حكايتى مع بنت اخويا ومراته

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

أنا: لالا سيبك منها خليكي قاعدة لحد ما يجي
شهد: م عشان يجي يلاقي الأكل جاهز بس
أنا: طيب لما يجي ناديلي أنزل أسلم عليه ولما ياكل وينام ابقي اطلعي نقعد سوا هنا
شهد: ماشي من عنيا مش عايز حاجة أعملهالك.
أنا: لا شكرا تسلميلي ❤
ونزلت شهد والحقيقة شهد دي أنا مش مديها حقها في القصة بس دي ي جدعان لو حد شافها يبقى عايز ينط عليها على طول ودايما بحسد أخويا عليها .. جسمها ابن لذينة فتاك بزاز ايه وطياز ايه ولا شفايفها اللي زي الفراولة وعايزين يتاكلوا ولا رقبتها القشطة اللي عايزة تتلحس ولا رجليها وفخادها الملبن أقول ايه ولا ايه بس .. الحقيقة كل تركيزي مع مريم لأن دي هدفي دلوقتي ... بعد ما أخويا جه وسلمت عليه واحنا قاعدين على السرير عندي أنا ومريم وسمر .. لقينا سمر هي اللي راحت في النوم وبعد شوية شهد أمها طلعت تقعد معانا لما لقت سمر نايمة صحتها وقالتها تنزل تنام تحت وقامت سمر نزلت وقعدنا أنا وشهد ومريم في الصالة قعدنا نتكلم عن الدراسة أنا وشهد شوية وقالت مريم تنزل تعملنا شاي نزلت مريم وهي بتنفخ تعمل الشاي وقعدت أنا وشهد قالتلي: تصدق يا محمود أنا كان نفسي يبقالي أخ زيك عشان كدا بقول للبنات إنك أخوهم بس دا مش معناه إني زي ابني 😂 لا ياواد أنا صغيرة 😂
أنا: أنتي كبيرة مقاماً ❤
شهد: ر*** يعزك ي خويا .. قولي بقى مقربتش تخطب ولا حاجة.
أنا: لسه لما أخلص بس الكلية وأشتغل أبقى أتقدم ونشوف إيه الدنيا.
شهد: يعني أنت منمر لا واحدة ولا لسه هتدور؟
أنا: اااه يعني تقدري تقولي في واحدة بس الكلام دا بيبي وبينك.
شهد: عيب عليك .. بس خلي زوقك حلو كدا زي زوق أخوك 😂 ولا أنت ايه رأيك؟ 😂
أنا: يالهوي دنا أمي تبقى داعيالي لو لقيت واحدة زيك 😂
شهد: بكااااااش 😂
أنا: لا و*** بتكلم جد أنتي مفيش زيك تقريبا 😂❤ أنتو معندكمش مرايات ولا ايه 😂
شهد: يخربيتك د انت بتقول كلام حلو أهو 😂 أومال أخوك ماله مش شغال ليه 😂
أنا: نبيل ر*** يكون في عونه أنتي شايفه ظروف شغله كتر خيره وبعدين هو مش طول عمره كدا يعني مهو أكيد عيشيك يومين حلوين بردو 😂
شهد: أيوووووه فكرتني بالذي مضى 😂 نهايته شد أنت حيلك بس وطلبك عندي 😉
أنا: ايه طلعلك اخت ولا ايه 😂
شهد: يعني حاجة زي كدا بنت واحدة صحبتي إنما ايه على كيفك استنى أوريك صورتها .. ومسكت تليفونها وجابت صورتها وانا بشوفها مريم طلعت بالشاي وقعدت جنبي .. قولت لشهد: حلوة ر*** بس يسهل الحال.
مريم: هي مين دي اللي حلوة؟
شهد: مرات عمك 😂
مريم: مييييييين؟ وأنت ناوي تتجوز ولا ايه؟
شهد: يوه أومال هيعيش طول عمره كدا 😂
أنا: ايه يا مريم في مشكلة ولا حاجة؟ 😂
مريم: مشكلة ايه بس متقولش مرات عمي بس
أنا: ليه م دي الحقيقة اللي هتجوزها هتقوليلها يا مرات عمي 😂
مريم: طب اسكت طيب بلا مرات عمي
)لأول مرة أشوف مريم بتتكلم كدا وحاسس إنها مراتي وبقولها هتجوز عليكي😂)
شهد شربت الشاي وقالت أنا هنزل أنام تصبحوا على خير ... ونزلت وفضلت أنا ومريم.
مريم: هي مين اللي ماما كانت مورياك صورتها دي 😏
أنا: مقالتلك مرات عمك 😂😂
مريم: انا مبهزرش بتكلم جد
أنا: في ايه يا مريم مالك؟
مريم: أنت عارف يا محمود مالي ومتكلم قدامي في حاجة زي كدا تاني بعد اذنك
أنا: أنتي مجنونة يبنتي؟ 😂 منا هيجيلي يوم وأتجوز وأنتي هيجيلك يوم وتتجوزي في ايه مش فاهم
بصتلي وخسيت إنها هتعيط وقالت: مفيش .. وربعت إيديها وبصت على التليفيزيون اللي هو مقفول أساسا
أنا: خلاص متزعليش .. خلاص بقى بصيلي طيب .. راحت بصت الناحية التانية حاولت أدور وشها راحت معيطة .. روحت قايم قاعد قدامها وقولتلها متبقيش عبيطة بقى .. وخدتها في حضني راحت معيطة أكتر وهي لافة ايديها على رقبتي.
قولتلها: خلاص بقى متعيطيش طيب وروحت بايسها على كتفها.
وهي مبتتكلمش خالص بتعيط وبس .. روحت باصص في عنيها وقولتها ايه دا قمر حتى وأنتي بتعيطي 😂 قمر ياناس .. راحت مبتسمة روخت حاضنها تاني وقولتها خلاص بقى ها خلاص؟
قالت: خلاص بس متتكلمش كدا تاني.
قولتلها: حاضر 😂 .. راخت حاضناني أكتر
روحت شايلها ودخلتها الأوضة ونيمتها على السرير
قالت: بتعمل ايه؟
أنا: ايه مش هنام ولا ايه؟
مريم: لا هنزل أنام تحت.
أنا: يبقى لسه زعلانة
مريم: لا مش زعلانة
أنا: لو مش زعلانة نامي معايا زس كل مرة
مريم: ماشي ☺
رواحت فاردة الكوفرتة ونايمة على جنبها ووشها ليا وأنا كمان نمت على جنبي ووشي ليها وقولتلها: تصدقي إنك أحلى من القمر 😍
هي اتكسفت ومردتش .. روحت محسس على شعرها وبايسها على راسها
قولتلها: هو احنا لو ينفع نتجوز كنتي اتجوزتيني؟
قالت: طبعا من غير سؤال
أنا: يعني بتحبيني؟
مريم: بموت فيك ... وراحت مقربة مني وحضنتني
قولتلها: وأنا كمان بعشقك ... وروحت مقرب منها وبايسها على شفايفها وضميتها عليا وبوسنا بعض بوسة طوييييييلة .. ومرديناش نكتر أكتر من البوس .. بقيت أبوس وشها كله ورقبتها وأهمس في ودنا أقولها بحبك بحبك أوي ونمنا واحنا في حضن بعض لحد الصبح صحينا على الجرس وخبط الباب سمر بتصحينا عشان نفطر ونروح البحر .. قومنا من النوم مخضوضين بس هدينا لما لقينا الجو أمان .. قولتلها: صباح الخير يا قمري 😍
قالت: صباح الخير .. وهي بتتمطع .. 😂
قومت دخلت الحمام وغسلت وشي وفوقت وهي كمان كذلك ووضبت السرير وهي لما خرجت من الحمام قالتلي يلا ننزل؟ أنا سمعت سمر بتقول رايحين البحر يلا
قولتلها: كدا على طول مفيش حاجة عالماشي كدا؟
مريم: (وهي مبتسمة) حاجى ايه يعني مش فاهمة؟ 😂
أنا: قربت منها ومسكت ايديها وببوسها في شفايفها وبقولها حاجة كدا مثلا 😂
جريت مني فتحت الباب وخرجت ونزلت على تحت . . قفلت الباب ونزلت وراها فطرنا وخلصنا.
شهد: يلا يا محمود عشان نروح البحر؟
أنا: ماشي أنا جاهز.
شهد: جاهز ايه اطلع غير هدومك البس شورت وأي حاجة كات.
أنا: ماشي ثواني .. طلعت غيرت ونزلت بسرعة.
نزلنا كلنا ركبنا ميكروباص هم بيقولوا عليه مشروع كان بتاع واحد جارنا وبيوصلهم لما يحبوا يروحوا البحر يعني. ركنا كلنا كنت قاعد في النص مريم جنب الشباك وسمر ناحية الباب وشهد في الكنبة اللي ورانا ( البنات لابسين بناطيل قصيرة تخت الركبة بشوية وتشيرتات بنص .. وشهد لابسة عباية سمرة بس مخلياها زي القمر فيها خاصة إنها بيضة وشعرها بني ..
وصلنا البحر دخلنا المكان بتاع العائلات أجرنا كراسي وشمسية والبنات قلعوا وفضلوا بالمايوهات وأمهم قلعت العباية وبقت بترينج بنص وبنطلون فوق الركبة .. أوف ايه دا ايه الأجسام دي أنا عايز أنيكهم واحدة واحدة ..
سمر: يلا بقى ننزل الميه يلا وبتشدني.
شهد: روحوا انزلوا وأنا هظبط الحاجة وأحصلكم.
قومت ونزلنا الميه فضلنا نلعب ونرش على بعض الميه ونجري ورا بعض لحد م شهد جت وهي كانت مش بتعرف تعوم أوي يعني آخرها لازم تكون رجليها لامسة الأرض أول م تروح في الغويط متعرفش تعوم .. جت تلعب معانا وكانت قلعت الترينج كمان وكانت لابسة مايوة قطعة واحدة وفضلنا نجري ورا بعض واللي يمسك التاني يوقعه في الميه .. كنت لما أمسك مريم لازم أقفش بزازها ألعب في كسها أزنق زبي في طيزها .. وأول م مسكت شهد حسيت إني ماسك جيلي أمسكها من هنا تبظ من هنا 😂 وقعتها في الميه وأنا ناسي إنها مبتعرفش تعوم لقيتها هتغرق مع اننا كنا لسه على الشط يعني مغوطناش أوي روحت مقومها وإيدي تحت بزازها وزبي راشق في طيزها لحد م قامت وقفت ..
شهد: أنا مش بعرف أعوم خلي بالك 😂
أنا: متخافيش وأنا معاكي 😂
شهد: طب أنا نفسي أروح عند الصخور اللي هناك دي تعرف توديني؟
أنا: هاتي ايديك لفيها على قبتي ونامي على ضهري.
عملت كدا وعومت بيها لحد الصخور وقعدتها على صخرة وفضلت تلعب في الميه برجليها وأنا بعوم حواليها والبنات على الشط بيلعبوا .. لقيت مريم بتشاور إني أروح أخدها هي وسمر
أنا: متخافيش يا شهد خليكي هجيب مريم وسمر وأجي.
شهد: لأ متسببيش أخاف.
أنا: متخافيش و*** مفيش موج هنا خليكي بس زي م أنتي.
روحت جبت مريم وسمر مع بعض وروحنا لشهد قعدت سمر ومريم مرضيتش قالتلي هعوم معاك .. فضلنا نعوم أنا ومريم حواليهم لقيت مريم بتشدني من ايدي وروحنا وراهم بحيث إنهم ميشوفوناش وقالت: ايه اللي انت بتعمله مع ماما دا؟
أنا: أنا عملت ايه؟
مريم: يعني مش واخد بالك ياسي محمود؟!
أنا: لا و*** في ايه يبنتي؟
مريم: مفيش غير تحسيس هنا وهنا ومسكة هنا وهنا كل دا ومفيش
أنا: يبنتي أنتي عبيطة احنا بنلعب ازاي تفكري كدا؟!
مريم: يا محمود أنا مش عايزاك تركز مع حد غيري العب معايا أنا
أنا: خلاص بقى متكبريش الموضوع وروحت مزغزغها .. راحت ضاحكة .. قولتلها: م تيجي نستغل الموقف دا مش هيتكرر كتير؟
مريم: عايز ايه يخربيتك؟ 😂😂
أنا تعالي بس هقولك .. روحت شاددها وفضلنا نبوس في بعض ودخلت ايدي تحت الأندر ألعب في طيزها وزبي واقف راشق في بطنها روحت ماسك ايديها حطيتها على زبي فضلت تلعب فيه وأنا بلعب في طيزها وبنبوس بعض راحت مطلعة زبي وفضت تدعك فيه بايدها لحد ما جبتهم ..
قالت: عاجبك كدا 😂
أنا: ااااه عاجبني أوي 😂❤
راحت سابتني وراحت عند امها واختها وأنا روحت وراها.
شهد: أنتو فين عمالين ننادي عليكم.
أنا: مفيش يا ستي مريم كانت عايزة تخش جوه دخلتها.
شهد: يالهوي لا يا محمود ونبي بلاش
أنا: بلاش ايه م احنا قدامك أهو 😂
شهد: طب يلا نروح للشط ونلعب زي ما كنا كتر خيرك حققت أمنيتشي 😂
قولتلها: ثواني أودي البنات وأجيلك.
مريم: لأ وديها هي الأول
شهد: أي حاجة يلا تعالى قرب يا محمود ... قربت منها واتعلقت على ضهري وعومت بيها وحاسس ببزاها في ضهري أوف يا جدعان المهم وصلتها ورجت للبنات ..
مريم: ودي سمر وبعدين تعالى خدني
سمر: متبقيش رخمة هيفضل رايح جاي
مريم: ملكيش فيه
قولتهم: خلاص خلاص مش مشكلة تعالى يا سمر .. خدتها على ضهري بردو ووصلتها ورجعت لمريم نامت على ضهري وبتلعب في زبي بإيديها وأنا بعوم قالتلي شوفت بقى قولتلك روح وتعالى ليه 😂
أنا: مش سهلة أنتي خالصة 😂 وصلنا روحنا على الكراسي كلنا كام ساندويتش وشربنا حاجة ساقعة وقعدنا نلعب شوية لحد الساعة 5 لمينا حاجاتنا ولبسوا هدومهم وروحنا شهد قالت: يلا يا بنات اتشطفوا عشان اتشطف بعديكم ..
أنا: لو حد عايز يتشطف عندي فوق يطلع عادي عشان ننجز يعني بدل م تزحمواوالدنيا وتستنوا بعض ..
مريم: اه أنا هطلع أتشطف فوق.
شهد: يابت .. أطلع أنت يا محمود متشغلش بالك بينا 😂😂
مريم: لا هطلع استنى يا حودة.
أنا: طب هطلع أنا وتعالى براحتك .. كانت جابت غيار وجت وقالت أنا جيت خلاص 😂
طلعنا وأنا فاهم اللي في دماغها .. كانت ماسكة ايدي واحنا طالعين زي ما يكون رايحين مشوار 😂
فتحت الشقة ودخلنا قفلت الباب ورانا راحت هي قافلاه بالمفتاح وقالت للأمان 😉
أنا: حيث كدا تعال بقى .. روحت ساحبها وداخلين الحمام قلعتها هدومها وقلعت هدومي وزبي كان على آخره فتحت الدش غسلنا جسمنا مكان الرمل وروحت حاضنها من ضهرها وببوسها وبقولها ياريتك مراتي كنت ظبطتك ليل نهار 😂
مريم: منا مراتك أومال أنت فاكر ايه 😂 ولفت نفسها وراحت بايساني على شفايفي .. روحت قافل الدش وقعدتها على القاعدة وفضلت ألحس في كسها وهي تقولي بتعمل ايه .. قولتلها اسكتي بس وهكيفك 😂 فضلت ألحس في كسها وأشفط فيه وه صغير وشفراته صغيره وزنبورها صغير بس نضيف جدا شكلها عاملاه من يوم أو اتنين وهي عمالة تتأوه وتزووم وأنا لحس في كسها وأقفش في بزازها .. بعد كدا أنا قومت وقفت وقولتها أقعدي على ركبك ومصي بتاعي بقى .. بصتلي كأنها قرفانة وقالتي لا .. قولتلها متخافيش هيعجبك صدقيني وروحت فاتح الميه وغاسله تاني وقولتها أهو نضيف صدقيني هيعجبك .. مسكته حطته في بوقها واحدة واحدة لما لقيته حلو ملامح وشها اتغيرت وفضلت تمص فيه شوية وقومها زنقتها في الحيطة وفضلت أبوس شفايفها وأمص لسانها بشفايفي وفجأة لقينا باب الشقة بيخبط اتخضنا .. نشفت نفسي ولبست بسرعة قولتاه خليكي شوية واخرجي .. وخرجت فتحت الباب لقيت سمر بتقولي أنتو فين كل دا ..
أنا: أنا اتشطفت ووقفت في البلكونة ومريم لسه في الحمام.
سمر: اااااه امممممم ماشي .. طب أنا هنزل أجيب حاجة ناكلها.
أنا: لأ استني هاجي معاكي .. دخلت جبت فلوس قولت أجيب كفتة وفراخ وناكل مع بعض أهو على الأقل عشان أعوض😂 قولت لمريم أنا نازل أجيب حاجة وجاي لما تخلصي لو نزلتي ابقي اقفلي الباب كويس
قالت: ماشي أنا خاجة أهو.
ونزلت أنا وسمر وجبت الأكل وروحنا.
شهد: ليه بس كدا يا محمود م سمر كانت هتجيب أكل.
أنا: عادي بقى مش هتفرق أنا ولا أنتم 😂 ولا أنتي عاملة فرق؟!
شهد: لا فرق ايه م خلاص بقى 😂
قعدنا كلنا وخلصنا وقومت أغسل ايدي مريم جت ورايا وقالت: خلي بالك عشان سمر ناوية تبات فوق النهاردا أول م تنام نطلع على السطح أنا وأنت أو ننزل تحت أول دور.
أنا: ماشي. (وفضلت مستني الليل يجي عشان أفتح طيز مريم وأنيكها بقى معقولة مراتي ومنيكهاش! 😂😂

.
.
------------------
الجزء الرابع:
------------------
بعد م مريم فهمتني إن سمر هتبات فوق معانا أنا فكرت إني أفضل قاعد معاهم في شقة أخويا أو ننزل نقضي سهرتنا تحت خالص ووقت النوم نطلع أنا ومريم شقتي وسمر تدخل تنام في أوضتها وعجبتني الفكرة وحبيت أقترحها على مريم، لما قولتلها قالتلي: لا مهما عملت البت مصممة تنام معانا فوق تفتكر شاكة في حاجة؟!
قولتلها: معتقدش إيه اللي هيخليها تشك يعني(كنا بنتكلم أنا ومريم وسمر وأمها واقفين في المطبخ)
مريم: مش عارفة بس أنا حاسة بكده.
أنا: لالا متشغليش بالك أصل محصلش حاجة تخليها تشك يعني. (جت سمر ومعاها صنية شاي وقالت: الشاااااي ووووصل 😂
أنا: تسلم إيدين اللي عمل.
سمر: ثانك يو 😂 هنطلع فوق ولا نخلينا هنا ولا حكايتكم إيه؟
مريم: أنتي عايزة إيه هترتاحي فين؟
سمر: في أي حتة فيها حودة 😂 إنشا*** في الشارع 😂 (وراحت ماسكة في دراعي بإيدها الاثنين)
مريم: مسم طيب يا ختي.
سمر: مقلتوش بردو هنسهر فين؟ 😂
(كل دا وأنا عمال أفكر أعمل إيه عشان أخلص من الزقة اللي طلعتلي دي 😂 بس قولت خلينا نعمل زي م مريم قالت نطلع ولما سمر تنام نخلع احنا)
أنا: تعالوا نطلع فوق أهو على الأقل ماما تريح شوية قبل بابا م يجي من الصبح واحنا بره.
سمر: ماشي 😁 يلا بينا 😃 (مريم شالت صنية الشاي وسمر لسه قافشة في دراعي😂 وطلعنا على شقتي فتحت ودخلنا قولتلهم: تحبوا نفتح التليفزيون ولا؟
مريم: اه تعالى نتفرج على التليفزيون (وراحت تفتحته وقعدنا كنا على كنبة واحدة أنا في النص مريم على الشمال وسمر على اليمين قافشة داعي زي م يكون قابضة عليا 😂 وراسها على كتفي ومريم قاعدة ومربعة رجليها وإديها كأنها متكدرة 😂💔 كنا بنتفرج على فيام دكان شحاتة) بعد شوية فرجة في صمت سمر قالت: عمو محمود، أنا عايزة أسألك سؤال.
أنا: ها؟
سمر: (قعدت واتعدلت وقالت: بص يعني امممم هو أنت اااا يعني عمرك حبيت؟
أنا: (اتفاجئت من السؤال بس هجاوب 😂 قولتلها: أكيد طبعا مفيش حد محبش مرة واتنين وتلاتة لحد م يلاقي الإنسان اللي يستاهل حبه ويكمل معاه حياته.
سمر: يعني حبيت كام مرة كدا؟
أنا: 3 مرات، مرة وأنا في ابتدائي والحب دا طبعا حب عيالي كدا 😂 ومرة وأنا في ثانوي حبيت واحدة كان معايا في الدروس ومرة ولما دخلت الكلية حبيت واحدة بس مشيت م الكلية خلاص.
سمر: يعني أنت مش بتحب دلوقتي؟
أنا: لأ بحب طبعاً أو مش الحب اللي هو الحب يعني لسه في مرحلة الإعجاب يعني قولي صحاب مثلا.
سمر: اممم صحاااب ..يعني ممكن الصحاب يحبوا بعض؟
أنا: أكيد ممكن بس يكونوا فهموا بعض كويس وخدوا على بعض، وأحلى حب الحب اللي بعد صداقة تبقى حبيبتي وصحبتي ولو حصل نصيب تبقى مراتي حاجة حلوة يعني... بس ليه الأسئلة دي كلها هو في حد ولا إيه 😉😂
سمر: هههههم 🙊🙈
أنا: في؟ 😂
سمر: بصراحة اه 😊
مريم: دا عيل معفن أنا عارفة عاجبك فيه إيه 😂😂
أنا: إيه دا إيه دا، دا الموضوع شكله بجد😂 احكي احكي 😂
سمر: أبدا دا واحد هنا جارنا بياخد معايا دروس من أيام أولى إعدادي بس في آخر يوم امتحانات لقيته عند المستر عشان كان قايلنا نروح نراجع معاه الامتحان وبعد م خلصنا واحنا نازلين نده عليا وقالي ينفع نروح سوا قولتله ماشي .. واحنا ماشيين لقيته بيقولي أنا معجب بيكي من زمان وكان نفسي أكلمك بس كنت خايف تفهميني غلط والصراحة مقداميش فرصة أعرف أكلمك فيها تاني أنا بصراحة بحبك ، وأنا اتكسفت بصراحة وسبته ومشيت.
أنا: طب وبصراحة بقى أنت بتحبيه؟
سمر: مش عارفه 😊
مريم: ياعم و**** دا عيل معفن هبقى أوريهولك 😂
أنا: استني بس يا مريم معفن بس راجل إنه كان محافظ عليها ومكانش بيرضى يكلمها ولا يمشي معاها زي العيال م بتعمل ... المهم يا سمر هو كلمك تاني من ساعتها؟
سمر: لا بشوفه ويشوفني بس مش بيتكلم
أنا: شوفتي بقى يا مريم دا اللي بقولك عليه.. طب لما بيشوفك يا سمر بيبقى شكله ايه يعني مبسوط زعلان؟!
سمر: الحقيقة لما بيشوفني من البلكونة مثلا بيقوم داخل أو في الشارع بيقوم باصص الناحية التانية.
أنا: اه مهو فاكر إنه مش عاجبك عشان سبتيه ومشيتي.
سمر: منا اتكسفت أعمل ايه طيب 😂
مريم: لا وانتي وش كسوف أوي 😂
أنا: طب مقولتليش أنتي بتحبيه ولا؟
سمر: (ابتسمت وخبت وشها بإديها)
أنا: يبقى بتحبيه 😂 صح؟😂 (راحت هزت دماغها وهي مخبية وشها إنه اه يعني)
قولتلها: طيب بصي هقولك أنتي لو تعرفي تكلميه بس لما تتكلمي اتكلمي بجد مش بسهوكة ولا هزار فهميه إنك مش بتاعة خروج ودلع ومياصة زي البنات التانية وإنه لو بيحبك فعلا يصبر لحد م يخلص دراسته ويتقدملك رسمي.
سمر: هو احنا فين ولما نخلص فين دا لسه فاضل 3 سنين ثانوي 4 كلية لسه هنستنى كل دا 😏
أنا: يخربيتك 😂 أنتي مستعجلة على ايه 😂 مش كنتي مكسوفة دلوقتي راح فين الكسوف دا 😂
سمر: 😂😂😂😂😂 لا مش قولنا هنتكلم جد 😂 يبقى مفيش كسوف 😂
أنا: طيب بجد اللي أنا بقولك عليه تعمليه وإلا تفضلي زي م أنتي عشان لو عملتي غير كدا هتروحي لسكة هتندمي عليها بعدين.
سمر: يعني أقوله استنى لما تخلص واتقدملي؟
أنا: اه وهو هيفهم إنك كدا موافقة عليه.
سمر: ماشي وا*** لقوله.
مريم: أنتو بتتكلموا جد ولا ايه ي جماعة دا معفن معفن 😂😂😂
أنا: معفن ازاي يعني؟
مريم: دا مبيستحماش 😂 دايما متوسخ وبيلعب في الشارع 😂
أنا: طيب م كل العيال كدا.
سمر: لا دي هي متغاظة بس سيبك منها 😂😂
مريم: طيب أنا هوريهولك وهتشوف 😂
أنا: ماشي مش أنتي بتقولي إنه جارنا يا سمر؟
سمر: اه تعالى أوريك بيتهم من الشباك. (شاورتلي على البلكونة ورجعنا قعدنا)

بعد ما الفيلم خلص مريم قالت تعالوا ندخل جوه نقعد على السرير وقومنا قفلنا الشاشة ودخلنا مريم قالت لسمر تنزل صنية الشاي وتجيب كوتشينة أو دومنة .. نزلت سمر ومريم قالتلي نلعب دورين ولا حاجة وقول انك عايز تنام عشان تنزل ماشي.. قولتلها دا لسه الساعة داخلة عل 9 .. قالتلي براحتك بس طول م أنت قاعد هي مش هتنام .. (الحقيقة حسيت إن مريم مستعجلة أوي 😂 وإنها متغاظة إن سمر بتتكلم معايا وإن أنا مديها اهتمام بس حبيت أتأكد من احساس غيظها أو غيرتها فقولتلها: طب م نستنى شوية دا حتى القعدة حلو وادينا بنتكلم مع بعض ..
مريم: اه انتو بتتكلموا وانا مركونة مليش لازمة أصلي.
أنا: ي قلبي دا أنتي اللازمة كلها احنا نستغنى عن القمر 😙
مريم: اه منا عارفة
انا: خلاص بقى مش هنبوظ الليلة والقمر يبقى زعلان كدا
مريم: احنا لسه هنبوظ مهي باظت خلاص
انا: لا طبعا دا على جثتي 😂 وعشان أثبتلك أهو (روحت بايستها على شفايفها) وقولتها خلاص بقى ها عشان نتبسط كمان شوية 😉
مريم: اما نشوف.. بس اعمل زي م قولتلك شوية وقول عايز أنام
قولتها حاضر ي قلبي 😙❤
سمر جت ومعاها كوتشينة وقالت يلا نلعب الشايب 😁😃 قعدت وفرقنا الورق وفضلنا نلعب والشايب عمال يتنطط عند كل واحد شوية 😂 لحد م رسي عندي في الآخر 😂💔 وسمر هتحكم عليا حكمين ومريم 4 .. سمر حكمت عليا بإني أشيلها وألف بيها لحد م ندوخ ... شيلتها وفضلت ألف بيها لحد دوخنا ووقعنا في الأرض .. والحكم التاني إنها تنام على ضهري وألعب 20 ضغط .. نامت على ضهري بوشها ولعبت العشرين ضغط .. أما مريم حكمت عليا إني أمشي على إيدي بس معرفتش أنفذ الحكم راحت قالتلي احكم عليك إنك تنام دلوقتي لحد بكرة 😂
سمر: والنعمة أنتي رخمة 😏
مريم: طب على فكرة هو عايز ينام من بدري وقاعد بالعافية عشانك وهو قالي كدا لما أنتي نزلتي.
سمر: ينهار أبيض بجد 😳
أنا: الحقيقة اه أنا قاعد بس عشان متزعليش
مريم: يلا بقى نخلي عندنا دم ونسيبه ينام 😂
سمر: خلاص ماشي بس هنسهر بكرة مش كل يوم نوم كدا
مريم: اه إن شاء *** يلا بس (خرجت سمر ووراها مريم خرجتها وقفلت باب الشقة وراها .. رجعت سمر خبطط وقالت: أنتي مش نازلة ولا ايه .. مريم قالتها لا منا بنام هنا تصبحي على خير .. وراحت قافلة الباب😂
أنا: يبنتي مش كدا عيب دي اختك بردو عامليها كويس
مريم: يعم اسكت دي لزقة لما بتصدق أووووف يا ساتر
أنا: د أنتي هتفضحينا 😂😂
مريم: ماشي وماله فيها ايه مش عمي حد يقدر يقول غير كدا 😂
أنا: عمك وبس؟ 😢
مريم: عمي وأخويا وصاحبي وحبيبي واااا...
أنا: و ايه؟ 😂
مريم: ها شوف أنت بقى 😂
أنا: وجوزك اللي هيقطعك دلوقتي 😂
مريم: (حطت ايديها على وشها ولفت الناحية التانية روحت مقرب منها وشايل شعرها جايبه قدام وحاضنها من ورا وببوس رقبتها وبلعب في بطنها وايديها على ايدي وبترجع بجسمها عليا طلعت بإيدي أمسك بزازها وأقرص حلماتها وهي بتتنهد على خفيف ومغمضة عنيها .. رفعت الشيريت بتاعها قلعتهولها وقلعتها الفانلة اللي تحته وفضلت أقفش في بزازها .. قعدتها على السرير بجسمها كله ونيمتها على ضهرها وبوستها في شفايفها وبمص لسانها وشفايفها ودخلت ايدي جوه البنطلون ألعب في كسها ونزلت أمص حلماتها ولسه بلعب في كسها بلحس بين بزازها وببوس بطنها وطلعت على رقبتها ورجعت لشفايفها .. بعدين قلعت التيشيرت بتاعي والبنطلون وفضلت بالبوكسر وسحبت البنطلون بتاعها بالأندر وبوست فخادها وحوالين كسها بعدين لحست كسها الصغير وزنبورها الصغير ودخلت صباعي الوسطاني في طيزها براحة واحدة واحدة لحد م دخل كله فضلت أدخل وأخرج فيه لحد م خدت عليه دخلت التاني وهي وبتتأوه بصوت مكتوم وأنا مستمر في لحس كسها وصوابعي في طيزها حسيت طيزها خدت على الاتنين دخلت التالت بصعوبة بس دخل أخيرا وفضلت أدخل وأخرج وهي بتتأوه وبتشد في ملاية السرير طلعت صوابعي وطلعت عليها أبوسها في شفايفها وبقولها اي رأيك حلو؟ قالت: اممممم ااااهه نمت جنبها وحطيت ايدها على زبي قامت مسكته تلعب فيه بلته وبتلعب بإديها قولتلها لا زي م علمتك من شوية يلا .. بصتلي كأنها قرفانة قولتلها مش عجبك يلا بقى رتحت حطته في بقها وبتمصه وهي ومغمضة لحد م استحلته فضلت تمص جامد لحد م حسيت إني هجيبهم قولتلها خلاص خلاص وقفي ونيمتها تاني ببوس شفايفها وبلعب في بزازها ونزلت تاني ألحس كسها وألعب في طيزها لحد م زبي هدي شوية روحت مدخله في طيزها واحدة واحدة لحد م دخل أكتر من نصه وفضلت أنيك طيز مريم وهي بتتأوه بتقول ااااه اه اممممم حلو أوووي اااه كمان ي عمو كمان امممم ااااه روحت رافع رجليها على كتافي وسرعت في النيك وهي مستمتعة وبتتأوه حست إن صوتها هيوصل لو حد واقف على باب الشقة هيسمعها روحت بايسها في شفايفها وقولتلها ثواني روحت بصيت من العين السحرية لتكون سمر واقفة بس مفيش حد روحت راجع لمريم وقافل باب الأوضة علينا وقفلت البلكونة كلها الشباليك وباب البلكونة وقولتلها براحتك بقى يا قمري الليلة ليلتك يا جميل ❤😙 ورجعت أبوسها وبلعب في كسها وبقولها مبسوطة قالتلي أوي يلا كمان قولتلها طيب قومي .. نمت على ضهري قولتلها اقعدي على زبي ووشك ليا .. قامت قعدت وسبتها هي تدخل زبي في طيزها وفضلت طالعة نازلة على زبي وأنا بلعب في بزازها وبشد حلمتها اللي زي حبة الرمان الحمرة وهي طالعة نازلة على زبي .. روحت منيمها على صدري وفضلت أنيك طيزها بسرعة وهي صوتها طلع عمالة تتوجه اااااااه براحة مش قادرة ااااااه .. هديت الأداء شوية بعدين قومتها وقفنا على الأرض نيمتها بالنص الفوقاني على السرير وأنا واقف وراها خليتها تفتح طيزها بإيدها ودخلت زبي واشتغلت نيك لحد م حسيت إني هجيبهم طلعت زبي وعدلتها وجبتهم على بطنها قالتلي منزلتش جوه ليه؟ قولتلها لأ معلش خلينا في الأمان أحسن 😂 ضحكت ونزلت على ركبها تمص زبي اللي بدأ يرخي قولتلها سيبيه يرتاح وهتلاقيه قام تاني لوحده 😂 طلعنا على السرير فضلنا نبوس في بعض حبة كبيرة وقالتلي يااااااه أنا بحبك أوي .. قولتلها وأنا بعشقك .. تفتكر هنفضل كدا على طول؟
قولتلها: عن نفسي عايز أفضل معاكي على طول لو ينفع أتجوزك كنت اتجوزتك ومتعتك أكتر.

123456...8