رجليها ولافة ايديها حوالين رقبتي وأنا حاضنها بإيد على ضهرها من تحت وإيد على شعرها من ورا .. كان حضن ابن لذينة مكنتش عايزه يخلص .. بس للأسف خلص مع مجيء سمر وهي بتقول: احم احم أنا جيت في وقت مش مناسب ولا ايه؟ 😂
انا ومريم اتخضينا بصراحة لأننا روحنا في عالم تاني خالص بالحضن دا
قولتلها: لالا أبدا 😂😂 تعالي يا سمر داحنا كنا بنسلم بس من أول وجديد 😂😂
سمر: أممممم بتسلموا امممم طب وأنا مش هسلم ولا ايه (وبتبص لمريم بصة فيها كيد كدا 😂)
قولتلها: تعالي مفيش مشكلة نسلم احنا ورانا ايه😂 (ببص على مريم حسيت انها متغاظة أوي 😂💔)
بس حضنت سمر طبعا بس مش زي مريم اللي هو حضن عادي يعني.. وقعدنا نتكلم من موضوع لموضوع وخدنا الكلام لحد م شهد مرات أخويا طلعت وقالت ينفع أقعد معاكم بدل منا قاعدة لوحدي كدا😂
أنا: يا سلام بس كدا تعالى ياباشا تنور😂
شهد: أعمل ايه أنت بتيجي بتاخدهم مني 😂 ربنا يخليك ليهم ❤
أنا: يخليكي ليهم ويخليكم كلكم ليا ❤
مريم: يعني أنتي شايفاه بيجي كل يوم دا كل سنة على ما بنشوفه
شهد: ياختي وانا قولت حاجة ربنا ما يحرمكم من بعض .. طول عمري بقولهم يا محمود إنك أخوهم اللي أنا مخلفتوش.
أنا: وأنا كمان اسأليهم بقولهم أنتو اللي اخواتي مش أبوكم 😂
شهد: يووه جتك ايه 😂😂 هم بيحبوك خالص وكلنا هنا بنحبك و***
أنا: من القلب للقلب و*** ❤
سمر: ما خلاص كفاياكم هتفضلوا تعلوا على بعض كدا كتير؟ 😂😂
شهد: والنعمة أنتي م اتربيتي ولا شوفتي ربع ساعة تربية😂😂
سمر: م أنتي جيتي نسيتينا كنا بنتكلم فايه 😂
شهد: خلاص أديني نازلة أجهز الأكل لابوكم زمانه جاي

123456...8