حكايتى مع بنت اخويا ومراته

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

قالت: ليه هو الجواز يفرق ايه يعني.
قولتلها: لا جوزك هينيكك في كسك ودا بقى المتعة كلها.
قالت: وأنت هتعمل كدا مع مراتك؟
أنا: أكيد أومال أنا متجوزها ليه 😂 أصلا مفيش راجل ومراته بيعمله اللي احنا بنعمله دا احنا بنعمل كدا عشان مفيش قدامنا غير كدا.
مريم: يعني احنا هنفضل مع بعض كدا حتى بعد م نتجوز؟
أنا: الحقيقة أنا أتمنى بس معرفش أنتي بقى ايه يمكن تتغيري بعد الجواز.
مريم: دا لا يمكن أبدا دا أنت جوزي الأولاني وأنا مراتك الأولى 😂
أنا: اتفقنا 😂 وروحت حاضنها وأنا نايم فوقها وببوس شفايفها وبمص لسانها وزبي بدأ يقف تاني خدت ايديها حطيتها عليه فضلت تلعب فيه واحنا بنبوس بعض بعدين قامت تمص زبي قولتلها ايه عجبك؟ قالتلي اه 😂 وفضلت تمص فيه وتلحس راسه .. أنا قومت نيمتها على ضهرها وقولتلها ضمي بزازك علة بعض وبقيت أنيك بزازها وهي تضحك 😂 قولتلها ألحسلك كسك؟ قالتلي امممم
نزلت ألحس كسها وهي أنا حاسس بيها مستمتعة جدا بقيت ألحس وأدخل لساني بين شفراتها وأعض كسها بشفايفي وهي شوية تضحك وشوية تتأوه .. صوتها كان ممزجني أوي الآه بتطلع منها مزيكا بتهيجني أكتر عليها .. دخلت زبي في طيزها وبدأت أنيك براحة وهي بصالي ومبتسمة وعنيها بتضحك بقولها: مبسوطة يا حبيبتي؟
مريم: اه يا يقلبي 😍
نمت عليها أبوسها وأنا بنيك طيزها براحة ومركز مع شفايفها وهي مندمجة معايا في البوس جدا .. روحت نايم على ضهري وهي طلعت فوقي مستمرين في البوس وطبعا زبي خرج بره طيزها قولتلها م تخلينا ننام كدا ... قامت فردت الكوفرتة علينا وقعدت فوق بردو وبنبوس بعض ودخلت زبي في طيزها وقالت خليه جوه ومتحركوش وفضلنا نبوس بعض لحد م نزلت من عليا ونامت جنبي وقالتلي تصبح على خير يا حبيبي وادتني ضهرها وقالتلي قرب لزقت فيها وحضنتها .. وقولتلها انبسطي؟ قالتلي: جدا 😍 ولفت وشها باستني على شفايفي بوسةشكر يعني 😙😂 وفضلت حاضنها لحد م روحنا في النوم.

.
.
---------------------
الجزء الخامس:
---------------------
نمنا وأنا مبسوط جدا ومريم كمان مبسوطة أوي قلقت نص الليل لقيت مريم نايمة تانية رجلها بين رجليا وراسها على كنت عايز أقوم للحمام ونفس الوقت مش عايز أتحرك عجبني أوي الوضع اللي احنا عليه بس مقدرتش وقومت دخلت الحمام .. رجعت لقيت مريم نايمة على بطنها ورجل متنية ورجل مفرودة شكلها هيجني بس مرديتش أقلقها نمت جنبها وحاولت أرجها زي م كانت لحد م عدلتها وهي في سابع نومة مش دريانة بحاجة .. حاولت أروح في النوم تاني بس زي م تقول النوم طار من عيني عمال أفكر فاللي عملنا من شوية وأنا باصص عليها هجت على التخيلات وزبي وقف فضلت أدعك فيه براحة .. لقيت مريم بتتحرك افتكرتها صحيت بس لقيتها بتلزق فيا أكتر روحت منيم زبي على بطني وحاطط رجل مريم عليها وفضلت على محستش بحاجة لغاية الصبح بفتح عيني لقيت الصبح صبح ومريم مفتحة وباصالي الصراحة اتخضيت 😂 قالتلي صباح الخير ☺ قولتلها صباح النور أنتي بصالي كدا ليه 😂 قالتلي أنا عايزة أفضل بصالك على طول (كل دا وهي نايمة على جنبها ساندة على كوعها وراسها مرفوعة على إيدها .. قولتلها و**** أنتي عسل 😂 صباحك زي الفل 😍 قالتلي حاف كدا من غير حاجة .. قولتلها لأ نغمسها 😂 روحت حاضنها وبايسها على شفايفها بوسة طويلة .. قالتلي: خلي حبة لبلليل.
قولتلها: أنتي عايزة النهاردا كمان 😂
قالتلي: وكل يوم مش هسيبك طول م أنت هنا 😂
قولتلها: أومال هتعملي ايه لما أسافر 😂
قالت: مش عارفة دنا صاحية ومش قادرة أستنى لبلليل 😂
قولتلها: لأ امسكي نفسك متفضحيناش أوعي يا بت تسلمي نفسك لحد غيري هنيكك أنتي وهو 😂
قالت: ألفاظك يا محترم 😂
قولتلها: احترام ايه بقى هو عاد فيها احترام .. أنا بكلمك بجد .. لو لقيتي نفسك مش قادرة وعلى أخرك صبري نفسك بنفسك وأوعي تسلمي نفسك لحد.
قالتلي: منا سلمت نفسي ليك اشمعنا بقى.
قولتلها: أنا هحافظ عليكي مش هفضحك مش هطلع منك بمصلحة من ورا اللي بنعمله دا لكن غيري ممكن يعمل حاجات تندمي عليها وتكرهي حياتك باللي فيها .. خلي الكلمتين دول في دماغك أنا بكلمك جد لو تعبتي ريحي نفسك بنفسك.
قالتلي: حاضر يقلبي 😍
قولتلها: يلا ناخد دش؟ 😃
قالت: يلا 😉
قومنا دخلنا الحمام اتشطفنا سوا مع شوية بوس على الشفايف وعلى رقبتها وشوية تقفيش في بزازها وبحك زبي على كسها من بره وهي وبتدعك زبي بإديها وفضلنا حوالي ربع ساعة في الحمام ونشفتلها جسمها بالفوطة ونشفت نفسي وخرجنا كل واحد لبس هدومه ونزلنا مكنش حد لسه صحي سمر وشهد لسه نايمين .. قولتلها هنزل أجيب فطار وأجي صحي ماما وسمر.
قالتلي: ماشي متتأخرش.
(نزلت جبت فطار وشوية عصاير وحاجة ساقعة واشتريت لب وسوداني قولت لزوم السهرة وكدا 😃😃)
روحت كانت شهد وسمر صحيوا صبحنا على بعض واديت الحاجة لمريم جهزت الدنيا هي وسمر وشهد جت قعدت جنبي وقالتلي: معلش البت مريم مضايقاك في النوم مش سايباك 😂
قولتلها: لأ أبدا وا*** عادي السرير واسع عادي.
شهد: بردو يعني مش يسيبوك ترتاح منهم شوية 😂
قولتلها: أرتاح من مين دنا الود ودي أقعد معاهم على طول أنتي متعرفيش هم غاليين عندي ازاي.
شهد: ر*** يخليك ليهم ❤
قولتلها: ويخليكي ليهم.
سمر: خلااااص حيث كدا هبات أنا كمان معاكم.
شهد: اتفضل فتحت على نفسك فتحة 😂
قولتلها: ياستي ولا يهمك لو عايزة تيجي معاهم تعالى 😂
شهد: اه وأجيب نبيل كمان ونتردك من شقتك مهو دا اللي ناقص 😂😂
ضحكت وقعدنا ناكل كلنا وسمر خدت قرار خلاص إنها هتبات معانا فوق أنا ومريم ... خلصنا فطار وشربنا شاي وقولتلهم أنا هنزل أتمشى شوية عايزين حاجة من تحت؟
سمر: اه عايزة أتمشى معاك 😃
شهد: لأ معلش خليكي يا سمر عشان هبعتك بحاجات عند خالتك.
سمر: طيب هاتيها نوديها أنا وحودة مع بعض.
شهد: لأ معلش خليكي عشان هتروحي تديها حاجة وهي هتديكي حاجة.
سمر: يووووه بقى أنا زهقت.
أنا: خلاص يا سمر معلش الأيام جاية كتير نبقى ننزل في أي وقت عادي.
(نزلت أتمشيت لحد البحر وقفت على الكورنيش شوية أشم هوا البحر لقيت مريم بترن عليا ..
أنا: ألو أيوة يا مريم.
مريم: ايه يا حبيبي فينك.
أنا: بتمشى على الكورنيش.
مريم: طيب خليك في حالك وملكش دعوة بحد ومتبصش على حد فاهم.
أنا: تعرفي عني كدا 😂
مريم: معرفش بس بقولك وعلى***
أنا: ماشي ي قلبي عايزة حاجة؟
مريم: متتأخرش عشان عايزاك.
أنا: طب م تقولي عايزة ايه.
مريم: بصراحة أنا التوتة واجعاني أوي 😂
أنا: توتة 😂😂 اسمها طيزي مبتعرفيش تقولي طيزي واجعاني 😂
مريم: تؤتؤ اسمها توتة 😂
انا: طيب اغسلي طيزك بمية دافية وحاولي تدخلي صباع فيها وانتي بتغسليها. 😂
مريم: ماشي متتأخرش بردو .. سمر هتنزل دلوقتي رايحة لخالتو وشكلها مطولة.
أنا: أيوة يعني عايزة ايه؟ 😂
مريم: أنا مش عايزة يا اخويا 😂 بس أنت حر ، عارف لو نيمتني من غير م نعمل زي امباح هتشوف.
أنا: أيوة نعمل إيه يعني 😂 (أنا عايزها تتكلم زي منا بكلمها مش عايزها تبقى مكسوفة من كلامها فاهمين قصدي؟!)
مريم: أنت فاهمني.
أنا: لا مش فاهم فهميني 😂
مريم: يوه بقى وبعدين! 😂
أنا: مش هسيبك غير لما تقوليها 😂
مريم: نريح بعض زي بالليل.
أنا: وأنتي ايه اللي بيريحك؟ 😂
مريم: محمووود بقولك ايه انت فاهم.
أنا: طب هسهلهالك أنا برتاح لما بنيك أنت بترتاحي ازاي؟ 😂
مريم: وا*** هقفل 😂
أنا: يابت بطلي كسوف بقى يعني كل دا ولسه مكسوفة مني بردو قولي عايزاك تنيكني 😂
مريم: عايزاك 😂
أنا: ها ايه بقى؟ 😂😂
مريم: ت ت .. أنا: جاية أهي 😂 .. مريم: تنيكني سلام 😂 (وراحت قافلة بسرعة .. قولت لنفسي الصراحة أنا مش عارف الوضع دا آخره إيه .. هي دلوقتي مبسوطة وفرحانة طيب بعدين لما تكبر شوية هل هتفضل زي م قالتلي بالليل ولا هتكرهني وتتغير معايا .. والصراحة السؤال دا بيجي في دماغي كتير وعاملي قلق جامد .. المهم روحت بعد شوية كانت الساعة 3 دخلت قعدت في أول دور وعرفتهم إني جيت لقيت مريم نازلة جري وقعدت جنبي وبتقولي: خلي بالك بسرعة ماما وسمر نازلين عايزة أقولك نبقى ننزل هنا بالليل لما سمر تنام.
قولتلها: عشان إيه؟ 😂
قالت: ماما نازلة.
قولتلها: طب قوليها بسرعة.. قالت : عشان تنيكني (وخبت وشها بإديها)🙈
جت شهد وسمر وقعدوا شهد قالت: أنت بتحب السمك يا محمود صح؟
قولتلها: اه طبعا حد ميحبش السمك 😃
شهد: تمام أصلي جبت سمك ووديته المحل هيشوي شوية ويقلي شوية.
أنا: تاعبك معايا أنا من ساعة م جيت.
شهد: عيب عليك متقولش كدا تعب ايه يعني احنا مش هناكل لو أنت مش موجود.
أنا: ر*** يخليكي يا شهد 😍
مريم: أنت بتحبه مشوي ولا مقلي؟
أنا: بحب ال2 عادي.
سمر: زيي 😃 (قعدنا نتكلم على الأكل ومين بيحب ايه ومين بيكره ايه والكلام دا يعني .. بعد شوية شهد قالت إنها هتطلع تغير ملايات السراير عشان هتشغل الغسالة وسألتني لو عندي هدوم تتغسل قولتلها ثواني أطلع أجيبهم.. طلعت جبت الهدوم لقيت سمر جاية ورايا خدتهم مني ونزلت وأنا فضلت قاعد فوق فتحت التليفون فضلت أقلب فيه وألعب .. شوية ولقيت مريم طلعت دخلت وقالت: بتعمل ايه 😃
قولتلها: ولا حاجة تعالى.
دخلت وقالتلي: انزل من على الكنبة اقعد على الأرض.
قولتلها ليه؟ قالتلي عشان أنام علة رجلك 😃
نزلت قعدت على الأرض وربعت رجلي قالتلي لأ افردها .. فردتها راحت قافلة باب الشقة وجت نامت على رجلي وقالتلي: احكيلي بقى حكاية البنت اللي كنت بتقول عليها لسمر بالليل.
قولتلها: بنت مين؟
قالت: اللي أنت معجب بيها ودي صاحبتك
قولتلها: اااااه لأ عادي مفيش حكاية ولا حاجة زي منتي لسه قايلة صحاب عادي.
قالت: ايوة يعني بتعملوا ايه؟
قولتلها: بنروح الكلية سوا بنروح سوا بناكل مع بعض يعني قعدتنا مع بعض طول م احنا في الكلية أو بره البيت.
قالت: امممم يعني مفيش حاجة كدا ولا كدا؟
قولتلها: ازاي يعني؟
قالت: يعني .. اممم مسكة ايد بوسة كدا حاجة كدا من الكلام دا يعني.
قولتلها: لا طبعا دنا لسه متعرف عليها السنة دي مبقالناش كتير مع بعض يعني.
قالت: ااااه يعني لما تاخدوا على بعض هيبقى في؟
قولتلها: أنتي عايزة توصلي لأيه؟ 😂
قالتلي: بصراحة أنا مش عايزة حد يقرب منك.
قولتلها: أومال أنا أعمل ايه .. اللي يعدي من جنبك أموته ولا اللي يبصلك أخرمله عينه؟ 😂
قالت: ليه يعني.
انا: ليه ايه أنتي عبيطة يعني لما أنتي تقولي كدا أنا أقول ايه؟ 😂
مريم: منا عايزاك ليا أنا بس أنت مش فاهمني ولا حاسس بيا.
أنا: يا حبيبتي وا*** حاسس بيكي وبحبك أكتر ما أنتي بتحبيني.
مريم: لا عمرك ما هتحبني أكتر .. أنا بحبك أكتر.
أنا: طب تيجي نقيس 🤔😂
قالت: يلا بس ازاي؟ 😂
قولتلها اللي بيوس التاني أكتر يبقة بيحب أكتر 😂
قالت: دا على كدا دورك مش هيجي 😂
أنا: ليه بقى ؟ 😂
مريم: عشان مش هبطل بوس فيك 😂
أنا: يا شيخة طب م توريني 😂 (راحت قايمة قعدت على حجري ولفت رجلها على وسطي وبايساني على شفايفي بدأت أبوسها أنا كمان وأمص شفايفها وأنا حاضنها من طيزها وهي بتمص شفايفي وأنا بمص لسانها بشفايفي .. قاطعتها وقولتلها: طيزك لسه بتوجعك؟ 😂
قالت: يعني شوية بس لما غسلتها بمية دافية خفت شوية
قولتلها: هي ايه؟ 😂
قالت: التوتة 😂
قولتلها: لا طيزك مش التوتة اسمها ايه؟ 😂 (بصتلي أوي وبترفع حاجبها وبتبتسم 😂 قولتلها: ها اسمها ايه انطقي.
قالت: طيزي 😂🙈 (واحت مرمية على كتفي من الكسوف يعني 😂) روحت ماسك راسها وقولتلها لا بصيلي وقولي طيزي خفت 😂
قالت: تؤ وبعدين معاك 😂 طيزي خفت يعم هديت؟ 😂😂
قولتلها: اه مش عايزك تتكسفي مني فاهمة.
قالت: حاضر 😂. (روحت واخدها في حضني وفضلت أحسس على شعرها بإيدي.. حسيت إنها بنتي في الوقت دا وأول مرة أحس الإحساس دا إنها بتاعتي ومقدرش أفرط فيها ولا أتخلى عنها وعاهدت نفسي إني عمري م هسيبها .. وجه في دماغي السؤال إياه هل مريم هتفضل تحبني ولا هتكرهني لما تكبر؟! حبيت أسألها بس حسيت إنها ممكن متفهمنيش ودماغها متوصلش للي أنا عايزه أو تفهمني غلط ف سكت) شوية والباب خبط قامت مريم تفتح لقت سمر دخلت وقالتلي ماما بتقولك هتنزل نتعدى تحت ولا نطلع ناكل هنا؟ قولتلها قوليلها اللي يريحك يا ماما ولا هاتي معاها الأكل وتعالوا هنا أهي الأطباق هنا وكل حاجة موجودة .. خشي يا مريم هاتي أطباق للسمك وتعالى .. جم كلهم وقعدنا ناكل مريم بقت تفصص سمك وتأكلني في بوقي 😂 وعمال أقولها طيب كلي أنتي أنا بعرف أكل 😂 قالتلي ملكش دعوة كل وأنت ساكت 😂
شهد: عيب يابت عمك 😂
مريم: اسكتي أنتي مش فاهمة حاجة 😂
سمر: طب فهمينا أنتي 😂
مريم بصتلي وضحكت قولتلها فهميهم 😂 قالت: أصله بيتعور من الشوك مبيعرفش يفصص 😂
شهد: مع إنها مبتحبش السمك أول مرة ألاقيها تمد إديها فيه.
مريم: لا باكله عادي بس مش بفضله يعني. (كل دا ومريم عمالة تفصص سمك وتأكلني 😂 روحت مفصص أنا كمان ومأكلها 😂
شهد: دانتو مسخرة أنتو الاتنين الناس لو شافوكو كدا بدل م يقولوا مخطوبين هيقولوا في شهر العسل 😂 (فضلنا نضحك كلنا بس أنا ومريم بنضحك طبعا لحاجة تانية😂)
شهد: بكرة الجمعة يا محمود ونبيل قاعد وهنروح البحر عشان تعمل تبقى جاهز ومتتفاجئش يعني.
أنا: مش لسه كنا هناك امبارح هنروح تاني
شهد: لا خروجة امبارح دي عشانك بس 😂 لكن بكرة نبيل قال عشان يبقى معانا وعشان أنت متزهقش تبقى في اسكندرية ونقعدك في البيت😂
قولتها: ماشي يا ستي 😂 (كلنا وخلصنا أكل وشيلنا وغسلنا ايدينا ودخلت سمر ومريم يغسلوا الأطباق وقعدت أنا وشهد نتفرج على التليفزيون ونتكلم.. حبيت أنكشها في الكلام أشوف ميتها ايه .. قولتلها إلا صحيح يا شهد أنتو وقفتوا لحد سمر كدا مش ناوي على حاجة ولا ايه.
شهد: م خلاص يا محمود بعد ايه يا حبيبي 😂 مقدرش أنا على حمل وولادة وترضيع وتربية والكلام دا
أنا: ليه يعني م أنتي لسه بخير أهو 😉
شهد: هههههه شا*** تسلم يخويا .. العضمة كبرت خلاص.
أنا: لا وا*** أنا بتكلم بجد أنتي فعلا شكلك يدي حاجة وعشرين سنة وماشاء *** يعني عليكي
شهد: مهو الشكل مش كل حاجة وبعدين العملية مش واقفة عليا بس يعني 😂
أنا: ااااه قولي كدا بس هو نبيل مقصر فحاجة يعني.
شهد: زي منتا شايف من الشغل للنوم والنوم للشغل مفيش غير يوم الجمعة وهتشوف اللي هيحصل بكرة.
أنا: يا ستي لو على البنات ليكي عليا أخلصك منهم والباقي عليكي 😂😉
شهد: طب ونبيل؟ 😂
أنا: م قولتلك الباقي عليكي بقى 😂 أنا هقولك تعملي ايه يعني 😂
شهد: (حسيت انها اتكسفت بس ابتسمت وبصت على التليفزيون)
قولتلها: اتقفنا؟
بصتلي وهي مبتسمة وقالت: اتفقنا وهي باصة في الأرض.
(حطيت في دماغي إني لازم أشوفها وهي بتتناك وكمان أخلي مريم تشوفها معايا بس ازاي لسه مش عارف)
خرجت سمر ومعاها شاي وقالت يلا عشان نحبس (قعدنا نشرب الشاي في صمت وبنتفرج على التليفزيون ومريم خلصت المواعين وجت قعدت معانا اتفرجنا على التليفزيون شوية لحد الساعة 8
شهد قالت: أنا هنزل بقى أعمل كام حاجة كدا قبل نبيل م يجي.
قولتلها: ومتنسيش تجهزي حاجة بكرة (وغمزتلها 😉)
نزلت شهد وسمر قالت: حاجة ايه؟
قولتلها: مش رايحين بكرة البحر بقولها تجهز الحاجة اللي هتاخدها.
سمر: طيب تعالوا نلعب أي حاجة.
مريم: روحي هاتي ازازة فاضية وتعالي نلعب أسئلة.
قامت سمر جابت ازازة وجت وفضلنا نسأل بعض أسئلة ونجاوب على بعض بعدين لقينا فيلم الكنز هيبدأ على قناة روتانا سنيما عرض أول طفينا النور ونيمنا على الأرض نتفرج، اتفرجنا على الفيلم كله خلص 11 ونص .. سمر قالت: أنا عايزة أنام.
مريم: طب انزلي نامي.
سمر: لأ هنام معاكو هنا.
مريم: طب خشي نامي.
سمر: وانتو مش هتناموا؟
أنا: اه هنام خشي وهنحصلك.
سمر: ماشي. (دخلت سمر وفضلت أنا مريم)
مريم: هنعمل ايه؟
أنا: انزلي كدا شوفيهم ناموا ولا لأ. (نزلت وجت قالتلي لأ لسه)
قولتلها: طب ايه نستنى؟
مريم: م تيجي نطلع على السطح 😃
أنا: عشان الهوا بس هنعيا منه.
مريم: هندخل الأوضة ونقفل الباب.
أنا: أمان يعني؟
مريم: اه يلا 😃
خرجنا وقفلت باب الشقة بالمفتاح وطلعنا دخلنا الأوضة عبارة عن أوضة فاضية مفيهاش غير سجادة وترابيزة.. مريم نورت النور وقفلت الباب وقالت: هنا بقى لا حد هيشوفنا ولا حد يسمعنا 😃 قولتلها اشطا 😉 يلا نبدأ سهرتنا اقلعي بسرعة .. راحت قالعة هدومها كلها وأنا كمان قلعت وروحنا قعدنا نبوس في بعض بشراهة واحنا واقفين فضلت أمشي بيها لحد م زنقتها في حيطة وفضلت أبوس كل حتة في جسمها وقعدت على ركبي وهي ساندة ضهرها على الحيطة وفضلت أبوس بزازها وأمص حلامتها وأشدهم وألحس بطنها وأشفطها ببؤي ونزلت ألحس كسها وأحرك لساني عليه من تحت لفوق وأشفط فيه وأبوسه وألحس من بره وجوه وبقفش بزازها بإيدي وهي بتتأوه بحنية لحد م قعدت على ركبها هي كمان.. حضنتها وبوستها وقومت وقفت عشان تمصلي زبي .. مسكت زبي فضلت تلعب بإيديها وحطيته في بوقها وفضلت تمص فيه .. مسكت راسها وفضلت أدخل وأخرج زبي بنيك بوقها .. وبعدين سبتها هي تمص فيه براحتها لحد لقيتها نامت وقالت يلا بقى مش قادرة أستنى .. قعدت بين رجليها ونزلت ألحس كسها وبدخل صوباع صوباع جوه طيزها لحد موسعتها شوية روحت مدخل زبي في طيزها وفضلت أنيك طيزها عالهادي وأنا ماسك رجلها بإيدي وببوسها وبنيك طيزها وهي بتتأوه وبتقول ااااه ريحني أوووي مش قادرة امممممم كمان كمان أسرع شوية ااااااه .. قولتلها قوليلي نيكني جامد .. قالت نيكني جامد قطعني اااااه .. قولتلها قولي افشخني قطع طيزي .. قالتلي افشخني جاامد قطع طيزي نيك ااااااه اامممممم جميييل اوي ححححح اااااي اممممم تعالى تعالى انزل .. نزلت عليها بجسمي فضلت تبوس فيا جامد وتمص شفايفي وتعضها .. قولتلها: هتعوريني يحبي براحة 😂 فضلت أبوس فيها وأنا بنيكها وأمص بزازها وبقولي قطعهم اااااه كمان الحس كمان اممممم وعمالة تشد في حلماتها فضلت أمص حلماتها وأعضها بشفايفي وأشد ليها وأقفش بزازها كلها لحد م قربت أجيب خرجت زبي ونزلت ألحس كسها وزنبوها وأدخل صوابعي في طيزها وهي بتتأوه فضلت ألحس زنبوها وأمص فيه وهي وشها احمر وفجأة لقيت وسطها بيترفع وبتترعش ونزلت شهوتها لأول مرة .. هي خافت واتخضت وقامت قعدت روحت حاضنها وقولتلها متخافيش يا حبيبتي دي شهوتك للدرجادي أنتي مستمتعة .. قالتلي أنا أول مرة أحس الإحساس دا وأول مرة يحصل كدا .. قولتلها دا طبيعي لما بتهيجي جامد وبتبقي مستمتعو بالجنس شهوتك بتخرج زي منا بنزل مني كدا أنتي كمان بتنزلي .. بس إيه رأيك حاسة بإيه؟ قالت إحساس جميل أوي مش عارفة أوصفه .. روحت حاضنها وبوسنا بعض ونيمتها تاني ونزلت ألحس كسها تاني وأمص زنبورها وصوابعي في طيزها .. بعدين قولتلها تقعد في وضعية الدوجي بس تنزل بصدرها على الأرض وترفع وسطها وروحت مدخل وبي في طيزها وفضلت أنيك فيها وهي بتتأوه اااه ااااه .. كل ما تقول اه أنا بهيج أكتر .. قولتلها العبي في كسك بإيدك وأنا بنيكك .. قالتلي العب أنت امممم ااااي مديت ايدي ألعب في كسها وأنا بنيك طيزها .. سحبت نفسها وقالتلي نام على ضهرك وهقعد عليك .. قولتلها هتقعدي على ايه؟ قالت عليك قولتلها لأ على زبي قالت ااه على زبك وهدخله في طيزي عشان تنيكني جامد أوي 😂 نمت على ضهري وهي قعدت وشها ليا دخلت زبي في طيزها وبقت هي اللي متحكمة طالعة نازلة وأنا مستمتع جدا قربت أجيب قولتلها هجيب قومي .. قالت لأ هاتهم طيزي عايزة أحس بيهم .. روحت حاضنها وفاشخ طيزها نيك بسرعة لحد ما جبتهم جوه طيزها وهي بتصرخ اااااااااه اااااي براحة اممممم اااااههههه حلوين حلوين أوي وسخنين .. وراحت مرمية على صدري.. روحت حاضنها أوي وأنا حاسس بتعب راحت بايساني في خدي وعلى رقبتي وفضلنا على كدا محسناش بحاجة خااااالص.

.
.
---------------------
الجزء السادس:
---------------------
فضلت أنا ومريم على وضعنا مش حاسين بحاجة لغاية م فوقنا ماللي احنا فيه مريم قامت مخضوضة وعمالة تقولي قوم بسرعة قوم بسرعة الباب مقفول على سمر لتكون حست اننا مش موجودين .. رديت وأنا نايم زي منا قولتلها: عادي فيها ايه كنا قاعدين في الهوا شوية.
مريم: قوم بس البس بسرعة عشان ننزل. (قومت لبست وهي لبست ونزلنا فتحت الباب بشويييش ودخلنا لقينا سمر نايمة في سابع نومة، قولتلها: شوفتي متخافيش كدا.
قالتلي: طيب يلا ننام جنبها. ( دخلنا الأوضة سمر كانت نايمة جنب الحيطة وأنا كنت هنام في النص بينها وبين مريم بس مريم قالتلي لا نام على الحرف وانا هنام في النص.. ونمنا لغاية الصبح لقينا سمر بتصحينا عشان نفطر ونروح البحر كانت الساعة 9 الصبح .. سمر صحتنا ونزلت فقومنا أنا مريم دخلنا الحمام سوا بس معملناش حاجة كل واحد عمل حمام واتشطفنا وخرجنا .. نزلنا صبحت على نبيل وشهد وقعدنا نفطر.
نبيل: ايه يعم البنات واخدينك مننا كدا أنت جايلهم هم بس ولا ايه.
أنا: دول حبايب قلبي دول مقدرش أستغنى عنهم ولا عنكم.
نبيل: أنت حر هتجيبه لنفسك استحمل بقى الغتاتة لحد م تسافر 😂
أنا: لا وا*** لا غتاتة ولا حاجة دنا مبسوط بيهم أوي.
نبيل: شهد بتقولي إنهم متوصيين بيك.
أنا: أوي 😂😂
مريم: يعني إن مكناش نتوصى بيه مين يتوصى بيه؟
نبيل: تصدق يا محمود الناس كانوا مفكرينك خطيب مريم 😂
أنا: اه مهي شهد بتقولي الناس بيكلموها على كدا 😂
نبيل: اه وا*** بقعد أحلفلهم إنك أخويا مش بيصدقوا 😂
مريم: معنهم ما صدقوا هنعملهم ايه يعني. 😂
شهد: طيب يلا يلا خلصوا فطار عشان نلحق نروح ونلاقي مكان قبل الشط ما يتزحم النهاردا أجازة وكله هيروح.
نبيل: لا متخافيش أنا موصي على مكانا من امبارح بالليل.
شهد: بجد طب كويس .. مكان كويس يعني.
نبيل: اه عيب عليكي يعني أنا هقعدكم في أي مكان.. دي حته كدا خصوصي عشان تبقي براحتك أنتي والبنات.
شهد: طب كويس شا*** يخليك 😂❤
سمر: المرة اللي فاتت يا بابا حودة خدنا وودانا عن الصخور.
نبيل: ايه حودة دي يابت اسمها عمو.
سمر: لا احنا بنقولو ياحودة وهو كش بيزعل صح يا حودة؟ 😃
أنا: عادي يا نبيل يعني متقدش 😂 أنا بعتبرهم اخواتي 😂
نبيل: اطلع انا منها يعني .. ماشي يعم 😂 (ضحكنا وكلنا وخلصنا وجهزوا الحاجة ونزلنا ركبنا الميكروباص بتاع جارهم وروحنا البحر ودخلنا الشط كان المكان نضيف ومش مليان ومتقسم يعني كل أسرة لوحدها وبينهم مسافات كان حلوة يعني غير اللي روحناه المرة اللي فاتت .. دخلنا وقعدنا ونبيل اليوم بتاعنا بقى هنا نبقى نروح نصلي الجمعة يا محمود واحنا راجعين أنا حاجز كباب وكفتة وفراخ نبقى نجيبهم ونيجي.
شهد: مش عايزين نروح غير لما نزهق.
سمر: لأ مش عايزين نروح خالص 😂😂 (مريم وسمر قلعوا هدومهم وقالولي يلا يا حودة يلا ننزل الميه.
نبيل: يلا محمود قوم وهنحصلكم أنا وشهد 😂
قلعت التيشيرت بتاعي والبنطلون ونزلنا الميه فضلنا نعوم ونلعب ونجري ورا بعض لحد م نبيل وشهد جم معاهم كورة فضلنا نلعب بيها كلنا ونحدفها لبعض (عيني كانت على شهد جسمها كان بيلمع وبيبرق في الميه شكلها كان مختلف عن المرة اللي فاتت شكلها يهيج أوي والمايوه لازق في جسمها وحلمة برزها بارزة وبزازها طالعة نازلة مع الميه دا غير جسمها اللي بيلمع مع الميه وآشعة الشمس 😍😍 بعد شوية لعب خرج نبيل وشهد قعدوا على الشط وفضلت أنا ومريم وسمر نلعب وافتكرت إن كنت متفق مع شهد إني هفضيلها الجو عشان تقضي ليلة حلوة مع نبيل وإني عايز أشوفها وهي بتتناك وأخلي مريم تشوفها كمان .. كنت عايز أستفرد بمريم عشان أرسيها عالحوار بس مش عارفين نخلص من سمر .. قربت من مريم وقولتلها حاولي تخلصينا من سمر عشان عايزك قالتلي طب اعمل زي منا هعمل .. وقالت تعالوا بقى نطلع نتمشي شوية على الشط.. سمر قالت أنا مش عايزة أخرج من الميه خلينا.
مريم: خلاص خليكي وهنتمشي شوية أنا وحودة .. خرجنا من الميه قولنا لنبيل وشهد هنتمشى شوية ومشينا على الشط.
مريم: ها عاوز ايه؟
أنا: بصي بصراحة هو موضوع مهم ولازم يتم النهاردا.
مريم: موضوع ايه؟
أنا: بصراحة مش عارف أجيبهالك ازاي.
مريم: قولها زي ما هي كدا 😂
أنا: مهو صغب أقولهالك على طول كدا .... طب هقولك بس افهميني صح مش غلط ماشي.
مريم: ماشي.
أنا: إيه رأيك لو خليتك تشوفي راجل بينيك مراته؟
مريم: ايه .. ازاي؟ ومين؟ 🤔
أنا: خليكي معايا بس واحدة واحدة .. إيه رأيك توافقي؟
مريم: اممم ماشي بس مين وهنشوفهم ازاي؟
أنا: مهي ازاي دي اللي أنا مش عارفها لحد دلوقتي .. بس ممكن أنتي تعرفي ازاي لو قولتلك مين.
مريم: طيب م تقول مين اخلص.
أنا: اتفقنا هتفهميني صح ماشي؟
مريم: يعم قول 😂
أنا: اممممم بصراحة هماااااا شهد ونبيل.
مريم: وقفت وبصتلي وقالت: ايه بابا وماما 😳
أنا: اه ..أحكيلك الحكاية بس توعديني تبقى بيني وبينك؟
مريم: هو في حكاية كمان قول قول.
أنا: الصراحة أنا اتفقت مع شهد إني أفضيلها الجو عليكي أنتي وسمر يعني عشان تقضي ليلة حلوة مع نبيل.

123456...8