حكايتى مع بنت اخويا ومراته

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

قالت: خلينا شوية.
قولتلها: عشان شهد زمانها جاية وكمان سمر هتبرد كدا بره.. تعالي يلا نخرج.
مريم: عندك حق .. صحيح لسه هنكمل بالليل.
أنا: بلليل ايه بقى مشبعتيش 😂
مريم: لا متشبعتش ومش هشبع 😂 (قومنا نلبس وأنا بفكر إني لازم أهدى شوية مع مريم عشان متاخد على كدا وترجع تتعب لما أمشي ساعتها هتشوف أي كلب ينيكها وتفضحنا)
خرجنا وقفنا زي ما كنا وسمر لسه نايمة على الكنبة بصيت في الساعة يا خبر مش هتصدقي يا مريم بقالنا ساعة في الأوضة الساعة ستة ونص وخمسة.
مريم: هو الوقت الحلو كدا بيعدي بسرعة 😂
أنا: أنتي كدا هتموتيني في اليومين اللي أنا قاعدهم 😂
مريم: ليه؟
أنا: مهو غلط كدا كل يوم كل يوم كدا غلط ممكن أتعب.
مريم: تتعب ليه يعني؟
أنا: مهو دا مجهود عليا وغلط أصلا حد يعمل كدا كل يوم.
مريم: منتا قاعد كام يوم وهتمشي ف عادي يعني.
أنا: لا طبعا مش عادي.. حتى نخليها يوم ويوم.
مريم: لا مقدرش.
أنا: أومال هتعملي ايه لما أسافر لازم تتعودي من وانا هنا وهعملك ازاي تريحي نفسك.
مريم: خلاص يوم نبقا مع بعض ويوم تعلمني.
أنا: لا لازم نسيب يوم أو 2 متعمليش فيه حاجة خالص.
مريم: ليه بقى؟
أنا: عشان تشوفي نفسك هتحسي بايه.
مريم: اذا كان أنا مستنتش لبلليل وقولتلك تعالى دلوقتي عايزني أستنى يوم كامل.
أنا: مهو كدا غلط يا مريم لازم يا حبيبتي تتحكمي في نفسك وإلا هتتعبي أنتي كمان.
مريم: أتعب؟!
أنا: اه طبعا تتعبي وساعتها لو روحتي لدكتور هيعرف أنتي تعبانة ليه وهيقول لبابا أو ماما.
مريم: ينهار أبيض.. تصدق مجاش في دماغي حاجة زي كدا.. طب أعمل ايه؟
أنا: زي ما قولتلك سيبي نفسم يوم أو 2 من غير حاجة ويوم ما نعمل يبقى مرة أو 2 في الأسبوع.
مريم: ايه لا طبعا مستحيل.
أنا: اسمعي كلامي وإلا هتتعبي وتروحي للدكتور.
مريم: دكتور لا .. خلاص هسمع كلامك 😏
أنا: شاطرة أحبك وأنتي بتسمعي الكلام (( لما لقيتها خايفة من خوار الدكتور وكدا قولت خلاص تبقى دي النقطة اللي أخوفها بيها عشان تحاول تبطل شوية )) بعد شوية سمر صحيت ونزلنا ومريم عملت لنا ناكل وكلنا وقعدنا نتفرج على التليفزيون احنا ال3 وشوية وشهد جت كانت حوالي الساعة تسعة تسعة ونص.
شهد: معلش سبتكم كل دا كنا عند الدكتورة.
أنا: ولا يهمك خير ألف سلامة؟
شهد: أبدا أختي تعبانة بس عندها مشاكل في ضهرها وبتاخد جلسات علاج طبيعي وحجامة جافة ولازم أكون معاها.
أنا: لا ألف سلامة ر*** يشفيها.
شهد: *** يسلمك .. كلتوا ولا العيال دول مجوعينك؟ 😂
أنا: لا كلنا من شوية بس الأكل كان ناقصك وا***
مريم: احم (وبتبرقلي) 😂
شهد: خلاص هغير هدومي وأكل أنا بقى. (ودخلت تغير)
مريم: ها وبعدين تاني؟
سمر: تاني ايه؟
مريم: أعمل شاي تاني؟
أنا: لا مش عايز 😂😂😂
مريم: ليه ما تعوز 😏
أنا: خلاص بقى قولتلك مش عايز 😂
مريم: براحتك.
أنا: اقعدي طب تعالي جنبي 😂 (( راحت جت قعدت ولفت دراعي حوالين رقبتها وفضلنا نتفرج على التليفزيون لحد ما نبيل جه سلم علينا وقعد كل ودخل نام ))
وأنا خدت البنات وطلعنا عندي فوق قعدنا نتكلم مع بعض في كذا موضوع وسمر قالتلي إنها قالت للواد اللي بيحبها زي منا قولتلها إنه يستنى لما يخلص تعليم ويتقدملها .. وقالتلي إنه فرح أوي بكلامها وهي كمان فرحت .. قولتلها تاخد بالها من نفسها ومتتكلمش معاه كتير في الشارع ولا تديله تليفونها ولا الكلام دا قالتلي حاضر وفضلنا سهرانين شوية وبعدين دخلنا ننام كلنا.

.
.
-----------------
الجزء الثامن: (تحياتي للمتابعين، وأعتذر عن التأخير لظرف ما)
-----------------
بعد ما قضيت السهرة مع البنات دخلنا نمنا وصحيت تاني يوم ملقتش سمر ولا مريم جنبي عرفت إنهم صحيوا قبلي، قومت اتشطفت ونزلت أشوفهم ملقتش حد في شقتهم، نزلت تحت خالص لقيتهم قاعدين تحت ومعاهم ناس معرفهمش 2 ستات وبنتين صغيرين، سملت عليهم وشهد عرفتني إنهم جيرانا، قعدت معاهم شوية وقولتلها طب هطلع أنا يا شهد ولو عوزتي حاجة ناديلي، وطلعت دخلت أوضتي فضلت نايم على السرير لكني صاحي بالي مشغول جدا بشهد ومنظرها وهي بتتناك قدامي من نبيل مش مفارق بالي ولا تفكيري، عايز أقرب منها وفي نفس الوقت مش عارف، مريم مش مدياني فرصة أتكلم حتى معاها كلمتين حلوين، فضلت أتخيل إني نايم مع شهد وبقفش في بزازها وبلعب في كسها وبدخل زبي فيه وببوس شفايفها، قطع عليا تفكيري مريم لقيتها بتخبط على الأوضة وراحت داخلة وقافلة وراها وقالت:
بتعمل ايه؟
أنا: ولا حاجة قولت أطلع عشان الستات يبقوا على راحتهم يعني.
مريم: طيب هعملك تفطر، بتاكل الفطير والعسل؟
أنا: اه عادي.
مريم: ماشي هجيبلك وأجي. (نزلت مريم جابت الأكل وطلعت قعدنا كلنا مع بعض وخلصنا أكل ونزلت الحاجة وطلعت تاني)
أنا: على فكرة أنا هنزل كمان شوية أروح المحطة عشان أحجز على يوم الحد الجاي.
مريم: إيه.. لا طبعا مفيش الكلام دا .. أنت لحقت تقعد.
أنا: منا بقالي أسبوع أهو وهقعد أسبوع لسه.
مريم: لا بعد الأسبوع دا ابقى روح احجز.
أنا: لا معلش عشان عندي كام حاجة عايز أعملهم قبل السنة الجديدة ما تبدأ.
مريم: خلاص هاجي معاك وأنت بتحجز.
أنا: ماشي.
مريم: هتنزل امتى عشان أجهز نفسي؟
أنا: هم الناس اللي تحت دول هيمشوا امتى؟
مريم: يعني قول ساعة كدا.
أنا: هم جايين ليه أصلا؟
مريم: عادي جيران وبنروح لبعض عادي.
قولتلها خلاص انزلي اجهزي وأنا هلبس وننزل. ( نزلت مريم تجهز وأنا لبست ونزلت لقيتها لسه مخلصتش قولتلها هستناكي تحت، ونزلت، لما نزلت لقيت شهد والستات اللي معاها دخلوا جوه الأوضة وسمر والبنتين بيلعبوا بره البيت، جيت أدخل لشهد عشان أعرفها إني خارج ومعايا ومريم، سمعت ضحكها هي والستات، الفضول خدني إني أسمع بيتكلموا فإيه.. فضلت واقف على الباب كأني ببص على سمر والبنات اللي معاها وبحاول أركز معاهم .. سمعت واحدة بتقول وا*** يا شهد يابخت لقيتي اللي وسعلك سكة لكن أنا أمه قاعدالي 24 ساعة هههههههه.
شهد: فقرية هنعمل إيه هههههههه
الست التانية: بت ياشهد هو محمود ده خاطب ولا حاجة؟
شهد: لأ بس هو نفسه يخطب دنا حتى كلمته عن سارة بنت عبير لما لقيته عمال يقولي ياريتني أرتبط بواحدة زيك يا شهد والكلام ده وأنت عارفين سارة عووود زي أمها 😂😂😂
الست: بيقولك عايز واحدة زيك هههههه داهية ليكون ااااااا
شهد: يكون ايه يابت هتخيبي ولا ايه
الست: مهو مفيش راجل يقول كده غير لو ااااا
شهد: لو ايه .. عينه مني يعني .. لالا ياختي محمود مش كدا لا ((كنت عايز أدخل أقولها لأ أنا كدا 😂😂))
الست: طب ابقي لاحظي وهتشوفي وتفتكري كلامي دا.
شهد: تفتكري؟
الست: اه ومفتكرش ليه.
شهد: طب لو كلامك ده صح ايه العمل.
الست: العمل عملك يا ختي ههههههههه أنا هقوم بقى عشان أروح .. (رجعت أنا بسرعة وعملت نفسي لسه نازل وعمال أكح وروحت خبطت على الباب ودخلت
أنا: منورين يا جماعة ☺ .. أنا خارج يا شهد أنا ومريم رايح المحطة عشان أحجز للأسبوع الجاي هتعوزي حاجة؟
شهد: أسبوع جاي.. ومستعجل ليه يا محمود ما لسه الأجازة.
أنا: معلش ورايا كام حاجة كدا مهمة عايز أعملها قبل السنة الجديدة.
الست: وا*** دول بيحبوك أوي يا محمود وخاصة شهد دي متعرفش كانت بتقول عليك ايه من شوية
أنا: أكيد طبعا منا عارف وأنا كمان وا*** بحبهم كلهم جداا.. (مريم لبست ونزلت وقالت انا جاهزة يلا؟)
قولتلهم: طيب بعد اذنكم بقى. (سبتهم وخرجنا سمر كلمتنا وعرفناها ومشينا أنا وشهد قولتلها نركب قالتلي لأ عايزة أمشي معاك .. خدناها مشي لحد المحطة حوالي أكتر من نص ساعة مشي جبتلها أيس كريم واحنا في السكة وروحنا المحطة حجزت على يوم الحد الجاي ورجعنا من على الكورنيش قولتلها تعالي نقعد شوية.. قعدنا وفي القعدة دي كنت عايز أفتح سكة مع مريم إنها تسيبني أكلم شهد زي منا عايز).
أنا: أنتي ليه يا مريم بتضايقي لما بقول لشهد كلمة حلوة ولا حاجة؟
مريم: أيوة.. لو عايز تقول كلام حلو قولي أنا 😃
أنا: يا حبيبتي أنتي الكلام الحلو قليل عليكي 😂❤ بس ماما بردو محتاجة تسمع كلمة حلوة تجبر بخاطرها ولا هي ملهاش نفس يعني؟
مريم: أنا ابقى قولها كلمة حلوة 😂
أنا: أنتي بنتها طبيعي إنك تكلميها حلو .. لكن الست بتحتاج تسمع كلمة حلوة تراضيها تفتح نفسها على الحياة وخاصة لو الكلمة دي من راجل فاهماني؟
مريم: طيب ما بابا أكيد بيقولها كلام حلو.
أنا: شوفتي أديكي بتقولي أكيد يعني أنتي مش عارفة إذا كان بيقول أو لا.
مريم: مهو اكيد مش هيقولها قدامنا يعني.
أنا: مهي الست بردو بتحب تسمع الكلام الحلو دا قدام الناس عشان تحس بنفسها وقيمتها.
مريم: يعني أنت عايز إيه دلوقتي؟
أنا فاكرة لما شوفنا بابا وماما من المطبخ وهما نايمين مع بعض؟
مريم: اه.
أنا: وأنتي كنتي مبسوطة باللي شوفتيه.
مريم: اه وأنت كمان كنت مبسوط.
أنا: أهي اللقطة دي بقى مش بتتكر بينهم كتير غير كل فين وفين .. تخيلي أنتي لما قولتلك نقعد يوم من غير ما نعمل حاجة قولتلها مش هقدر هتعب وبتاع صح؟
مريم: اه صح.
أنا: ايش حال مامتك بقى بتقعد بالأيام والأسابيع ويمكن بالشهور من غير حاجة .. تخيلي بقى بتبقى عاملة ازاي.
مريم: ياعيني .. تصدق مجاش في دماغي حاجة زي كدا خالص. 😢
أنا: يبقى مستخسرة فيها إني أسمعها كلمة حلوة على الأقل .. أنا مبقولكيش هنام معاها يعني.. دي كلمة حلوة والسلام.
مريم: تنام مع مين دنا كنت أموتك 😂
أنا: تموتيني ليه يعني .. هتغيري منها ولا ايه؟
مريم: أغير ومغيرش ليه.
أنا: طب تخيلي كدا إني نايم معاكم إنتو ال2 مع بعض بمتعك وبمتع شهد وبعوضها حرمانها اللي هي فيه .. تخيلي إحساها هيبقى عامل ازاي.
مريم: سكتت شوية حسيتها بتتخيل فعلا ورجعت قالت: لالا طبعا مينفعش يحصل كدا مع بعض ازاي يعني.
أنا: خلاص بلاش مع بعض كل واحدة لوحدها 😂😂😂 (وعملت نفسي بهزر يعني عشان أشوف رد فعلها)
مريم: سكتت شوية بردو وقالت: لوحدها! .. أنت شكلك عايزني أموتك بجد يا محمود طب عال*** تحصل حاجة زي كدا.
أنا: يبنتي أنا بهزر مالك قفشتي ليه كدا 😂
مريم: م أنت كلامك يغيظ ومش عايزني أقفش 😏
أنا: يبت أنا بحبك ومقدرش أستغنى عنك .. بس أنا بقول نكسب ثواب يعني ونريح ماما معانا 😂
مريم: بصتلي ورافعة حاجبها وعملت: مسم .. طب ونبي تسكت عشان متنقطنيش.
أنا: طب فكري في اللي بقولهولك ومترديش دلوقتي ياستي .. ولو لقيتي الحوار دا هيأثر علينا قوليلي لأ مش موافقة.
مريم: أفكر! .. لأ طبعا من غير تفكير بقولك لأ .. وعلى ال*** يا محمود.
أنا: قولتلك مش عايز رد دلوقتي فكري بس بينك وبين نفسك.
مريم: طب يلا بينا نروح.
أنا: يلا بينا. (( مشينا وأنا حاطط أيدي على كتفها وبحاول أضحكها لحد ما ضحكت .. وصلنا البيت وقبل ما ندخل قولتلها متنسيش تفكري في اللي قولتلك عليه 😉 وسبقتها وطلعت .. لقيت شهد بتقولي حمدل عاسلامة أنا بجهز الغدا أهو غير وتعالى .. قولتلها حاضر .. طلعت غيرت وأنا بفكر ياترى مريم هتفكر فعلا ولا ايه .. أنا عايز أكسر غيرتها دي من ناحية شهد .. عايزهم يقربوا من بعض أوي أوي .. عايز أخلي ال2 تحت إيدي .. بالنسبة لسمر هي جريئة وكل حاجة بس ملهاش في الحوارات دي .. سمر عايزة قصة حب وبتاع لكن مهاش في اللي بنعمله دا.. المهم غيرت ونزلت لقيت شهد في أوضتها وسمر هي اللي بتغرف الأكل ومريم معاها .. قعد في الصالة والبنات حولوا الأكل ومستنيين شهد، وبعد شوية خرج علينا القمر (شهد) في أحلى منظر خلى زبي زي الصاروخ أول ما شوفتها وفضلت متنحلها وهي جايه باصة في الأرض بكسوف (كانت لابسة قميص أحمر ستان طويل بنص كم صدره واسع شوية بس بزازاها مش باينة منه.. بس حلمتهت بارزة من تحت القميص .. وحاطة مكياج خفيف كحل وروج أحمر غامق وشادو أحمر على خدودها) أووووف أول ما شوفتها عقلي طااار مش قادر .. ومريم قاعدة جنبي لما لقيتني متنح أوي كدا راحت خبطتني في رجلي من تحت .. اتخضيت حسيت إني بحلم وفوقت من الحلم وقالت: هنستنى كتير على الأكل.
قولتلها: نستنى ومنستناش ليه دا القمر نفسه جاي ياكل معانا ومنستنهوش.
مريم: بتبصلي وترفع حاجبها.
شهد: بتبسم بكسوف كدا ومتكلمتش وجت قعدت.. لما قعدت قالت: يلا كل بقى وقولي رأيك.
أنا: أكيد حلو من غير ما أدوق مش أنتي اللي عاملاه 😉❤
سمر: أنا عملت السلطة والرز ✋😂
أنا: أكيد بردو حلوين. (( بدأنا ناكل وأنا عيني على شهد بتاكل بس أي كلام يعني ببص على حركة شفايفها وعلى صدرها اللي زي القشطة وراعها اللي زي الملبن بالسكر 😍 اااااه لو أخلص منك يا مريم أو تهاوديني .. فضلت مركز مع شهد حبه ومريم جنبي عمالة تزغد فيا وتأكلني في بوقي عشان أركز معاها هي بس غصب عني يا حبيبة قلبي مش قادر .. بس بدأت أركز مع مريم شوية عشان متزعلش أنا بحبها بردو مقدرش على زعلها )) خلصنا أكل وغسلنا إيدينا وبدأت مريم وسمر ينشغلوا في غسل المواعين وعمل الشاي .. وقعدت أنا وشهد في الصالة عند التليفزيون.
أنا: بس إيه الشياكة دي 😉
شهد (بكسوف): عادي ☺
أنا: لالا دا فوق العادي مش طبيعي أبدا مفيش كدا بجد.
شهد: ابتسمت وبدأت تدعك ايديها في بعض ومتكلمتش. (( حسيت اتوترت وإنها بتحاول تختبرني عشان تشوف كلام الست تحت ولالأ وأنا حبيت أأكدلها إنه صح وعيني منها ))
أنا: إيه الكسوف والتوتر دا كله 😂
شهد (بصوت مرعوش وملقلق): ااا توتر! توتر ايه بس .. لا مفيش توتر خالص.
أنا: مفيش ايه .. دانتي متوترة توتر واحدة دخلتها كمان شوية 😂
شهد: لالا خالص مش متوترة أهو.
أنا: ماشي نعديها .. مقولتيليش بردو الشياكة والحلاوة كلها ليه .. في حاجة بالليل ولا ايه 😉😂
شهد: حاجة؟ حاجة ايه لالا مفيش.
أنا: مفيش خالص؟
شهد: ها؟ اه مفيش خالص.
أنا: ومنفسكيش يبقى في؟ 😉
شهد: نفسي؟! أنا؟
أنا: أيوة أنتي .. هو في قمر غيرك قدامي.
شهد (بتفرك في ايديها): ااا ايوة طبعا نفسي بس أنت عارف الدنيا واللي فيها.
أنا: سيبك من الدنيا شوية وخليكي معايا 😉
شهد: معاك؟ معاك ازاي يعني؟ (( وقتها جت في دماغي فكرة إني أضرب عصفورين بحجر، والعصفورين هم مريم وأمها والحجر طبعا هو اللي تعبان وسطيهم 😂 ))
أنا: هقولك بس لما نبيل يجي وينام وتتأكدي إنه نام ابقي تعالى نقعد على السطح شوية في الهوا بس زي ما أنتي كدا عشان القمر يبقوا قمرين 😉❤
شهد: (( بصلتي وفي عنيها لامعة بابتسامة وقالت: ماشي.
قولتلها: أنا طالع دلوقتي هعمل حاجة فوق.. مسكت ايدي وقالتلي والشاي؟ .. روحت ماسك ايدها بايسها وقولتلها خلي حد يبعتهولي فوق 😉 وطلعت.. خمسة كدا لقيت مريم جايبة كوبايتن شاي دخلت لقيتني في الأوضة (كنت باخد حاجاتي واخل الحمام أحلق بقى وأظبط نفسي .. خلاص نويت النهاردة أخلي مريم وشهد يعيشوا حياتهم)
مريم: أنا جبت الشاي أهو وجيت أشربه معاك.
أنا: طب اقعدي بس شوية هدخل الحمام أحلق دقني وكدا وجاي.
مريم: ماشي. (( دخلت الحمام حلقت دقني والعانة وظبط نفسي واتشطفت وخرجت قعدت مع مريم.
أنا: بقولك إيه. حاولي تخلي سمر تنام تحت النهاردا.
مريم: ليه؟
أنا: عشان نبقى براحتنا بالليل خاصة إني عاملك مفاجأة 😉
مريم: مفاجأة إيه؟
أنا: مفاجأة كدا بس مش متأكد هتعجبك ولا لأ .. بس صدقيني هتعجبك بس أنتي سيبيلي نفسك ومتخافيش من حاجة.
مريم (بنظرة شك): أنت ناوي على ايه؟
أنا: مش قولتلك مفاجأة 😂 المهم بس خلي سمر تنام تحت.
مريم: ماشي أما نشوف أخرتها. (( نزلت غابت شوية وطلعت قالتلي خلاص هتنام تحت بس هنام معاها شوية لحد ما تروح في النوم وأطلعلك.. قولتلها اشطا حلو أوي 😉❤
مريم: هو ايه اللي حلو أوي؟
أنا: ااااا إنها هتنام تحت يعني. (( بس أنا قصدي إنها هتفضيلي الجو شوية إني أقعد مع شهد لوحدها ))
فضلنا قاعدين لحد الليل وكنت اتفقت مع شهد إنها متطلعش غير لما البنات ينزلوا طبعا لما عرفت إن الجو فضيلنا أنا وهي واتفقت مع مريم متطلعش غير لما أنزلها أنا أجيبها .. لما نبيل جه وقعد كل ونام كالعادة .. ولما أنا اتأكدت إنه نام استنيت شوية وقولت للبنات أنا عايز أنا بقى معلش مش هقدر أقعد.
مريم: خلاص احنا نازلين ننام تحت.
أنا: ليه بس؟
مريم: معلش هنام تحت النهارده بس.
أنا: خلاص على راحتكم تصبحوا على خير. ((نزلت مريم وسمر .. وبعد شوية شهد طلعت كنت قاعد مستنيها في شقتي وسايب الباب مفتوح كالعادة .. خبططت شهد ودخلت.. أول ما شوفتها قوملتها على طول مديت ايدي أسلم يعني مديت ايديها .. مديت ايدي التانية مدت ايديها روحت ماسك ايديها ال2 وبايسهم وقولتلها نورتيني 😃 تعال نطلع فوق في الهوا ... طلعنا قعدنا على الكنبة..
أنا: نبيل نام؟
شهد: اه من ساعتها.
أنا: والبنات؟
شهد: ناموا بردو.
أنا: بس مريم هتطلع كمان شوية عشان هتنام معايا.
شهد: اشمعنا؟
أنا: هي كدا ساعات تنزل وتطلع تاني 😂
شهد: انا عارفة البت دي مالها؟! 😂
أنا: مالها؟ قمر زي مامتها.
شهد: يوه بقى متكسفنيش.
أنا: منا متعودتش أشوف الجمال دا وأسكت .. وبعدين أنا مشوفتش كدا قبل كدا.
شهد (بدأ وشها يحمر من الكسوف) وابتسمت.
أنا: يا خرابي على كسوفك دا 😂
شهد: بصت في الأرض.. روحت رافع وشها بإيدي من عند دقنها.
وقولتلها: ما تيجي نقعد في الأوضة اللي جوه بدل ما القمر يغير منك 😉
شهد: خلينا قاعدين في الهوا.
أنا: اااه مالهوا 😂 لالا تعالي بس ندخل جوه.
شهد: على راحتك. (وقومنا دخلنا وقعدنا على الأرض في وش بعض)
أنا: فاكرة يا شهد ليلة الجمعة إياها. 😉
شهد: مالها؟
أنا: مش هتحكيلي بردو حصل ايه؟ 😁
شهد: يوه أحكي ايه يا وااد اتلم 😂
أنا: منا هموت وأعرف الصراحة 😂
شهد (بابتسامة) : وتعرف ليه أصلا؟
أنا: يعني لا أبقى جربت ولا عرفت حتى يرضي مين دا 😂
شهد: جربت ايه بالظبط؟ 😂
أنا: يعني هكون جربت ايه 😂 الحقيقة أنا بحسد نبيل عليكي مش هخبي عليكي 😂
شهد: وتحسده ليه بقى؟
أنا: يعني حد يبقى معاه القمر دا وميتحسدش .. ياريتني مكانه يا شيخة 😂😂😂
شهد: ولو كنت مكانهوكنت هتعمل ايه يعني؟
أنا: قربت منها شوية .. ركبي بقت في ركبها (احنا ال2 قاعدين مربعين) قولتلها: يالهوي دنا كنت هخلي أيامك كلها جمعة 😂
شهد: ضحكت وقالت: يا سلام؟ 😂
أنا: مش مصدقة؟
شهد: لأ وإيه اللي يخليني أصدق.
أنا: تشوفي؟
شهد: وريني! 😂 (( روحت قايم قاعد على ركبي وقربت من شفايفها ولحست على شافيها من بره وهي قافلاهم بلساني وبدأت أضم شفايفها بين شفايفي وأبوس فيهم .. وهي مغمضة عينها وبدأت تفرد رجليها وتتجاوب معايا في البوس .. بدأت أحسس على فخادها وأسحب قميصها لفوق لحد ما وصل فوق ركبها .. روحت حاضنها وببوس رقبتها وبلحس حلمة ودنها وأنا جايب شعرها كله ناحية الشمال من قدام عند وشها وبطلع هوا سخن على رقبتها .. بدأت تحضني بإديها وتضمني وأنا ببوس في رقبتها .. مسكت بزها اليمين أقفش فيه من فوق القميص من الملمس حستها مش لابسة حاجة تحت القميص .. روحت ماسكت ايديها ومقعدها على ركبها ورفعت قميصها قلعتهولها خالص .. أوووووف بزاز قشطة ملبن بحلمات واقفة ااااه أخيرا وقعوا تحت ايدي .. قلعت التيشيرت بسرعة ونيمتها وبدأت أبوس رقبتها من قدام وأنزل على صدرها ألحسه وألحس بين بزازها .. بقولها: مش مصدق يا شهد إنك معايا في حضني.
شهد: اااااه .. أنا: همتعك وأنسيكي الدنيا (( بدأت ألعب في كسها من فوق الأندر وأنا بلحس حلمة بزها اليمين .. شوية ودخلت ايدي جوه الأندر وبفرك فسكها اللي كان مبلول وبالل الأندر .. جيت عند رجلها وقفتهم وقلعتها الأند ونزلتها ببوس جنب ركبتها الشمال وبنزل على فخدها .. راحت رافعة رجلها نص رفعة .. نزلت بجسمي على جسمها أبوس بطنها وألحس فوق كسها وحواليه كله وهي بتزوم اممممم ااه .. حطيت لساني على زنبورها جسمها اتسحب كأنها اتكهربت مسكها من وسطها وبدأت أحرك لساني على كسها من تحت لفوق وأعض زنبوها بشفايفي كأني باكله .. دخلت لساني جوه كسها ... ورجعت أمص زنبورها وخلت صوباعين مع بعض في كسها واحدة واحدة .. لما لقيتها هاجت أوووي وصوتها بدأ يطلع .. قولتلها هنزل ثواني وجاي خليكي زي ما أنتي ... لبست التيشيرت ونزلت على مريم جري وخدتها وطلعت شقتي قولتلها يلا بسرعة مش قادر اقلعي .. وهي لما صدقت قلعت فثانية وأنا قلعت كله ماعدا البوكسر خدتها في حضني ونيمتها على السرير وأنا فوقيها وبنبوس بعض بقوة وبقفش بزازها .. فجأة قالتلي فين المفاجأة .. قومت من عليها قولتلها: تعالي سحبتها وخارجين.
قالت: على فين؟
قولتلها: فوق .. المفاجأة فوق.
مريم: هيكون ايه يعني.
أنا: قبل ما نطلع.. فكرتي فاللي قولتلك عليه ؟.
مريم: سكتت شوية .. قولتلها ها؟ متضيعيش وقت؟ .. قالت: اه فكرت ومش موافقة.
أنا: ليه طيب؟
مريم: مش عايزاك تبقى مع حد غيري.
أنا: صدقيني عمري ما هتخلى عنك أنا بحبك يا مريم.. تعالي بس. (( خدتها وطلعنا واحنا عريانين بس أنا بالبوكسر بس.. جينا عند الأوضة وقفتها بره قولتلها ثواني هظبط المفاجأة وأقولك تدخلي وأنتي مغمضة .. قالت ماشي .. دخلت لشهد لقيتها نايمة بتلعب في كسها .. قريت منها .. وقلتلها في مفاجأة محضرهالك بس متخافيش خااااالص ولا تقلقي من حاجة خااااالص ماشي؟
شهد: مفاجأة ايه؟
أنا: اسمعي بس كلامي وهتفهمي .. سقفت بإيدي وقولت: تعالي يا مريم.
شهد: برقت وقعدت ورا ضهري وبتقولي مريم ايه أنت اتجننت 😳 قولتلها: متخافيش اصبري صدقيني ما تخافي من حاجة ... (دخلت مريم وهي مغمضة وشهد قاعدو ورا ضهري ماسكة فيا .. مريم واقفة عريانة، وشهد ورايا عريانة .. شهد مش فاهمة في ايه؟
مريم: ها أفتح؟
أنا: (بصيت لشهد وغمزتلها) فتحي 😃
مريم: فتحت وهي مبتسمة أول ما شافت شهد الابتسامة راحت وتنحت وقالت: ماما! وجريت على بره
قولت لشهد خليكي زي ما أنتي متتحركيش ومتقلقيش .. خرجت ورا مريم لقيتها بتعيط ونازلة روحت ماسكها من دراعها وقولتلها: مريم أنا بحبك صديقيني أنا بعمل كدا عشانك صدقيني .. مش قولتلك هريحك وأنا مش موجود؟ أنتي تعبانة وشهد تعبانة هخليكم تريحوا بعض .. صدقيني أنا بحبك.
مريم: اوعى سيبني سيبني ومتكلمنيش .. روحت زانقها في الحيطة وقولتلها لا مش هسيبك أنا بحبك يا مريم وعملت كدا عشانك أنتي وأنا مش موجود هتعملي ايه من غيري .. مهي شهد قدامي من زمان معملتش حاجة معاها ليه؟ أنا بحبك مقدرش أسيبك. وبوستها على شفايفاها وهي لفت دراعتها حوالين ضهري وحسيت ضوافرها غرست في ضهري من كتر حضنها.
قولتلها: متعيطيش ومتخافيش أنا هفهمك أنتي وشهد كل حاجة دلوقتي تعالي.
مريم: أنا خايفة من ماما.
أنا: لا متخافيش مش هتعملك حاجة تعالي. (( خدت مريم ودخلنا لشهد كانت لبست هدومها وقالت -بزعيق-: أنت ازاي تعمل كدا؟
أنا: شهد، اهدي أنا عارف االي أنتي فيه .. اقعدي واسمعيني.
شهد: أسمع ايه وخرا ايه أنت ...
أنا: شهد، اهدي من فضلك واقعدي .. اقعدي يا مريم ..
قعدنا احنا ال3 قولتلهم بصوا بقى .. أنتي يا شهد ست وليكي احتياجاتك .. لا ومش أي ست أنتي ست بمعنى الكلمة .. ومريم بنت وهتفضل بنت لحد ما تتجوز .. ومش أي بنت دي مراهقة يعني في قمة احتياجها للجنس .. وأنا شاب وإن كنت عملت كدا ف دا مش عشاني.. أنا ماشي يوم الحد وأنت قاعدين .. تقدري تقوليلي يا شهد عشان تنامي مع جوزك هتفضي الجو ازاي؟ .. ولا أنتي يا مريم لو تعبتي ومحتاجه حد يريحك هتجيبي حد من الشارع؟
شهد: ايه؟ هو أنت كمان نمت مع بنتي؟ 😳
أنا: مش زي ما أنتي فاهمة يا شهد .. مريم دي أنا أخاف عليها زي عنيا .. دي شرفي .. وزي ما قولتلكم أنا كلها أسبوع مسافر وأنتم قاعدين .. يعني من الأخر أنا عايزكم أنتو ال2 تريحوا بعض.
شهد بصت لمريم وقالت: نريح بعض ازاي يعني؟!
أنا: زي ما فهمتي يا شهد بالظبط .. منها أنتي ترتاحي وتبردي نارك شوية .. ومنها تريحي بنتك بدل ما تبص بره وتجيبلنا مصيبة .
شهد: يالهوي مصيبة ؟!
أنا: أيوة مصيبة .. بصي عشان نبقى على مستوى القاعدة بس كلنا قالعين إلا أنتي معرفش لبستي ليه أصلا 😂 (بحاول أفك الجو شوية).
شهد: يعني تدخل عليا وأنا عريانة ببنتي وهي عريانة وعايزني أتحزم وأرقص يعني؟
أنا: صدقوني أنتو ال2 احنا عيلة في بعض محدش يعرف عننا حاجة باب بيتنا مقفول علينا نعمل اللي احنا عايزينه محدش ليه عندنا حاجة. ((كل دا ومريم ساكتة))
أنا: صح يا مريم؟؟. وأهو يا شهد أنا ومريم مع بعض كل يوم من ساعة ما جيت حد حس بينا؟ وأدينا في بيت واحد؟
شهد: ايه؟ كل يوم! (وبتبص لمريم)
مريم: (بصت في الأرض وحسيت إنها خايفة)
أنا: جيت جنب مريم وحضنتها وقولت لشهد اه كل يوم .. وأنتي أهو بإيدك تبقي معانا .. سكتنا كلنا شوية عمالين نبص لبعض حوالي دقيتقين كدا .. بعدها شهد قالت: ولو نبيل عرف ايه الوضع؟
أنا: وهيعرف منين؟ بقولك أنا ومريم مع بعض كل يوم ومحدش حس بحاجة تقوليلي نبيل؟
شهد: طب وسمر؟

1...345678