حكايتى مع بنت اخويا ومراته

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

مريم: امممم وأنت بقى عايزنا نتجسس عليهم وهم مع بعض.
أنا: يبنتي مش تجسس د هنتفرج عليهم من بعيد لبعيد وعشان تشوفي كمان الراجل ومراته بيتعاملوا مع بعض ازاي.
مريم: طب أقولك على سر أنا كمان ويبقى بيني وبينك؟
أنا: قولي.
مريم: بصراحة أنا كان نفسي أشوفهم من زمان بس كنت بخاف سمر تقفشني.
أنا: طب اشطا يعني كدا هدفنا واحد ساعديني بقى عشان نعرف نشوفهم.
مريم: عايزني أعمل ايه يعني؟
أنا: يعني أنتي هنا في البيت وعارفة فين بيودي على فين وازاي نعرف نشوفهم وهم في الأوضة والباب مقفول عليهم.. وكمان ازاي نخلص من سمر.
مريم: وأنا هعمل كل حاجة لوحدي؟
أنا: لا طبعا أنا معاكي بس قوليلي اعمل كذا وهعمله.
مريم: تمام أنا عارفة هنشوفهم منين .. بس سيبني أفكر نخلص من سمر ازاي.
أنا: اشطا بس على طول عشان لما نروح ليلتهم هتبدي في أي وقت نبقى جاهزين.
مريم: ماشي.. تعالى نقعد هنا شوية .. (قعدنا على الأرض احنا ساكتين لقيت مريم سرحانة خالص مش معايا وفجأة قالتلي: لقيتها.
أنا: هي ايه؟
مريم: ازاي نخلص من سمر.
أنا: انتبهت ليها وقولت: ها قولي.
مريم: بص سمر بتعشق العصاير زي اللي أنت كنت جايبها .. والأزايز دي لسه في منها وأنا جايباه معانا احنا نجيب منوم ونحطلها منه في العصير تشربه من هنا وتنام من هنا والجو يفضالنا من هنا.
أنا: اشطا وأنا أعدي على الصيدلية واحنا راجعين من الصلاة أنا ونبيل أجيب المنوم.
مريم: وأنا هخليها تشربه واحنا مروحين في العربية.
أنا: اشطا اتفقنا .. وروحنا مسلمين على بعض. 👋👋
أنا: بس مقولتيليش هنشوفهم ازاي؟
مريم: بص مش الأوضة بتاعتهم لازقة في المطبخ؟ لو بصيت على الحيطة اللي بين الأوضة والمطبخ هتلاقيها فيها طاقة صغيرة كان مكانها شفاط بس شيلناه والكاقة دي لسه مفتوحة لو حطينا كراسي ووقفنا عليها نقدر نشوف الأوضة كلها.
أنا: اشطا عليكي 😉 (وقومنا نرجع المكان بتاعنا لقيت نبيل لابس وبيقولي يلا نروح الصلاة ونجيب الأكل ونيجي .. روحنا أنا ونبيل خلصنا صلاه وجبنا الأكل قولتله ثواني بس أجيب برشام للصداع دخلت الصيدلية جبت برشام صداع ومنوم قالي نص قرص كفاية إنه ينيم 6 ساعات قولتله تمام ورجعنا أنا ونبيل وقعدنا كلنا واحنا بنتكلم ونهزر نضحك لحد مخلصنا أكل بس تقريبا نص الأكل لسه مخلصش .. شهد قالت هليه نلفه زي م هو وناكل قبل م نروح.. نبيل وافقها قومنا للحمام نغسل ايدينا واللي يدخل الحمام استنيت مريم بره واديتها قرص قولتلها حطي نصه بس ومتحطيهوش دلوقتي يعني خليه قبل م نمشي بشوية .. قالتلي ماشي .. وفضلنا باقي اليوم على البحر لغاية الساعة 7 تقريبا اليوم عدى بسرعة لعبنا كتير وتعبنا ورجعنا قعدنا تاني شهد قالت: تعالوا نخلص على الأكل بقى عشان كدا يادوب نروح ننام على طول 😂😂 قولتلها مظبوط هنام على طول 😉 ماشي يابنات مفيش سهر بقى محدش فيه حيل 😂 .. وقعدنا كلنا وخلصنا الأكل وشربنا الحاجة الساقعة وقولت لمريم تحط البرشامة .. قالتلي إنها حطيتها قبل م ناكل عشان عارفة إن سمر هتشربها بعد الأكل .. ولمينا حاجاتنا ونبيل اتصل بجارهم جالنا بالميكروباص وركبنا .. سمر عنيها بدأت تقفل لحد ما راحت في النوم .. شهد قالت وأدي أول واحدة نامت 😂😂 وصلنا البيت شهد عمالة تفوق سمر مش عارفة قولتلها سيبها هنسندها أنا ومريم ونطلع .. طلعت شهد ونبيل وأنا شيلت سمر وطلعنا قولتلهم هنطلع ننام بقى ماشي يا شهد 😉 تصبحوا على خير ❤
وطلعنا أنا ومريم .. مريم طلعت المفتاح من جيبي وفتحت دخلت سمر نيمتها على السرير وخرجت لمريم قولتلها ها هنعرف ازاي إنهم بدأوا؟
مريم: استنى أنزل أشوف إيه الدنيا تحت. (نزلت غابت شوية وجت قالتلي: لسه بابا في الحمام بيتشطف
قولتها: اشطا بيجهز نفسه يعني طب ماحنا اتشطفنا في الحمام هناك قبل م نيجي 😂
مريم: معرفش بقى.
أنا: هتلاقيه بيوضب نفسه بس 😂 طب خمسة كدا وانزلي تاني .. قالتلي ماشي.
قعدنا شوية وقالتلي ها أنزل؟ قولتلها ماشي (نزلت وجت قالتلي: لسه لقيت ماما في الصالة فعملت نفسي نسيت حاجة وخلاص... بعد شوية نزلت تاني وطلعت جري قالتلي تعالى تعالى بسرعه بدأوا .. قومت جري ونزلنا كل واحد خد كرسي ودخلنا المطبخ ووقفنا عند الطاقة نبص عليهم لقيت شهد لابسة قميص أسود ستان بحمالات وقصير فوق ركبتها وصدره سبعة نص بزازها باينة أووووف ونبيل نايم على السرير لابس شورت وعريان من فوق.. قولت لمريم بصوت مهموس شايفة أمك لابسة ازاي .. قالتلي وشايف بابا قاعد ازاي شكله يجنن .. قولتلها تخيلي إنهم أنا وأنتي وبدأت أحسس بإيدي على ضهرها واحنا واقفين وأنزل بإيدي أقفش طيزها وهي مدت ايديها تلعب في زبي .. شهد راحت جنب نبيل بدأوا وصلة بوس منتهتش بسرعة وأنا واقف بتخيل إني مكان نبيل وشهد بين ايديا أوووووف بدأ نبيل ينيم شهد ويطلع بزها يمص فيه وفي حلمه .. وشهد بتلعب في شعره .. ومريم واقفة متنحة وبتلعب في زبي وأنا بلعب في طيزها .. نبيل قلع شهد القميص أوووف عليها جوز بزاز بياض قشطة وحلماتها أغمق من جسمها شوية مايله للأحمر من كتر مص نبيل فيهم .. شهد بالأندر ونبيل وبيبوس فيها وهي بتتلوى بدأ يلعب في كسها من فوق الأندر راحت شهد رافعة رجليها ونبيل خلعلها الأندر وبدأ يبوس رجليها من تحت لفوق لحد م وصل لكسها .. يا خرااااابي يا جدعان كس ولا في الأحلام أبيض من بره وردي غامق من جوه .. قولت لمريم شايفة أمك جسمها جامد وكسها عايز يتقطع .. مريم كانت بطلت لعب في زبي واندمجت معاهم أوي .. نبيل فضل يلحس كس شهد ويبوسه ويدخل صوابعه في كسها .. قولت لمريم شايفه بيدخل ايده في كسها ودلوقتي هيطلع زبه ويقطعها نيك في كسها .. مريم قالت ااااه يا بختك يا ماما اممممم ... شهد بتتلوى وعماله تتأوه آهات تهيج الحجر بعد شوية مص ولحس في كس شهد نبيل نام وشهد بدأت تمص في زبه .. قولت لمريم: شايفه مش قرفانه ومستمتعة ازاي .. مريم قالت: اه بابا زبه حلو أوي زي زبك.. روحت بايسها في رقبتها وقولتلها ليلتنا لسه مبدأتش يا حبي .. فضلت شهد تمص في زب نبيل باحترافية ونبيل بيتأوه براحة بعد كدا شهد نامت على جنبها ورفعت رجلها ونبيل وراها راح مدخل زبه في كسها راحت شهد ادت واحدة اااااااه يالهوي عليها.. فضل نبيل ينيك كس شهد مش راحمه وشهد بتتوجع وتصرخ بضحك .. ومريم عمالة تقول يا بختك يا ماما بتتناكي في كسك .. وأنا بقول يا بختك يا نبيل 😂 شوية وشهد نامت على ضهرها ورفعت رجليها ال2 وماسكاهم باديها ونبيل دفن زبه في كسها وفضل يرزع فيها لحد ما جابهم جوه كسها شهد قامت ومسكت زب نبيل وهي نايم على ضهره وهاتك يا مص ولحس في راسه .. مريم قالت: كفاية بقى مش قادرة، إيه دا الأندر بتاعي مبلول ليه كدا 😳 قولتلها: دي من كتر الشهوة اللي أنتي فيها شكلك على أخرك .. قالتلي همووووت يلا نطلع بقى مش قادرة .. قولتلها خلينا شوية نتمتع .. قالتلي تعالى أنا همتعك وراحت بايساني قولتلها اطلعي طيب وهاجي وراكي .(الصراحة كنت عايز أتفرج على شهد أكتر جسمها فاجر مش عارف هبصلها ازاي بعد كدا بس لازم أعمل معاها حاجة مش هقدر أشوفها بعد كدا عادي) المهم طلعنا أنا ومريم قفلنا الأوضة على سمر بالمفتاح وقعدنا في الصالة قالتلي أنا على آخر مش قادرة اتصرف( كل دا وهي بتقلع هدومها .. روحت قالع أنا كمان وقولتلها تعالى قعدتها على الكنبة ورجعت جسمها لورا وقعدت بين رجليها على الأرض وفصلت ألحس في كسها وهو بينزل إفرازاته فضلت ألحس فيها وأشفط في كسها وأحرك لساني عليه من تحت لفوق ومن فوق لتحت مريم عماله تزوم وتزق راسي على كسها بإيد والإيد التانية بتلعب في بزها وتشد حلمتها .. كان نفسي أنيكها في كسها بس قولت بلاش أعك الدنيا وعشان كام دقيقة نخسر سنين واتحكمت في نفسي وفضلت ألحس كسها وأعضه بشفايفي جامد وزبي زي الصاروخ على أخره وبيوجعني من كتر ماهو واقف مشدود على آخره وعروقه برزت وراسه اتنفخت .. قولتلها تعالي بقى مصيلي مش قادر أنا كمان .. قعدت مكانها وهي قعدت مكاني قولتلها شوفتي شهد عملت ايه عايزك زيها .. مسكت زبي بإديها ال2 بلته وبتدعك فيه وراحت حطته في بوقها ونزلت مص بتحاول تقلد اللي شافته من شهد فضلت تمص زبي وتلحس راسه وتمصها وأنا جبتهم بسرعه من كتر الهيجان اللي كنت فيه نزلوا في بوقها راحت نزلتهم على زبي دعكته بيهم ورجعت تمصه تاني وزبي بدأ يرخي .. روحت قايم منيمها على الكنبة فضلت أبوس فيها قالتلي اعملي زي بابا والحس رجلي كلها مسكت رجلها فضلت أبوس فيها من تحت وألحس سيقانها وطلعت على فخادها أبوسها وأعضهم بشفايفي وصلت لكسها فضلت ألحسه وبدأت أدخل صوابعي في طيزها صوباع صوباع لحد ما فتحة طيزها وسعت شوية كان زبي بدأ يقف تاني .. قولتلها مصيه لحد ما يقف على آخره .. مسكت زبي فضلت تمصه لحد ما وقف .. نيمتها وخلتها عملت زي شهد رفعت رجلها بإيدها وفضلت ألحس كسها وأوسع في طيزها وبدأت أدخل زبي واحدة واحدة في طيزها وهي عمالة تدعك في كسها وبتقولي ناااار حاسة بناااار مش قادرة وأنا بنيكها وهي بتتألم وعمالة تدعك في كسها جامد جامد لحد ما جابتهم .. وقفت نيك في طيزها وبدأت ألحس كسها وميته وهي بتترعش وبتتشنج وأنا عمال ألحس كسها وصوابعي في طيزها وفضلت ألحس جامد لحد ما جابتهم تاني بس أقل من اللي قبلهم وهي بتترعش وتقول ااااااه اهههمممم حلو أوي دا حلو أووووي .. طلعت عليها أت أبوسها وهي أما صدقت فضلت تعض في شفايفي لحد م عورتني 😢😂😂 بس مهتمتش فضلت أبوس رقبتها وأقفش بزازاها بإيد وألعب في كسها بإيد لحد م لقيتها ريحت خااالص .. قولتلها ارتحتي؟ هزت راسها اه وفتحت دراعها إني أحضنها يعني .. حضنتها راحت نيمتني ونامت فوقي ومتحركتش فضلت حاضنها شوية لحد ما لقيتها حركت راسها وباستني في دقني روحت حاضنها جامد وبايس راسها راحت واخدة نفس جااامد هااححححح .. قومنا دخلنا الحمام وقفنا تحت الدش ييبنا الميه علينا وخلصنا نشفنا نفسنا وخرجنا عشان ننام فتحنا الأوضة ودخلنا نيمنا جنب سمر من غير ما نعمل صوت .. وبفكر يا ترى شهد هتقولي حاجة بكرة ولا أنا أعمل معاها ايه مش عارف بس لازم أعمل .. قولت خليها زي ما تيجي تيجي وروحت نايم.

.
.
-------------------
الجزء السابع:
-------------------
نمت وأنا هايج على شهد وعمال أفكر فيها وصورة جسمها مش فارق بالي وعمال أفتكر كل حاجة شوفتها والأوضاع اللي كانت وهي متلهفة للنيك وزي مايكون أما صدقت جالها فرصة وأصواتها وهي بتتأوه وتتوجع ياااااااه يا بختك بيها يا نبيل ياريتني كنت مكانك أو حتى ياريتني أبقى مكانك .. روحت في النوم ومريم جنبي وسمر نايمة ناحية الحيطة .. صحيت كانت الساعة حوالي واحدة بعد الضهر اتأخرنا في النوم عن كل يوم قومت دخلت الحمام واتشطفت ومريم وسمر لسه نايمين فتحت الباب ونزلت أبص على أي حد ملقتش صوت قولت يبقى شهد لسه هي كمان نايمة شكل السهرة طولت .. مسكين يا نبيل شكلك معرفتش تنام 😂 .. طلعت تاني فتحت التليفزيون وفضلت قاعد ألعب في الموبايل شوية وبعد حبة كدا لقيت مريم صحيت صبحت عليا ودخلت الحمام اتشطفت وخرجت قالتلي هي ماما صحيت ولا متعرفش؟ قولتلها لا مش عارف منزلتش لسه .. قالتلي والبت سمر نايمة كل دا لتكون ماتت 😂 قولتلها سيبيها لما تفوق دي يعتبر واخدة مخدر بس غريبة فعلا إنها تفضل نايمة كل دا خشي صحيها كدا .. دخلت مريم تصحي سمر لحد ما صحيت.
مريم: م تقومي يا سمر كل دا نوم بقينا بعد الضهر.
سمر: (بتهمهم بكلام أنا مش فاهمه من بره)
مريم: هتقومي ولا أنادي عمك يصحيكي وأنتي عارفة هيصحيكي ازاي
أنا: خلاص يا مريم أنا جايب ازازة ساقعة أهي وجاي 😂 (عشان هي كانت بترش عليا ميه لما تصحيني بقيت أصحيها بالميه بردو 😂 .. قولت كدا على أساس تقوم بس مقامتش .. خدت ازاة ودخلت.
مريم: أنا مش عارفة مالها!!
أنا: سمر.. سمر.. قومي يلا يا حبيبتي عشان نفطر ها؟ سمر.. يلا يا بابا بقالك كتير نايمة.
سمر: (قالت كلام مفهمتهوش 😂 بس معناه إنها مش قادرة يعني .. روحت جايب شوية ميه ورشيت على وشها، فشهقت بس لسه مغمضة .. قولتلها: هتقومي ولا أكمل؟ 😂 قالت: هقوم بس شوية شوية.. قولتلها مفيش شويات يلا قومي .. وسندتها أنا ومريم لحد ما قامت .. بس حسيت إن دماغها تقيلة وصلتها للحمام أنا ومريم وقولت لمريم ادخلي معاها لحسن تقع .. دخلت مريم مع سمر قعدتها على القاعدة وفتحت عليها الميه وقالتلي هنزل أجيبلها غيار وأجي .. نزلت مريم حبيت أستغل الفرصة وأبص على سمر أشوفها جسمها عامل ازاي .. روحت أبص عليها لقيتها قاعدة على القعدة وساندة راسها لورة على السيفون وعريانة بزازها يمكن قد البرتقالة الكبيرة .. بدأت تحرك ايديها وتنزل الميه من على وشها وراسها قفلت الباب بسرعة وعملت نفسي داخل المطبخ .. دخلت المطبخ وكلمتها ها يا سمر فوفتي؟ قالت: اه .. ايه دا مين جابني هنا؟
أنا: متخافيش مريم دخلتك عشان تفوقي ونزلت تجيبلك غيار.
سمر: هو احنا بقينا امتى دلوقتي؟
أنا: الساعة 2 أهي بقالك كتير نايمة.
سمر: اه مش عارفه ايه النوم دا.
أنا: حقك منتي لعبتي كتير واتنططي كتير على البحر لازم تنامي.
سمر: البحر اااااه دا احنا كنا في البحر صحيح احنا روحنا امتى هو نمت في العربية؟
أنا: أنتي أول ما دخلنا وهاتك يا شخير 😂😂
سمر: هههههههه أنا بشخر 😂😂 ماشي لما أخرجلك بس .. (جت مريم: محمود أنت فين؟
أنا: أنا في المطبخ بعمل قهوة يا مريم تعالى خشي لسمر عشان تخرج تعاركني 😂 (دخلت الهدوم لسمر وخرجت قالتلي اقعد أنت وأنا هكمل القهوة وأجيبهالك... المهم سمر خرجت من الحمام وقالت هنزل هدومي وأسرح شعري واصحي ماما عشان نفطر .. قولتلها لا سيبيها شكلها تعبانة من امبارح انا هشرب القهوة وانزل أجيب فطار لينا ونشيلها فطارها لما تصحى .. شربت القهوة ونزلت جبت فطار ورجعت كانت شهد صحيت صبحنا على بعض وهي شكلها كان جميل أوي وشها منور كدا وخدودها حمره وشكلها مبسوطة يعني . طبعا لازم تبقى مبسوطة 😂
أنا: بردو صحوكي أنا قولتلهم خليها نايمة شكلها تعبانة من امبارح 😉 بردو مسمعوش الكلام 😂
شهد: لالا أبدا أنا صحيت لوحدي سألت عليك قالولي بيجيب فطار.
أنا: ماشي صبحية مباركة 😉 هنفطر هنا ولا فوق؟
شهد: تعالى نقعد هنا وخلاص. (حطينا الفطار واحنا بناكل أخت شهد رنت عليها عايزاها تبعتلها سمر قالتلها هنفطر بس وتجيلك .. خلصنا أكل وغسلنا ايدينا ومريم بتشيل الحاجة وهتعملنا الشاي وسمر نزلت لخالتها.
أنا: ايه بقى احيكيلي 😃😂
شهد: احكي ايه بالظبط 😂
أنا: يعني ايه أخبار الليلة كانت تمام ولا نام ولا ايه 😂
شهد: (اتكسف وقالت ووشها في الأرض ومبتسمة: لا تمام تمام واسكت بقى للبت تسمعنا 😂
أنا: هو حد فاهم بنتكلم على ايه .. المهم يعني كانت ليلة حلوة؟ 😃😉
شهد: بصراحة اه 🙈
أنا: طيب ما تحكي.
شهد: احكي ايه يا محمود أنت اتجننت 😂😂
أنا: مفيهاش حاجة مش أنا بحكيلك على اللي عندي فيها ايه بقى 😂
شهد: لا طبعا بس مش كدا دي حاجة متتحكيش يعني.
أنا: خلاص مش هتحايل عليكي المهم تكوني اتبسطي.
شهد: أوي أوي اتبسط دي حاجة قليلة. 😂❤
أنا: ياااه للدرجادي كنتيييييي 😉
شهد: يوه خلاص بقى 😂
أنا: مش هتحكي يعني؟
شهد: لا طبعا أحكي ايه اسكت بقى 😂🙈 (حسيت منها إن في حاجز بينا والحاجز دا هيعملي أزمة في إني أوصلها ولازم أتخلص منه بس ازاي دي بتعاملني كأني ابنها أخوها يعني مفتكرش إنها بتفكر فيا زي ما بقيت أفكر فيها .. طااب وبعدين يا حودة هنعمل ايه؟ قولت لنفسي هلي الدنيا تمشي على كيفها بس هبقى خسرت كتييير لو منكتش شهد ياااااااه لو تحسي بيا يا شهد بس حتى لو حست هتخلص من البنات وابقى معاها لوحدنا ازاي!! كل دي عقبات قدامي في الوصول لشهد)
شهد: محمود.. محمود.. أنو روحت فين يبني بكلمك؟!
أنا: هااا.. معلش سرحت بس شوية 😂
شهد: اللي واخد عقلك يتهانه به 😂
أنا: منتي مش راضية تحكيلي 😢 اعمل ايه يعني 💔
شهد: يخربيتك أنت لسه بتفكر في الموضوع دا 😂 م خلاص بقى كل سنة وأنت طيب 😂
أنا: كل سنة وأنا طيب ليه هي آخر مرة ولا ايه 😂
شهد: يا عالم امتى تاتي 😂 (مريم جت بالشاي وقعدت معانا .. ف احنا سكتنا.
مريم: مالكم سكتو ليه مره واحدة .. (شهد اتخضت وبصتلي فانا قولتلها: عادي مش الباشا وصل لازم الكل يسكت 😂( مريم بصتلي بصه غريبه كدا حسيت منها الغيرة وقالت وا***؟ ماشي .. وقعدنا نتفرج على التليفزيون ونشرب الشاي شوية وأخت شهد رنت عليها تاني ف خدت تليفونها وقامت.
مريم: كنتو بتقولوا ايه وانا مش قاعدة؟
أنا: عادي هبقى اقولك بعدين.
مريم: لأ مش عادي قول دلوقتي والا قسما ب*** ما هكلمك تاني (بتتكلم وباين عليها الغضب)
أنا: يبنتي بعدين مش هينفع هنا.
مريم: عن اللي حصل بينها وبين بابا امبارح صح؟
أنا: اه اسكتي بقا دلوقتي.
مريم: رفعتلي حاجب وقالت: ماشي .. وراحت قايمة داخلة أوضتها وقفلت الباب. (لقيت شهد خارجة ولابسة خروج وقالتلي هروح لأختي عشان عايزاني ضروري ومش هغيب يعني.
قولتلها: تيجي بالسلامة سلمي عليها .. نزلت شهد وأنا قومت دخلت لمريم لقيتها قاعد على السرير وحاطة راسها على ركبها وبتعيط .. روحت جنبها وقولتلها مالك بتعيطي ليه ..
مريم: (بتعيط) اوعى كدا مش عايزة أكلمك.
أنا: ايه دا في ايه يبنتي مالك .. شهد راحت لخالتك قولي في ايه؟
مريم: ملكش دعوة هه أوعى.
أنا: وبعدين بقى ينفع كدا مبحبكيش زعلانة مني يا قلبي قوليلي طيب في ايه وأصالحك.
مريم: مفيش (وعياطها عمال يزيد)
أنا: كل دا ومفيش أومال لو في كنتي عملتي ايه .. طب خلاص أنا أسف من غير ما أعرف في ايه .. خلاص بقى مبحبش أشوفك زعلانة .. (ورحت واخدها في حضني راحت باعدة نفسها قولتلها: لأ دا الظاهر الموضوع كبير وأنا مش واخد بالي .. طب قوليلي في ايه طيب؟
مريم: منا قولتلك مفيش هو أنت كنت عملت حاجة.
أنا: يا ستي حتى لو معملتش حقك عليا بس متعيطيش كدا عشان بتحلوي أكتر وأنا كدا هضعف الصراحة 😂 (بحاول أضحكها لكن هي بتزيد في العياط)
مريم: يا سلام ولما هو كدا اومال مالك
أنا: مالي .. متقولي يابنتي في ايه.
مريم: يعني أنت مش عارف بتعمل ايه؟
أنا: يا ستي أنا أسف على أي حاجة وخلاص احنا لوحدنا في البيت متخلينيش أجرك للرذيلة (راحت معيطة أكتر) قولتلها: في يا مريم بقى مش هتحايل عليكي يعني عشان تقوليلي في ايه.
مريم: معرفش معرفش وسيبني بقى.
أنا: لا مش هسيبك هفضل قاعد جنبك لحد م تقوليلي في ايه وخلاص بقى متعيطيش ونبي (بمسح دموعها بايدي وبحاول أخدها في حضني لكن هي بتضربني في كتفي 😂 قولتلها هتعوريني هنا كمان مش كفاية عورتيني بالليل
مريم: (وهي بتعيط بردو) فين
أنا: أهو في شفتي عاجبك كدا أعورك زي ما عورتيني؟ .. (مردتش عليا) روخت زاققها ونايم فوقيها وقولتلها لازم أعورك وببوسها في شفايها وهي بتضربني في ضهري ومرة واحدة راحت حضناني جامد وبتضرب بردو .. (بس وقتها فهمت إنها غيرانة من أمها وتقريبا سمعتني وأنا بكلمها) فضلت مريم حضناني جامد أوي لدرجة إني مش عارف أبوسها . روحت مقلوب على ضهري وجبتها فوقي وحضنتها أنا .. بعدين روحت قايم قاعد ونزلتها بين رجليا على ضهرها وقولتها مالك بقى؟ قوليلي في ايه؟
مريم: أنا سمعتك وأنت بتكلم ماما وعايزها تحكيلك وبعدين عمال تكلمها كلام حلو وشوية شوية هتخليها مكاني .. (قولت في نفسي ياريت 😂)
أنا: أنتي عبيطة محدش هيجي مكانك أنتي في قلبي يابت وبعدين أمك دي مرات أخويا وزي أختي أما أنتي حبيبتي وقلبي وروحي وعقلي مقدرش أستغنى عنك.
مريم: أومال اللي بتقوله لماما دا أسميه ايه؟
أنا: عادي كلام عادي من أخ لأخته.
مريم: لا دا مش كلام اخوات دا .. عارف لو اللي في دماغي صح قسما ب*** ما هكلمك عمري كله.
أنا: وأهون عليكي بردو؟
مريم: اه زي منا هونت عليك.
أنا: يابت بقولك أنتي قلبي من جوه أنتي مش عارفه أنا بحبك قد ايه متفكريش إن حد هيجي مكانك ولو حد دخل قلبي أنتي قلبي نفسه يابت أنا بعشقك عشقك مش بحبك بس.
مريم: اممم يا سلام ياخويا.
أنا: احنا لسه هنقول يا سلام 😂 طب تعالى (روحت مقومها واخدها في حضني ومنيهمها على ضهرها ونمت فوقها وبقيت أبوسها في كل حته في وشها ورقبتها وهي عمالة تضحك وتصرخ .. أنا تقوليلي يا سلام وفضلت أزغزغ فيها وهي عمالة ترفص وتصرخ وتضحك وتقولي خلاص خلاص خلاص 😂😂😂 فسكت ونمت جنبها وهي باصالي في عيني وبتقولي: أنا مش عارفة هستحمل مراتك دي ازاي 😂
أنا: عادي زي منا هستحمل جوزك 😂
مريم: أنت مش فاهمني يا محمود أنا لو أطول أحطك في النيش وأفقل عليك كنت عملتها 😂
أنا: يابنتي ليه يعني هو أنا توم كروز 😂
مريم: أنت في نظري أحلى منه ميت مرة.
أنا: أنتي أوفر أوي على فكرة ووسعت منك دي وبهوقت على الآخر 😂
مريم: ماشي يا سيدي شكرا.
أنا: يابت بهزر معاكي متبقيش قفوشة كدا 😂
مريم: وأنت شايفني ازاي؟
أنا: أنا شايفك ست البنات كلهم وأحلى واحدة فيهم.
مريم: كداب اومال هتتجوز واحدة أوحش مني يعني.
أنا: أنا أي حد في عيني غيرك وحش لأنك أنتي منبع الحلاوة كلها 😍 لو كلهم قمر فالقمر أنتي ❤
مريم: خلاص بقى متكسفنيش 😂🙈
أنا: يابت 😂 يابت 😂 (بصوت عمر في فيلم عمر وسلمي 😂) حبيبتي بموت فيكي وفي كسوفك دا 😂
مريم: وأنا كمان بموت فيك أموووواه 😘
أنا: بس أنا زعلان منك بقى 😑
مريم: ايه دا ليه 😳
أنا: عشان تخليني ساعة أتحايل عليكي عشان تقوليلي ف ايه
مريم: خلاص متزعلش حقك عليا .. يا محمود أنا بغير عليك مالهوا عايزني أسمعك بتكلم ماما ولا سمر كدا وأعمل ايه يعني.
أنا: يا حبيبتي منا كمان بحبك وبغير عليكي .. بس لازم نفرق وتشوفي أنا بكلم مين فاهماني.
مريم: ماشي (واحت حضناني .. لسه هبوسها لقينا جرس البيت بيرن قومنا بسرعة قالتلي افتح افتح على ما أوضب السرير اللي اتبهدل دا .. قومت لقيت سمر فتحتلها الباب .. طلعت وقالت: يخربيت العيش وسنينه ساعه في الفرن عشان أجيب لخالتو عيش.
أنا: طب اقعدي اقعدي خدي نفسك. (قعدت سمر وهي عمالة تنهج وماسكة راسها وتقول: الصداع هيكسر دماغي ممعكش برشام صداع؟
قولتلها: اه معايا تعالي أديكي واحدة .. قولت لمريم إننا طالعين عشان تطلع لنا فوق. (طلعنا اديت سمر برشامة صداع وقعدنا ساكتين شوية ومريم طلعت وقالت م تيجو نطلع نقعد على السطوح
سمر: لالا أنا مش قادرة دماغي هتموتني.
أنا: تعالي بس يمكن الهوا يعدلك دماغك. (قومنا طلعنا احنا ال3 قعدنا على الكنب اللي فوق شوية وقومنا وقفنا أنا مريم نبص على الشارع وسمر راحت في النوم في الهوا على الكنبة .. فضلنا نتكلم أنا ومريم عن الشارع والناس اللي فيه وهنا مين وهنا مين وبيعملوا ايه والكلام دا ... شوية ومريم قالتلي الحق سمر نامت .. قولتلها سيبيها يكمن الصداع يروح منها.
مريم: طب ما تيجي ننزل أو ندخل الأوضة هنا.
أنا: دلوقتي؟ افرضي حد جه.
مريم: لا محدش هيجي . ماما تلاقيها عند الدكتورة مع خالتو ومش هتيجي دلوقتي معاها للساعة تسعة ودلوقتي الساعة خمسة ونص لسه .. تعالى بس (وراحت ساحباني جوه الأوضة وقفلتها بالترباس وهي اللي بقت تبدأ معايا وتتعامل 😂 راخت زاقاني على الحيطة وفضلت تبوس في شفايفي وتلعب على بطني وزبي من فوق الهدوم .. وراحت مقلعاني التيشيرت .. روحت مقلعها تيشيرتها كمان 😂 راحت نازلة على ركبها ومنزلة بنطلوني والبوكسر وفضلت تلعب في زبي بإيديها لحد ما وقف على آخره بدأت تمص فيه وتلحس راسه وتمصها وتبوسه بشفايفها اللي زي الفراولة 👄 .. شوية وقامت وقفت قلعت بنطلونها وأندرها وقعدت على الأرض .. روحت عليها بدأت أقفش لها بزازها وأبوس شفايفها .. راحت نايمة على ضهرها وقالتلي يلا زي امبارح .. قعدت بين رجليها مسكت رجلها الشمال بدأت أبوسها وطلعت على سمانتها أبوسها .. دخلت على فخادها ألحسها .. اتنقلت لرجلها اليمين أبوسها وألحسها .. وصلت لكسها اللي بقى مبلول فضلت ألحسه وأدخل طرف لساني بين شفراته وأشفطه وأقرص على زنبورها بشفايفي وألحسه بالساني بسرعة وإيد بتقفش في بزها الشمال والإيد اليمين بدخل صوباع في طيزها وبعده صباع وبعده صباع وهي عمالة تزوم وتتلوى وقالت: يلا بقى بسرعة مش قادرة .. وصوتها بيترعش وهي بتتكلم .. سرعت حركة صوابعي جوه طيزها وحركة لسه على كسها وزنبورها وقافش في بزها الشمال بإيدي وهي بتتأوه جامد وتزووووم لحد ما قالت اااه اه اه هينزلوا هينزلوا اااااااه واترعشت ووسطها اترفع وجابتهم اتنطروا عند الباب فضلت ألحس اللي نازل من كسها وشيلت صوابعي من طيزها وبدأت أدخل زبي واحدة واحدة لحد ما دخل فضلت أنيكها عالهادي وهي بتفقش بزازها وبتتأوه اااه اممم ااااااه احح امممممم ااااه كمان ااااه .. اهاتها دي كانت بتولع نار فيا وتسخني أكتر بدأت أسرع من الآداء شوية .. قربت أجيب يا مريم.
مريم: جوه جوه هاتهم جوه... (ميلت بجسمي عليها وسرعت نيك لحد ما جبتهم بس طلعت وزبي ونزلتهم بره طيزها ونزلت رجلها ونزلت بجسمي عليها حضنتي من رقبتي وفضلنا نبوس بعض حبه .. قولتلها: يلا بقى نخرج؟

123456...8