حكايتى مع بنت اخويا ومراته

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

أنا: سمر مجرد ما بتنام مبتحسش بحد متقلقيش منها.
شهد سكتت شوية وبصت لمريم وفتحت دراعتها .. راحت مريم قامت واترمت في حضنها وخدوا بعض بالحضن وشهد بصالي روحت غامزلها .. سبتهم شوية كدا فضلنا ساكتين وهم حاضنين بعض مبيتحركوش.
أنا: هو أنا بقى مليش مكان في الحضن دا ولا ايه؟ 😃😂
شهد ومريم ضحكوا ومريم فتحت دراع وشهد دراع وحضنا بعض احنا ال3 .. شوية وفكينا الحضن دا.
مريم: ضربتني في كتفي وهي بتضحك وبتقولي ماشي حسابك معايا بعدين 😂
أنا: بعدين ايه بقى ما خلاص احنا ال3 سرنا واحد ومع بعض 😉❤ وبعدين هتفضلي بهدومك كدا يا شهد وا*** أقوم أنزل 😂😂😂
مريم: قالتلي اصبر بس 😂 قومي كدا يا ماما ارفعي ايدك 😂 وراحت رافعة قميصها ومقلعاها ومنزلة الأندر بتاعها .. وجت قالتلي وأنت قوم .. قومت راحت منزلة البوكسر وقعدت على ركبها ومسكت زبي تلعب فيه بإيدها لحد ما وقف على آخره .. وبصت لشهد ومدت ايدها .. شهد مسكت ايد مريم .. مريم شدتها .. شهد جت قعدت جنبها وفضلوا يلحسوا زبي ويمصوا فيه ويبوسوا بعض شكلهم كان مهيجني أوي .. شوية ونمت أنا على ضهر وشهد قعدت بين رجلي تمص في زبي ومريم عند راسي بلحس كسها وبوسع طيزها بصوابعي لحد ما وسعت ل 3 صوابع مع بعض قومت خليت شهد تنام على صهرها وتفتح رجليها ومريم خليتها تلحس كس شهد وعلمها تلحسه ازاي وهي في وضع الدوجي وأنا ورا مريم بدأت أدخل زبي في طيزها واشتغلت نيك فيها (( طبعا أنا بدأت بنيك مريم وكنت مهتم بيها أكتر من شهد شوية عشان خاطر مريم متحسش إن شهد خدتني منها قولت على ما نتعود على بعض وناخد على الوضع فاهمين قصدي؟!)) فضلت أنيك طيز مريم ، ومريم بتلحس كس شهد وشهد صوتها مهيجني وهي بتتأوه ومريم بتزوم .. اااااااه يا جدعان مش قادر أوصف الإحساس اللي أنا فيه .. قربت أجيبهم فخرجت زبي من طيز مريم .. وخليت مريم تنام على ضهرها وشهد عند راسها أنا هلحس كس مريم لحد ما تجيبهم ومريم بتلحس كس شهد .. فضلت ألحس لمريم وألعب في طيزها وأنا مستعجل عايزها تجيبهم عشان أنيك شهد بقى .. سرعت الآداء شوية لحد ما مريم اترعشت وجابتهم وهديت .. خليت مريم نايمة زي ما هي وعكسنا بقى جبت شهد تلحس لمريم وأنا ورا شهد لحست كسها شوية وبليت زبي من مية كسها اللي نازلة وبدأت أدخل زبي أخيرا في كس شهد اللي كان مولع من جوه ورطب أوي حسيت زبي بيتزحلق جواه .. فضلت أنيك كسها وبضربها على طيزها البيضة اللي احمرت وعمال أرزع في كسها من ورا .. بس مش كفاية بردو عايز أشوفها وأنا بنيكها .. خرجت زبي من كسها خليتهم يبدلوا شهد على ضهرها ومريم عند راسها وأنا رافع رجلين شهد ودخلت زبي في كسها وشهد بتلعب في زنبوها بإيدها قولت لمريم تلحس بزاز شهد وتمص حلاماتها فنزلت من عن راسها وبدأت تمص حلماتها وترضع بزاز أمها وشهد جابتها وبدأت تبوسها من شفايفها وأنا شغال نيك في كسها لحد ما قربت أجيبهم سرعت شوية وخرجت زبي بسرعة جبتهم على بطن شهد وقولت لمريم تلحسهم .. بدأت مريم تلحس بطن أمها وراحت بيهم على لسانها وشهد مصت لسان مريم وفضلوا يبوسوا بعض وأنا نمت جنبهم مش قادر تعبت منهم 😂 وقولتهم إيه رأيكم.
شهد نايمة جنبي ومريم نايمة جنبها وراسها على صدر أمها وشهد حاضناها.
شهد قالت: جميل أوووي
قولتلها: اتبسطي يعني؟
شهد: جدا
أنا: وأنتي يا مريم مبسوطة؟
مريم: اممم مبسوطة جدا (وراحت بايسة شهد من خدها)
أنا: معادنا هنا كل يوم؟
شهد: أوك كل يوم ☺
أنا: يلا ننزل؟
مريم: خلينا شوية.
شهد: لا كفاية كدا النهاردة ويلا بينا نتشطف وننام.
نزلنا شهد كانت هتاخد مريم لكن مريم قالت لأ هنام مع حودة
شهد: ايه مشبعتوش؟ 😂
أنا: لا متخافيش مش هنعمل حاجة غير واحنا مع بعض 😉
شهد: ماشي تصبحوا على خير.
دخلنا أنا ومريم شقتي دخلنا الحمام اتشطفنا ودخلنا نمنا في حضن بعض على طوووول ❤

.
.
--------------------
الجزء التاسع:
--------------------
بعد اللي حصل بيني وبين مريم وامها شهد .. مريم كانت مبسوطة ونزلنا نمنا مع بعض أنا وهي على طول بس اللي حصل تاني يوم إن مريم قالتلي إن مش لازم كل مرة ماما تكون معانا.
قولتلها: ليه هو الموضوع معجبكيش؟
مريم: لا عجبني بس احساس إن حد مشاركني فيك دا مضايقني أوي.
أنا: يا حبيبتي مش حكاية مشاركة .. كل الحكاية إنها جواها كيت واحتياج كبير للجنس وشهوة رهيبة لازم نريحها .. وأديكي شوفتي هي كانت مبسوطة ازاي.
مريم: مش هي بس أنت كمان كنت مبسوط معاها أوي.
أنا: أنا لو كنت مبسوط فأنا مبسوط عشان أنتي اللي معايا بدليل إني نزلت جبتك .. ولو زي ما أنتي بتقولي كان ممكن أعمل معاها اللي أنا عايزه بيني وبينها ومكنتش جبتك معانا ..لكن عشان أنا بحبك وعايز أبسطك ومش بكون مبسوط غير معاكي جبتك .. وكمان في سبب تاني بصراحة .
مريم: ايه هو؟
أنا: عشان أعمل علاقة بينك وبين شهد عشان تريحوا بعض زي ما قولتلكم امبارح.
مريم: هو أنت كنت بتتكلم جد؟ أنا عمري ما أقدر أكلم ماما في حاجة زي كدا من نفسي بالرغم من اللي عملناه.
أنا: لا منا هخليكم تاخدوا على بعض أكتر عشان أكسر حاجز الخوف اللي عندك دا وتبقى العلاقة بينكم ايزي يعني من غير تنشنة فاهماني؟
مريم: امممم فهمت يعني هي هتبقى معانا كل مرة؟
أنا: اه عشان أنتي وهي تاخدوا على بعض أكتر.
مريم: طب أنا كنت عايزاك لوحدك عشان أحس معاك إنك مش مشغول بحد غيري.
أنا: يا حبيبتي أنا فعلا مش مشغول بحد غيرك .. هو أنا امبارح كنت عمال أدلع مين ومركز مع مين أكتر معاكي ولا مع شهد؟ وكمان لما بدأنا بدأت مع مين معاكي ولا مع شهد؟
مريم: معايا.
أنا: طيب شوفتي بقى إني مش مشغول بحد غيرك.
مريم: يعني أنت فعلا ماما مش شاغلاك؟
أنا: هنعيده تاني؟ صدقيني أنا دخلتها معانا وجبت رجلها في الموضوع عشان نريحها وكمان تلاقي حد يريحك ويخاف عليكي وأنا مش موجود.
مريم: ماشي ، طب والنهاردا هنعمل ايه؟
أنا: النهاردا .. الحقيقة مش عارف بس استني لما ننزل ونشوف مامتك انطباعها ايه عن ليلة امبارح ووقتها نحدد مع بعض احنا ال3 هنعمل ايه.
مريم: ماشي.
أنا: ماشي .. يلا ننزل؟
مريم: يلا ((ونزلنا لقينا سمر قاعدة في الصالة وشهد لسه نايمة .. صبحنا على سمر وقولتهم يصحوا شهد على ما أجيب الفطار والعيش .. ونزلت جبت الطلبات ورجعت كانت شهد صحيت وجهزوا الترابيزة للفطار .. صبحت على شهد وشكلها كان حلو خدوها موردة ومسيبة شعرها شعرها ديل حصان وحاطة روج بينك ولابسة ترينج روز بسوستة وبنطلون ماسك من فوق ونازل على واسع بس قافش على طيزها الملبن أوي .. شكلها كان جامد يعني .. قعدنا فطرنا من غير كلام في حاجة طبعا عشان سمر وبعد ما خلصنا فطار وغسلنا ايدينا قعدنا مع بعض وشهد جهزت حاجة الشاي وقالت لسمر تقوم تكمله وهي خارجة من المطبخ شاورتلي أنا ومريم نطلع فوق عندي بسرعة وطلعت فطلعنا وراها على طول وقعدنا ..
أنا: صباحية مباركة 😂😉 مرضيتش أتكلم عشان سمر بس 😂
شهد: بصوا بقى أنتو ال2 أنا لحد دلوقتي مش مستوعبة اللي حصل امبارح .. أنتو ازاي يبقى في حاجة بينكم كل دا ومحدش حاسس هو احنا نايمين على ودانا؟
أنا: يا شهد خلاص اللي حصل حصل مفيش داعي نتكلم في حاجة حصلت وخلصت خلاص خلينا .. المهم أنتي مش اتبسطي واستمعتي معانا؟
شهد: بغض النظر عن إني اتبسط ماشي بس أنا عايزة أفهم أنتو ازاي مع بعض كل دا؟ ومن امتى؟
أنا: يا ستي مفيش حاجة من زمان كل الحوار حصل من ساعة ما جيت المرة دي بس .. وبنتك دي أنا أخاف عليها أكتر من أي حاجة .. أنتي متعرفيش هي بالنسبة لي ايه .. أنا اللي عملته دا عشان أحافظ عليها بدل ما تعمل كدا مع حد من الشارع ياخد اللي هو عايزه بعدين يفضحها ولا يبتذها على اي حاجة.
شهد: بص انا عارفة اني مليش حق اني أعاتبكم ولا ألوم عليكم بعد ما اشتركت معاكم .. بس غصب عني إني ضعفت ومقدرتش أقاوم.
أنا: وأنا عارف عشان تعبك واحتياجك دا أنا حبيت أخليكي تشاركينا .. وكمان النهاردا هخليكم تريحوا بعض عشان تاخدوا على كدا وتبقوا مع بعض على طول.
شهد: (بصت لمريم) عمري ما كنت اتصور إنه يجي يوم وأشوف دا بيحصل.
مريم: (بصتلي وبعدين بصت في الأرض)
أنا: خلاص بقى يا شهد بنتك منك وانتي منها وسركم مع بعض ملوش لزوم بقى الكلام ده (صوت سمر طالع) وخلاص بقى عشان سمر جت. (سكتنا شوية لحد كا سمر دخلت وقالت طب مش تقولوا انكم طالعين)
أنا: م احنا عارفين انك هتحصلينا احنا مروحناش العراق يعني 😂 (ضحكنا أنا وسمر بس .. شهد متنحة ومريم متنحة بردو .. المهم قعدنا شربنا الشاي واحنا بنتفرج على التليفزيون ..
سمر: هو انتي روحتي فين يا مريم بالليل؟
مريم: ها؟ أنا؟ أنا اااا أنا طلعت على السطح أشم شوية هوا اه مكانش جايلي نوم.
سمر: منا طلعت على السطح ملقتش حد. (شهد ومريم بصولي وبرقوا 😂)
أنا: تلاقيها كانت نزلت نامت عندي وقت م انتي طلعتي.. وأنتي ملقتيش حد نزلتي على طول يعني؟
سمر: اه أنا بصيت وأنا على السلم ملقتش حد نزلت.
أنا: يبقى كانت نزلت وقت م انتي طلعتي.
سمر: معرفش بقى بس انت باب شقتك كان مقفول.
مريم: منا بعد ما دخلت قفلته.
أنا: خلاص بقى خلينا نشوف الفيلم..
شهد: تعالى يا محمود ننزل أقولك على شوية حاجات تجيبهالي.
سمر: هروح معاه.
شهد: لا خليكي مرزوعة هنا مع اختك هقوله على الحاجة واطلعلكم.
سمر: يوووووه بقى.
(نزلت أنا وشهد ودخلنا الشقة وقفلت الباب ..
شهد: محمود أنا مش مطمنة.
أنا: متخافيش سمر لو كانت حست بحاجة كانت لمحت أو قالت.
شهد: لا بردو مش مطمنة وقلبي واكلني.
أنا: صدقيني ما تخافي من حاجة أصلها لو كانت شافتنا أو سمعتنا كنا هنحس بيها وبعدين الباب كان مقفول علينا.
شهد: ممكن تكون سمعت.
أنا: لا بردو كنت هحس كنت كلامها.
شهد: محمود أنا مش عايزاك تستغل ضعفي دا .. أنت عارف أنا مقدر....
أنا(قاطعت كلامها): من غير ما تكملي يا شهد عيب اللي بتقوليه دا .. دنا لو غريب عنك مكنتيش هتقولي كدا .. أنا عايزك تثقي فيا ومتخافيش من حاجة.
شهد: ماشي .. طب في مفاجأت تاني ولا هلاقيك ساحبلي سمر عريانة روخرة بعد يومين؟
أنا: 😂😂😂 لالا سمر ملهاش في الكلام دا 😂 يمر يا ستي عايشة قصة حب مع واحد جاركم هنا بس الواد ***** أنتي عارفاه محترم يعني.
شهد: دنا مش في الدنيا هالص ومش عارفة حاجة عن بناتي بقى 😢
أنا: كأني مقولتلكيش عنه ماشي.. متصغرينيش قدمها . وأديكي يا ستي عرفتي .. حاولي بقى تقربي من مريم عشان البت في حجز بينها وبينك عايزين نكسره عشان تاخد عليكي .. عامليها كأنها صاحبتك .. أنا عشان عارف إنك أكتر واحدة تخاف عليها زي منا بخاف عليها عشان كدا دخلتك معانا وعارف كمان إنك يعني تعبانة ومحتاجة ترتاحي قولت نضرب عصفورين بحجر مريم تريحك ونفس الوقت انتي تخافظي عليها وتريحيها.
شهد: ودا هيحصل ازاي؟
أنا: هقولكم بالليل 😉
شهد: ماشي بس بلاش نطلع على السطح خلينا في شقتك.
أنا: ليه بقى؟
شهد: عشان ميحصلش زي ما حصل افرض سمر دخلت بقى وسمعتنا ولا شافتنا؟
أنا: خلاص ماشي في شقتي بس أنتي بقى خلصينا من سمر.
شهد: ماشي.. بص بقى معلش اتعب وانزل هاتلي كيس سكر من البقال اللي تحت عشان ميقولوش حاجة.
أنا: 😂😂😂 ماشي.
شهد: استنى خد فلوس.
أنا: طب اسكتي طب وشوفي أنتي رايحة فين دا كيس سكر 😂 ((نزلت جبت السكر واديتهولها وطلعنا تاني مع بعض وواحنا طالعين كنت طالع جنبها ولافف ايدي على وسطها وبحركها وأنزلها على طيزها الملبن وبقولها متحمليش بقى هم وفوكي كدا ..
شهد: (ابتسمت) وقالت: طب شيل ايدك مش وقته 😂 (( ودخلنا الشقة وفضلنا قاعدين نتكلم ونهزر ونضحك .. مريم لما لقت امها فكت وبقت تضحك هي كمان بدأت تفوك وتتكلم وتهزر معانا .. قضينا ايوم عادي مع بعض وجبنا تونا وشيبسي وعملنا سلطة وكلنا مع بعض وظبتنا الدنيا يعني لحد ما الليل جه ونبيل جه من شغله واتشطف وكل ونام كالعادة وطلعت شهد قعدت معايا أنا ومريم وسمر فضلنا قاعدين لحد السعاة 12 تقريباً ..
شهد قالت مش هتناموا ولا ايه؟ (سكت أنا ومريم)
سمر: لا احنا بنسهر عايزة تنامي انتي نامي.
شهد: لا وانتي كمان نامي عشان هبعتك لخالتك الصبح بدري.
سمر: يووووه هو مفيش غيري.
شهد: يلا بقى ننزل ننام عشان تقدري تصحي.
سمر: لا انا هنام هنا.
شهد: لا نامي تحت عشان اعرف اصحيكي. ( انا حست ان سمر هتنفجر وقتها 😂 المهم نزلت شهد وسمر وقومنا انا مريم كأننا هنام وسيبنا الباب مفتوح لشهد عشان لما تطلع .. قعدنا أنا ومريم على السرير ..
مريم: هنعمل ايه؟
أنا: استنى لما ماما تيجي.
مريم: شوفت أديك بقيت مش عايز تقولي حتى غير وهي موجودة.
أنا: يقلبي أبدا 😂 بس عشان معيدش الكلام مرتين .. وعلى العموم يحبي هنعيش مع بعض شوية بعدين أقولكم تريحوا بعض ازاي 😉
مريم: أنا وماما؟
أنا: اه وبصي مش عايزك تبقي خايفة منها حسسيها إنك عادي كأنها صاحبتك عارفة بتتعاملي مع صاحبتك ازاي؟
مريم: اه.
أنا: أهو عاملي شهد كدا بقى ومتكششيش منها.
مريم: طب خليكي معايا بقى شوية قبل ماما ما تيجي.
أنا: عايزة ايه 😂
مريم: يعني كلك نظر 😂 (( روحت ساند ضهر على الحيطة وفارد رجلي وقولتلها طب تعالي 😂 جت قعدت على حجري ورجلها ورا ضهري ودراعتها حوالين رقبتي وبدأت أبوس شفايفها وأمصها وأحضنها أوي .. وهي بتحرك طيزها على زبي بدأت أمسك طيزها وأقفش فيهم وأحركها أكتر على زبي وشغالين بوس في شفايف بعض .. قلعتها البيجامة ومكانتش لابسة تحتها .. مسكت بزها الشمال اقفشه وأمص حلمته وبدلت مع بزها اليمين أمص في حلمته وأقرص عليها بشفايفي .. وببوس صدرها وبين بزازها .. طلعت على رقبتها أبوسها وألحسها .. بلعب في حلمة ودنها .. رفعتها ونيمتها على ضهرها ونمت فوقها وهي لافة رجليها على وسطي .. بوست شفايفها وبقفش بزازها .. وهي عمالة تضغط برجلها على جسمي ناحية كسها .. رجعت على ركبي وقلعت التيشيرت والشورت وقلعتها البنطلون والأندر ونزلت أبوس بطنها وألحس حوالين كسها وأبوس فخادها ومسكتها من هند بز رجلها اليمين وبدأت أبوس من عند السمانة وأنا طالع لحد كسها وكذلك على رجلها الشمال لحد كسها .. بدأت ألحس كسها لحسة وأرجع براسي .. لحسة وارجع كذا مرة ورا بعض .. بعدين روحت شافطه مره واحدة وفضلت أحرك لساني بين شفراتها وهي بتتلوى وتزوم وقافشة في بزازها .. لحد ما شهد جت ودخلت وقفلت الباب.
وقالت: ياولا ال 😂 بردو مستنتونيش
أنا: تعالى تعالى لسه في الأول 😂 (وكملت لحس في كس مريم عشان متحسش إني انشغلت عنها .. مريم بدأت تلعب في شعري وشهد طلعت على السرير قعدت كان لابسة قميص اسود بحمالات قصير كان لحد فخادها .. أنا مكنتش شوفتها لما دخلت بس خت بالي لما قعدت .. أحيه أنا سايب الجمل دا قاعد يتفرج .. معلش هستحمل الحبة دول عشانك يا مريم .. شاورت لشهد إنها ترضع بزاز مريم .. بدأت شهد تمسك بز مريم الشمال وتمص حلمته وتشدها بشفايفها وأنا عمال ألحس في كسها ودخلت صوابعي في طيزها .. لقيتهم بدأوا يتجاوبوا مع بعض وماسكين شفايف بعض بوس ومص .. قومت قعدت على ركبي وفتحت رجلين مريم بإيدي وبقيت أفرش بزبي على كسها وأحركه يمين وشمال جامد وأنا بضغط عليه من بره لحد ما مريم جابتهم وبصتلي وابتسمت .. حسيت إني نجحت فعلا إني أحسسها إني مش مشغول عنها .. قومت غامز لمريم ومشاور براسي على شهد .. قامت مريم قعدت على ركبها واتجهت لشهد وحطت ايدها على كتفها وبدأت تبوسها وشهد حضنتها وبدأت تبوسها هي كمان .. قربت منهم نزلت حمالة القميص الشمال لشهد ومريم نزلت الحمالة اليمين ونزل القميص من عليها .. لقيت مريم قافشة فيها مش عايزة تسيبها .. خليت شهد تنام راحت مريم طلعت نامت فوقها وبيبوسوا في بعض مريم قافشة فيها قفشة غريبة مش فاهم مالها شكلها مش عايزاني أقرب منها ولا يا ترى بتحاول تاخد عليها زي ما قولتلها مش فاهم .. حبيت أشوف آخرها .. فضلت مريم فوق شهد بتاع أكتر من عشر دقايق وأنا زهقت من القعدة وزبي وجعني 😂 لكن قربت بردو من مريم وبدأت ألحس كسها من ورا وهي نايمة على أمها وبلعب بإيدي في كس شهد وبدخل صوابعي جواه ومستمر في اللحس لمريم لحد ما جسمها ريح فوق جسم امها .. شومت ماسك رجل شهد وقفتها وفتحتها ودخلت زبي في كسها وبلعب بصوايعي في طيز مريم وبنيك كس شهد .. وال2 صوتهم مهيجني أوي .. قربت أجيبهم في كس شهد بس وقفت وخرجت زبي قولتهم هقولكم على وضع تعملوه وخليتهظ يعملوا وضع 69 مريم بتلحس كس شهد وشهد بتلحس كس مريم .. وخليت مريم تدخل صوابعها في كس شهد وتنيكها بصوابعها وأنا ببوس مريم في شفايفها وسبتهم على الوضع دا شوية وعمال أعلم مريم ازاي تهيج شهد أوي .. خليك مريم تسرع في الآداء لحد ما شهد جابتهم قولتلها اوعي انتي بسرعة قامت مريم وأنا فضلت ألحس مية شهد وأشفط في كسها وأمص زنبورها وأنا مدخل صوباعين في كس شهد لحد ما جابتهم تاني .. وبدأت أنيك شهد قدام مريم وأنا ماسك رجلها وببوس كل حتة فيها .. وصوتها اللي كله شهوة مهيجني وممتعني أوووووي .. فضلت أنيك في شهد لحد ما جبتهم على بطنها ونطروا على وشها . بدأت مريم تلحسهم من على وش شهد .. قولتهم هقولكم على كان حاجة تعملوها .. خليت مريم تنام على بطنها بين رجلين شهد وتلحس كسها زي ما علمتها وأنا قعدت على راس شهد وهي بتمص في زبي عشان يقف تاني .. البت مريم اتعلمت اللحس وشهد بقت مستمتعة بيها وفضلت تمص زبي لحد ما وقف .. قولتهم بدلوا بقى الوضع نامي أنتي يا مريم وشهد تلحسلك .. بدلوا مع بعض بس خليت شهد تفلقس طيزها لورا عشان أنيكها وهي بتلحس لمريم .. قعدت ولا شهد كسها بقى أحمر واتنفخ .. فضلت أحرك زبي عليه من بره وبين شفراته شوية وقومت مدخله واحدة واحدة لحد ما دخل كله وفضلت أنيكها براحة لحد ما حسيت إني هجيبهم تاني طلعت زبي وروحت عند مريم يدأت أبوسها وأقفش بزازها وأمص حلماتها .. قولت لشهد تدخل صوباعين في طيزه مريم وهي بتلحس كسها .. عملت كدا وفضلت شوية .. قولتلها سرعي خليها تنزل ميتها .. سرعت شهد وشوية في اللحس ونيك طيز مريم بصوابعها لحد ما مريم جابتهم .. قولتلهم في وضع تاني .. خليهم عملوا وضع المقص وقولتلهم كل واحدة تحك كسها في كس التانية .. عملوا الوضع وفضلوا عليه حوالي دقيقتين .. بعدها مريم نامت على ضهرها وقالت خلااص تعبت مش قادرة .. قولتلها نعمل وضع كمان .. قالت مش قادرة خلاااص .. بصيت لشهد هزت دماغها .. ورحت عليها بدأا نبوس شفايف بعض .. راحت نيمتني وطلعت فوقي ودخلت زبي في كسها وفضلت طالعة نازلة عليه بوسطها .. روحت حاضنها ومسكت طيزها وفضلت أدي أنا في كسها جامد وهي كاتمة صوت الصريخ لحد ما اترعشت جااامد وجابتهم قومت منيمها على ضهرها .. لقيت كسها بيفتح ويقفل رحوت مدخل زبي تاني بسرعة .. وحسيت بكسها وهو بيقفش على زبي وفضلت أنيك فيها لحد ما جابتهم تاني وزبي خرج بره كسها وجبتهظ في نفس الوقت مع شهد.. قولت لشهد كفاية تعبت أنا كمان 😂 شهد وهي بتنهج قالت وأناهه كمان تعبت ههه
كله نايم على ضهره على السرير وحاسين بنشوة جميلة أوووي .. ياااااه يا بختك يا نبيل معاك الجميل دا من زماااان ياااااه 😂❤ فضلنا نايمين شوية على ضهرنا وبعد شوية شهد قامت وقالت أنا نازلة تصبحوا على خير ولبست قميصها ونزلت ونمت أنا مريم عريانين في حضن بعض حتى مقدرناش نقوم نتشطف 😂 نمنا على طول لحد الصبح.
.
تاني يوم صحينا متأخر أوي كنا الساعة 4 تقريبا.. فتحت عيني لقيت مريم نايمة في حضني على صدي ومعبطة عليا بدراعها .. لما لقيت الوقت متأخر صحيتها وقومنا اتشطفنا سوا وخرجنا ..
قولتلها: ايه رأيك في ليلة امبارح؟
مريم: أنا تعبت أوي متعبتش كدا قبل كدا 😂
أنا: طبعا لازم تتعبي .. أومال أنا أعمل ايه 😂 2 على واحد كتير تعبتوني أوي أنا لو فضلت على كدا هخلص 😂😂💔
مريم: هههههههههههه طب حافظ بقى على نفسك 😂 عشان محتاجينك 😂
أنا: حافظوا انتو عليا 😂
نزلنا لقينا شهد قاعدة في الصالة لوحدها .. صبحنا عليها ..
شهد: ما لسه بدري يا عرايس 😂
أنا: 😂😂😂 لا بدري ولا حاجة دا الوقت استأخر حتى 😂 اومال فين سمر؟
شهد: بعتها عند خالتها تجيبلها حاجات.
أنا: وأنتي عاملة ايه دلوقتي؟ 😂
شهد: أنا زي الفل أهو ياوب بس مش قادرة اتحرك وجسمي واجعني 😂
أنا: ليه كدا ألف سلامة من ايه؟ 😂😂😂
شهد: يلا ال*** يسامحهم اللي كانوا السبب 😂
مريم: قصدك ايه 😂😂
شهد: لا ياختي ولا قصدك ولا قصدي 😂 المهم أنا طلبت أكل من الشيخ (مطعم كباب وكفتة) بالتليفون عشان مقدرتش أعمل حاجة 😂
مريم: اه صحيح يا ماما عايزين ناخد بالنا من حودة عشان ميخلصش مننا 😂
شهد: يخلص ازاي؟ 😂
مريم: مهو يعني 2 على واحد كتير وهيتعب لازم نعوضه بالأكل والذي منه 😂
شهد: يابت وانا هستناكي لما تقولي .. اومال انا طالبة الاكل دا لمين 😂
مريم: ابسط ياااعم 😉
أنا: لا انا فعلا تعبت امبارح 😂
شهد: خلاص بقى هنقضيها صعبانيات 😂 المهم مش هينفع أطلع بعد كدا.
أنا ومريم في نفس واحد: ليه؟
شهد: هههههه عشان نبيل أجازة من أول بكرة لحد يوم الجمعة.
مريم: ودا من ايه يعني؟
شهد: ادوهم أجازة في الشغل عشان هيعملوا صيانة للمكن والحاجات بتاعة المصنع وكل المديرين والعمال أجازة من الاربع والخميس والجمعة 😁
مريم: دا ايه القرف والعكننة دي عالصبح .. (حسيت ان مريم فعلا اتعلقت بشهد وبقت تحب انها تكون معانا ولما لقيتها كدا قولت..
أنا: ر*** يعنيك اليومين دول بقى 😂 خلاص ماشي بس لو جت فرصة وعرفتي تخلعي كدا ولا كدا بالليل اطلعي .. واحنا النهاردا على العموم أجازة يا ستي عشان ناخد هدنة شوية مش هينفع كدا 😂
شهد: ما طبيعي بعد امبارح لازم هدنة 😂
مريم: كمان ! أهي كملت 😏
شهد: ايه يابت ماتمسكي نفسك اومال مش كدا .. اومال لما تتجوزي هتعملي ايه 😂😂
أنا: دي هتكفر جوزها 😂 هتخلص مخزونه كله في يوم واحد 😂😂
مريم: اتريقوا اتريقوا براحتكم خاااالص.
أنا: متبقيش قفوشة بقى 😂 بنهزر مش كدا 😂
مريم: طيب انا جعانة دلوقتي.
شهد: استني اختك زمانها جاية وهتجيب الأكل معاها .. ((فضلنا قاعدين بتاع ربع ساعة كدا لحد ما سمر جت ومعاها الأكل .. قعدنا كلنا وكانوا متوصيين بيا فعلا 😂 خلصنا أكل وفضلنا قاعدين مع بعض نتفرج على التليفزيون .. ولقينا نبيل راجع بدري من الشغل كانت الساعة حوالي تسعة ونص عشرة .. قعدنا كلنا ناكل مع بعض تاني .. ونبيل قالنا على أجازته وطبعا سمر فرحت وأنا ومريم وشهد مثلنا اننا فرحنا 😂😂 قعدنا مع بعض شوية بعدين خدت البنات وطلعنا فضلنا سهرانين عندي نتفرج على التليفزيون ونحكي مع بعض لحد ما كبس علينا النوم ودخبنا نمنا أنا ومريم وسمر.

.
.
------------------------------
الجزء العاشر والأخير: / (كل عام وحضراتكم جميعا بخير ❤)
------------------------------
صحينا تاني يوم، يوم الأربع كان أول أيام الأجازة بتاعة نبيل أخويا .. سمر هي اللي صحتني أنا ومريم،
سمر: اصحوا بقى كل دا نوم الساعة بقا واحدة. ((صحيت أنا ومريم وسمر قالتلنا يلا عشان الفطار)) قومت اتشطفت ومريم نزلت مع سمر .. لما خرجت غيرت هدومي ونزلت لقيت شهد بتحضر الأكل هي وسمر ونبيل مش موجود.
أنا: صباح الخير 😃
شهد: صباح الفل عليك.
أنا: أومال نبيل فين لسه نايم ولا إيه؟
شهد: لأ دا صحي من وفطرنا ومستنينك أنت والست هانم مش راضيين تصحوا ونبيل استناك عشان كان عايزك تخرج معاه وبعدين خرج هو.
أنا: هبقى أكلمه أشوفه فين وأروحله.
شهد: طيب يلا عشان تفطر أنت ومريم. ((قعدنا نفطر أنا ومريم وخلصنا أكل .. كان الشاي اتعمل قعدنا نشرب الشاي وبنتفرج على التليفزيون.. وبعد شويه لقيت نبيل جه من بره.
نبيل: ايه يعم محمود كل دا نوم فضلت مستنيك تصحى مش راضي 😂
أنا: اه مهي شهد قالتلي وكنت لسه هكلمك أشوفك فين وأجيلك.
نبيل: طب يعم نبقا نخرج تاني بعد المغرب وأهو يكون الناس اللي هنقعد معاهم خلصوا شغل وفضيوا.. ولا هتتضايق منهم؟
أنا: لالا أبدا عادي مفيهاش حاجة.
نبيل: تمام. ((فضلنا قاعدين نتفرج على التليفزيون وكانت الساعة وصلت 5 تقريباً كان الغدا جهز .. قعدنا اتغدينا وقومت وقفت في البلكونة شوية لقيت شهد ومريم جم ورايا،
شهد: هو أنتو هتروحوا فين؟
أنا: مش عارف بس أكيد هنفعد على قهوة ولا حاجة.
شهد: طيب عايزه اقولك على حاجه.
أنا: قولي.
شهد بصت لمريم وضحكوا الاتنين قولتلهم هو في إيه؟ 😂
شهد: أصل يعني أنت ونبيل هتخرجوا وأنا هبعت سمر لخالتها وهنقعد أنا ومريم بقى 😂😂
أنا: ااااااه ماشي يعم ال** يسهله 😂
شهد: ف يعني قبل ما تيجيوا رن عليا من غير ما نبيل ياخد باله عشان يعني نظبط الدنيا هنا 😂
أنا: ماشي ياعم 😉 خلاص اتلميتوا على بعض 😂 ماشي 😉
مريم: البركه فيك 😂❤ ((خرجنا لقيت لقيت نبيل بيغير هدومه وقالي اطلع أغير أنا كمان .. طلعت غيرت لبست تيشيرت وبنطلون أسود وكوتشي ورشيت برفان ونزلت))

1...345678