حكايتى مع بنت اخويا ومراته

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

شهد: انتو رايحين فرح ولا إيه؟ 🤔
نبيل: لا هنقعد مع جماعة صحابي هتا على قهوة قريبة.
شهد: ماشي متغيبوش (وشاورتلي على التليفون) 😉
نزلنا أنا ونبيل اتمشينا حوالي ريع ساعة لحد القهوة .. دخلنا وقعدنا ونبيل رن على صحابه وبعد شويه جم أربعة وقعدوا معانا .. اسمهم (علي - وليد - زياد - يوسف) اتعرفنا على بعض وقعدنا نتكلم كلنا مع بعض في الكورة والسياسة والكلام دا وبعد شوية
وليد قال: م تيجيوا نكلم عسلية ونشوف إيه الدنيا.
نبيل: أااححححأحم "وبيبص عليا"
وليد: ايه يعم نبيل هو أخوك صغير 😂
أنا: في ايه ي جدعان؟ 😂
يوسف: مفيش أخوك شكله خايف أو مستعيلك .. أنا بهدي النفوس 😂😂
أنا: م تفهموني طيب ايه الحكاية 😂 الموضوع فيه نسوان؟ 😂😂
وليد: أووووباااااا 👏👏 اتفضل ياعم نبيل 😂
يوسف: بالظبط كدا فيها حاجة يعني لما نطري على نفسنا 😂 ومتخفش هنروق غليك 😉
أنا: دا بجد يا نبيل؟ 😂
نبيل: أنت شايف إيه 😂
أنا: اشطا أنا معاكم في أي حاجة 😂
نبيل: طب أنت كبير بقى ها ومتسيحليش ماشي 😂
أنا: عيب عليك.
نبيل: كلم عسلية يا وليد.
اتصل وليد وقال: ايه يا معلمة عاملة ايه ... تمام انتي ايه اخبارك .... وانتي اكتر وال** ..... دا احنا متجمعين اهو وكما جايين بس قولنا نشوف ايه الدنيا الأول ..... طب زي الفل كدا بس معانا ضيف جديد بس مش غريب يعني ..... أخو الغالي ..... المعلم محمود ...... خدي أهو عايز يمسي عليكي (( خبى التليفون وقالي تخن صوتك كدا شوية 😂 )) خدت التليفون واتكلمت:
ألو اهلا وسهلا ازيك يا معلمة عسلية.
عسلية: ازيك يا معلم محمود (صوتها كان حلو وفيه أنوثه أومال شكلها عامل ازاي)
تمام انتي عامله ايه.
عسلية: كويسة يا معلم .. ايه جايين تزورونا؟
أنا: اه جايين دلوقتي وهاجي معاهم يعني لو مش هيضايقك.
عسلية: دانت تشرفنا وتزيدنا نور دنتا أخو الغالي يا غالي.
أنا: ر** يخليكي .. خدي وليد معاكي أهو. (( خد وليد التليفون وقام ولما رجع قومنا كلنا ومشينا شوية على البحر وجينا عند شارع على الناصية ودخلنا بيت في أول الشارع طلعنا تاني دور دخلنا ورا بعض بالترتيب: وليد و يوسف ونبيل وأنا وزياد.
سلموا كلهم على المعلمة (شكلها في الأربعينات كدا بس جسمها حلو متناسق، شعرها أسوا وتقيل وطويل، شفايفها حلوة أوي، صدرها كبير بالنسبة لجسمها .. كانت قاعدة على كرسي ووراها شباك وحاطة رجل على رجل وبتشرب شيشة) وليد عرفها عليا وسلمت عليها وقعدنا.
عسلية: منور يا معلم محمود ولو إنك شكلك صغير على معلم دي 😂 أنت عندي كام سنة؟
وليد: عنده 24 يا معلمة. (( كنت عايز أقوله لأ مش عندي كدا )) راح يوسف غامزلي إني أسكت فاسكت.
عسلية: بس أنا أول مرة أشوفك.
أنا: منا مش قاعد هنا بس باجي في الأجازة بس.
زياد: بصي يا معلمة هو النهاردا ضيفك شوفي بقا هتوجبي معاه ازاي.
وليد: بس خلي بالك دا لسه يعني جديد 😂
عسلية: طلبك عندي ولجل عيون الغالي نكرموه... بت يا بسمة أنتي يابت يا بسمة. (جت واحدة زي القمر شكلها حاجة وعشرين لابسة عباية حمرة مخططة أسود مفتوحة من الجنب وماسكة في جسمها مخليها زي السمكة 😍)
بسمة: نعم يا معلمة.
عسلية: خدي المعلم محمود وخلي بالك عليه دا ضيفي يابت فاهماني.
بسمة: من عنيا يا معلمة .. مدتلي ايدها وقالتلي تعالى يا معلم .. مسكت ايدها وقومت .. دخلنا أوضة وقالتلي أنت أخو بلبل صح؟
أنا: اه أخوه.
بسمة: فيكو شبه من بعض .. بص بقا المعلمة موصياني عليك قدامك فهه يلا بقا مش عايزه أضيع وقتك في الكلام.
أنا: ماشي بس مالك يعني مستعجلة ليه واحدة واحدة بس 😂 (( مش عارف ليه كنت متوتر وخايف وكأنك أول مره يتقفل عليا باب مع واحدة ))
بسمة: خلاص تحب أرقصلك عشان تفك؟
أنا: اللي يريحك. (( راحت مشغلة التسجيل على أغنية الدنيا زي المرجيحة )) وسمعت وليد من بره بيقول: أوبااااا 👏👏 المراجيح اشتغلت أهي 😂
أنا: أهو اتفضلي لسه بنسخن والنق اشتغل 😂
بسمة: ولا يهمك سيبك منهم وخليك معايا (( وراحت مقوماني أرقص معايا وعمالة تحك جسمها في جسمي وتوطي وتلزق طيزعا في زبي .. هيجتني عليها بسرعة .. لما حست إني سخنت راحت زقاني على السرير .. نمت على ضهري وهي قعدت على ركبها على الأرض ونزلتلي البنطلون ومسكت زبي فضلت تلعب فيه وتبله بريقها وتلعب فيه بإديها بعدين حطته في بوقها وفضلت تمص فيه بطريقة جامدة حاجة رهيبة لحد ما حسيت إني قربت أجيبهم في بوقها فقولتلها توقف بسرعة .. وقومت قلعت الكوتشب وخلعت البنطلون والبوكسر ورفعتها على السرير وبدأت أبوس فيها وهي لفت رجلها حوالين ضهري وبتضغط عليا بيهم شوية واتعدلت وقلعت العباية ونمت ببن رجليها أبوس رجليها وفخادها لحد كسها فضلت ألحس حواليه وروحت شافطه مره واحدة وفضلت أمص زنبورها وأنيك كسها بلساني وبشفط زنبورها وصوتها بدأ يطلع شوية سرعت في لحس كلها وصباعي على زمبورها بحك فيها وبضغط عليه وبفركه وشغال لحس في كسها لحد ما جابت قومت قعدت على ركبي وحطيت رجلها اليمين على صدري بالطول ومسكت رجلها الشمال بإيدي اليمين ومسكت زبي بإيدي الشمال وفضلت أفرش على كسها من بره راحت مدت إيدها ودخلته في كسها وقالت ااااااااح .. فضلت أنيك فيها على الوضع دا .. بعدين هي نزلت رجلها الاتنين موقفاهم فنزلت عليها بجسمي راحت حاضناني فضلت أبوس رقبتها وأعضها بشفايفي وبنيك كسها لحد ما خلاص هجيب حبيت أطلع زبي هي مسكتني باديها وقالت هات هات ااااااهه اححح يااه اايييي نزلتهم جواها .. بصت في عيني وقالتلي متخافش احنا عاملين حسابنا ☺ وراحت فاتحة رجليها عشان ألحسلها روحت نايم على بطني وبدأت ألحس كسها وأدخل صوابعي في كسها وهي عمالة تتأوه وتلعب في بزازها وتقزلي كمان كمان اااااااااه خليني أجيب تاني يلاااا اااااههحححح فضلت ألحس زنبورها وأعض فيه وصوابعي جوه كسها بحركهم حركة السمكة في الميه وسرعت الأداء راح جسمها اترفع جامد وغرقت الدنيا رجعت أكمل زي ما كونت وقالت وهي بتنهج كمان كمان تاني كملت لحد ما جابتهم تاني .. كان زبي بدأ يقف تاني وكسها عمال يفتح ويقفل ويخرج في ميه فضلت ألحسها طعمها كان حلو كأنه ميه بسكر قومت أبوس فيها وأقفش بزازها وأمص حلماتها راحت منيماني على ضهري وفضلت تمص زبي لحد ما وقف على أخره وراحت قاعدة عليه ووشها ليها وفضلت طالعة نازلة وأنا قافش في بزها شوية ونزلت نامت على صدري روحت قافش طيزها وسرعت نيك في كسها وهي بتصرخ وصوتها علي عالآخر وأنا هيجاني عليها وعلى صوتها عمال يزيد أكتر وأكتر ففضلت أنيك كسها لحد ما جبتهم تاني مره .. حسيت بزبي وجعني ومش عايز أبطل نيك فيها .. أول مره أحس الإحساس دا تعبت من كتر النيك ولسه مشبعتش منها عايز أعمل كمان واحد وحاسس إنها كمان لسه هايجة وعايزه تاني .. فضلت بسمة نايمة على صدري فبدأت أبوسها وأقولها أنتي جامدة أوي على فكرة وحلوة أوي.
بسمة: وأنت كمان عجبتني وباستني على شفايفي .. روحت حاضنها أوي وقلبتها على ضهرها ونمت فوقيها أبوس في وشها ونزلت على رقبتها وصدرها وبطنها وفخادها ورجليها وهي مغمضة وعمالة تشد في ملاية السرير وطلعت تاني على رقبتها أبوسها وألحسها وأمص حلمة ودنها ومسكت وشها بإيدها وشفط شفايفها وفضلت أمص فيهم لحد ما زبي وقف روحت ومدخل في كسها وبدأت أنيكها براحة برومانسية وببوس كف رجلها وسمانتها وهي ماسكة بزازاها وحاسس إنها طايرة مش معايا في الدنيا .. روحت مطلع زبي ونمت جنبها ونيمتها على جنبها الشمال وتنيت رجلها لقدام ونمت وراها ودخلت زبي في كسها وهي رجعت عليا بجسمها فحضنتها وزبي في كسها بحركه براحة .. وهي بتتأوه بصوت واطي ااااهه اممممهه وشوية وخرجت زبي وقامت نامت عليا عملنا وضع 69 هي فوقي بتمص زبي وأنا تحتها بلحس كسها لحد منا جبتهم ..
جت نامت جنبي وقالتلي: تصدق أول مره أحس بالرومانسية دي معاك 😍❤
قولتلها: منا حسيت بكدا ❤ بس أنتي جميلة أوي ❤
بسمة: وأنا حبيتك أوي ❤ واحت لافة دراعها عليا وحطت راسها على صدري.
شوية ولقينا الباب بيخبط وصوت وليد بيقول: ايه ياعم محمود أنتو نمتوا ولا ايه 😂😂
أنا: خلاص يا وليد خارجين أهو 😂 وقولت لبسمة: يلا؟ قالت: يلا.
قومنا لبسنا احنا ال2 وخرجنا وهي ماسكة ايدي وماشية قدامي لحد ما خرجنا الصالة.
عسلية: حمد لل* عالسلامة .. ها يابت ايه الأخبار.
بسمة: مية على مية يا معلمة ما تخليه معانا كام يوم 😂
وليد: أنت عملتلها ايه يعم 😂 دي مبيعجبهاش العجب 😂
أنا: خلاص بقا يعم وليد 😂 (( كان وليد وزياد هم اللي قاعدين مع عسلية ونبيل ويوسق مش قاعدين ))
أنا: أومال نبيل فين؟
وليد: زمانه جاي اقعد بس.
قعدت راحت بسمة قاعدة جمبي.
عسلية: أنتي هتقعدي يابت ولا ايه روحي شوفي هتعملي.
بسمة: خليني بس شوية يا معلمة عشان خاطري.
وليد: ياعم قولي عملتلها ايه بس قولي 😂😂
شوية ونبيل ويوسف خرجوا قعدوا خمسة كدا وقومنا .. راح وليد تقريبا بيحاسب عسلية قالتله لأ دور المعلم محمود عندي أنا المرادي عشان أول مره يزورنا بس .. نورتنا يا معلم محمود.
أنا: بنورك يا معلمة (كل دا وبسمة ماسكة فإيدي كأنها هتيجي معانا 😂) قومنا نمشي وبسمة جت ورانا لحد الباب وقالتلي مع السلامة هستناك تيجي تاني 😉❤
ونزلنا مشينا .. أصحاب نبيل مشيوا ومشيت أنا ونبيل.
نبيل: إيه بقى يعم دانت طلعت جامد أهو 😂
أنا: يعم ولا جامد ولا حاجة هم بس اللي مأفورين 😂
نبيل: لالا دي البت بسمة دي مبيعجبهاش العجب مشوفتش ماسكة فيك ازاي 😂 ولا المعلمة اتبسطت بيك وبكلام بسمة عنك .. أنا كدا اتطمنت عليك 😂
أنا: عيب عليك احنا رجالة أوي.😂
نبيل: طالعلي يلا 😂 دا مش محتاج أقولك بقى في البيت طبعا كنا عالقهوة لعبنل ضومنة وشطنرج وطاولة وبلايشتيشن وبلياردو وكله ماشي 😂
أنا: ماشي. (( كنا قربنا نوصل وكنت هنسى أرن على شهد .. روحت مطلع الفون بعتلها رسالة وقولتلها خمسة وهنوصل ورحت رانن عليها فكنسلت عليا .. وصلنا البيت كانت الساعة حوالي 10 ونص طلعنا لقينا شهد ومريم قاعدين في الصالة بيتفرجوا على التليفزيون..
شهد: مرحب مرحب يا مراحب 😃
نبيل: أهلا ياختي 😂 أنا جعان موت حطيلنا ناكل عشان عايز أنام. (( شهد بصتله بصة اللي هو احا تنام ايه 😂))
قولتلهم أنا طالع أغير هدومي.
شهد: ماشي وتعالى عشان نتعشى.
طلعت ومريم جت ورايا جري حصلتني على السلم .. طلعت فتحت الشقة دخلت أوضتي أجيب غيار عشان اتشطف.
مريم: انت هتستحمى؟
أنا: يعني دش سريع كدا عشان الحر دا بس.
مريم: طيب منا حرانه أنا كمان.
أنا: أيوة يعني عايزة ايه؟ 😂 (الصراحة أنا خلصان ومش قادر 😂💔)
مريم: بقولك حرانه حرانه .. وانت داخل تستحمى ايه بقى؟ 😂
أنا: مسكتها من ايدها وروحنا الحمام وقفلنا الباب وقلعنا ودخلنا تحت الدش راحت جايه في حضني ومسكت زبي اللي وقف على طول وهو واجعني دخلته بين رجليها وقفلت عليه برجلها وبدأنا نبوس بعض راحت قفلت الميه وراحت على قاعدة الحمام وقعت وفتحت رجلها روحت قعدت تحت رجلها وفضلت ألحس كسها وهي بتلعب في شعري وحطت رجلها على ضهري وأنا بلحس كسها وزبي واجعني أووي مش عارف ليه كدا 😂 بعدين قومت بحجة إننا منتأخرش عليهم تحت وقفت تخت الدش اغتسلت وهي كمان تخت الميه معايا ولما خرجنا واحنا بنلبس قولتلها عملتوا ايه واحنا بره؟ 😂
مريم: بعدين بقى لما نقعد.
أنا: اتبسطوا يعني؟
مريم: اه أووووي 😂😍❤
نزلنا لقينا سمر جت من عند خالتها قعدنا كلنا كلنا وبعد ما كلنا حسيت راسي تقلت وعايز أنام قولتلهم أنا طالع أنام مش قادر أقعد .. ونبيل قال وأنا كمان هنام مش قادر بردو.
شهد: مالهم دول هي شوطت نوم وجت عليكم مره واحدة كدا.
نبيل: اه احنا كدا 😂😂
أنا: تصبحوا على خير.
شهد "باستغراب" : وأنت من أهله.
وأنا طالع لقيت سمر ومريم جايين ورايا وقالولي أنت هتنام بجد؟
أنا: أه الخقيقة مش قادر أقعد دماغي مصدعة شوية.
سمر: طب خد برشامة وهعملك قهوة والصداع هيروح.
أنا: لالا أنا بس عايز أنام.
مريم: لا مش هتنام روحي يا سمر اعملي القهوة وهاتيله برشام صداع. (واحت وامسكة ايدي وطالعه)
أنا: يبنتي صدقيني مش قادر.
مريم: لا هتقدر ومش هتنام. (دخلنا شقتي ومريم فتحت التليفزيون وقعدنا)
مريم: عايز تنام وتهرب مني 😂 مش هسيبك 😂
أنا: يا حبيبتي وال** أبدا بس مش عارف مالي حاسس بتعب كدا مش عارف ليه وعايز أنام.
مريم: دلوقتي تاخد برشامة وتشرب القهوة وهتبقى كويس بس متنامش وتسيبني.. ولا مش عايزيني أحكيلك اللي حصل 😂
أنا: اه صحيح عملتوا ايه؟
مريم: بعدين بقى عشان سمر زمانها جايه.
أنا: يعني وزعتوا سمر على طول احكيلي على ما تيجي.
مريم: اه بعد ما أنتو مشيتوا ماما قالتلها تروح لخالتو.
أنا: ها وبعدين؟
مريم: بصراحه مكسوفه أحكي 😂🙈🙊
أنا: أحا مكسوفه مني 😂😂😂 احكي بس بلاش عبط 😂
مريم: ماما عملتلي سويت وخلتني عملتلها.
أنا: بس كدا؟
مريم: لا طبعا 😂
أنا: يخربيت أم كسوفك ما تحكي يبنتي 😂 يعني بدأتوا ازاي مين بدأ مع مين؟
مريم: ماما هي اللي بدأت. 🙈
أنا: ها عملت ايه؟
مريم: يعني بعد ما عملتلها سويت دخلنا الحمام اتشطفنا سوا وخرجنا من غير هدوم دخلنا على سرير ماما وفضلنا نبوس بعض شويه ونحضن في بعض وخلتني أرضع صدرها وهي ترضعلي "(صوت سمر طالع)"
أنا: خلاص خلاص سمر جايه.
سكتنا شويه .. سمر دخلت ومعاها 3 قهوة وشريط برشام وكوباية ميه وقالتلي خدلك برشامة وهتبقى حلو.
مريم: بابا وماما ناموا؟
سمر: لأ بابا في الحمام بيتشطف وماما بتعمله قهوة.
مريم: بصتلي وضحكت 😂
سمر: بتضحك على ايه يا وسخة أنتي 😂
أنا: عيب عيب أختك الكبيرة 😂 (( فضلنا ساكتين شوية هم قاعدين على الأرض وأنا نايم على رجل مريم وهي عمالة تلعب في شعري وبنتفرج على التليفزيون "فيلم عسل أسود" لحد كا الفيلم خلص كانت الساعة واحدة ))
أنا: يلا ننام بقى قعدنا شوية أهو.
سمر: لا خلينا قاعدين. (ومسكت الريموت غيرت لحد ما لقت فيلم "البيه رومانسي" كان لسه في أوله قالت نتفرج على دا وننام )
فضلنا نتفرج على الفيلم وأنا نايم على رجل مريم رجلها طرية وسخنة روحت نايم على جنبي وشي في بطنها وحطيت ايدي ورا ضهرها من تحت الكنبة اللي هي ساندة عليها وبدأت أحسس على طيزها وأدخل ايدي من البنطلون وألعب في الخط لللي بين طيزها .. لقيتها بتقولي ارفع راسك كدا أجيب مخدة أقعد عليها عشان الأرض وجعت رجلي .. جابت مخدة وقعدت بحيث إن طيزها تبقى مرفوعة عن الأرض ورجعت نمت تاني ودخلت ايدي في البنطلون بتاعها ووصلت لخرم طيزها فضلت أبعبصها فيه وهي ماسكة شعري جامد وأنا بلعب في خرم طيزها بصباعي .. فضلنا كدا شوية لحد ما الفيلم طلع اعلانات مريم قالت لسمر قومي نزلي الصنية والكوبيات دي على ما الفيلم يجي .. قامت سمر نزلت وأول ما نزلت قامت مريم قفلت الباب ونزلت بنطلونها وقالت تعالى دخله فيا بسرعه بسرعه ونامت على الأرض ورفعت رجليها .. روحت مطلع زبي وبليته بريقي ودخلته في طيزها براحة لحد ما دخل ونيكتها بسرعة وجبتهم في طيزها بسرعة قالتلي: ايه دا أنت لحقت على طول كدا.
قولتلها كويس قبل سمر ما تيجي وبعدين قولتلك تعبان مش قادر.. قامت فتحت الباب بسرعة ولبست البنطلون ولبني في طيزها ورجعنا زي ما كنا وقالتلي اللي كنت بتعمله فضلت أنيك طيزها بصوابعي وأجيب لبني من طيزها وأمسحه في كسها بصوابعي .. جت سمر واتفرجنا على الفيلم لحد الساعة ما بقت 3 ونص وقومنا نمنا كلنا .. محستش بنفسي غير ومريم بتصحيني تاني يوم وبتقولي قوم بقى قوم بقينا المغرب .. قومت مخضوض مغرب؟! مغرب ايه؟!
مريم: منا من بدري بصحي فيك مش عايز ايه بقالك سنه منمتش.
أنا: طب قولي صباح الخير.
مريم: صباح ايه بقولك بقينا المغرب والعشا قربت. ((قومت اشطفت وخرجت لقيتها حاطه الأكل في الصالة عندي وقالتلي تعالى يلا عشان ناكل مستنياك من بدري))
أنا: أومال ماما وبابا فين وسمر؟
مريم: راحوا عند خالتو عشان بابا عرف انها تعبانه قال يزورها.
أنا: ومروحتيش معاهم ليه؟
مريم: تصدق أنا غلطانه اني قولت مسيبكش لوحدك.
أنا (روحت قعدت جنبعا وقولتلها: يا قلبي واحنا نطول نقعد مع القمر دا كدا لوحدنا 😉😍❤
مريم: طب كل يلا قبل ما يجيو
أنا: هو أنتي سارقة الأكل ولا ايه؟ 😂😂😂
مريم: هههههه لا مش قصدي عالأكل طبعا 😂
أنا: اااااه أنتي على طول كدا يبنتي امسكي نفسك شوية اومال لما تتجوزي هتعملي ايه 😂
مريم: انت جوزي وانت حبيبي مش عايزه حد تاني 😂😍
أنا: بكره نشووووف 😂 ((المهم كلنا وخلصنا وغسلنا ايدينا وقالتلي تعالى يلا وشدتني على الأوضه .. قولتلها مش على طول كدا عشان منرجعش في وش بعض حتى 😂 (بكلمها كانت بتقلع خلاص 😂)
أنا: يخربيتك دانتي مصيبة 😂 أنا مش بكلمك؟ 😂
راحت جايباني على السرير ومقلعاني البنطلون والتيشيرت.
أنا: انتي يابنتي بكلمك 😂😂
مريم: لا اسكت متتكلمش اعمل وانت ساكت 😂 وراحت زقاني على ضهري ومسكت زبي وفضلت تمص فيه وهي بتبعبص نفسها لحد ما دخلت 3 صوابع في طيزها .. شوية وقامت لفت ىجلي نيمتني بطول السرير وقعدت على زبي ودخلته في طيزها وهي بتتأوه ااااه أنا تعبانه خالص مش قاده يلا بقا يلا وفضلت تتحرك دواير على زبي وتطلع وتنزل وأنا بقيت ألعب في بزازها .. مالت عليا بجسمها مسكت بزها فضلت أرضع في حلمته وأمصها وفي ثانية افتكرت بسمة .. كان نفسي تبقى معايا تاني .. بس حاولت أركز مع مريم عشان متحسش بحاجة .. فضلت أقفش بزازها وهي طالعة نازلة على زبي .. قولتلها قمر شكلك قمر 😍 وبزازك ملبن .. قالت ااااه وايه كمان ها .. قولتلها ورقبتك زي القشطه وكلك على بعض حتة ملبن . قالت اااااه ياااني اممممم .. روحت ماسك طيزها وسرعت في النيك .. شوية وقلبتها على ضهرها ورفعت رجليها ال2 وضميتهم على بعض بنيك طيزها وبقيت ألحس رجليها وصوابعها وافتكرت بسمة بردو بقيت أمص صوابعها بهيجان جامد عالآخر لحد ما سمعنا باب البيت .. اتفزعنا وقالت: ينهار أسود قوم بسرعة قوم وجريت قفلت باب الشقة علينا ولبسنا هدومنا بسرعة ورجعت فتحت الباب وقالت اقعد اقعد كأننا لسه بناكل .. قعدنا واحنا بننهج فتحت التليفزيون .. لقينا سمر طلعتلنا وقالت أنتو هنا 😃 عاملين ايه؟
أنا: بناكل تاكلي؟
سمر: لا شكرا شبعانة .. هنزل أغير هدومي وأرجعلكم. (( نزلت سمر وانا ومريم قاعدين لسه الخضة فينا قامت مريم شالت الأكل تنزله وبعد شوية لقيت شهد وسمر طالعين ومعاهم شاي.
شهد: ايه ياحودة بحر النوم اللي كنت فيه دا 😂 (( روحت قايم سلمت عليها ))
أنا: معلش بقا أنا فعلا كنت تعبان امبارح وعايز أنام.
شهد: اه بعدين بقا نشوف الموضوع دا 😂
انا: اومال فين نبيل؟
شهد: حد من صحابه رن عليه راحله وجاي على طول.
أنا: اوك ماشي. أخت عاملة ايه؟
شهد: كويسة بتسلم عليك.
انا: ال** يسلمك.
شهد: طيب أنا قولت اطلع ابص عليك هنزل بقا انا.
انا: منتي قاعدة.
شهد: هنزل بقا اجهز الاكل عشان نبيل لما يجي. (( المهم اليوم دا عدى عادي جدا وانا والبنات بتكلم ونتفرج على التليفزيون وفضلنا طول اليوم عندي فوق لحد ما نمنا عندي بالليل بردو .. صحينا تاني يوم الجمعة .. صحينا بدري عشان رايحين البحر .. كله جهز ونزلنا روحنا البحر قضينا اليوم هناك لعب بردو وهزار وشهد كلمتني انها هتحاول تتطلع لي أنا مريم على السطح النهاردا وروحنا على الساعة 7 .. كالعادة طلعت أنا ومريم عندي اتشطفنا سوا في الحمام وعملنا واحد عالسريع واتفقنا اننا نخلص من سمر بدري عشان نطلع على السطح عشان شهد جايه .. لقيت مريم فرحت أوي وقالتلي ماشي واتفقنا إن قعدتنا تبقى على السطح وعلى الساعة عشرة كدا تنزل هي وسمر تحت عندهم على أساس هيناموا يعني وبعد شوية تطلع هي وأمها .. وفعلا نفذنا خطتنا واتجمعنا أنا وشهد ومريم في الأوضة على السطوح .. شهد كانت لابسة قميص نوم فاجر حمالات و لونه لبني مغطي يادوب تحت طيزها يعني لو وطت طيزها تبان وصده مفتوح وحلماتها بارزة منه .. أول ما شوفتها قومتلها على طول وبوست ايدسها ودخلنا الأوضة قولتلها وحشتيني أوي اليومين دول قالتلي وأنت كمان .. أومال فين مريم.؟
قولتلها زمانها جايه .. وروحت زانقعا في الحيطة وبدأن أبوس رقبتها وشفايفها ورفعت رجلها بإيدي بقت واقة على رجل واحدة وبلعب في طيزها وببوس شفايفها وهي عمالة تحسس على ضهري وتتأوه بشويش .. لحد ما مريم جت وقالت مستنتونيش يا ولاد الإيه 😂😂 .. روحت جايبها مقعدها تحت امها تلحس كسها وأنا قلعت شهد القميص ومسكت بزازها أرضع فيهم ومريم بتلحس كس أمها .. شوية وغيرنا الوضع خليت مريم تقف مكان شهد وأنا نمت تحت مريم وشهد قعدت على زبي ودخلت زبي في كسها وبدأت هي تلحس كس بنتها مريم .. وهم ال2 بيتأوهوا وأنا هيجاني بيزيد .. قومت خليت شهد في وضعية الدوجي وبتلحس لمريم وانا قاعد وراها على ركبي ورشقت زبي في كسها مره واحدة وفضلت أرزع في كسها جامد وصوتها علي أوي ولحم طيزها بيخبط فيا وزبي في كسها اللي مولع نار من جوه فضلت أنيك جامد وبسرعة لحد ما جابتهم .. نيمت شهد على ضهرها وقعدت مريم بين رجلين امها خليتها تلحسلها وأنا ورا مريم بنيك طيزها لحد ما جبتهم في طيزها .. وروخت نايم على ضهري .. مريم بتمص زبي عشان يقف تاني وشهد فوق راسي بلحس كسها وبمص زنبورعا وبقرص عليه وأعضعض فيه وشهد بتتأوه وقافشة في بزازها وبتقول قطعلي كسي يا محمود يا حبيبي قطعهولي افشخه مش قادرة اااااااااه مش قادرة خااالص همووووت اااااهه اااووففففف ااااه سرعت في اللحس ولعب في زنبورها لحد ما اترعشت وجابتهم وقعدت على صدري .. كان زبي وقف من مص مريم فيه .. روحت ماسك شهد منيمها على ضهرها ومسكت زبي فرشت كسها ودخلته فدوغضلت أنيك في كس شهد جامد وبسرعه وهي بتصرخ حرفيا لحد ما انفجر شلال من كسها .. فضلت تنهج جامد وتضحك وتقولي كمان كمان بسرعة يلا ريحني أبوس ايدك بسرعه .. دخلت زبي تاني في كسها حسيت بكسها قافش في زبي جامد فضلت أنيك في كسها تاني وهي تقولي جامد جامد يا محمود بسرععااااه اااااااه سرعا في النيك لح
ما جبناهم مع بعض .. (أنا خلااااص مش قادر فرهدتني بنت اللذينة مشوفتش ولا هشوف زيك يا شهد) نمت على ضهري وشهد نامت عل ضهرها ومريم كل دا بتتفرج علينا .. ببص على مريم لقيتها قاعدة عل الأرض وباصة على أمها .. روحت شاورتلها تيجيلي .. أول ما جتلي قومت ونيمتها جنب امها ونمت جنبها واحنا ال3 نايمين على الأرض عريانين لفيت وشي ناحية مريم بدأت أبوسها وألعب في بزازها .. راحت لفت عليا ورفت رجلها عليا وحضنتني جامد أوي لدرجة إني مكنتش عارف أبوسها .. حسيت إنها خايفة أو حاسه إني بحب أمها أكتر منها .. روحت حاضنها جامد أنا كمان وهمست في ودنها بحبك وبعشقك ومش بحب غيرك .. راحت بصت في عيني لقيت عينها مرغرغة بالدموع روحت حاضنها جاااامد وبوستها من كتفها وقولتها بحبك أوووووي .. راحت طالعة فوقي ونايمة على صدري .. وانا حاضنها بإيدي.
بعد شوية شهد قالت: ااااه يخربيتك يا محمود دنتا موتني ياولا (( روحت مشاورلها على مريم إنها بتعيط ))
شهد: مريم، مريم، مالك يا حبيتي ساكتة كدا ليه؟
مريم: ........... (ساكتة ومردتش)
شهد: طااب أنا هسيبكم بقا وأنزل أنا تصبحوا على خير 😂😂 (ونزلت)
.
أنا: مريم حبيبتي، بقينا لوحدنا.
مريم: قامت قعدت على رجلي وبصالي في عيني ومش بتتكلم.
أنا: مالك في ايه يا قلبي؟
مريم: ماليش.
أنا: لا مالك بجد أنتي مكنتيش كدا.
مريم: (بتعيط) 😔😢😭😭😭😭
أنا: في ايه يا حبيتي ايه اللي حصل لكل دا؟
مريم وهي بتعيط: أنا قولتلك قبل كدا مش عايزة حد غيري ياخدك مني مسمعتش كلامي 😭😭
أنا: يا عبيطة أنتي قلبي من جوه مقدرش أستغنى عنك يا عبيطة.
مريم: منتا استغنيت اهو وانا نبقاليش لازمة خلاص 😢😭😭
أنا: مين قال كدا؟! حد يقدر يستغنى عن قلبه؟ طيب هعيش ازاي من غير قلب؟ بحيك يا عبيطة وبعشقك وبعشقك التراب اللي بتمشي عليه (ورحت واخدها في حضني وبدأت أبوس وشها وألحس دموعها وقولتلها: تصدقي دموع الناس كلها مالحة إلا دموعك زي العسل زيك بالظبط .. وروحت بايس شفايفها . راحت حاضناني وبدأت تبوسني هي كمان وعملنا واحد رومانسي ونزلنا نمنا في حضن بعض ..
صحينا تاني يوم يوم السبت على الساعة 3 كدا تقريبا .. بعد ما كلنا وقعدنا شوية طلعت بدأت أجهز شنطي وهدوني وحاجاتي عشان هسافر بكرة الصبح وظبطت الدنيا وقفلت شبابيك الأوض كلها ولميت الدنيا وغطينا الفرش وظبطنا الدنيا ونزلنا قعدما تحت في شقة نبيل ..
شهد: يعني خلاص هتمشي بكرة يا محمود؟ 😢
أنا: اه حلو أوي كدا عشان متزهقوش مني 😂
شهد: اخص عليك نزهق منك ازاي بس.
مريم: طيب خليك يومين كمان 😢
أنا: مينفعش منتي عارفه دنا حاجز بقالي أسبوع.
سمر: طيب مينفعش ترجعها يعني وتحجز غيرها.
أنا: لا الترجيع بيكون خلال 48 ساعة بس وشوفي بقالي كام يوم.
مريم: طيب ارمي دي واحجز غيرها وهديلك انا فلوسها.
أنا: لالا ملوش لزوم .. كمان عشان عندي حاجات أعملها قبل الدراسة ما تبدأ وكلها كام شهر تلاقوني هنا في الأجازة الجايه.

1...345678